juuva maitua :)
Kuuluuko ruuvan kans:)
18
195
Vastaukset
- joo_kyllä-Kuuluu
.
"Mutta ruoan kanssa ei saa # RIEHUA !!!!!!1!!! #"
http://www.shayesaintjohn.net/CLOSET CREEP.html
HAR!1
. - tolijake
Kyl kuuluu! Jossei mun akka ymmärrä laittaa maitua pöytään samal ko, laittaa pepua pöytää ni, saapi lähtiä tiätä pitkin kulkeen.
- Ruokapöydässä---
.
"Ruokapöydässä ei saa # MÖLISTÄ # mälyttömiä
http://www.shayesaintjohn.net/kank.html
har!11
.- vänkyränainen
Waking ded:(
- THis_is_Weird---
vänkyränainen kirjoitti:
Waking ded:(
.
"This is veri # WIERD #"
http://www.shayesaintjohn.net/kah-abuse.html
har!11
. - vänkyränainen
THis_is_Weird--- kirjoitti:
.
"This is veri # WIERD #"
http://www.shayesaintjohn.net/kah-abuse.html
har!11
.Sitei woi kiistää
- PElästyisin_kuoliaaksi--
vänkyränainen kirjoitti:
Sitei woi kiistää
.
"Pelästyisin kuoliaaksi jos tällaista tulis oven taakse"
"- Trashy Halloween -"
https://www.youtube.com/watch?v=Tu1cafMFIHQ
har!11
. - vänkyränainen
PElästyisin_kuoliaaksi-- kirjoitti:
.
"Pelästyisin kuoliaaksi jos tällaista tulis oven taakse"
"- Trashy Halloween -"
https://www.youtube.com/watch?v=Tu1cafMFIHQ
har!11
.Enpä halua olla millään tavalla osallisena tässä:(
- Mua_pelottaa---
vänkyränainen kirjoitti:
Enpä halua olla millään tavalla osallisena tässä:(
.
"Maailma on # PELOTTAVA #"
http://www.shayesaintjohn.net/WASHROOM1.wmv
http://www.shayesaintjohn.net/WASHROOM.html
har!1
.
- Fox92
omasta mielestä mielumin ruuan kanssa maitoa kuin kaljaa. ruokajuomia on mun mielest vesi,mehu,maito, kotikalja toki jotain muitakin voi olla mitä en tiedä mutta lyhyesti alkoholi ei oikee sovi kuvaan tavallisen ruokailun yhteydessä. toki jos ulkona syö tai juo viiniä jonku aterian yhteydessä niin ne on poikkeuksia.
ekana esimerkkinä grillaaminen ja tommonen nii yleensä ottaa jos ottaa niin en kato paheksuvasti.
toisena esimerkkinä taas en voi kuvitella jonku juovan kaljaa kun syö makaronilaatikkoa.- vänkyränainen
Sie oot kaarina suon perä:)
- Fox92
vänkyränainen kirjoitti:
Sie oot kaarina suon perä:)
kaarina suonperä? no en kyl oo :D iha mies mä ainaki oon viime katsonnan mukaa xD
Piimää. :D
- Fox92
totta
Ruoka suussa ei sitten puhuta!
Raikas vesi kelpaa ruokajuomaksi oikein hyvin.Ei kuulu, eläimist vain ihmiset maitoo juo jälkeen lapsuusajan.
- Fox92
Rytmilortot juo kuulemma valkovenäläisiä keikan jälkeen.
Fox92 kirjoitti:
Rytmilortot juo kuulemma valkovenäläisiä keikan jälkeen.
Rytmilortoist e tiiä, Rutmiblondit dokaa vodaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427