Axl:in (voi v..u mikä nimi) "uhrit" siis perustivat vertaistukiryhmän:
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/is-axl-smithin-salakuvaamiksi-joutuneet-naiset-perustivat-vertaistukiryhman/5785474
Onkohan tässä suomen ensimmäinen ytmi panorinkelistä poikinut vertaistukiryhmä? Ytmin käyttämät ja sittemmin hylkäämät naiset siellä haikeina vertailee kokemuksiaan, "oi jospa kerran vielä saisi olla mukana axl:in rinkelissä". Veikkaan että Axl:in maine vain kasvaa tästä, rinkeliin ilmaantuu lisää halukkaita naisia ja vanhoista osan joutuu axl potkaisemaan tuonne ryhmään.
Naiset perustivat vertaistukiryhmän
30
<50
Vastaukset
- vihatipunen
Ottamatta tuohon kantaa, kiinnostaa kyllä miten tuo juttu joskus päättyy. Sitten kun on tutkittu mutta toivottavasti ei hutkittu.
- vihatipunen
Mut se pisti silmään jossain lehtijutussa, että joku noista oli sanonut, että "Axl käytti törkeästi julkisuuttaan hyväkseen iskiessään naisia" tms. Öö..no kuka käskee lähteä julkkiksen mukaan?
- Ikis__M
Ei saa hutkia ihqua nappisilmää eikä sille itseään jakaneita lutkia.
- uhrina.maija
vihatipunen kirjoitti:
Mut se pisti silmään jossain lehtijutussa, että joku noista oli sanonut, että "Axl käytti törkeästi julkisuuttaan hyväkseen iskiessään naisia" tms. Öö..no kuka käskee lähteä julkkiksen mukaan?
Nainen oli siis miehen statuksen uhri.
vihatipunen kirjoitti:
Nainen ei vain voi vastustaa miehen statusta, joten on ihan epistä jos miehellä on sitä. Nainen joutuu täysin puolustuskyvyttömään tilaan kohdatessaan statusmiehen. :-/
- että.silleen
Sen verran iso juttu ja saanut julkisuutta siinä määrin ett varmasti menee oikeuteen. Siitä ilmeisemmin tehdään ennakkotapaus. Ilman lupaa kuvattu,siis salaa.
Mitään muuta rikokseen viittaavaa tekoa ei ainakaan vielä ole julkisesti epäilty.
Onhan tämä yks kännykkäkameralla tehty salakuvaus entisestä tyttöystävästä jo oikeudessa käsitelty ja sakkorangaistuksella noteerattu, mutt suuruusluokka tähän juttuun nähden olematon.
Kyllä jokainen joka on tallentavan valvontakameran hankkinut on tietoinen sen aiheuttamista säännöistä lain ja asetusten suhteen.... Sanoisin ett fakta!
"Tallennettu kuva ja ääni ovat henkilötietoja, jos yksityishenkilö on niistä tunnistettavissa.
Jos kameranvalvontajärjestelmä tallentaa tunnistettavaa kuvaa tai ääntä, kyse on henkilötietojen automaattisesta käsittelystä, johon sovelletaan lähtökohtaisesti henkilötietolakia (523/1999) yleislakina. Tallentavan kameravalvonnan harjoittaja (esim. yritys tai viranomainen) käsittelee henkilötietoja kamerajärjestelmän avulla ja on henkilötietolain tarkoittama rekisterinpitäjä." jne.... että.silleen kirjoitti:
Sen verran iso juttu ja saanut julkisuutta siinä määrin ett varmasti menee oikeuteen. Siitä ilmeisemmin tehdään ennakkotapaus. Ilman lupaa kuvattu,siis salaa.
Mitään muuta rikokseen viittaavaa tekoa ei ainakaan vielä ole julkisesti epäilty.
Onhan tämä yks kännykkäkameralla tehty salakuvaus entisestä tyttöystävästä jo oikeudessa käsitelty ja sakkorangaistuksella noteerattu, mutt suuruusluokka tähän juttuun nähden olematon.
Kyllä jokainen joka on tallentavan valvontakameran hankkinut on tietoinen sen aiheuttamista säännöistä lain ja asetusten suhteen.... Sanoisin ett fakta!
"Tallennettu kuva ja ääni ovat henkilötietoja, jos yksityishenkilö on niistä tunnistettavissa.
Jos kameranvalvontajärjestelmä tallentaa tunnistettavaa kuvaa tai ääntä, kyse on henkilötietojen automaattisesta käsittelystä, johon sovelletaan lähtökohtaisesti henkilötietolakia (523/1999) yleislakina. Tallentavan kameravalvonnan harjoittaja (esim. yritys tai viranomainen) käsittelee henkilötietoja kamerajärjestelmän avulla ja on henkilötietolain tarkoittama rekisterinpitäjä." jne....Onko sinullakin kamera osoittamassa panopunkkaasi?
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Nainen ei vain voi vastustaa miehen statusta, joten on ihan epistä jos miehellä on sitä. Nainen joutuu täysin puolustuskyvyttömään tilaan kohdatessaan statusmiehen. :-/
Tässähän meitä on ollut laumana naisia ihailemassa HC-ätmelin ihquja nappisilmiä!
Mutt ei ole mies huomaavinaankaan kun emme ole mitään irtosexin tarjoilijoita!
Kyllä toiset tyttäret korjaa huomiota...vaikkeivät sitä juuri haluaisikaan. Ei ole reilua! - palstanaiset
että.silleen kirjoitti:
Tässähän meitä on ollut laumana naisia ihailemassa HC-ätmelin ihquja nappisilmiä!
Mutt ei ole mies huomaavinaankaan kun emme ole mitään irtosexin tarjoilijoita!
Kyllä toiset tyttäret korjaa huomiota...vaikkeivät sitä juuri haluaisikaan. Ei ole reilua!Niin eikä Ätmeli edes vastaa meidän viesteihin joita hänestä/hänelle täällä kirjoittelemme! :(
T: 100 % palstanaisista - Yksinkertaista
palstanaiset kirjoitti:
Niin eikä Ätmeli edes vastaa meidän viesteihin joita hänestä/hänelle täällä kirjoittelemme! :(
T: 100 % palstanaisistaEi osaa.
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Onko sinullakin kamera osoittamassa panopunkkaasi?
Eipä ole, joten ei kannata tulla vierailulle. Siks toiseks mulla on ihan neitseellinen sänky, ei ole edes ½ vuota vanha. Niin ett ei ole mikään "panopunkka"!
Sitäpaitsi; huomautan sulle sun olevan nyt hävytön syyttä!
Alaovella pääset viikoksi filmille jos tulet ilta- tai yöaikaan, tosin mä en ota tänne vieraita yöpymään. Mutt ovella kun käy, pääsee automaattisesti filmille turvallisuus syistä. että.silleen kirjoitti:
Eipä ole, joten ei kannata tulla vierailulle. Siks toiseks mulla on ihan neitseellinen sänky, ei ole edes ½ vuota vanha. Niin ett ei ole mikään "panopunkka"!
Sitäpaitsi; huomautan sulle sun olevan nyt hävytön syyttä!
Alaovella pääset viikoksi filmille jos tulet ilta- tai yöaikaan, tosin mä en ota tänne vieraita yöpymään. Mutt ovella kun käy, pääsee automaattisesti filmille turvallisuus syistä.Kuvaat siis miesten ilmeet, kun raahat ne baarista kotiovellesi, jossa sitten annatkin yllättäen pakit. :-/
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Kuvaat siis miesten ilmeet, kun raahat ne baarista kotiovellesi, jossa sitten annatkin yllättäen pakit. :-/
Armoton darris vai?
Tilkkaan (0,5dl) kumaa vettä sekoitat ruokalusikallisen hunajaa. Kun se on liuennut veteen ...kaada liemi grogilasiin ja päälle appelsiini mehua. Lisää lasiin rkl tabascoa ja sekoita huolellisesti. Nenästä kiinni ja juo lasi tyhjäksi. ½ tunnin kuluttua olo on tasoittunut!
En ole joutunut kokeilemaan sitä koskaan, mutt broidille ei mene tavallinen "korjaussarja", ryyppy tai kalja!
Joten juo hunaja/tabasco/appelsiini juoman!
PS. Niin tuonluokan puheet omaava, kettuileva Romeo, ei menesty täälläpäin Suomea! Minä muuten en ole pissinyt sun mukiisi! että.silleen kirjoitti:
Armoton darris vai?
Tilkkaan (0,5dl) kumaa vettä sekoitat ruokalusikallisen hunajaa. Kun se on liuennut veteen ...kaada liemi grogilasiin ja päälle appelsiini mehua. Lisää lasiin rkl tabascoa ja sekoita huolellisesti. Nenästä kiinni ja juo lasi tyhjäksi. ½ tunnin kuluttua olo on tasoittunut!
En ole joutunut kokeilemaan sitä koskaan, mutt broidille ei mene tavallinen "korjaussarja", ryyppy tai kalja!
PS. Niin tuonluokan puheet omaava, kettuileva Romeo, ei menesty täälläpäin Suomea! Minä muuten en ole pissinyt sun mukiisi!Olen raivoraitis. :-I
että.silleen kirjoitti:
Armoton darris vai?
PS. Niin tuonluokan puheet omaava, kettuileva Romeo, ei menesty täälläpäin Suomea! Minä muuten en ole pissinyt sun mukiisi!Millainen Romeo sitten menestyy siellä?
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Olen raivoraitis. :-I
En tiedä uskoako sun raittiuutees? Mutt toi raivo ...ollaan kyllä huomattu.
Kyllä miehen ihan arkioloissa säyseempi pitää olla, mulla on tarpeeksi monta pomoa jo pompottamassa mua. Ei enää yhtään lisää,silloin tulee jo yli lasin laitojen.
Olen yliherkässä tilassa, koska olen vielä uudessa tilanteessa (roolissa) mä en ole tilanteessa jonka hallitsen.
Kyllä tämä tästä... kunhan opin lottoamaan näiden neuvojen välillä oikeaan...
Esimerkki: Yks propleema...viis erilaista neuvoa ja jokainen neuvo ihmetyttää mua!
IHAN helppoa! Jäitä hattuun... cool!
Nyt mä menen ottaan 20-30min nokoset...väsyttää!
Söin juuri jauheliha/nuudelli/juureskeittoa ja ½ kokovilja/juustosämpylän. että.silleen kirjoitti:
En tiedä uskoako sun raittiuutees? Mutt toi raivo ...ollaan kyllä huomattu.
Kyllä miehen ihan arkioloissa säyseempi pitää olla, mulla on tarpeeksi monta pomoa jo pompottamassa mua. Ei enää yhtään lisää,silloin tulee jo yli lasin laitojen.
Olen yliherkässä tilassa, koska olen vielä uudessa tilanteessa (roolissa) mä en ole tilanteessa jonka hallitsen.
Kyllä tämä tästä... kunhan opin lottoamaan näiden neuvojen välillä oikeaan...
Esimerkki: Yks propleema...viis erilaista neuvoa ja jokainen neuvo ihmetyttää mua!
IHAN helppoa! Jäitä hattuun... cool!
Nyt mä menen ottaan 20-30min nokoset...väsyttää!
Söin juuri jauheliha/nuudelli/juureskeittoa ja ½ kokovilja/juustosämpylän.Hakusessa on siis lupsakka isäntä. Entä sitten kun tilanne on taas hallinnassa, onko sitten sellainen jännämies taas mieluisin?
- Naisasialooseri1
vihatipunen kirjoitti:
Uskomatonta, että joku vajaaälyinen lutka sanoo tuollaista. Kiimareikä kostuu julkkis-statuksesta ja kun vittu kostuu niin järki jäätyy ja nainen itsekin pitää itseään syyntakeettomana ja syy on miehen samalla tavalla jos hän olisi antanut naiselle tyrmäystippoja ja sitten pannut.
Vai onko joku pakottanut naisen antamaan julkkis-YT-miehelle? - että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Hakusessa on siis lupsakka isäntä. Entä sitten kun tilanne on taas hallinnassa, onko sitten sellainen jännämies taas mieluisin?
Sorry, minä en pidä kertakäyttöisistä tuotteista! Ne on toiset jotka kierrättää, mutt kyllä minäkin poistan käytöstä sellaisen käyttöesineen, joka ei ole kunnollinen!
Jos sä tarkoitat jännämiehellä kyläsonneja, niin tänne asti eivät koskaan kulkeudu!
Kiipeä itse uimahallin hyppytornin ylimmälle lavalle, hyppää innoissasi sellaisen kaks ja puoli volttia kerien, tee makopritsi altaaseen... niin et vatsa on haljeta! Harkitset kyllä seuraavaa hyppyä huolella...hypätäkö vai ei, epäonnistumista osaa jo silloin varoa.
Onko sen ryhmän nimi Tuherontarjoajien tukiryhmä?
- Ikis__M
Varmaan se on joku AXL:in äxät nimeltään. Noita on mukva varmaan sitten vanhainkodin kiikkustuolissa "tyttöporukalla" muistella, kuinka se Axl ihqusti laittoi aina kameran kuvaamaan.
- AkselinOrjat
Tämän vuoksi nainen kuuluu aina rinkimestarilleen tai korkkaajalleen.
Video oli Akselin voitonmerkki. Uhrin sielu ja ruumis kuuluvat ikuisesti voitomerkin haltijalle. Samasta syystä soturit ottavat vihollisensa pään voitonmerkikseen, että tämä palvelisi voittajan orjana myös kuolemankin jälkeen.
YTMien panorinkelien naiset ovat kelvottomia parisuhteeseen. Jossakin on vaimokkeesta aina video Akselin spermoista naamallaan.- että.silleen
Mielenkiintoista, oletko sä nähnyt filmit? Silloin Axl on niitä esittänyt ulkopuolisille... tai sit olet tutkiva rikospoliisi, joka on nähnyt kyseiset otokset.
Silloin sä ehkä puhut ohi suusi...koska rikospoliisilla on ehdoton vaitiolo velvollisuus, rikosoikeudellisista syistä... ainakin tässä vaiheessa.
Niin mielenkiintoinen havainto tuokin...voitonmerkki! Nuppinikkarin asiakkaaksi...
Ja sana vaimoke...kavaltaa sinut! =)) - Mies3210
Videot julkisuuteen, jottei kukaan muu kuin aisurit hairahdu Axlin jämille.
- Mies3210
Vähän ihmetyttää, että sitä nyt esitetään siveellisiä. Kiimavitut on halvalla
nussittu ja sillä sipuli, ei asia muuksi muutu, vaikkei videotodisteita olisikaan. Kannattaisi elää niin, että kestää menneisyytensä, vaikka tulisi videolla vastaan.- Hmmmmm
Tarkoitat siis, että pitää pysytellä kaukana jokaisesta miehestä, sinut mukaan lukien.
Kestätkö sen, ettet tule koskaan saamaan seksiä keneltäkään naiselta, koska nämä joutuvat pelkäämään sinun salakuvaamistasi?
- Eräkettu
Voi helvetti mikä järkytys tulla kuvatuksi...
Huorat rahan perässä vertaistukiryhmä... Kyllähän niitä löytyy.. "Meitä on kehotettu käymään sukupuolitautitesteissä..."
Jollakin logiikalla kuvaaminen ilmeisesti altistaa myös sukupuolitaudeille vai onko videotarkistuksessa selvinnyt että kondomissa olikin reikä.- Eräkettu
Mulla niin säälittää tää kaveri...
Siinä meni hieno ura... Eikä rike ollu ees mikään paha..
Kyseessä kun on julkisuuden henkilö niin heti on hyeenat kimpussa kun vie karkin pikkutytön nenän edestä..
Ei tosin päde sellasiin julkisuuden henkilöihin kuin Charlie Sheen..
Siinä on hieno mies.. Pitää olla kiitollinen että tollasia persoonia löytyy maan päältä. :D- Ikis__M
Suotta sääliä, axlilla on suojaväri niin tuskinpa tuo muuta kuin nostattaa uraa pitkällä tähtäimellä. Mielenkiintoisempi oikeastaan olisi tapaus jossa joku nainen olisi kuvannut itseään paneskelleita miehiä. Olisi hauska nähdä miten siihen reagoitaisiin, todennäköisesti niin että äijien oma vika, mitäs läksivät ja akasta tehtäisiin koko suomen naisten sankarilutka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472985
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222425- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 381599
- 761598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161506- 301405