Millainen puheääni kiehtoo?

perjantaikyssä

Millainen puheääni vastakkaisella sukupuolella vetoaa? Linkkejä saa laittaa.
Millainen on oma äänesi?

17

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • närhirunoilija
      • Puheääntäni ei ole kukaan koskaaan kommentoinut. Uskoisin siksi että tavallinen, ääniväriltään kapea-alainen, ei matala eikä korkea.

• Kavereilta kuultua, minulla on kuulemma hieman matala, tasainen ja selkeä puheääni. Ainakaan en ole mikään kimittäjä. :)

• En lukenut otsikkoa kunnolla.

Siis kiehtoo miehekäs, selkeä ja matala puhetyyli.
        Ei nyt ole antaa näytteitä, ehkä Samuli Edelmannin ääni on aika lähelle.

• Nyt löytyi. Tämä viehättää.
        Vaikka puheääntä pyydettiin, nyt tulee ääninäyte laulun muodossa.

https://www.youtube.com/watch?v=WsSt6ZB0p1g

• Aika monenlainen. Edellä mainituista ainakin Pauli Hanhiniemi. Toinen on Ismo Alangon puheääni. Tapio Rautavaara :D <3

Tykkään myös "suomenruotsalaisesta sössöttämisestä", jota jotkut ei-suomenruotsalaiset miehetkin harrastavat. Mun ekalla boyfriendillä oli tuollainen ässä. Hänen isänsä oli ruotsinkielinen, liekö tullut jotenkin siitä, vaikka itse hän olikin täysin suomenkielinen. Omassa lähisuvussa ei siis ole suomenruotsalaisia. Ehkä se kuulostaa siksi eksoottiselta.

Eli tästä s:stä puheessa, Stefan on muutenkin söde, erityisesti kädet :)

alkaen 3 min. -->

https://www.youtube.com/watch?v=r0K2rSDYV5I&nohtml5=False

• xfjkhfd

Kimee, korkee ääni on jotain niin hirveetä että..

• dfhkk

Tän tv ennustaja stiina saharin ääni ja äänenkäyttö on jotain nii karmeeta,että kanava vaihtuu heti jos hän ruudussa taustalla aamukahvien aikaan.

• mämmybimbo.ab
    • Tykästyin Heikki Salon ääneen Elämänohjeita pajunkissoille-ohjelmas.
      Siin pehmeempi ääni mtä tuos
      https://www.youtube.com/watch?v=EbjUE4wArWs

Juoruääntäin omaa arvioida osaa en. Lauluääni eri mtä puhe. Mukava kuunnella, usea juorunnut on.

• terrible.voice

naisten heleän, pehmeän hempeä ääni on miellyttävää kuunneltavaa.
      Olen itse mies ja inhoan omaa ääntäni, tai no itse sisäisesti puhuessani kuulostaa ok mutta jos kuuntelen tallennettua puheääntäni, se kuulostaa ihan vieraalta ja "honottavalta", luo ihan vääränlaisen mielikuvan mielestäni minusta. Ihan kuin karu ulkonäkönikin, se näkyy muiden asenteessa ja kohtelussakin että muiden silmissä näytän ihan toiselta kuin mikä itse mielestäni tosiasiassa olen.

• Mikä siinä muiden asenteessa on vikana ja miten heidän tulisi kohdella sinua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6895
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3691
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3248
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2462
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2182
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2153
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2079
    8. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2072
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1778
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      18
      1654
    Aihe