Olen kolmekymppinen ätmi ja pakko se on myöntää että kyllä ne on 5-12 vuotta nuoremmat naiset jotka pääni saavat kääntymään. Kolmekymppiset sinkkunaiset ovat yhtä vaativia kuin nuorempana ja nätimpänä mutta eivät todellakaan ole itse kehittyneet parempaan suuntaan sen enempää fyysisesti kuin henkisesti.
Kun oman ikäiset naiset eivät enää kiinnosta
99
141
Vastaukset
Minulla on kyllä aivan toisenlaisia kokemuksia kolmekymppisistä naisista. Silloin niiden biologinen kello vissiin alkaa tikittää, koska alkoivat aloitteellisiksi. Naisen saaminen oli naurettavan helppoa kolmekymppisenä verrattuna teinivuosiin. Luonne oli pehmennyt, eivät temppuilleet ja hyvää seksiä oli tarjolla riittämiin.
- conflicts
Mutta etkö näe tuossa ristiriitaa kun naiset alkavat kelpuuttamaan sinua vasta kun ovat jo menettäneet parhaan ulkonäkönsä? Tuohan on toisinsanoen tyytymistä.
conflicts kirjoitti:
Mutta etkö näe tuossa ristiriitaa kun naiset alkavat kelpuuttamaan sinua vasta kun ovat jo menettäneet parhaan ulkonäkönsä? Tuohan on toisinsanoen tyytymistä.
Itsehän olin avoliitossa 19-26-vuotiaana, joten olin itse pois sinkkumarkkinoilta. Siksi toisekseen minua suuresti huvittaa teidän tyytymis-juttunne. Minä en ole koskaan mielestäni joutunut tyytymään enkä usko, että minuun on tyydytty. Ettekä te vastaväittelillänne saa minua muuta epäilemään.
- maybe.in.next.life
Ratikkakuski kirjoitti:
Itsehän olin avoliitossa 19-26-vuotiaana, joten olin itse pois sinkkumarkkinoilta. Siksi toisekseen minua suuresti huvittaa teidän tyytymis-juttunne. Minä en ole koskaan mielestäni joutunut tyytymään enkä usko, että minuun on tyydytty. Ettekä te vastaväittelillänne saa minua muuta epäilemään.
Kuulostaa erittäin hienolta todellisuudelta sellainen jossa miehen ei tarvitsisi tyytyä eikä naisenkaan häneen.
Itse en näe mitään muuta mahdollisuutta kuin tyytyä jos haluan joskus saada naisen. maybe.in.next.life kirjoitti:
Kuulostaa erittäin hienolta todellisuudelta sellainen jossa miehen ei tarvitsisi tyytyä eikä naisenkaan häneen.
Itse en näe mitään muuta mahdollisuutta kuin tyytyä jos haluan joskus saada naisen.Minä olen ennenkin sanonut, että olen onnekas, kun olen aina saanut sellaisia naisia kuin olen halunnut. Olisi se yhtä helvettiä, jos rahkeet riittäisi pubiruusuihin ja viisari värähtäisi vain supermallien kanssa.
- naisviha
Ratikkakuski kirjoitti:
ratikkakuski heittäny elämänsä parhaimmat vuodet viemäriin jossain avoliitossa,sillävälin kun muut pojat ovat rellestäneet ja pitäneet hauskaa on hän ollut akkansa vanki =( surullinen tarina kaikenkaikkiaan.
- Annihilator
naisviha kirjoitti:
ratikkakuski heittäny elämänsä parhaimmat vuodet viemäriin jossain avoliitossa,sillävälin kun muut pojat ovat rellestäneet ja pitäneet hauskaa on hän ollut akkansa vanki =( surullinen tarina kaikenkaikkiaan.
Se on monen miehen tarina. Mites teidän suvussa?
naisviha kirjoitti:
Älä muuta sano. Toista se oli nuoruus pleikkaan ja runkkuun turvautuneilla ätemillä, joilta aika ajoi jo ohi teinipilluista. :-)
- Eero_ATM-Soturi
Ratikkakuski kirjoitti:
Älä muuta sano. Toista se oli nuoruus pleikkaan ja runkkuun turvautuneilla ätemillä, joilta aika ajoi jo ohi teinipilluista. :-)
Ätmeillä ei yleensä ole mahdollisuutta teinipilluun edes silloin teini-ikäisenä joten ei mikään aika voi silloin ajaa ohi teinipilluista. Siihen pleikkaan ja runkkuun turvaudutaan siksi ettei sitä pillua ole yksinkertaisesti mahdollista saada vaikka mitä tekisi eikä hyväksytä porukoihin.
Onhan se ymmärrettävää ettei seksuaalisesti kokematon aikamies koe oman ikäistään maailmaa omakseen eikä oman ikäiset naiset silloin pahemmin kiinnosta mutta on varsin epätodennäköistä että niitä kokemuksia joista ätmi nuorena jäi paitsi voisi saavuttaa silloin vanhempanakaan. Mies kun ei murrosiän päättymisen jälkeen enää tosiasiallisesti komistu niin mitenkäs se sama mies joka ei silloin nuorena kelvannut tytöille kelpaisi sitten yhtään sen paremmin vanhempanakaan?
Olen kuitenkin sitä mieltä että tyttöjen ja naisten harjoittamaa ikärasismia kumppanin valinnassa kuitenkin yleisesti ottaen liioitellaan suuresti eikä miehen mahdollisuudet saada niitä nuoria naisia eivät tietyissä rajoissa välttämättä radikaalisti huononekaan vaikka ikää tulisikin. Uskon että moni mies, jolla olisi todellisuudessa ihan hyvinkin mahdollisuuksia niihin nuorempiin naisiin lannistuu ja nöyrtyy ehkäpä turhankin helposti ja alkaa pitää itseään (usein syyttä) jonkinlaisena setämiehenä tms. Toki tähän vaikuttaa vahvasti naisten itsensä hyvin suuressa määrin harjoittamat halveeraavat ja epäseksualisoivat puheet kohdistuen miehiin.
Kyllä 30-vuotiaskin mies voi vielä ihan hyvin päästä suhteeseen 16-vuotiaan teininaisen kanssa eikä tarvitse olla edes mikään ytmi. Periaatteessa on ihan mahdollista että seksuaalisesti kokematon ätmikin voi päästä poikuudestaan sen ikäisen, seksuaalisten kokemusten tasolla samalla viivalla olevan tytön kanssa mutta se edellyttää sitä että on valmis tinkimään omista vaatimuksistaan. Esim. ätmin ei kannata alkaa vaatia mahdolliselta kumppaniltaan neitseellisyyden ja teini-ikäisyyden lisäksi vielä jotain jumalallista kauneutta vaan tyytyä suosiolla niihin rumempiin ja epäsuositumpiin nörttityttöihin. Eero_ATM-Soturi kirjoitti:
Ätmeillä ei yleensä ole mahdollisuutta teinipilluun edes silloin teini-ikäisenä joten ei mikään aika voi silloin ajaa ohi teinipilluista. Siihen pleikkaan ja runkkuun turvaudutaan siksi ettei sitä pillua ole yksinkertaisesti mahdollista saada vaikka mitä tekisi eikä hyväksytä porukoihin.
Onhan se ymmärrettävää ettei seksuaalisesti kokematon aikamies koe oman ikäistään maailmaa omakseen eikä oman ikäiset naiset silloin pahemmin kiinnosta mutta on varsin epätodennäköistä että niitä kokemuksia joista ätmi nuorena jäi paitsi voisi saavuttaa silloin vanhempanakaan. Mies kun ei murrosiän päättymisen jälkeen enää tosiasiallisesti komistu niin mitenkäs se sama mies joka ei silloin nuorena kelvannut tytöille kelpaisi sitten yhtään sen paremmin vanhempanakaan?
Olen kuitenkin sitä mieltä että tyttöjen ja naisten harjoittamaa ikärasismia kumppanin valinnassa kuitenkin yleisesti ottaen liioitellaan suuresti eikä miehen mahdollisuudet saada niitä nuoria naisia eivät tietyissä rajoissa välttämättä radikaalisti huononekaan vaikka ikää tulisikin. Uskon että moni mies, jolla olisi todellisuudessa ihan hyvinkin mahdollisuuksia niihin nuorempiin naisiin lannistuu ja nöyrtyy ehkäpä turhankin helposti ja alkaa pitää itseään (usein syyttä) jonkinlaisena setämiehenä tms. Toki tähän vaikuttaa vahvasti naisten itsensä hyvin suuressa määrin harjoittamat halveeraavat ja epäseksualisoivat puheet kohdistuen miehiin.
Kyllä 30-vuotiaskin mies voi vielä ihan hyvin päästä suhteeseen 16-vuotiaan teininaisen kanssa eikä tarvitse olla edes mikään ytmi. Periaatteessa on ihan mahdollista että seksuaalisesti kokematon ätmikin voi päästä poikuudestaan sen ikäisen, seksuaalisten kokemusten tasolla samalla viivalla olevan tytön kanssa mutta se edellyttää sitä että on valmis tinkimään omista vaatimuksistaan. Esim. ätmin ei kannata alkaa vaatia mahdolliselta kumppaniltaan neitseellisyyden ja teini-ikäisyyden lisäksi vielä jotain jumalallista kauneutta vaan tyytyä suosiolla niihin rumempiin ja epäsuositumpiin nörttityttöihin.Toivottavasti kaikki tulevat palstalle kertomaan, kun moinen tapahtuu. Voimme sitten porukalla iloita maailman kahdeksannesta ihmeestä! :-)
- Eero_ATM-Soturi
Ratikkakuski kirjoitti:
Toivottavasti kaikki tulevat palstalle kertomaan, kun moinen tapahtuu. Voimme sitten porukalla iloita maailman kahdeksannesta ihmeestä! :-)
Niin no samalla logiikallahan minkä ikäisen naisen saaminen tahansa on ätmin kohdalla maailman kahdeksas ihme. Pointti oli vaan se ettei jonkun 16-vuotiaan teininaisen saaminen ole 30v miehelle yleisesti ottaen niin vaikeaa kuin jotkut väittävät. Ätmi voi hyvinkin saada nuorta ja neitsyttä muttei välttämättä kaunista sellaista. On tietenkin toinen juttu että ratkaiseeko nuoruus ja koskemattomuus silloinkin kun tyttö/nainen on ulkoisesti kuin seinästä revitty.
- 2322
Annihilator kirjoitti:
Se on monen miehen tarina. Mites teidän suvussa?
Mitä mitä eikös täällä nimenomaan väitetä, että 90% miehistä saa naista vasta yli 30 v kun naisilla on juoksut juostu sen 10% parhaimmiston kanssa? Missä hiton välissä ne normijampat on muka nuorena avoliitossa olleet, ja vielä ikäisensä naisen kanssa, eihän niitä parikymppisiä naisia saa kuin superalfat ja pörssimiljonäärit?
2322 kirjoitti:
Mitä mitä eikös täällä nimenomaan väitetä, että 90% miehistä saa naista vasta yli 30 v kun naisilla on juoksut juostu sen 10% parhaimmiston kanssa? Missä hiton välissä ne normijampat on muka nuorena avoliitossa olleet, ja vielä ikäisensä naisen kanssa, eihän niitä parikymppisiä naisia saa kuin superalfat ja pörssimiljonäärit?
Tuota minäkin olen ihmetellyt, mutta se on kuulemma vittuilua.
- 2322
Eero_ATM-Soturi kirjoitti:
Niin no samalla logiikallahan minkä ikäisen naisen saaminen tahansa on ätmin kohdalla maailman kahdeksas ihme. Pointti oli vaan se ettei jonkun 16-vuotiaan teininaisen saaminen ole 30v miehelle yleisesti ottaen niin vaikeaa kuin jotkut väittävät. Ätmi voi hyvinkin saada nuorta ja neitsyttä muttei välttämättä kaunista sellaista. On tietenkin toinen juttu että ratkaiseeko nuoruus ja koskemattomuus silloinkin kun tyttö/nainen on ulkoisesti kuin seinästä revitty.
Lienet oikeassa. Toisaalta, jos aloittaja valittaa nimenomaan kolmekymppisten _ulkonäöstä_, niin vaikea kuvitella että se parikymppinen ruma tyttö kiinnostaisi sen enempää. Useimmille nuoruuden suurin viehätys tuntuu kuitenkin olevan ulkonäössä.
Eero_ATM-Soturi kirjoitti:
Kukaan järjissään oleva 30v ei halua 16-vuotiasta.
- kurpaantuminen
Jos laitan tinderiin hakuarvoksi 30v naiset niin vaikea on tykätä kenestäkään.
Tyttömäisyys on lähes kaikilta jo täysin kadonnut ja tilalla on sellainen kalsea tätimäisyys..- NuortaPutkeen
Aikuinen nainen on pikkupojista aina pelottava. Jos oma henkinen ikä on jäänyt sinne parinkympin tienoille, niin sen ikäiset tyttöset on sitten samalla aaltopituudella sun kanssa. Asiassa on monta hyvää puolta, ei mm. tarvitse rasittaa itseään liian syvällisillä keskusteluilla.
NuortaPutkeen kirjoitti:
Aikuinen nainen on pikkupojista aina pelottava. Jos oma henkinen ikä on jäänyt sinne parinkympin tienoille, niin sen ikäiset tyttöset on sitten samalla aaltopituudella sun kanssa. Asiassa on monta hyvää puolta, ei mm. tarvitse rasittaa itseään liian syvällisillä keskusteluilla.
Osu ja uppos.
Ikääntyneet naiset ovat usein tylsiä ja heidän ulkonäkö on huonontunut. Ei sillä ole mitään tekemistä pelkäämisen kanssa. Lisäksi naisten älykkyys harvemmin kasvaa vaikka ikää tulee lisää.- vinkki.sulle
super-atm kirjoitti:
Osu ja uppos.
Ikääntyneet naiset ovat usein tylsiä ja heidän ulkonäkö on huonontunut. Ei sillä ole mitään tekemistä pelkäämisen kanssa. Lisäksi naisten älykkyys harvemmin kasvaa vaikka ikää tulee lisää.kukaan ei pakota edes katselemaan ikääntyneitä naisia, mutta kai se viha on pakko purkaa niihin, jos ei saa nuorempia...
vinkki.sulle kirjoitti:
kukaan ei pakota edes katselemaan ikääntyneitä naisia, mutta kai se viha on pakko purkaa niihin, jos ei saa nuorempia...
En vihaa ikääntyneitä naisia. Vihaan feministejä ja naisten hypergamiaa.
Jos vanhempi nainen edustaa edellä mainitsemiani asioita, niin ei se iästä ole kiinni.- Höpöhöpöä
super-atm kirjoitti:
Osu ja uppos.
Ikääntyneet naiset ovat usein tylsiä ja heidän ulkonäkö on huonontunut. Ei sillä ole mitään tekemistä pelkäämisen kanssa. Lisäksi naisten älykkyys harvemmin kasvaa vaikka ikää tulee lisää.Mistä tiedät kun et ole koskaan ollut tekemisissä niiden kanssa, saati parisuhteessa? Sen sijaan sun pitäisi jakaa enemmän tietoutta nuorista naisista tällekin aloittajalle, koska nehän on sunkin tähtäimessä, ja unohtaa kurpat. Miksi täällä puhutaan aina niistä naisista, jotka julistetaan kelvottomiksi, mutta ei niistä, joita kovaan ääneen halutaan? Missä on kaikki teinineitsytsupermalliprinsessa-aloitukset?
Höpöhöpöä kirjoitti:
Mistä tiedät kun et ole koskaan ollut tekemisissä niiden kanssa, saati parisuhteessa? Sen sijaan sun pitäisi jakaa enemmän tietoutta nuorista naisista tällekin aloittajalle, koska nehän on sunkin tähtäimessä, ja unohtaa kurpat. Miksi täällä puhutaan aina niistä naisista, jotka julistetaan kelvottomiksi, mutta ei niistä, joita kovaan ääneen halutaan? Missä on kaikki teinineitsytsupermalliprinsessa-aloitukset?
Olen ollut naisten kanssa paljonkin tekemisissä.
En halua enää parisuhdetta. Jotkut kurppaantuneet yh-äidit ovat minusta olleet kiinnostuneita ja se on ollut lähinnä ärsyttävää. En käy enää paljonkaan paikoissa (baareissa) yms., joissa yh-mammat aisureita etsivät.- Sääliksikäysua
super-atm kirjoitti:
Olen ollut naisten kanssa paljonkin tekemisissä.
En halua enää parisuhdetta. Jotkut kurppaantuneet yh-äidit ovat minusta olleet kiinnostuneita ja se on ollut lähinnä ärsyttävää. En käy enää paljonkaan paikoissa (baareissa) yms., joissa yh-mammat aisureita etsivät.Aika on sitten ajanut susta ohi. Juna mennyt jne.
Jos joskus saat pääsi kuntoon, niin tiedoksi, että lapsettomia naisia löytyy kaikista ikäryhmistä. Luulen kuitenkin, ettei nekään sulle kelpaa vaan naisesta löytyy aina joku vika. Omapa on ongelmasi. Sääliksikäysua kirjoitti:
Aika on sitten ajanut susta ohi. Juna mennyt jne.
Jos joskus saat pääsi kuntoon, niin tiedoksi, että lapsettomia naisia löytyy kaikista ikäryhmistä. Luulen kuitenkin, ettei nekään sulle kelpaa vaan naisesta löytyy aina joku vika. Omapa on ongelmasi.Sääli on sairautta, joten sinä olet sairas kusipää.
- Valintajaseuraukset
super-atm kirjoitti:
En vihaa ikääntyneitä naisia. Vihaan feministejä ja naisten hypergamiaa.
Jos vanhempi nainen edustaa edellä mainitsemiani asioita, niin ei se iästä ole kiinni."Vihaan feministejä ja naisten hypergamiaa."
Noinkin näkyvä viha jota kannat, syö sisältä rotan lailla ja lopulta näivettää kuivaksi ukon käppänäksi. - uihc
Osu ja uppos!
Tämä super atm taitaa olla ex pua. Ja mikä sinä olet vaatimaaan nuorta naista itsellesi kun olet jo itsekin ikääntynyt. Ja katkerana vihaat naisia koska jotain on elämässäsi vialla. Valehtele vain itsellesi jatkossakin. Valintajaseuraukset kirjoitti:
"Vihaan feministejä ja naisten hypergamiaa."
Noinkin näkyvä viha jota kannat, syö sisältä rotan lailla ja lopulta näivettää kuivaksi ukon käppänäksi.Ei pidä paikkaansa.
Jos ei vihaa, tai muutenkaan tunne ja osita mitään tunteita, vaan hyväksyy kaiken syrjinnän kuin lammas, niin silloin ei elämästä tule yhtään mitään.
Syyllistät uhria, koska olet nainen.uihc kirjoitti:
Osu ja uppos!
Tämä super atm taitaa olla ex pua. Ja mikä sinä olet vaatimaaan nuorta naista itsellesi kun olet jo itsekin ikääntynyt. Ja katkerana vihaat naisia koska jotain on elämässäsi vialla. Valehtele vain itsellesi jatkossakin.En ole vaatinut itselleni nuorta naista. En vaadi tällä hetkellä itselleni naista ollenkaan. Sen takia teidän idioottien lällällää-kommentit joissa uhoatte etten saa naista menee täysin hukkaan.
Jos tässä iässä pääsee aisuriksi, niin se ei ole mikään tavoite, eikä saavutus.- Valintajaseuraukset
super-atm kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Jos ei vihaa, tai muutenkaan tunne ja osita mitään tunteita, vaan hyväksyy kaiken syrjinnän kuin lammas, niin silloin ei elämästä tule yhtään mitään.
Syyllistät uhria, koska olet nainen.Viha on syönyt sinua jo siitä hetkestä lähtien kun aloit vihaamaan ja syö parasta aikaakin. Sinä olet ihan itse valinnut vihaamisen.
Valintajaseuraukset kirjoitti:
Viha on syönyt sinua jo siitä hetkestä lähtien kun aloit vihaamaan ja syö parasta aikaakin. Sinä olet ihan itse valinnut vihaamisen.
Syö pääs.
- Bi-nainen
super-atm kirjoitti:
Sääli on sairautta, joten sinä olet sairas kusipää.
Ei sääli ole sairautta. Se on in inhimillisyyttä.
Sääli on myötätunnon sisarus. Bi-nainen kirjoitti:
Ei sääli ole sairautta. Se on in inhimillisyyttä.
Sääli on myötätunnon sisarus.Sääli on sairautta, koska se ei hyödytä mitään ja on turhaa.
Jos haluaa jotenkin parantaa asioita, niin pitää tehdä jotain konkreettista, eikä vain sääliä.
Säälivä ihminen ei muuta tee kuin miettii että onneksi itsellään on asiat hyvin.
- näkökulmaaa
Mulla on ainakin vähän ongelmana suhtautuminen asiaan kun ei nuoruudessaan saanut nuoria naisia niin tuntuu karulta aloittaa naiskokemukset vanhemmista naisista.
Luulen että 30v naiset olisi helpompaa hyväksyä jos olisi kokenut myös 16-25v naiset.No voi nyyhkis sentään, en minäkään koskaan saanut kokea ainuttakaan 16-20-vuotiasta miestä, en edes ollessani itse sen ikäinen! Pitäisikö tässä nyt sen takia heittäytyä maahan itkuparkumaan ja vaatimaan 16-vuotiasta neitsytpoikaa?
rumamaija kirjoitti:
No voi nyyhkis sentään, en minäkään koskaan saanut kokea ainuttakaan 16-20-vuotiasta miestä, en edes ollessani itse sen ikäinen! Pitäisikö tässä nyt sen takia heittäytyä maahan itkuparkumaan ja vaatimaan 16-vuotiasta neitsytpoikaa?
Painu helvettiin.
super-atm kirjoitti:
Painu helvettiin.
En kirjoittanut tuota vastaustani sinulle joten sinä et voi määritellä painunko tästä ketjusta helvettiin vaiko en.
rumamaija kirjoitti:
En kirjoittanut tuota vastaustani sinulle joten sinä et voi määritellä painunko tästä ketjusta helvettiin vaiko en.
Voit painua.
Lisäksi tyypilliseen naisten ja etenkin feministien tapaan puolustelet naisten hypergamiaa.super-atm kirjoitti:
Voit painua.
Lisäksi tyypilliseen naisten ja etenkin feministien tapaan puolustelet naisten hypergamiaa.En ole feministi, koskaan ollutkaan.
rumamaija kirjoitti:
En ole feministi, koskaan ollutkaan.
Älä sitten käyttäydy ja kommentoi kuin feministi.
- Riiiiiiiiiiii
Hyvä pointti olla ottamatta kokematonta miestä. Näkyy olevan monenlaisia ongelmia tiedossa.
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
No voi nyyhkis sentään, en minäkään koskaan saanut kokea ainuttakaan 16-20-vuotiasta miestä, en edes ollessani itse sen ikäinen! Pitäisikö tässä nyt sen takia heittäytyä maahan itkuparkumaan ja vaatimaan 16-vuotiasta neitsytpoikaa?
"Kyllähän miehetkiin!!!!"-defenssi.
Tyypillinen peniskadefemakko, joka yrittää kilpailla miesten kanssa, mutta on toisaalta myös niin tyhmä ja itsekäs että se ei vain pysy piilossa. Ex------------PUA kirjoitti:
"Kyllähän miehetkiin!!!!"-defenssi.
Tyypillinen peniskadefemakko, joka yrittää kilpailla miesten kanssa, mutta on toisaalta myös niin tyhmä ja itsekäs että se ei vain pysy piilossa.En ole feministi, kuinkahan monetta kertaa se pitää tällä palstalla sanoa.
En vaan voi käsittää miten joku voi jäädä loppuiäkseen surkuttelemaan sitä että "kun jäi ne alaikäiset partnerit nuorena kokematta!" Yleensä ihmiset kypsyvät/aikuistuvat ja jatkavat aikuisiällä eteenpäin itsensä kanssa samaa kypsyysluokkaa olevien aikuisten kanssa.- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
En ole feministi, kuinkahan monetta kertaa se pitää tällä palstalla sanoa.
En vaan voi käsittää miten joku voi jäädä loppuiäkseen surkuttelemaan sitä että "kun jäi ne alaikäiset partnerit nuorena kokematta!" Yleensä ihmiset kypsyvät/aikuistuvat ja jatkavat aikuisiällä eteenpäin itsensä kanssa samaa kypsyysluokkaa olevien aikuisten kanssa.Myönnän, olin viestissäni liian loukkaava ja hyökkäävä. Pyydän anteeksi käytöstäni :)
Ex------------PUA kirjoitti:
Myönnän, olin viestissäni liian loukkaava ja hyökkäävä. Pyydän anteeksi käytöstäni :)
Et mene läpi aidosta Ex-PUA:sta, sori. Olisihan se tietysti hieno juttu jos oikea Ex-PUA kerrankin pyytäisi anteeksi, mutta ei taida olla realistista.
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
Et mene läpi aidosta Ex-PUA:sta, sori. Olisihan se tietysti hieno juttu jos oikea Ex-PUA kerrankin pyytäisi anteeksi, mutta ei taida olla realistista.
Huolestuttavaa, jo toisen kerran joudun antamaan pisteet sinulle.
Ensiksi pakkomokutusfeministin vastustamisesta, nyt siit ettet astunut halpaan trolliin/jäljennökseen.
Mutta älä luule, että silti pitäisin sinusta.
PS. Jos se kävelee ja vaakkuu kuin ankka, se on silloin ankka. Jos se toimii ja puhuu kuin feministi, se on feministi. Ex------------PUA kirjoitti:
Huolestuttavaa, jo toisen kerran joudun antamaan pisteet sinulle.
Ensiksi pakkomokutusfeministin vastustamisesta, nyt siit ettet astunut halpaan trolliin/jäljennökseen.
Mutta älä luule, että silti pitäisin sinusta.
PS. Jos se kävelee ja vaakkuu kuin ankka, se on silloin ankka. Jos se toimii ja puhuu kuin feministi, se on feministi.En tarvitse sinun pitämisiäsi. Minulle riittää lähipiirini pitämiset.
Ei ole feminismiä sallia naisille samat oikeudet kuin miehille. Feminismiä on naisten ylivallan ajaminen.- atännä
rumamaija kirjoitti:
En tarvitse sinun pitämisiäsi. Minulle riittää lähipiirini pitämiset.
Ei ole feminismiä sallia naisille samat oikeudet kuin miehille. Feminismiä on naisten ylivallan ajaminen."Ei ole feminismiä sallia naisille samat oikeudet kuin miehille. Feminismiä on naisten ylivallan ajaminen."
Nyt olet aivan väärillä luuloilla liikenteessä. Otahan selvää mitä feminismi tarkoittaa.
Terveisin, feministi.
- Nyyyh
No se on sitten voi, voi...
- Omavalinta
Mikäs siinä sitten. Ei muuta kuin nuoria naisia metsästämään muiden miesten kanssa.
- viisass.neuvo
Nniin ei auta muu kun nuorii naisii vaan, turha alkaa niit vanhempii katteleen jos ei kiinnosta.
- ymmärtäännee
Kyllä se on ihan luonnollista olla kiinnostunut nuorista naisista. Nuoruus on kauneinta aikaa. Mutta aina ei voi saada kaikkea mitä haluaa joten pitää sitten tyytyä johonkin muuhun tai sitten olla yksin.
- ihmisiäkaikkiollaan
katsella voi, mutta ei sen enempää, eiköhän kaunista tai komeaa ihmistä useinkin katsota että vau ja se siitä
rumamaija kirjoitti:
Kyllä niitä nuoria parikymppisiä miehiäkin näin naisena ihan mielellään katselee.
Mutta ei lyhyitä. En osaa edes kuvitella itseäni aikuiseksi, joten aina kun minua joku nainen katsoo niin se nainen varmaan ajattelee että "meneepä siinä reipas lapsi".
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
Kyllä niitä nuoria parikymppisiä miehiäkin näin naisena ihan mielellään katselee.
Ikäkriisin siirtoa. :D
Tuo on klassinen "no kyllä määkin jos miehetkin"-defenssi.
Valitettavasti kaikien miesten huomio on keskittyneenä niihin sinua 10 v. nuorempiin naisiin, joten tuo kiukuttelusi on varsin tehotonta. :D Ex------------PUA kirjoitti:
Ikäkriisin siirtoa. :D
Tuo on klassinen "no kyllä määkin jos miehetkin"-defenssi.
Valitettavasti kaikien miesten huomio on keskittyneenä niihin sinua 10 v. nuorempiin naisiin, joten tuo kiukuttelusi on varsin tehotonta. :D"Valitettavasti kaikien miesten huomio on keskittyneenä niihin sinua 10 v. nuorempiin naisiin, joten tuo kiukuttelusi on varsin tehotonta. :D"
Luuletko etten halutessani saisi seksiä itseäni 10 vuotta nuoremmalta? Olen joskus leikilläni laittanut nettiin ilmoituksen jossa haeskelen itseäni nuorempaa seuraa ja maili on täyttynyt ilmoituksista, joukossa myös 18-vuotiaita. En ole kuitenkaan lopulta viitsinyt tavata ketään livenä, koska ajatus ei pidemmän päälle jaksanutkaan kiinnostaa riittävästi.
Ja mitä muuhun kuin seksiin tulee, eka eksäni oli mua 3 päivää nuorempi, ensimmäinen mies jota deittailin pidempäänkin kuin vain yksien treffien ajan oli mua puoli vuotta nuorempi ja teini-iässä lähes kaikki musta kiinnostuneet olivat mua 1-4 vuotta nuorempia (vielä tuolloin musta ei kiinnostunut kuin ainoastaan yksi mua vanhempi poika/mies).- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Valitettavasti kaikien miesten huomio on keskittyneenä niihin sinua 10 v. nuorempiin naisiin, joten tuo kiukuttelusi on varsin tehotonta. :D"
Luuletko etten halutessani saisi seksiä itseäni 10 vuotta nuoremmalta? Olen joskus leikilläni laittanut nettiin ilmoituksen jossa haeskelen itseäni nuorempaa seuraa ja maili on täyttynyt ilmoituksista, joukossa myös 18-vuotiaita. En ole kuitenkaan lopulta viitsinyt tavata ketään livenä, koska ajatus ei pidemmän päälle jaksanutkaan kiinnostaa riittävästi.
Ja mitä muuhun kuin seksiin tulee, eka eksäni oli mua 3 päivää nuorempi, ensimmäinen mies jota deittailin pidempäänkin kuin vain yksien treffien ajan oli mua puoli vuotta nuorempi ja teini-iässä lähes kaikki musta kiinnostuneet olivat mua 1-4 vuotta nuorempia (vielä tuolloin musta ei kiinnostunut kuin ainoastaan yksi mua vanhempi poika/mies).Saisit koska finninaamaiset pojanklopit eivät omaa suurtakaan kysyntää, ja heille hormoniensa vuoksi kelpaa kuka tahansa nainen.
Erii asia, jos he saisivat niitä ikäisiään.
"Ja sehän tässä huolestuttaa, Sehän tässä huolestuttaa, Nyt kuinka meidän vanhojen naisten käy? "
Oikeasti ei kuulemma sitten olekaan huolen häivää. Hyvin käy.- hyväääyötä
Suuret on huolet
- kiitoseiii
Tää on yksi syy lisää, miksen koskaan ole alkanut seurustelemaan. Paljon helpommalla pääsee kun on yksin vaan. Miehiä kiinnostaa naisissa pelkkä nuoruus. Naisesta tulee kakskymppisen jälkeen jätettä ja pelkkä kotihoitaja miehelle. Olen koko ikäni nähnyt sitä vanhempieni ja kaikkien muidenkin sukulaisteni kohdalla ja samaan en itse lähtenyt. Hyvä minä.
Oletko yksinkertainen vai idiootti?
Useita miehiä vituttaa se, etteivät he nuorina miehinä saaneet nuorta naista. Jos aikaa nuoruudesta kuluu esim. 10 vuotta ja siinä vaiheessa alkaa kelvata kurpille, yh-mammoille ja muille ikääntyneille naisille aisuriksi, niin ei ole mikään ihme että haluaa edelleen niitä nuorempia naisia, jotka ovat jääneet saamatta.super-atm kirjoitti:
Useita miehiä vituttaa se, etteivät he nuorina miehinä saaneet nuorta naista. Jos aikaa nuoruudesta kuluu esim. 10 vuotta ja siinä vaiheessa alkaa kelvata kurpille, yh-mammoille ja muille ikääntyneille naisille aisuriksi, niin ei ole mikään ihme että haluaa edelleen niitä nuorempia naisia, jotka ovat jääneet saamatta.No mikset sitten saanut niitä naisia silloin nuorempana?? Taitaa olla se vika ihan sussa itsessäsi, kun et silloin nuorena naisia saanut ja nyt sitten katkeroituneena luuserina täällä turhasta valitat ja naisia aihettomasti syyllistät.
Miksi muuten oot vielä ottanut tollaisen nimimerkin, jossa sun pitää oikein mainostaa sitä sun atm-miehen taustaa??DarkFear kirjoitti:
No mikset sitten saanut niitä naisia silloin nuorempana?? Taitaa olla se vika ihan sussa itsessäsi, kun et silloin nuorena naisia saanut ja nyt sitten katkeroituneena luuserina täällä turhasta valitat ja naisia aihettomasti syyllistät.
Miksi muuten oot vielä ottanut tollaisen nimimerkin, jossa sun pitää oikein mainostaa sitä sun atm-miehen taustaa??"No mikset sitten saanut niitä naisia silloin nuorempana??"
Siksi, koska olen ruma mies ja naisille ei kelpaa rumat miehet, koska naiset ovat hypergamisia.
"Miksi muuten oot vielä ottanut tollaisen nimimerkin, jossa sun pitää oikein mainostaa sitä sun atm-miehen taustaa??"
En mainosta mitään. Saa kai sitä mainita olevansa atm jos sellainen on, eikä esittää valheellisesti muuta ja vetää jotain roolia.super-atm kirjoitti:
Useita miehiä vituttaa se, etteivät he nuorina miehinä saaneet nuorta naista. Jos aikaa nuoruudesta kuluu esim. 10 vuotta ja siinä vaiheessa alkaa kelvata kurpille, yh-mammoille ja muille ikääntyneille naisille aisuriksi, niin ei ole mikään ihme että haluaa edelleen niitä nuorempia naisia, jotka ovat jääneet saamatta.Pääseehän niitä huorissa painamaan.
164cmM kirjoitti:
Pääseehän niitä huorissa painamaan.
Kyllä tietysti. Mutta on siinä iso ero joutuuko maksamaan vai ei.
super-atm kirjoitti:
Kyllä tietysti. Mutta on siinä iso ero joutuuko maksamaan vai ei.
Niinhän se on. Itse en ole koskaan saanut kuin rahalla ja varmasti monen ätmin kohdalla käy niin, ettei hän koskaan kelpaa millekään naiselle. Jos alkaa tekemään mieli jotain eläkeläismummoa niin siitäkin pitää maksaa 200e, kun muuten se vetää kävelykepillä päähän.
Jos naista saisi muuten vain niin tuntisi itsensä hyväksytyksi ja halutuksi edes sen yhden naisen osalta.
- Hajuilia
Isoa nuoreen aah
- omanikäsetyök
Asia eiikinä tule muuttumaan, näin viiskymppisenäkin himoan vain parikymppisiä naisia, se on ihan luonnollista.
Jokaisella on oikeus etsiä niin kauan, että löytää juuri sellaisen ihmisen, jonka kanssa haluaa olla. Tai olla sinkkuna ellei löydä/jaksa etsiä. Onnea siis etsintään.
- Poikamies45
Minä olen jo nelikymppinen ätmi, ja olen havainnut saman ilmiön: ei kerta kaikkiaan innosta ajatus itseni ikäisestä monien miesten käyttämästä täti-ihmisestä. Kummasti vaan romanttiset haaveeni kohdistuvat vähintään neljännesvuosisadan itseäni nuorempiin naisiin, jotka ovat säilyttäneet neitsyytensä ja viattoman tyttömäisen luonteensa.
- Keksjdje
Ainahan sitä voi haaveilla, jokainen meistä tekee sitä:)
- Riiiiiiiiiiii
Vähintään neljännesvuosisadan? No huh huh sanotaan lyhyelläkin matikalla...
- Ällöttävätpapparaiset
Siis haaveilet lapsista? Jos oot nelikymppinen ja haaveilet 25 vuotta itseäsi nuoremmista "naisista" olet pedofiili. Kannattas hakeutua juttelemaan ongelmastasi jonkun ammattilaisen kanssa. Tai edes muistaa että suojaikä on 16.
- HerraPorkkana
Pahoin pelkään että huudat romanttisia haaveitasi vastatuuleen ;) Ei nuoria tyttöjä kiinnosta eturauhasvaivat ja heikko suihku :D
- Pano-oikeuden-tuomari
Ällöttävätpapparaiset kirjoitti:
Siis haaveilet lapsista? Jos oot nelikymppinen ja haaveilet 25 vuotta itseäsi nuoremmista "naisista" olet pedofiili. Kannattas hakeutua juttelemaan ongelmastasi jonkun ammattilaisen kanssa. Tai edes muistaa että suojaikä on 16.
45-16=29. Tämä asia on tällä palstalla jo moneen kertaan käsitelty, mutta käytettyä kurppaosastoa ei koskaan lakkaa vituttamasta, että pappamiehet sitä kun saavatkin ihan laillisesti polkea teininaisia kuin urkuharmoonia.
- Ainasamalaulu
Pano-oikeuden-tuomari kirjoitti:
45-16=29. Tämä asia on tällä palstalla jo moneen kertaan käsitelty, mutta käytettyä kurppaosastoa ei koskaan lakkaa vituttamasta, että pappamiehet sitä kun saavatkin ihan laillisesti polkea teininaisia kuin urkuharmoonia.
Siis saisivat, jos saisivat, mutta kun eivät saa. Johan se on täällä montaa kertaa todettu, että ytmit kerää nuoret neitsyet ja muille jää vain nyrkki ja lähipubin Kyllikki. Voi teitä pieniä poloisia, yhyyyy.
- Riiiiiiiiiii
Niin, ja haluavatko teininaiset polkea pappaosastoa? Mielikuvissaanhan jokainen saa tehdä mitä huvittaa.
- Teinitohtori
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Niin, ja haluavatko teininaiset polkea pappaosastoa? Mielikuvissaanhan jokainen saa tehdä mitä huvittaa.
Eikös jossakin kerrottu, että teinitytöt polkevat korvausta vastaan pappaosastoa Kampissa.
- Ex----------PUA
HerraPorkkana kirjoitti:
Pahoin pelkään että huudat romanttisia haaveitasi vastatuuleen ;) Ei nuoria tyttöjä kiinnosta eturauhasvaivat ja heikko suihku :D
Iskikö ikäkriisi? ;D
Hauska nähdä miten kurpat aina paljastavat itsensä, myös ne jotka esiintyvät miesten nimimerkeillä. - Ex------------PUA
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Miten montaa miestä kiinnostaa panna jotkut mummelit joilla hädin tuskin tekarit pysyvät suussa jos vähänkin saavat horisontaalista liikettä? :D
- 1plus20
Ex----------PUA kirjoitti:
Iskikö ikäkriisi? ;D
Hauska nähdä miten kurpat aina paljastavat itsensä, myös ne jotka esiintyvät miesten nimimerkeillä.Se on totta, että ei nuoria naisia kiinnosta naida isoisiensä ikäisiä papparaisia. Kumman laitoksen lähelle nuoret naiset menevät ennemmin, vanhainkodin vai vastaanottokeskuksen? Aivan...
- HerraPorkkana
Ex----------PUA kirjoitti:
Iskikö ikäkriisi? ;D
Hauska nähdä miten kurpat aina paljastavat itsensä, myös ne jotka esiintyvät miesten nimimerkeillä.Hyvä yritys, mutta ei näillä kilometreillä enää viitsi painia lapsellisten trollien kanssa ;)
- Riiiiiiiiiii
Ex------------PUA kirjoitti:
Miten montaa miestä kiinnostaa panna jotkut mummelit joilla hädin tuskin tekarit pysyvät suussa jos vähänkin saavat horisontaalista liikettä? :D
Kätevää vastata kysymykseen toisella kysymyksellä. No, mitä muuta voi odottaakaan.
- Ex------------PUA
1plus20 kirjoitti:
Se on totta, että ei nuoria naisia kiinnosta naida isoisiensä ikäisiä papparaisia. Kumman laitoksen lähelle nuoret naiset menevät ennemmin, vanhainkodin vai vastaanottokeskuksen? Aivan...
Osu ja uppos! :D
Iskikö ikäkriisi? - Ex------------PUA
HerraPorkkana kirjoitti:
Hyvä yritys, mutta ei näillä kilometreillä enää viitsi painia lapsellisten trollien kanssa ;)
- Ex------------PUA
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Kätevää vastata kysymykseen toisella kysymyksellä. No, mitä muuta voi odottaakaan.
Ohivastaushan sieltä heilahti!
Kyllähän nuo nuoret naiset ovat ihan ylivoimaisen kauniita katsella (ja panna) ja sinun ikäisenäsi tuo ikähaarukka ei ole edes mitenkään epärealistinen.
Itse kuitenkin jo vanhempana miehenä olen huomannut, että 3-kymppisissä naisissa on paras "hinta-laatu suhde" minulle jos parisuhdetta mietitään.- Nuorta.sen.olla.pitää
Miten niin? Perustele, en ymmärrä mitä tarkoitat.
Hyvin säilyneessä kolmekymppisessä on paljon jäljellä vielä nuoruuden hehkua, jota ei läydy ikäisistäni.
Koska parisuhde ei kuitenkaan ole umpio, vaan mukaan tulee mm. molempien kaverit, vanhemmat, isovanhemmat, mahdolliset lapset ja lapsensaantihaaveet, opiskelu, työtilanteet, ympäristön ennakkoluulot, fyysiset ominaisuudet paras kompromissi itselleni on n. 3-kymppinen nainen.
Otetaan esimerkki. Vaikka 20-vuotias nainen voisi olla seurassani mitä mahtavin, en välttämättä viihtyisi opiskelijabileissä. Itsellä ainakin oli usein, että kotibileissä miehet ryyppäsi ja jutteli keittiössä tms ja naiset esim olkkarissa. Itse en varmaan oikein viihtyisi kloppien kanssa.
Toinen esimerkki: 20 vuotiailla on huippuMA:n takia usein epärealistinen kuva siitä miten parisuhteen kuuluisi mennä (miehen tehtävä on tehdä nainen onnelliseksi), koska ulkona on jono miehiä odottamassa. Itse taas olen oikeasti tasa-arvoinen (en siis tasa-arvoinen feministien tarkoittamassa mielessä), enkä suostu palvomaan prinsessaa. Parempi siis, että silloin tällöin panen tuollaiselta aivot pellolle ja vien ehkä purjehtimaan.
- Ex------------PUA
Oma säätöni on 20v. nuori nainen ja voin hyvin sanoa, että tuo reaktiosi on täysin ymmärrettävä.
Ihan puhdasta biologia ja MAT tuossa on tietenkin kyseessä kohdallasi, mutta myöskin se, että ikäisesi naiset elävät harhoissa ja heidän kohtalonaan on joutua oman hypergamiansa uhreiksi.
He hinnoittelevat itsensä ulos markkinoilta, ja kokevat keskivertofemakon kohtalon, kuolla yksin kissojensa kanssa.- 13plus14
On ymmärrettävää, että biologian kannalta nuorempi nainen on viehättävämpi kuin vanhempi nainen, koska nuorempi on lisääntymiskykyisempi.
Mutta miten biologia selittää sen, että miehen MA nousee iän myötä? Jopa 15-vuotiaasta pojanklopista voi tulla isä ja eiköhän lapsen edun mukaistakin olisi jos isä olisi parikymppinen, joka on vielä niin hyvässä kunnossa että jaksaa huolehtia paremmin lapsestaan kuin 80-vuotias vanhus joka ei ehtisi olemaan lapsensä elämässä kovinkaan pitkään? - Voimiesparkoja
Miesparoilla ei ole edes niitä kissoja keiden kanssa kuolla... Kuolevat yksin sydäntautiin ja viinaan jo kauan ennen naisia kun naisilla on ne kissat joita paijata.
Voimiesparkoja kirjoitti:
Miesparoilla ei ole edes niitä kissoja keiden kanssa kuolla... Kuolevat yksin sydäntautiin ja viinaan jo kauan ennen naisia kun naisilla on ne kissat joita paijata.
Tutkimusten mukaan lemmikkien omistaminen tosiaan parantaa elämänlaatua. Odottelen vieläkin toistaiseksi sitä omaa elämänlaatuni parantajaa, koska en ole vielä löytänyt sopivan rodun (= terve, terverakenteinen, koirannäköinen ja kaunis) pentuja.
- Ex------------PUA
13plus14 kirjoitti:
On ymmärrettävää, että biologian kannalta nuorempi nainen on viehättävämpi kuin vanhempi nainen, koska nuorempi on lisääntymiskykyisempi.
Mutta miten biologia selittää sen, että miehen MA nousee iän myötä? Jopa 15-vuotiaasta pojanklopista voi tulla isä ja eiköhän lapsen edun mukaistakin olisi jos isä olisi parikymppinen, joka on vielä niin hyvässä kunnossa että jaksaa huolehtia paremmin lapsestaan kuin 80-vuotias vanhus joka ei ehtisi olemaan lapsensä elämässä kovinkaan pitkään?Mies miehistyy silloin.
Sattumoisin tuo 20v säätöni pitää vielä minua vanhempia miehiä miesihanteinaan.
Se pikemminkin pojittelee ikäisiään.
Kun tapasimme hän kehui minua hyvännäköiseksi.
Syy on helppo ymmärtää: tuon ikäiset naiset ovat kaikkein naisellisimpia mutta heitä vanhemmat miehet ovat taas miehekäimpiä. - Ex------------PUA
Voimiesparkoja kirjoitti:
Niinpä, yhtreiskunta syrjjii miehiä eikä naisia.
Naiset ansaitsevat kohtalonsa, miehet taas ovat heidän uhreja.
Joten miehen tuolla tapaa kuoleminen on jalompaa. - Naisasialooseri1
13plus14 kirjoitti:
Mutta miten biologia selittää sen, että miehen MA nousee iän myötä? Jopa 15-vuotiaasta pojanklopista voi tulla isä ja eiköhän lapsen edun mukaistakin olisi jos isä olisi parikymppinen, joka on vielä niin hyvässä kunnossa että jaksaa huolehtia paremmin lapsestaan kuin 80-vuotias vanhus joka ei ehtisi olemaan lapsensä elämässä kovinkaan pitkään?Miehen MA nousee iän myötä koska mies komistuu ja miehistyy vanhetessaan, mutta se ei ole edes se tärkein asia vaan se, että mies saa rahaa ja statusta vanhetessaan
- 5plus12
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Miehen MA nousee iän myötä koska mies komistuu ja miehistyy vanhetessaan, mutta se ei ole edes se tärkein asia vaan se, että mies saa rahaa ja statusta vanhetessaan
Miksi mies komistuu ja miehistyy vanhetessaan biologian kannalta? Miksi nainen ei kaunistu vanhetessaan? Ja miten biologia selittää sen, että raha ja status nostavat miehen haluttavuutta? Mitä lauman johtajaurosleijonan pitää omistaa, koska leijonat eivät käytä rahaa?
- sinkkumies--
Nuoret naiset tekee usein aloitteen. Minulle on tehnyt montakin naista ja nuorin oli 17 vuotias juhannuksena.
- Naisasialooseri1
Ei minuakaan kiinnosta omanikäiset naiset vaan 10v nuoremmat, joita myös saan. Kamunaninenkin ymmärti, että nuorista naisista kuten hän ovat kiinnostuneet kaikenikäiset miehet ja että vanhoista haaskoista ei ole kiinnostunut minkäänikäinen mies.
Nainen on kauneimmillaan 19 vuotiaana, siitä oli radiossakin, vaikka naispuolinen kurppajuontaja yritti väittää että nainen on muka kauneimmillaan 28 vuotiaana.
Mies taas on 19v hintelä finninaamainen pojankloppi ja mies on komeimmillaan keski-ikäisenä. Yksikään alle 30v mies ei ole koskaan päässyt maailman seksikkäin mies listalle, mutta moni yli 50v ja yli 60v on päässyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472985
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222425- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 381599
- 761598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161506- 301405