Yhdynnän suorittamisesta

mitenon_

Voiko yhdyntää suorittaessa puhua naisen kanssa?

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut_mies

Seksistä voi puhua ei mistään muusta, latistaa tunnelmaa, puhun kokemuksesta. Anna vaan naiselle nautintoa se on pääasia.

• vihatipunen

Jos "suoritat yhdyntää" niin voit kyllä puhua, koska se kuulostaa muutenkin tekniseltä suoritukselta...

• Anna_mennä_vaan

Toki voi puhua. Ei se Barbara siitä häiriinny, kunhan et puhu niin teräviä että siitä lähtee ilmat.

• Joo sillain kun naisen kanssa muutenkin voi puhua eli mies kuuntelee. Siihen on syynsä, että miehet pitää suuseksistä.

• tietäjä-

Ainakin loppuvaiheessa voi sanoa....nyt tuleeeee

• suorinjaloin

Ja lopussa voi kysyy, että tuntuks hyvältä :D

• asioistatietävätaho
        suorinjaloin kirjoitti:

Ja lopussa voi kysyy, että tuntuks hyvältä :D

Ei kannata kovin puheliaaksi heittäytyä. Toi "tuleeehööörh" riittää varsin hyvin.

• Riippuu mitä ajattelit sanoa... Aikamoista typeryyttä saattaa tulla kiimaisen ihmisen suusta.

• eimullamuuta

Voit kysyä että ottaako suihin ja sanoa että haluat nussia takaapäin

• Totuudenkertojatar

Voi puhua, mutta ei mitään "haitko päivän lehden" ellei ole joku tuikitarpeellinen "laitoitko muuten oven lukkoon". Ei tarvitse olla hiirenhiljaa, me ainakin kommunikoimme, vai miten elekielellä muut hoitaa joka tilanteessa vaikkapa asennon vaihdon? Onnistuuhan se joskus niinkin, mutta miksipä pitäisi puhumista vältellä keinolla millä hyväntä? Sopivat sanat kiihottavat.

• atännä

Seksiäkin harrastetaan erilaisilla fiiliksillä. Joskus ihan pikana kiihkeästi ja joskus pitkiä aikoja rauhassa fiilistellen.
      Joo, kyllä sitä on tullut kaikenlaista jutustelua :) Mutta toki vähän eri painoarvolla kuin muissa tilanteissa. Ja aiheen suhteen kannattaa olla aika tarkkana...

• Yhdyntää suorittaessa ei kannata puhua politiikasta.

• TWagner

Juu tottakai voi, itse puhun saksaa tai pikemminkin siansaksaa, schnellaaaaaah x)

• Epäromanttista

Netistä poimittua...

- Exä monesti orkun saatua voihkaisi " äiti!"
      - Puristelee rintojani ja päästelee " honk honk" -ääniä...honk honk tulee Pulmusista... aina tulee Ed mieleen. Yök.
      - Onpa sulla mustat silmänaluset.

- " Ja majoneesit sisään" totesi ex kun orgasmin sai...

- Veivaisitko mut käyntiin, en meinaa herätä

- Mun mies sanoo joskus, että röh, röh, kun puristelee mun tissejä

- mun mies näytti kesken kiihkeän nytkytyksen peukkua mulle.

- Täällä haisee perävakohiki! Kyllä oli kauan ilman.

- Exä sanoi kerran kun hivelin rinnoillani hänen selkäänsä, että " mitkä ne siellä laahaa?"

- mies joskus sanoo päälle tullessaan että Ei setä pahaa,setä vaan vähän kokeilee.. Todella oksettavaa!

- Aina suuseksin jalkeen mies pesee fanaattisesti suutaan minuuttitolkulla. Purskuttelee ja räkii veskissa.

- Raketti laukee NYT!

- Mies heitti spermat selkään ja sanoi, että " levitä ite".

- Sulla on vitun näppyläinen selkä sanoi samalla kun veti takaapäin. Hommat loppu siihen.

- Klitorista näprätessään mies teki korkealla falsettilla "tiditiditiditidi" -ääntä

- Ja kerran on sanonut takaa päin työnnellessä et hei sulla on karmea finni persuuksissa.

- Kerran kesken kaiken alkoi tuumailla että " Pitäisköhän vaihtaa ooppeliin öljyt?"

- Olin hoikka ja pieni rintainen etenkin ennen lasta. Kerran mies sanoi minulle seksin jälkeen että
      ihan kuin pikku poikaa panisi.

- rakastelun jälkeen(olimme konttausasennossa) irrottautuessaan teki kuormaautojen perusäänen, tuu tuut tuut,......

- mies sanoin kerran, että " kato, tepsi voitti" , kun takaapäin veti katsoen samalla urheiluruutua.

- plöplöplölölöllllööö (nuoli samalla)

- mun pikkuinen on aika nopeesti valmis (sellaisella " pikkulapsen" äänellä)

- mies kerran takaapäin vedellessään pysähtyi dippaamaan sormeansa perseessäni ( ei siis mitenkään seksimielessä), nuuhkaisi sitä ja kysyi kovaan ääneen: " Ootsä käyny tänään paskalla?"

- Mies kysyä paukautti että haluisitko jakaa mun kanssa siittiöitä ja kumautti " komean" pierun sanojensa painikkeeksi...

- et ime toistakin tissiä (kun toista vaan lutuutti) niin tämä kysäs, et ai sikskö kun siinä on vähempi karvoja?

- ..mies sanoi että nyt multa tulee (laski lastit mahalleni) ja samalla pieraisi oikein kunnon fanfaarin!!!! Kyllä mua nauratti ja miestä hävetti niin paljon, että sillä tuli itku silmään.

- Suhteemme alku vaiheessa nauroi kerran jollekkin tv-ohjelmalle kun otin häneltä suihin.

- ihanaa harrastaa seksiä itseäni paljon isomman naisen kanssa" ... Ja olen tosiaan ihan normaalin kokoinen nainen.

- Mies kysyy esileikin jälkeen et: No mitäs si? Ja napittaa lehmämäisellä katseella...

- Otin baarista mukaan pojan jolla oli poikuus tallella. Kondomin puettuaan hän sanoi: Katsos näin! Sisään tunkeutuessaan jotain " Kyllä tämä tästä" tapaista. Sitten toiminta jatkui " Hyvältä tuntuu" , " Voi että, voi että, kaikkea kanssa" , " Näin sitä mennään" ja niin edelleen. Paras oli ehkä kuitenkin:" Meitsi saa pillua!" . Hiljaa se ei osannut olla. Tullessaan tietysti huusi: " Se on siinä!"

- ja kerran tokas ku antoi suuseksiä että " terve kaveri" sellaisella kummeli äänellä...

- Meillä asusteli takapihalla orava. Pari viikkoa sitten kesken kiihkeimmän homman mies tokaisi että se oli se oravakin sitten jääny auton alle...

• atännä

Kiitos... ;D

• vihatipunen

Heh :D. Mulle ei ole oikeastaan jäänyt omistani mieleen muita kuin se yks, joka huusi "jumalaa" tullessaan, vaikka kaikkea varmaan on kuullut/tapahtunut.

• Tuo kuorma-auton peruutusääni tuntuu ihan omalta tyyliltä. Kuinkahan ärsyttävältä se kuulostaisi.

• gdghhfhdfhf

Siis suoritat yhdyntää? Haukotus. Tuo suorittaminen kuulostaa kamalalta tässä yhteydessä, vaikket ehkä sellaiseksi tarkoittanutkaan.

Itsestäni on ainakin ihan mukava höpöttää sitä sun tätä petissä. On siinä tosin käynyt kerran sun toisenkin, että minä höpötän ja miehen kädet ovat jo pidemmän aikaa askarrelleet pöksyissäni. Eli kumpikin on tehnyt aivan eri asiaa, eikä ole toisen juttuihin tai tekemisiin kiinnittänyt huomiota.

Mielestäni seksi ei ole mikään pyhä toimitus, johon liittyy ankara vakavuus ja tarkka kaava. Ainakin siitä, mitä toinen haluaa ja mistä tykkää, voi aktinkin aikana puhua. Miltä tuntuu jne. Tapauksessasi pahimmillaan toinenkin osapuoli vain "suorittaa", ja todellisuudessa kohtaaminen ei ole tyydyttävä kummallekaan sen enempää seksuaalisti kuin henkisestikään.

• nussitaanko--s

Ei siinä puhuta, vaa pannaan ja lujaa / kovaa.

• Mies voi sanoa naiselle että suu auki, nyt tulee mällit. Varmaan se axl smith on laukaissut mällejään naisten suuhun

• soittelut

Oon kuulemma soittanu kaverile samalla kun työstin jotain lorttoa. Hiukan oli hauskaa seuravana päivänä kuulla tästä.

• flowersreally

Ostoslista on sopiva supistavaksi.

• Eräkettu

Nussikaa ja kumpikin pitää turpansa kiinni.

• Huomattu.se

Tytöthän tunnetusti tykkää kun eläimellisesti mölähtelee aktin aikana.

• Kyllähän tuota miun mielestä suopi puhua, mutta kannattaa olla varovainen mitä suustaan möläyttää.

Miulle on tokastu että "miltäs tuntuu panna miestä"(kyseessä siis nainen, mutta kuulemma koki olevansa henkisesti mies).
      Nimien kanssakin saa olla varovainen, nimittäin hän kutsui minua exänsä nimellä.

• Eräkettu

Siis naisethan tykkää kun murisee nautinnossa sängyssä...
      Itellä on se vietti niin kova että tulee ihan vahingossa muristua. :D

Itellä ei innosta sellanen naisten feikki huutaminen sängyssä... Semmonen kiva pikku voihkinta riittää...

• hyisssaatna

Älkää ihmeessä noudattako tätä "neuvoa". Uskoisin että suurin osa naisista ei tykkää yhtään mistään murinasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9319
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2879
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      35
      2671
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2551
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1955
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1872
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1826
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1361
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1227
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1211
    Aihe