Minä olen poikkeus tapaus

RunkkariX

Mä en haluaisi laihaa huoraa vaan runkkaan aina läskeille kuten vaikka Kim Kardashianille. Tälle sen lutkan vikalle instakuvalle on lentänyt jo kahdesti mällit!

https://www.instagram.com/p/BCpQBQROS5l/

13

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

      Heh, kuvan kommenteissa on mm:

      "puta puta" :DDD

      Hassua ettei sitä kommenttia ole vielä poistettu.

      • rumamaija

        Ja tässä toinen:

        "C'est vraiment une pute"


      • 52q6t26y42t4

        Voi vittu osaako se rumamaija munanimemisen lisäksi puhua kielilläkin. Voi vittu sen siitä saa kun imee erilaisten kansallisuuksien mällejä sisäänsä. Saatanan vittu perkele jumalata puta madre!


      • rumamaija
        52q6t26y42t4 kirjoitti:

        Voi vittu osaako se rumamaija munanimemisen lisäksi puhua kielilläkin. Voi vittu sen siitä saa kun imee erilaisten kansallisuuksien mällejä sisäänsä. Saatanan vittu perkele jumalata puta madre!

        Joder, tottakai osaan espanjaa jos olen asunut Espanjassa. Ranskaa myös ymmärrän jonkun verran kirjoitettuna (kuten nuo tuossa kuvassa olleet ranskankieliset kommentit), mutta en puhuttuna. Siihen se kielitaito sitten rajoittuukin, jos ei englantia lasketa. Ruotsi ja saksa ovat jo aikojen saatossa ehtineet unohtua kunnolla, joten ei musta esim. suomenruotsalaisia palvelemaan olisi.

        En ole ollut kuin yhden ulkomaalaisen kanssa.


      • Apu--------WA
        52q6t26y42t4 kirjoitti:

        Voi vittu osaako se rumamaija munanimemisen lisäksi puhua kielilläkin. Voi vittu sen siitä saa kun imee erilaisten kansallisuuksien mällejä sisäänsä. Saatanan vittu perkele jumalata puta madre!

        Älä hyvä ihminen tukehdu ittees!


      • maijan.ilmaiset.palvelut
        rumamaija kirjoitti:

        Joder, tottakai osaan espanjaa jos olen asunut Espanjassa. Ranskaa myös ymmärrän jonkun verran kirjoitettuna (kuten nuo tuossa kuvassa olleet ranskankieliset kommentit), mutta en puhuttuna. Siihen se kielitaito sitten rajoittuukin, jos ei englantia lasketa. Ruotsi ja saksa ovat jo aikojen saatossa ehtineet unohtua kunnolla, joten ei musta esim. suomenruotsalaisia palvelemaan olisi.

        En ole ollut kuin yhden ulkomaalaisen kanssa.

        "joten ei musta esim. suomenruotsalaisia palvelemaan olisi."

        Ai millä lailla "palvelemaan"?


      • maijan.ilmaiset.palvelut kirjoitti:

        "joten ei musta esim. suomenruotsalaisia palvelemaan olisi."

        Ai millä lailla "palvelemaan"?

        En tiedä, mutten ainakaan sillä lailla kuin luulet.


    • Kilttiatm

      Läski tissit sillä on. Ei yhtään kauniit nuo tissit.

      • Eiseisoisi

        Ai et nussisi


    • Mällilaskuri näyttääkin jo yhteensä 1,3 miljoonaa, joten olet hyvässä seurassa.

    • Eihän tuo mikään läski ole...Kyllähän tuota panisi varmaan parinakin viikonloppuna.
      Rehevä muija, sen kun "syöttää" menemään. Ei varmasti mene rikki.

      • Etupuolelta ei ole varsinaisesti läski, mutta taitaa se persus olla se mikä aiheuttaa sen ns. "läskiyden". Vähän niin kuin mulla.


      • rumamaija kirjoitti:

        Etupuolelta ei ole varsinaisesti läski, mutta taitaa se persus olla se mikä aiheuttaa sen ns. "läskiyden". Vähän niin kuin mulla.

        No tuo kuva ainakin on ihan ok tuollaisenaan. Siinähän ei mitään irto höttöä näytä kumminkaan olevan, mutta mitä muita sen kuvia katoin vaatteet päällä, niin ite tykkään kumminkin penemmistä ja näppäremmän kokoisista naisista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe