Ex-Pulla itkee täällä että naiset on luoneet keskustelukulttuuriin joka perustuu henkilöhyökkäyksiin ja vastapuolen häpäisyyn. Itsehän hän ylläpitää tätä samaa keskustelukulttuuria tai oikeastaan on kyseisen kulttuurin tuonut tälle palstalle entistä vahvempana. Jotensakin laiska perustelu tuo että kun "tekin haukutte, niin mullakin on oikeus haukkua". Ainakaan minkäänlaista kehitystä ei tapahdu jos Pulla faneineen "taantuu naisten tasolle". Muutenkin tuollainen logiikka että voi perseillä koska muutkin perseilee on idiotismia puhtaimmillaan. Että tukehdu sä vaan pulla paskaan, koska sullehan saa puhua miten itsekin puhut, vitun retardi. Pippelisi on myös oletettavasti 3cm erektiossa.
"Naisten luoma keskustelukulttuuri"
3
70
Vastaukset
- shaming_language
Niin ja toinen typeryyshän tuossa logiikassa on se, että vaikka niitä idioottinaisia on toki olemassa kuten idioottimiehiä ja idiootteja kaikissa ihmisryhmissä, niin Pulla ottaa asiakseen haukkua kaikkia naisia ja "valkoritareita"riippumatta siitä ovatko he syyllistyneet henkilöhyökkäyksiin, koska RedPill-kultin mottohan on AWALT (All Women Are Like That). Tästä syystä ainoa keino keskustella Pullan kanssa onkin vain silkka vittuilu, koska hän ei edes halua käydä rakentavaa keskustelua, vaikka väittää toisin. Että ime moloa vaan Pullaseni.
- shaming_language
scrg kirjoitti:
Juuri tuollaista rakentavaa keskustelua naiset aina yrittää käydä kaikkien muiden kanssa.
Pulla haluaisi siis olla nainen? Nykyään silläkään ei ole enää niin pahaa stigmaa, kiitos näille rohkeille ulostuloille: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001134657.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437