Seksin lisäksi? Sisustusbuumi? kissanristiäisiä?
Fiksuja vastauksia tänne nyt.
Mitä tarjottavaa naisella miehelle on?
14
111
Vastaukset
- 53453
Jos tuota pitää kysellä, niin et ole valmis suhteeseen. Kasva vielä vähän.
Juuri sellaisia sanoinkuvaamattomia asioita naiset aina olisivat tarjoamassa miehelle seksin lisäksi.
- todellakasvanut
Jos olisin kasvanut, en olisi koskaan mennyt naimisiin.
- 54233
todellakasvanut kirjoitti:
Jos olisin kasvanut, en olisi koskaan mennyt naimisiin.
Niinpä. Kun ei ole kypsyyttä, niin ei kannata sitoutua. Tekee todennäköisesti myös tyhmiä valintoja.
- hjuytgrf
Vaikkapa tätä..https://www.youtube.com/watch?v=5JM0oaFqxI8&index=1&list=PLmb1Thl8L0Njz40pv2mjsuyryJIXYT8ib
- kumppanuus
Vaikka harrastusseuraa. liikuntafriikkinä olisi kiva kun olisi samanlainen kaveri jonka kanssa mennä ja tehdä. Ja välillä matkustaa. Ja huolehtia toisesta jos esim. sairastuu. Keskustelukumppani. Aamiaiskamu...onhan näitä vaikka mitä..
- best.friend
onhan nainen miehen paras kaveri tosiaan naisen kanssa voi tehdä aivan kaikkea sitä ystävää rakastaa oikeasti
Nainen tarjoaa komealle miehelle oman kehonsa käyttöön ja mies pilaa sen kehon ja jättää sitten naisen
- MA-AsiaMies
On mukava kun on vierellä ihminen joka ei ole ihan samanlainen kuin itse ja jonka kanssa voi silti olla hauskaa elää ihan sitä tavallista arkea. Ei tarvitse mennä nukkumaan yksin eikä herätä yksin. Voi kertoa jollekin päivän tapahtumat ja huolet sekä murheet.
Naisen kanssa eläessä maailmankuva ja elämänpiiri laajentuu, saa uusia tuttavia ja tekee eri asioita kuin yksin tai kavereiden kanssa. - tarkastikunmietin
No eipä oikein mitään. Nalkutusta ja vaatimuksia, jotka ovat pois omasta ajankäytöstäsi.
- Teinitohtori
Nainen on ihmisen paras ystävä.
- 19plus20
Ei mitään pillun lisäksi. Nainen kyllä vaatii mieheltä mutta mies ei saa vaatia naiselta. Näin tää aina on mennyt.
Tukea, kehumista ja huolenpitoa. Mies on vahvempi naisen kanssa kuin yksin.
- onlysextome
Mitä miehellä...vain seksi....muuhun en miestä tarvi...
Miehelläni vain yksi tehtävä kotona....panna mun kaa...eikä sitäkään hoida :/.
Et silleen...kannattaako lopettaa kotitöiden teko kun ei siitä kiitosta saa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472985
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222425- 222288
- 342263
- 281931
- 331678
- 371590
- 761588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161486- 301405