uskovainen luo köyhyyttä jumalalla

2000vuotta_alaspäin

Uskovainen kieltää parantamasta asioita, koska kuolee sitä kumminkin.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaabes.11

      Tai sitten Jumalan siunaus väistyy kansakunnan yltä. Hoosea 2:
      8. Hän (aika moni) ei ole tajunnut, että minä olen hänelle antanut jyvät ja viinin ja öljyn, olen kartuttanut hänelle hopeata ja myös kultaa, joka on käytetty Baalin (jumalattomuuden) hyväksi.
      9. Sentähden minä otan takaisin jyväni ajallansa ja viinini määräaikanansa ja tempaan pois villani ja pellavani, jonka piti peittää hänen alastomuutensa.
      5 Mooses 28:
      47. Koska et palvellut Herraa, sinun Jumalaasi, ilolla ja sydämen halulla, kun sinulla oli yltäkyllin kaikkea,
      48. on sinun palveltava vihollisiasi, jotka Herra sinun kimppuusi lähettää, nälässä ja janossa ja alastomuudessa ja kaiken puutteessa. Ja hän panee sinun kaulallesi rautaisen ikeen, kunnes hän sinut tuhoaa.
      Tällainen on Jumalan laki.

    • "Uskovainen kieltää parantamasta asioita, koska kuolee sitä kumminkin"

      Parhaiten voit parantaa asioita omalla kohdallasi tulemalla uskoon!

      Jeesus: "Varas (paholainen) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys." (Joh.10:10)

      • Entä muiden kohdalla? Katsotko itse parantavasi muiden asioita tolkuttomalla paasaamisellasi?


      • mietitkökoskaan
        PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Entä muiden kohdalla? Katsotko itse parantavasi muiden asioita tolkuttomalla paasaamisellasi?

        Entä sinä? Mitä sinä hyödyt paasamisestasi? Mitäs jos tätä palstaa lukee joku kuolemasairas ja sinun puheesi vie häneltä toivon?


      • nailed.it
        mietitkökoskaan kirjoitti:

        Entä sinä? Mitä sinä hyödyt paasamisestasi? Mitäs jos tätä palstaa lukee joku kuolemasairas ja sinun puheesi vie häneltä toivon?

        Kiteytit juuri uskonnot: pelkäämme kuolemaa, johon uskonto keksitty lääkkeeksi.


      • nailed.it
        nailed.it kirjoitti:

        Kiteytit juuri uskonnot: pelkäämme kuolemaa, johon uskonto keksitty lääkkeeksi.

        Siis lääke pelkoon ei kuolemaan ;)


      • tieteenharrastaja
        nailed.it kirjoitti:

        Siis lääke pelkoon ei kuolemaan ;)

        Ja muuhunkin pelkoon kuin kolemanpelkoon. Eikä pelkästään pelkoon.


      • mietitkökoskaan
        nailed.it kirjoitti:

        Siis lääke pelkoon ei kuolemaan ;)

        Puhuin toivosta enkä pelosta. Teidän olemattomassa tyhjyydessänne ei ole mitään pelättävää.


      • mietitkökoskaan
        mietitkökoskaan kirjoitti:

        Puhuin toivosta enkä pelosta. Teidän olemattomassa tyhjyydessänne ei ole mitään pelättävää.

        Pelkurit uskottelevat itsellensä että elämä päättyy kuolemaan.
        Vaatii rohkeutta katsoa pienen minänsä ulkopuolelle ja valmistautua kohtaamaan voimista suurin.


      • mietitkökoskaan kirjoitti:

        Entä sinä? Mitä sinä hyödyt paasamisestasi? Mitäs jos tätä palstaa lukee joku kuolemasairas ja sinun puheesi vie häneltä toivon?

        >Mitäs jos tätä palstaa lukee joku kuolemasairas ja sinun puheesi vie häneltä toivon?
        Toivon mistä? Kuolemansairas kuolee joka tapauksessa diagnoosinsa mukaisin todennäköisyyksin.


      • nailed.it
        mietitkökoskaan kirjoitti:

        Puhuin toivosta enkä pelosta. Teidän olemattomassa tyhjyydessänne ei ole mitään pelättävää.

        Mitä kuolemansairas toivoo ja miksi?


      • nailed.it
        mietitkökoskaan kirjoitti:

        Pelkurit uskottelevat itsellensä että elämä päättyy kuolemaan.
        Vaatii rohkeutta katsoa pienen minänsä ulkopuolelle ja valmistautua kohtaamaan voimista suurin.

        Kaikki elämä on tähän asti päättynyt kuolemaan. Ei tarvitse uskotella...

        >>Vaatii rohkeutta katsoa pienen minänsä ulkopuolelle ja valmistautua kohtaamaan voimista suurin.>>

        Välillä ateisteja sanotaan virheellisesti jumalankieltäjiksi, niin totta ollessaan se vasta rohkeutta vaatii: Elää tietäen jumalasta ja hevonvittua hänestä välittämättä.


      • mietitkökoskaan
        nailed.it kirjoitti:

        Mitä kuolemansairas toivoo ja miksi?

        "Kristus minussa kirkkauden toivo"

        Toivoo elämää, vapautta, jälleennäkemistä, kärsimyksen loppua, Jumalan kohtaamista, täydellisyyttä, lihan painon pois ottamista, oikeuden näkemistä, rakkauden täyttymistä, pahuuden katoamista, totuuden voittoa, valheen loppumista, väittelyiden päättymistä, olemassaolon ymmärtämistä, huolehtimisen loppua... voit itse jatkaa listaa.


      • ErkkiEiUsko
        nailed.it kirjoitti:

        Kaikki elämä on tähän asti päättynyt kuolemaan. Ei tarvitse uskotella...

        >>Vaatii rohkeutta katsoa pienen minänsä ulkopuolelle ja valmistautua kohtaamaan voimista suurin.>>

        Välillä ateisteja sanotaan virheellisesti jumalankieltäjiksi, niin totta ollessaan se vasta rohkeutta vaatii: Elää tietäen jumalasta ja hevonvittua hänestä välittämättä.

        "Elää tietäen jumalasta ja hevonvittua hänestä välittämättä"

        Ei ateismi välttämättä tarkoita jumalien kieltämistä, vaan sitä ettei usko yhteenkään niistä. Olet kuitenkin oikeassa, että ateistina tiedän jumalista mutta väärässä siinä, että hevonvittua niistä välittäisin. Päinvastoin, uskonnot ja niitten jumalat ovat hyvinkin kiintoisia elementtejä monissa vanhoissa kulttuureissa.

        Toin viime Intian reissulta pienen puisen huilua soittelevan Krishna patsaan. Tosi hienoa ja tarkkaa käsityötä. En kuitenkaan ajatellut ryhtyä uskomaan Krishnaan, vaikka hänen elämästään ja teoistaan löytyy kokonaisia kirjojakin.


      • nailed.it
        mietitkökoskaan kirjoitti:

        "Kristus minussa kirkkauden toivo"

        Toivoo elämää, vapautta, jälleennäkemistä, kärsimyksen loppua, Jumalan kohtaamista, täydellisyyttä, lihan painon pois ottamista, oikeuden näkemistä, rakkauden täyttymistä, pahuuden katoamista, totuuden voittoa, valheen loppumista, väittelyiden päättymistä, olemassaolon ymmärtämistä, huolehtimisen loppua... voit itse jatkaa listaa.

        Noiden vastakohta on kuolevalla todellisuutta. Siksi hän niitä toivoo, siksi uskonnot tarjoaa niitä; lääkettä toivottomuuteen. Voi keksiä muitakin sanoja, mutta pelko – vallitsevia asioiden tiloja kohtaan – on yksi niistä.


      • nailed.it
        ErkkiEiUsko kirjoitti:

        "Elää tietäen jumalasta ja hevonvittua hänestä välittämättä"

        Ei ateismi välttämättä tarkoita jumalien kieltämistä, vaan sitä ettei usko yhteenkään niistä. Olet kuitenkin oikeassa, että ateistina tiedän jumalista mutta väärässä siinä, että hevonvittua niistä välittäisin. Päinvastoin, uskonnot ja niitten jumalat ovat hyvinkin kiintoisia elementtejä monissa vanhoissa kulttuureissa.

        Toin viime Intian reissulta pienen puisen huilua soittelevan Krishna patsaan. Tosi hienoa ja tarkkaa käsityötä. En kuitenkaan ajatellut ryhtyä uskomaan Krishnaan, vaikka hänen elämästään ja teoistaan löytyy kokonaisia kirjojakin.

        Lue tarkemmin kommenttini...


    • Vastoinpäin. Uskovainen pelkää kuolemaa niin paljon, että luulee jotenkin vielä jatkavansa haamuelämää kuolemansa jälkeen. Tämä tuntuu olevan kovin lohduttava ajatus uskonharhaiselle.

      Uskonharhainen on kyllä innokas parantamaan omaa terveyttään terveyskeskuksen lääkäreiden avulla ja hylkää jumalansa saman tien, kun oikeaa apua tarvitsee.

      Uskonharhaisella on ihmeellinen tarve puuttua muiden elämään ja estää sellainen toiminta, joka ei hänen omaa uskonharhaista elämäänsä pysty parantamaan.

      Mutta joka tapauksessa uskonharhaiselle kauhein asia on hänen ainutlaatuisen harhaisuutensa kertakaikkinen katoaminen, eli kuolema. Mikään ei ole niin korvaamaton, kuin uskonharhainen, se ei kertakaikkiaan voi ihan noin vain kuolla ja kadota.

      • Ev.lut.uskova

        Asiaa. Kretut pelkäävät kuolemaa koska ovat itserakkaita ja omahyväisiä. Useimmiten vielä sovinisteja ja rasisteja. Hyviä esimerkkejä ovat Mark5, JC ja jyrbä. Kaksi viimeistä voivat olla yksi ja sama narsististi. He haluavat pelastaa omaan rakkaan itsensä muista välittämättä. He ovat tekopyhiä hurskastelijoita vailla todellista moraalia. Valehtelijoita jotka vääristelevät Jumalan todellista sanaa.


    • JesusGreatLordAndSavior

      Avaruuspölyläinen on menossa Marsiin, kun siellä on, ULLATUS ULLATUS, on pyramidi vaikka kuussakaan ei ole käyty, sen myöntää jopa itse NASABastardsit. Helppo todeta, josa osaa käyttää YouTube.

      Terveisiä avarauuspölyläisille Jumalan kuvalta.

    • Toivo.Lång.Inkeroinen

      Pari kreationistista kirjoittajaa, joista toinen, se mustempi tapaus tunki naapuristooni terrorisoimaan kd-uskovana hakkerin ominaisuudessa.
      En ymmärrä miksi tuo tänä vuonna 77 vuotta täyttävä voi olla vielä S-24 luotsina. Se käyttää TOR selainta, ettei sitä voitaisi jäljittää.

      Tämä ukko on terrorisoinut harrastuksenaan Vaihtoehtoiset hoidot palstaaainakin 10 vuotta. Toinen niistä on eläkkeellä oleva kirkkoherra Kymenlaaksosta hänkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe