Millainen puheääni kiehtoo?

perjantaikyssä

Millainen puheääni vastakkaisella sukupuolella vetoaa? Linkkejä saa laittaa.
Millainen on oma äänesi?

17

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • närhirunoilija
      • Puheääntäni ei ole kukaan koskaaan kommentoinut. Uskoisin siksi että tavallinen, ääniväriltään kapea-alainen, ei matala eikä korkea.


    • Kavereilta kuultua, minulla on kuulemma hieman matala, tasainen ja selkeä puheääni. Ainakaan en ole mikään kimittäjä. :)

      • En lukenut otsikkoa kunnolla.

        Siis kiehtoo miehekäs, selkeä ja matala puhetyyli.
        Ei nyt ole antaa näytteitä, ehkä Samuli Edelmannin ääni on aika lähelle.



    • Aika monenlainen. Edellä mainituista ainakin Pauli Hanhiniemi. Toinen on Ismo Alangon puheääni. Tapio Rautavaara :D <3

      Tykkään myös "suomenruotsalaisesta sössöttämisestä", jota jotkut ei-suomenruotsalaiset miehetkin harrastavat. Mun ekalla boyfriendillä oli tuollainen ässä. Hänen isänsä oli ruotsinkielinen, liekö tullut jotenkin siitä, vaikka itse hän olikin täysin suomenkielinen. Omassa lähisuvussa ei siis ole suomenruotsalaisia. Ehkä se kuulostaa siksi eksoottiselta.

      Eli tästä s:stä puheessa, Stefan on muutenkin söde, erityisesti kädet :)

      alkaen 3 min. -->

      https://www.youtube.com/watch?v=r0K2rSDYV5I&nohtml5=False

    • xfjkhfd

      Kimee, korkee ääni on jotain niin hirveetä että..

    • dfhkk

      Tän tv ennustaja stiina saharin ääni ja äänenkäyttö on jotain nii karmeeta,että kanava vaihtuu heti jos hän ruudussa taustalla aamukahvien aikaan.

    • mämmybimbo.ab
    • Tykästyin Heikki Salon ääneen Elämänohjeita pajunkissoille-ohjelmas.
      Siin pehmeempi ääni mtä tuos
      https://www.youtube.com/watch?v=EbjUE4wArWs

      Juoruääntäin omaa arvioida osaa en. Lauluääni eri mtä puhe. Mukava kuunnella, usea juorunnut on.

    • terrible.voice

      naisten heleän, pehmeän hempeä ääni on miellyttävää kuunneltavaa.
      Olen itse mies ja inhoan omaa ääntäni, tai no itse sisäisesti puhuessani kuulostaa ok mutta jos kuuntelen tallennettua puheääntäni, se kuulostaa ihan vieraalta ja "honottavalta", luo ihan vääränlaisen mielikuvan mielestäni minusta. Ihan kuin karu ulkonäkönikin, se näkyy muiden asenteessa ja kohtelussakin että muiden silmissä näytän ihan toiselta kuin mikä itse mielestäni tosiasiassa olen.

      • Mikä siinä muiden asenteessa on vikana ja miten heidän tulisi kohdella sinua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe