Axl Smithin tapaus putosi kuin pallosalama ja sähköisti koko palstan. Edellisen kerran niin taisi käydä viime vuonna, kun ei-kenenkään yllätykseksi Suomen Punaisen Ristin työntekijät jakoivat pseudopakolaisille vastaanottokeskuksissa ilmaisen majoituksen ja ylöspidon lisäksi myös ilmaista seksiä.
Tässäkin tapauksessa tyypillä on lähi-itäinen tausta. Suomalaiset naiset ovat niin persoja tuon maailmankolkan miehille, että nämä pikkarit kintuissa kiinni jääneet sata naista tulisi pikimiten lennättää esimerkiksi Irakiin, himoitsemiensa miesten keskelle.
Uutiset energisöivät palstan
17
<50
Vastaukset
Onko se nyt sitten miesten vai naisten vika?
scrg kirjoitti:
Naisten vika tietenkin. Mikä se kysymys oli?
Palstalla on tapana etsiä syyllisiä omaan saamattomuuteen. Niinpä kysyin, että onko vika ätmien saamattomuuteen tällä kertaa Axl Smithissa ja muissa kaltaisissaan vai naisissa, jotka ovat näiden perään. Mutta vika on siis tällä kertaa naisissa.
- MikäOn12
Ratikkakuski kirjoitti:
Palstalla on tapana etsiä syyllisiä omaan saamattomuuteen. Niinpä kysyin, että onko vika ätmien saamattomuuteen tällä kertaa Axl Smithissa ja muissa kaltaisissaan vai naisissa, jotka ovat näiden perään. Mutta vika on siis tällä kertaa naisissa.
Eikö ole killisilmä persettä antanut vai mistä tämä jatkuva vittuilu ätmeille johtuu?
MikäOn12 kirjoitti:
Eikö ole killisilmä persettä antanut vai mistä tämä jatkuva vittuilu ätmeille johtuu?
Eipä ole tullut mieleen pyytää. Ätmit ovat jostain syystä aina kovasti perseen perään, kuin homot konsanaan.
Ratikkakuski kirjoitti:
Palstalla on tapana etsiä syyllisiä omaan saamattomuuteen. Niinpä kysyin, että onko vika ätmien saamattomuuteen tällä kertaa Axl Smithissa ja muissa kaltaisissaan vai naisissa, jotka ovat näiden perään. Mutta vika on siis tällä kertaa naisissa.
Syyllisten etsiminen joukoista miehet tai naiset on aika absurdia. Koneissa voi olla vikaa, koska ne on suunniteltu toimimaan tietyllä tavalla. Ihmisissä ei voi olla vikaa, koska ei niillä ole mitään oikeaa tapaa toimia. Mutta jos vika on pakko johonkin paikallistaa, niin naisten vika. Aina.
- MikäOn12
Ratikkakuski kirjoitti:
Eipä ole tullut mieleen pyytää. Ätmit ovat jostain syystä aina kovasti perseen perään, kuin homot konsanaan.
No kyllä se nyt pikkuista kiukuttaa :)
Niin miksi sinä vittuilet ätmeille jatkuvasti? Onko ne heidän pillunsaanti ongelmat jotakin sinulta pois kun tunnut ottavan asian niin kovin henkilökohtaisesti? scrg kirjoitti:
Syyllisten etsiminen joukoista miehet tai naiset on aika absurdia. Koneissa voi olla vikaa, koska ne on suunniteltu toimimaan tietyllä tavalla. Ihmisissä ei voi olla vikaa, koska ei niillä ole mitään oikeaa tapaa toimia. Mutta jos vika on pakko johonkin paikallistaa, niin naisten vika. Aina.
Suomalaiskansalliseen kulttuuriin kuuluu, että asia ei ole kunnossa ennen kuin syyllinen on löytynyt.
Edellisessä duunipaikassani oli kaveri, joka sai vanhoja peruja (kun oltiin vielä virkamiehiä), yhden palkkaluokan enemmän kuin muut samaa työtä tekevät. Sanottiin aina, että se saa sen siitä hyvästä, että on työpaikan virallinen syntipukki.MikäOn12 kirjoitti:
No kyllä se nyt pikkuista kiukuttaa :)
Niin miksi sinä vittuilet ätmeille jatkuvasti? Onko ne heidän pillunsaanti ongelmat jotakin sinulta pois kun tunnut ottavan asian niin kovin henkilökohtaisesti?Kuulostat aivan super-ätmin re-inkarnaatiolta.
Hölmöihin yleistyksiin vastataan hölmöillä yleistyksillä.- MikäOn12
Ratikkakuski kirjoitti:
Kuulostat aivan super-ätmin re-inkarnaatiolta.
Hölmöihin yleistyksiin vastataan hölmöillä yleistyksillä.Et edelleenkään vastannut kysymykseen. Sinun puheet on täyttä vittuilua eikä mitään yleistystä.
MikäOn12 kirjoitti:
Et edelleenkään vastannut kysymykseen. Sinun puheet on täyttä vittuilua eikä mitään yleistystä.
Ei tämä poikkea mitenkään normaalista maanantaivitutuksesta. Muiden saamattomuus ei ole ongelma, mutta välillä rasittavaa lukea ikuista vaikerrusta, miten vika on aina muissa. Ytmeissä, naisissa, moraalissa, nykyajassa ja ties missä. Kunhan ei itse tarvitsisi tosiasioita tunnustaa. Tosin ongelma ratkeaisi, kun jättäisi lukematta. Kai minä olen jonkun sortin sosiaalipornoaddikti. Pitänee mennä vieroitukseen.
Älä nyt jaksa. Sen Lähi-itäinen tausta nyt on henkisesti jostain Itäkeskuksesta peräisin.
- vihatipunen
Kyllä sinäkin varmaan kävisit lähi-itäläisestä kun muistaakseni olet kertonut olevasi karvainen.
- ätminki
Rikosta ei ole tapahtunut.
- että.silleen
Siis mitä? Onko lakikirja kirjoitettu koskemaan vain toisia varten, toisia se taas ei koske? Poliisi tutkii asiaa ja jos syyttekynnys ylittyy... syyte nostetaan ja tuomioistuin ratkaisee asian. PISTE.
Juttua ei onneksi ratkaista suomi24 palstoilla; yleisellä äänestyksellä!
- ätminki
Ei ole ätmien vika että naiset on lutkamaisia horoja
- RAUTAKYRPÄ
Katselin joskus instagramista Hesalaisen muijan kuvia ja samalla hänen tyttökavereidensa. Kaikki ovat siis tyypillisiä suomalaistyttöjä vaaleine hiuksineen. 90% kuvissa olevista "kaverimiehistä" ovat ählämeitä. Tekisi mieli oksentaa. Näiden naisten isät ja äidit ovat luoneet hyvinvointivaltion, jossa tasa-arvo on maailman parasta ja he hankkivat panoseuraa maailman paskimmasta kulttuurista tulevien naisten hyväksikäyttäjien ja alistajien joukosta. No, ainut hyvä puoli on se, että yllätys tulee jossain vaiheessa näille tytöille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558
