Naiset, viestit, ei kiinnosta.

KokematonDeittaaja

Ollut ensikertaa kuukauden nettideitillä. Profiilia katsonut vain 300 naista. Viestitellyt 35 kanssa, pitkiäkin viestiketjuja. Naiset montako viestiä peräjälkeen mieheltä, joka ei teitä kiinnosta? Itse lopetan viestittelyn kahden,kolmen peräkkäisen oman viestini jälkeen. Tulkitsen sen naiselta "ei kiitos." Miten on? Yleinen käytäntö?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AallotarSavosta

Hihih... jos kumppani ei löydy, on syy nettideitti palvelussa tai naisissa :-)
      Voi apua...

Tuota ihan sellainen juttu... Se että olet nettideitissä EI tarkoita sitä että löydät kumppanin. Se toki parantaa todennäköisyyttä, kun tutustut uusiin ihmisiin. Kukaan ei tosiaan hae sinua kotoa :-D

Toiset ei ikinä löydä kumppania... toiset löytää bussipysäkiltä ... toiset nettideitistä

Minusta 35 yhteydenottoa kuukaudessa on paljon.
      Aikoinani sain 1-2 viikossa - eli kuussta sellaiset 5 kpl.

Vaikea arvata mistä tuo mainitsemasi ilmiö johtuu...
      Nettideitissä pidetään pääsääntöisesti yhteyttää useaan henkilöön. Voi löytyä se helmi joka säväyttää ja muut jää paitsioon
      Tutustumisen myötä voi selvitä ettei niin paljon kiinnistakaan
      Oletko pyytänyt treffeille? Sekin voi lopahtaa kiinnostuksen, jos homma ei etene kirjekaverista mihinkään :-)

Mutta tsemppiä sinulle

• KokematonDeittaaja

Ei tuo 35 ole paljon, viestitellyt ihan asiallisesti. Mutta, mikä on deittailussa naiselta kohtelias "ei kiitos". Ei viitsi turhaankaan viestitellä, kun ei vastapuoli sitä selvästi ilmaise. Laitan poikki myös, jos vastaukset lyhyitä juu,jaa tulkitsen sen "ei kiitos". Treffeillä käyty, siellä kyllä selviää. Joskin ilmaisu viestitellään,katellaan on minulle "ei kiitos".

• Puhutte nyt kyllä vähän eri asioista tuossa viestien määrässä.

Aloittaja puhui "viestittelystä" eli keskusteluista joissa hän oli aloitteen tekijänä ja aloitteen saajana. Sinulla sanamuoto oli "Aikoinani sain 1-2 viikossa". Eli otit laskuihin ainoastaan vastaanotetut keskustelun aloitukset. Mikäli AP olisi listannut naisilta saadut aloitukset olisi viestimäärät jokseenkin samanlaiset ati pienemmät veikkaan ma.
        Eli mielestäni tuo 35 viestittelyä kuukaudessa ei ole mitenkään paljon miehelle.

Mutta muuten komppaan että eivät kaikki netistäkään löydä kumppania. Ja mitä tulee treffi pyyntöihin, kieltämättä kiinnostus kyllä lopahtaa jos näyttää siltä että juttu ei etene 'kirjekaveri' tasolta etenpäin. Tosin on noitakin tullut vastaan että mikäli viikon viestittelyn jälkeen laittaa trefipyynnön, niin "tämä tuli liian nopeasti", "tutustutaan vielä paremmin". :)

• KokematonDeittaaja kirjoitti:

Ei tuo 35 ole paljon, viestitellyt ihan asiallisesti. Mutta, mikä on deittailussa naiselta kohtelias "ei kiitos". Ei viitsi turhaankaan viestitellä, kun ei vastapuoli sitä selvästi ilmaise. Laitan poikki myös, jos vastaukset lyhyitä juu,jaa tulkitsen sen "ei kiitos". Treffeillä käyty, siellä kyllä selviää. Joskin ilmaisu viestitellään,katellaan on minulle "ei kiitos".

Itse myös tulkitsen nuo "juu, jaa,, katellaan" tyyliset viestit siihen malliin että toista ei oikein kiinnosta. Tai että on viestittelyt kesken useamman henkilön kanssa ja et ole siellä kiinnostavimpien joukossa viestikumppaneista.

Näissä tapauksissa olen yleensä laittnaut viestiä tyyliin "Keskustelujemme perusteella meillä ei oiken näytä löytyvän sitä yhteistä säveltä ja 'kemiaa', joten oikein mukavat jatkot sinulle. Toivottavasti löydät etsimäsi."

• AallotarSavosta
        pete_pjn kirjoitti:

Puhutte nyt kyllä vähän eri asioista tuossa viestien määrässä.

Aloittaja puhui "viestittelystä" eli keskusteluista joissa hän oli aloitteen tekijänä ja aloitteen saajana. Sinulla sanamuoto oli "Aikoinani sain 1-2 viikossa". Eli otit laskuihin ainoastaan vastaanotetut keskustelun aloitukset. Mikäli AP olisi listannut naisilta saadut aloitukset olisi viestimäärät jokseenkin samanlaiset ati pienemmät veikkaan ma.
        Eli mielestäni tuo 35 viestittelyä kuukaudessa ei ole mitenkään paljon miehelle.

Mutta muuten komppaan että eivät kaikki netistäkään löydä kumppania. Ja mitä tulee treffi pyyntöihin, kieltämättä kiinnostus kyllä lopahtaa jos näyttää siltä että juttu ei etene 'kirjekaveri' tasolta etenpäin. Tosin on noitakin tullut vastaan että mikäli viikon viestittelyn jälkeen laittaa trefipyynnön, niin "tämä tuli liian nopeasti", "tutustutaan vielä paremmin". :)

Näin varmasti :-) Siis puhutaan hieman eri asioista. Mutta kiitos sinulle hyvästä vastakommentista.

En tiedä olenko omalaatuinen tapaus, mutta kun olen ollut netissä - olen nimenomaan ollut aktiivinen siellä. Tarkoittaa siis sitä, että jos joku kiinnostaa otan yhteyttä.
        Noin 10 yhteydenotosta vastaa ehkä puolet. 1-2 päästään niin pitkälle, että puhutaan tapaamisesta.

Valitettavasti voin myös vahvistaa etteivät miehet sen paremmin käyttäydy kuin naiset. Eivät vastaa viesteihin ja häviävät sanaa sanomatta.

• Kata.nainen

Kyllä minä saatan ihan ekan viestin jälkeenkin, lähinnä niille, jotka asuvat liian kaukana tai menevät ikähaitarin ulkopuolelle. Muutta pääsääntöisesti pari omaa viestiä tulee laitettua. Kohteliasta on kuitenkin kertoa viimeisessä viestissä, että ei kiitos.

• whats.wrong

Miten ihmeessä saatte noin paljon vierailuja ja viestejä?
      Itsellä on 357 vierailua ja sen keräämiseen on mennyt varmaan useita vuosia. Luultavasti niin kauan kuin kävijälaskuri on ollut olemassa..

• Olen huomannut että tuo kävijä määrä riippuu paljolti paikkakunnasta, siitä onko sinulla kuvallinen profiili, jos on s24treffit palvelussa niin onko plus palvelua, ja jos on plus palvelu niin kuinka paljon noita megafoni huutoja käyttää.

Kuvaton ilmaiskäyttäjä profiili, saan yleensä 0-5 kävijää per viikko
      kuvallinen ilmaiskäyttäjä, n.0-15 kävijää per viikko
      kuvallinen plus palvelun käyttäjä, n.2-20 kävijää per viikko
      kuvallien plus palvelu käyttäjä JA megafoni huudon voimassaoloaikana (1000 näyttö kertaa) kävijä määrä nousee n.25-60 kävijää per megafonihuuto.

Tosin asun kaupungissa jonka väkiluku on n.20 000

• DDDDDDDDDD

Minä lopetan heti jos vastausviestiä ei tule. Ajatuksella, vuoronperään.

• KokematonDeittaaja

Ei tuo kävijämäärä niin ihmeellinen ole kuukaudessa sen 300. Nimimerkistä kiitosta saanut ja naseva lyhyt kuvaus. Mutta vastannut 35 pitkähköksi, mutta jotain 20 viestin jälkeen juu,jaa,yhdellä sanalla, ja totean häntä ei kiinosta. Voisi sen suoraankin sanoa ettei kiinosta. Naiset ovat niin kohteliaita. Minäpä lopetan siihen, jos juttu ei luista. Tai treffeille en pääse. Vai saako naiset niin paljon vastauksia, etteivät kerkiä. Miksi sitten jatkaa hän? Olen varmaan menetellyt oikein.

• liian-ruma-mies

No jotain 308 kävijää ja nainen on vastannut minulle 2 kertaa viimeisen 5 vuoden aikana.

• huohdeitti

Aika paljon kävijöitä ja viestejä. Mulla kohta vuoden aikana 19 käyntiä ja yksi on vastannut viesteihin takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      160
      9275
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2859
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      33
      2639
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2541
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1945
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1862
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1816
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1351
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1217
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1211
    Aihe