"Menestynyt jollain elämän osa-alueella"

12121212

"Miehen tulee olla menestynyt jollain elämän osa-alueella".

Tämän kuulee melko usein.

Vaan mitä ovat elämän osa-alueet joihin tällä viitataan?

41

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex----PUA

Palstailu. :D

• Ex------------PUA

Kurppa pisti näemmä kaksi elämänsä keskiötä esille, toisen nimimerkki-ruutuun ja toisen kommenttiruutuun.

Noh, lupaan jatkossakin toimittaa raportteja, niin tiedät mitä ulkomaailmassa tapahtuu. ;)

• Ex----PUA
        Ex------------PUA kirjoitti:

Kurppa pisti näemmä kaksi elämänsä keskiötä esille, toisen nimimerkki-ruutuun ja toisen kommenttiruutuun.

Noh, lupaan jatkossakin toimittaa raportteja, niin tiedät mitä ulkomaailmassa tapahtuu. ;)

Kahvilassa siis, jossa sielläkin selaa palstaa ja naama punaisena hakkaa näppäimistöä.

• Ex------------PUA
        Ex----PUA kirjoitti:

Kahvilassa siis, jossa sielläkin selaa palstaa ja naama punaisena hakkaa näppäimistöä.

Osu ja uppos! :D

• Pass.aggr._vastaus

Varmaan sellaisia, joihin ei mitenkään liity raha eikä sosiaalinen status. Esimerkiksi menestys uppopallon parissa on ehdoton plussa, ja jos vielä osaa soittaa nenähuilua, niin valinnanvaraa on jo riesaksi asti.

• oletniinoikeassa

Heh, kyllä tuo on totta. Myös se, jos osaa tanssia ripaskaa tanssimatta sitä, niin se on jo todellinen taito!

• 12121212

"Varmaan sellaisia, joihin ei mitenkään liity raha eikä sosiaalinen status."

Noin minäkin oletin. Olisi silti mukavaa saada asiaan vahvistus naisilta.

"Elämässä eteenpäin meneminen" on myös termi joka kaipaa välillä hieman avaamista.

• eteenpäin.on.menty
        12121212 kirjoitti:

"Elämässä eteenpäin meneminen" on myös termi joka kaipaa välillä hieman avaamista.

Työtön ydinfyysikko = ei mene elämässä eteenpäin
        Valintatalon kassa = menee elämässä eteenpäin

• Rose_91
        12121212 kirjoitti:

Kummallekaan termille ei varmaan ole olemassa yksiselitteistä vastausta vaan vastaus riippuu aina yksilöstä ja muokkautuu sen mukaan. "Menestynyt jollain elämän osa-alueella" voi tarkoittaa jollekin menestystä työelämässä ja jollekin se voi tarkoittaa sitä, että pyrkii tekemään jotain niille asioille, joihin ei ole tyytyväinen elämässään. En ole käyttänyt fraasia joten vaikea vastata.

Elämässä eteenpäin menevä tarkoittaa minulle parisuhteessa eteenpäin menevää. Oma toiveeni on, että parisuhde etenee ensin seurustelusta pysyvään parisuhteeseen, yhteenmuuttoon, kihloihin ja lopulta avioliittoon Joillekin esimerkiksi pelkkä seurustelu tai kevyt tapailu riittää, mutta minulle ne eivät sovi.

• Rose_91 kirjoitti:

Kummallekaan termille ei varmaan ole olemassa yksiselitteistä vastausta vaan vastaus riippuu aina yksilöstä ja muokkautuu sen mukaan. "Menestynyt jollain elämän osa-alueella" voi tarkoittaa jollekin menestystä työelämässä ja jollekin se voi tarkoittaa sitä, että pyrkii tekemään jotain niille asioille, joihin ei ole tyytyväinen elämässään. En ole käyttänyt fraasia joten vaikea vastata.

Elämässä eteenpäin menevä tarkoittaa minulle parisuhteessa eteenpäin menevää. Oma toiveeni on, että parisuhde etenee ensin seurustelusta pysyvään parisuhteeseen, yhteenmuuttoon, kihloihin ja lopulta avioliittoon Joillekin esimerkiksi pelkkä seurustelu tai kevyt tapailu riittää, mutta minulle ne eivät sovi.

Elämän päätepiste voi tulkinnasta riippuen olla siis kuolema tai avioliitto. Kaikki sadutkin aina päättyvät siihen, että "he elivät elämänsä onnellisena loppuun asti" ja kaikki tuo on niin pitkäpiimäistä, että siitä ei ole mitään kerrottavaa.

• Rose_91
        scrg kirjoitti:

Elämän päätepiste voi tulkinnasta riippuen olla siis kuolema tai avioliitto. Kaikki sadutkin aina päättyvät siihen, että "he elivät elämänsä onnellisena loppuun asti" ja kaikki tuo on niin pitkäpiimäistä, että siitä ei ole mitään kerrottavaa.

Hahhah. En kyllä tarkoittanut, että elämän päätepiste olisi avioliitto vaan, että haluan kumppanini kanssa ottaa nuo askeleet. :D En oikein ymmärrä miksi se, että tahtoo kumppaninsa kanssa naimisiin olisi joku elämän päätepiste, jonka jälkeen kaikki olisi saavutettu. Elämää on aika paljon vielä jäljellä avioliitossakin.

• 12121212
        eteenpäin.on.menty kirjoitti:

Työtön ydinfyysikko = ei mene elämässä eteenpäin
        Valintatalon kassa = menee elämässä eteenpäin

Tuo menisi kategoriaan raha ja status.

Koska sittenhän elämässä eteenpäin meneminen vaatisi että kassa pyrkii jossain vaiheessa esim. myymäläpäälliköksi.

• menestynytmarginaalissa
        12121212 kirjoitti:

Koska sittenhän elämässä eteenpäin meneminen vaatisi että kassa pyrkii jossain vaiheessa esim. myymäläpäälliköksi.

"Koska sittenhän elämässä eteenpäin meneminen vaatisi että kassa pyrkii jossain vaiheessa esim. myymäläpäälliköksi."

Tai sitten tapauksesta riippuen sitä, että ei pelkäisi ottaa koti-isän roolia jos niin itse haluaisi, sillä aikaa kun firman x johtoryhmässä oleva nainen tekee uraa ja mahdollistaa hyvän elintason? Olettaen siis tietenkin, että itse niin haluaa tehdä. Ja keskittyy sitten samalla rakkaaseen harrastukseensa, jossa haluaa tulla paremmaksi ihan oman tyytyväisyytensä takia. Tavoitteet pitävät ihmisen virkeänä/ onnellisena.

Ok. erittäin kärjistetty esimerkki, mutta ei se eteenpäin meno aina tarvitse olla jotain uraan/rahaan liittyvää. Jos mies kokee olevansa onnellisessa asemassa kun saa viettää lasten kanssa aikaa silloin kun ne on pieniä, on se rohkea veto vaikka se olisi taloudellisesti mahdollistettukkin.

• Ex------------PUA
        12121212 kirjoitti:

Totta.

Tuollainen "annetaan anteeksi" jos siinä nähdään jotain potentiaalia, kuten ylenemismahdollisuus.

Kassaneiti, siis tämä the kassaneiti, itse opiskelee raha- ja status-alaa, ja käytti minun harjoittamasta alasta nimitystä, että metsästän intohimojani.

Näin ollen, miten hyvin menestyn ja miten nyvin se tuottaa minulle, sen onnistuneemmin olen metsästänyt intohimojani lienee se todennäköisempi tulkinta tässä, kuin se, että hän(kään) eroaisi muista naisista tuon suhteen ja toteaisi: "miehen rahat ja status eivät merkitse minulle mitään, sillä olenhan itse varakkaalle alalle valmistuva".

• 12121212
        menestynytmarginaalissa kirjoitti:

"Koska sittenhän elämässä eteenpäin meneminen vaatisi että kassa pyrkii jossain vaiheessa esim. myymäläpäälliköksi."

Tai sitten tapauksesta riippuen sitä, että ei pelkäisi ottaa koti-isän roolia jos niin itse haluaisi, sillä aikaa kun firman x johtoryhmässä oleva nainen tekee uraa ja mahdollistaa hyvän elintason? Olettaen siis tietenkin, että itse niin haluaa tehdä. Ja keskittyy sitten samalla rakkaaseen harrastukseensa, jossa haluaa tulla paremmaksi ihan oman tyytyväisyytensä takia. Tavoitteet pitävät ihmisen virkeänä/ onnellisena.

Ok. erittäin kärjistetty esimerkki, mutta ei se eteenpäin meno aina tarvitse olla jotain uraan/rahaan liittyvää. Jos mies kokee olevansa onnellisessa asemassa kun saa viettää lasten kanssa aikaa silloin kun ne on pieniä, on se rohkea veto vaikka se olisi taloudellisesti mahdollistettukkin.

Esimerkki on epärelevantti, koska äärimmäisen harva nainen haluaa noin paljon matalamman statuksen miehen.

Entä jos se nainen ei olisikaan ura-ohjus vaan kanssatyöntekijä lihatiskiltä? Tämä on sitten jo huomattavasti yleisempi tapaus. Suorastaan arkipäiväinen. Silti se nainen varmaan haluaa, että mies tekee itselleen tärkeiksi kokemia juttuja ja on onnellinen. Eikä esim. roiku mennessä liikaa.

• Rose_91 kirjoitti:

Hahhah. En kyllä tarkoittanut, että elämän päätepiste olisi avioliitto vaan, että haluan kumppanini kanssa ottaa nuo askeleet. :D En oikein ymmärrä miksi se, että tahtoo kumppaninsa kanssa naimisiin olisi joku elämän päätepiste, jonka jälkeen kaikki olisi saavutettu. Elämää on aika paljon vielä jäljellä avioliitossakin.

Edes avioliitto ei tosiaan ole edes sen suhteen päätepiste, vaan se kehittyminen vaan vääjäämättä jatkuu johonkin suuntaan vaikka osapuolet ei haluaisikaan. Ihmiset jatkaa elämässä eteenpäin menemistä ja suhde ei välttämättä kestä menossa mukana, ainakaan jos sitä ei erikseen huomioi.

• heh.heh

Huvittavaa kiertelyä ja kaartelua naisilta tuollainen.
      Miksi eivät sano suoraan että haluavat että miehellä on rahaa ja statusta?
      Asian huomaa kuitenkin käytännössä kun treffeillä mainitsee oman työnsä niin se ei selvästikään riitä naisille.

• m-i-e-s

Kannattaa ennemmin googlettaa elämänhallinta ja lukea wikipediasta. =)
      Lyhyesti kun pitää olla menestynyt elämän osa-alueella, on se laaja kirjo, mutta siellä on se työ, sosiaalinen asema.

Teidän termeille, tai niin kuin parhaiten ymmärrätte, niin elämän osa-alueet, joita odotetaan on raha, status ja ulkonäkö. =P Mitkä käy pelkästään, kun on vain yksi osa-alue. Työ, hyväpalkkainen, jolla tulee toimeen. Ei tarvitse olla sosiaalista asemaa, raha riittää saamaan, kehittämään ja lisäämään elämän muita osa-alueita. (Sosiaalista asemaa pelkästään on hiukan vaikea lähteä havainnoimaan). Asuminen, ei varmasti haittaa, kun omistaa velattoman Älvsbytalon (ja skoda octavian), vaikka olisikin työtön. Mahdollisuuksia on Janicalle ja Minttu-Petterille. Perhetilannekkin on elämän osa-alue, jolloin naimisissa oleva iskä vartaloinen jolla on lapsia kelpaa. Tässäkin tulee muita osa-alueita, mutta suhteen ulkopuoliseen sutinaan kelpaava. Terveys, mikä on hyvin monimuotoinen merkitys, mutta kärjistetysti pitkä, raamikas, lihaksikas, jyväleukainen jne. =)
      Työkyky, eli kuinka työkykyinen on, mihin kyllä myöskin vaikuttaa monet seikat. (Olkoon vaikka kyky tehdä kotitöitä. =D)

Elämässä eteenpäin meneminen on myöskin laaja käsite. Esimerkiksi ei jäädä paikoilleen murehtimaan (pitkäksiaikaa) tapahtuneita asioita. Työt meni alta, lopetetaan eläminen, ei haeta uutta tai mennä huonompi palkkaiseen tai opiskelemaan tms. tekemään on paikalleen jäämistä. Parisuhde kariutuu, jäädään voivottelemaan, lopetetaan eläminen, ei käsitellä asiaa jne.

• tarralenkkari666

Anteeksi mitä? :D

• guioihjio

Itse liikuntafriikkinä minulle riittäisi että mies olisi menestynyt liikunnallisesti. Toki paljon muutakin kaivattaan luonne- ja käytöspuolella, mutta raha ja ammatti eivät vaikuta paljonkaan. Jonkinlainen perussivistys pitäisi olla. Kokemuksesta olen huomannut ettei keskustelu suju kovin "tyhjäpään" kanssa.
      Ammatti vaikuttaa sen verran kun itse olen aamuvirkku niin en voisi olla ilta/yövirkun kanssa liian erilaisten päivärytmien takia. Rahaa pitäisi olla peruselämisen lisäksi sen verran että joskus voi tehdä jtk kivaa, harrastaa tai käydä jossain.
      Statuksella ei ole minulle merkitystä, viihdyn niin hyvin itsekseni etten kaipaa mitään tiettyä statusta itsellenikään saatikka toiselle.
      Mutta mies jolla esim. intohimona jokin harrastus, saattaa olla mielenkiintoinen. Pitää olla kiinnostusta elämään ja tekemisiin.

• Eli millainen mies on mielestäsi menestynyt liikunnallisesti?

• tarralenkkari666

Itelle tulee mieleen joku olympiamitallisti tai S-/M-/EM . Taidetaan kuitenkin tarkoittaa vaan, että on hyvässä kunnossa ja syventynyt johonkin liikuntamuotoon.

• Ex------------PUA
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Itelle tulee mieleen joku olympiamitallisti tai S-/M-/EM . Taidetaan kuitenkin tarkoittaa vaan, että on hyvässä kunnossa ja syventynyt johonkin liikuntamuotoon.

Jälleen femakko puhuu itsensä pussiin - jos aiemmin myönsit ulkonäön pariutumiskriteerinä, niin nyt myönnät että nainen ei näe mitään arvoa liikunnallisessa meenstyksessä, jos kyseessä ei ole vähintään mestaruustaso, joko maailman, Suomen tai euroopan mittakaavassa. :D

Muiden ihmisten onneksi, te femakot olette niin tyhmiä ja usein rumiakin, että teitä osaa varoa jo kaukaa, eikä kukaan erehdy uskomaan lukemattomia valheitanne.

Jälleen femakko puhuu itsensä pussiin - jos aiemmin myönsit ulkonäön pariutumiskriteerinä, niin nyt myönnät että nainen ei näe mitään arvoa liikunnallisessa meenstyksessä, jos kyseessä ei ole vähintään mestaruustaso, joko maailman, Suomen tai euroopan mittakaavassa. :D

Muiden ihmisten onneksi, te femakot olette niin tyhmiä ja usein rumiakin, että teitä osaa varoa jo kaukaa, eikä kukaan erehdy uskomaan lukemattomia valheitanne.

Mitähän vittua nyt taas? Ei kai kukaan tuota lausetta voi noin käsittää tässä yhteydessä? Ellei nyt yrittämällä yritä saada jotain nokittavaa aiheesta.

• Tosikko.pulla

Tyhmyri-bemille tyhmä vastaus.

• Ex----------PUA
        menestynytmarginaalissa kirjoitti:

Mitähän vittua nyt taas? Ei kai kukaan tuota lausetta voi noin käsittää tässä yhteydessä? Ellei nyt yrittämällä yritä saada jotain nokittavaa aiheesta.

Ja osu ja uppos! :D

Multinikkaaminen alkoi: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14107901/expuan-piinapenkki-feministi-jai-kiinni!

Mutta se, ettet pysty keksimäänn mitään muuta tapaa olla menestynyt jossain, kuin tittelin yms. joukkosieluisen lampailun kautta, kertoo sen, että palstatootuudet rahasta, ulkonäöstä ja statuksesta (KAIKKI pinnallisia määreitä) ovat totta.

Eikö henkilö voi olla menestynyt liikunnassa, jos vaikka saavuttaa tavoitteensa?

Eikö oikeasti ole mitään välimuotoa sohvaperunan, ja virallisiin kisoihin osallistuneen mestarin välillä, mitä tulee liikunnalliseen menestykseen?

• guioihjio
        BEM kirjoitti:

Eli millainen mies on mielestäsi menestynyt liikunnallisesti?

Sellainen mies jolla on hyvä fyysinen kunto. Ei tosiaan tarvitse olla kilpaillut missään tai virallisesti menestynyt. Ehkä vain tykkää osallistua kuntotapahtumiin tai tsempin takia osallistuu kilpailuihinkin.
        Saattaa tosiaan olla omat tavoitteet ja ne saavuttanut, vaikka taitaa aina uudet olla jo odottamassa :))
        Jokin sellainen suoritus ehkä mihin nyt ihan kaikki ei kykene tuosta vaan eli jonkinasteinen intohimo asiaan. Tämä heijastuu usein ihmisen tyytväisyyteen elämässä muutenkin.

Ex----------PUA kirjoitti:

Ja osu ja uppos! :D

Multinikkaaminen alkoi: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14107901/expuan-piinapenkki-feministi-jai-kiinni!

Mutta se, ettet pysty keksimäänn mitään muuta tapaa olla menestynyt jossain, kuin tittelin yms. joukkosieluisen lampailun kautta, kertoo sen, että palstatootuudet rahasta, ulkonäöstä ja statuksesta (KAIKKI pinnallisia määreitä) ovat totta.

Eikö henkilö voi olla menestynyt liikunnassa, jos vaikka saavuttaa tavoitteensa?

Eikö oikeasti ole mitään välimuotoa sohvaperunan, ja virallisiin kisoihin osallistuneen mestarin välillä, mitä tulee liikunnalliseen menestykseen?

"Taidetaan kuitenkin tarkoittaa vaan, että on hyvässä kunnossa ja syventynyt johonkin liikuntamuotoon."

Siinähän tuo tarralenkkari mielestäni määritteli mitä ajattelee tuolla termillä todennäköisesti tarkoitettavan? Mutta jos sen lopun jättää tarkoituksella lukematta, ja ampuu multinikkisyytöksiä ympäriinsä, niin saa mielenkiintoisempaa keskustelua aikaiseksi. Vai mitä?

• Eiköhän se osa-alue ole se makuuhuone.

• Menestys mitataan reväytettyjen sulkijalihasten määrässä.

• ulos.luiskahtanut
        HC-ätmel kirjoitti:

Menestys mitataan reväytettyjen sulkijalihasten määrässä.

No nyt aletaan olla asian ytimessä.

Tuo on kyllä sellainen lause, joka sinällään saattaisi toimia vahvana turn offina itselle. Näin miehen näkökulmasta. Tulee mieleen juuri gold diggerit ja statuksen kiillottajat, jotka vaativat esim. akateemisuutta, ikään kuin se olisi jokin itseisarvo ihmiselle.

Mutta toisaalta jos tuota lausetta miettii ihan ilman sarvia ja hampaita, niin eiköhän tuossa viitata vain siihen, että ei jumiudu tekemään kaikkia asioita puolivillaisesti. Esim. jäämään sellaiseen työpaikkaan joka vituttaa äärettömästi aina, ja jossa ei ole odotettavissa asiaan mitään muutosta. Jonkinlaista tavoitteellisuutta omaa itseään kohtaan ja sitä elämää kohtaan, joka meille on annettu.

Itse olen menestynyt sellaisessa asiassa elämässäni, joka on hyvin marginaalijuttu yleisellä tasolla. Mutta mulle se on tärkeä. Parhaimmat kiksit mitä housut jalassa voi saada olen saanut siitä. Tai jos rehellisiä ollaan, niin on se voittanut huonon seksinkin. Tämä näkyy siinä, että olen onnellinen kun sitä olen saanut tehdä ---> Onnellinen ihminen on kiinnostavampi.

• Ex------------PUA

Yksi sana: hypergamia.

Nainen pariutuu rahasta, statuksesta ja ulkonäöstä - tämän myöntää täällä jopa femakot (tuon jälkimmäisen).

Joten totta kai tuollaisella kiertoilmauksella saadaan kätevästi mies syyllistetty lapakenkäisyydestä, kun hän ei mukamas omaa kyllin karaktääriä ollakseen0 "hyvä mies" (= työorja, joka on lunastanut arvonsa, mutta joka ei omaa lähtökohtaista ihmis- ja pariutumisarvoa):

"Armoton kohtalo on järjestänyt niin, että tätä viimeistä ryhmää, köyhimpiä miehiä, kaiken lisäksi käyttävät hyväkseen kaikkein vähiten viehättävät naiset. Sillä koska naiset edellyttävät mieheltä aina vain rahaa ja miehet naiselta vain ulkonäköä, paremmin ansaitsevat miehet sieppaavat aina haluttavimmat naiset".

"Mies, joka ei hallitse näitä taidonnäytteitä, jonka rahantulo vähenee, on "epäonnistunut" ja menettää kaiken: vaimonsa, perheensä, kotinsa, elämänsä tarkoituksen - kaiken turvallisuuden" - Ester Vilar

• Miehellä on sentään kolme vaihtoehtoa: jos hänellä on yksikin noista kolmesta mainitsemastasi, voi hän saada haluamansa naisen. Naisen taas täytyy aina olla nimenomaan kaunis, eli hänellä on vain yksi vaihtoehto miesten suosioon.

• 623w6t23w
        rumamaija kirjoitti:

Miehellä on sentään kolme vaihtoehtoa: jos hänellä on yksikin noista kolmesta mainitsemastasi, voi hän saada haluamansa naisen. Naisen taas täytyy aina olla nimenomaan kaunis, eli hänellä on vain yksi vaihtoehto miesten suosioon.

Meikkaaminen on helpompaa kuin rikastuminen.

• Ilman.naista

Mitä expualta puuttuu seuraavista: ulkonäkö, status vai raha?

• 623w6t23w kirjoitti:

Meikkaaminen on helpompaa kuin rikastuminen.

Siitäkin on kahdenlaista mielipidettä, että auttaako meikkaaminen parantamaan superrumien ulkonäköä, vaikka tavisten kohdalla auttaisikin. Tosin itse olen kyllä oman kokemukseni perusteella juurikin sitä mieltä, että se auttaa rumiakin jopa huomattavasti, sillä muistan yhä sen kerran kun yksi entinen opiskelutoveri mut viimeisen päälle meikkasi. Sinä iltana olin kerrankin katseita kääntävä ja ihmiset sanoivat etteivät olleet ensin tunnistaa kuka olin.

Mutta toiset silti kivenkovaan väittävät että rumaa naista ei muka auttaisi meikitkään. Riippuu pitkälti että kuka meikkaa, itse olin vastaavasti epäonnistunut tätini meikkaamana ja sain todella huonoja kommentteja siitä (vieläpä omissa ylioppilasjuhlissani, joten se päivä oli ilon sijaan multa pilalla).

• eiongelma
        rumamaija kirjoitti:

Miehellä on sentään kolme vaihtoehtoa: jos hänellä on yksikin noista kolmesta mainitsemastasi, voi hän saada haluamansa naisen. Naisen taas täytyy aina olla nimenomaan kaunis, eli hänellä on vain yksi vaihtoehto miesten suosioon.

Ja naiset on siinä mielessä onnellisessa asemassa, että miehet pitävät noin 50% naisista ihan nätteinä. Ja loputkin yleisesti ottaen menettelevät, jos ovat muuten mukavia. Eli ei ole kovin tärkeää loppupeleissä tuo ulkonäkö, koska miehet kiihottuvat huomattavasti laajemmasta skaalasta naisia, kuin naiset miehistä.

Tää on sinänsä hankalaa, että esim. sellainen pullukka, joka ei ole kedon kaunein kukka, on usein vaikea saada vakuuttumaan siitä, että on ihan kiihottava miehen mielestä. Ja sitten kun mies sitä koittaa todistaa, niin nainen loukkaantuu kun tuokin vaan vonkaa pillua. No perkele. Eikö se nyt ole todiste siitä että nainen on haluttava? :D Ja jos nainen ei ole jatkuvasti naama norsunvitulla oleva negaaja, vaan iloinen ja sosiaalinen / helposti lähestyttävä, niin ei tarvitse olla rakettitieteilijä, että miehet kiinnostuisivat hänestä myös parisuhdemielessä, jos hän vaan päästäisi jonkun lähelleen. Mutta kun ei. Kun naisesta ei vaan nyt tunnu juuri ketään kohtaan siltä, että tekisi mieli pariutua. Ei se väärin ole, ja tietenkään ei pidä ottaa ketään väkisin, mutta ei siitä nyt miehiä noin yleisesti voi syyttää.

• Ex------------PUA
        rumamaija kirjoitti:

Nainen vaatii myös ulkonäköä mieheltä, rahan ja statuksen lisäksi.

Mies taas ulkonäköä naiselta.

Sinun logiikallasi, 1 on enemmän kuin 3.

:D

• Ex------------PUA
        Ilman.naista kirjoitti:

Mitä expualta puuttuu seuraavista: ulkonäkö, status vai raha?

Osu ja uppos! :D Myönnät että olin oikeassa, ja nyt hypergamista kurppaa vituttaa.

Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua, kun sinulla ei ole miestä joka olisi huolinut sinut?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      52
      3301
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2510
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2418
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2361
    5. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      32
      2318
    6. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      2267
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      40
      2070
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1981
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1822
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36