Mä en haluaisi laihaa huoraa vaan runkkaan aina läskeille kuten vaikka Kim Kardashianille. Tälle sen lutkan vikalle instakuvalle on lentänyt jo kahdesti mällit!
https://www.instagram.com/p/BCpQBQROS5l/
Minä olen poikkeus tapaus
13
61
Vastaukset
- rumamaija
Heh, kuvan kommenteissa on mm:
"puta puta" :DDD
Hassua ettei sitä kommenttia ole vielä poistettu.- rumamaija
Ja tässä toinen:
"C'est vraiment une pute" - 52q6t26y42t4
Voi vittu osaako se rumamaija munanimemisen lisäksi puhua kielilläkin. Voi vittu sen siitä saa kun imee erilaisten kansallisuuksien mällejä sisäänsä. Saatanan vittu perkele jumalata puta madre!
- rumamaija
52q6t26y42t4 kirjoitti:
Voi vittu osaako se rumamaija munanimemisen lisäksi puhua kielilläkin. Voi vittu sen siitä saa kun imee erilaisten kansallisuuksien mällejä sisäänsä. Saatanan vittu perkele jumalata puta madre!
Joder, tottakai osaan espanjaa jos olen asunut Espanjassa. Ranskaa myös ymmärrän jonkun verran kirjoitettuna (kuten nuo tuossa kuvassa olleet ranskankieliset kommentit), mutta en puhuttuna. Siihen se kielitaito sitten rajoittuukin, jos ei englantia lasketa. Ruotsi ja saksa ovat jo aikojen saatossa ehtineet unohtua kunnolla, joten ei musta esim. suomenruotsalaisia palvelemaan olisi.
En ole ollut kuin yhden ulkomaalaisen kanssa. - Apu--------WA
52q6t26y42t4 kirjoitti:
Älä hyvä ihminen tukehdu ittees!
- maijan.ilmaiset.palvelut
rumamaija kirjoitti:
Joder, tottakai osaan espanjaa jos olen asunut Espanjassa. Ranskaa myös ymmärrän jonkun verran kirjoitettuna (kuten nuo tuossa kuvassa olleet ranskankieliset kommentit), mutta en puhuttuna. Siihen se kielitaito sitten rajoittuukin, jos ei englantia lasketa. Ruotsi ja saksa ovat jo aikojen saatossa ehtineet unohtua kunnolla, joten ei musta esim. suomenruotsalaisia palvelemaan olisi.
En ole ollut kuin yhden ulkomaalaisen kanssa."joten ei musta esim. suomenruotsalaisia palvelemaan olisi."
Ai millä lailla "palvelemaan"? maijan.ilmaiset.palvelut kirjoitti:
"joten ei musta esim. suomenruotsalaisia palvelemaan olisi."
Ai millä lailla "palvelemaan"?En tiedä, mutten ainakaan sillä lailla kuin luulet.
- Kilttiatm
Läski tissit sillä on. Ei yhtään kauniit nuo tissit.
- Eiseisoisi
Ai et nussisi
Mällilaskuri näyttääkin jo yhteensä 1,3 miljoonaa, joten olet hyvässä seurassa.
Eihän tuo mikään läski ole...Kyllähän tuota panisi varmaan parinakin viikonloppuna.
Rehevä muija, sen kun "syöttää" menemään. Ei varmasti mene rikki.Etupuolelta ei ole varsinaisesti läski, mutta taitaa se persus olla se mikä aiheuttaa sen ns. "läskiyden". Vähän niin kuin mulla.
rumamaija kirjoitti:
Etupuolelta ei ole varsinaisesti läski, mutta taitaa se persus olla se mikä aiheuttaa sen ns. "läskiyden". Vähän niin kuin mulla.
No tuo kuva ainakin on ihan ok tuollaisenaan. Siinähän ei mitään irto höttöä näytä kumminkaan olevan, mutta mitä muita sen kuvia katoin vaatteet päällä, niin ite tykkään kumminkin penemmistä ja näppäremmän kokoisista naisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472995
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222435- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 771614
- 381609
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161516- 301415