naiset mitä tai miten pukeutuisit

näkyiskö.reittä

näin keväällä olis hieno päivä aurinko paistaa on lämmin ja menisit tyttökaverisi kanssa ajelemaan kävisitte kahvilla jossakin tanssipaikallakin kävisitte kaupungilla yms niin mitä pistäisit päällesi ja ehkä miehille silmän iloa ja viestiä että olet sinkku ja voi tulla tekemään tuttavuutta

53

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nudistipaikka

Asun naturistikylässä, joten en mitään.

• vau.haluaisin.nähdä

menetkö kaupungillekkin alasti ja vaikka tanssipaikalle alasti

• Jos on tarpeeksi lämmintä, pukeutumalla johonkin kivaan mustaan mekkoon ja varustautumalla mahdollismman isoin aurinkolasein, lannistan kaikki potentiaaliset lähestyjät jo ennen kuin ajatus ehtii edes käväistä niiden päässä.

• käykö.kukkamekko

olet kaunis ja seksikäs näky mutta miksi lannistat jos tuleekin se herra rakkaus juttu sille ja rakkaus tarina alkaa

• Ikis__M

• Kuulostat melkoisen tyhmältä.

• super-atm kirjoitti:

Kuulostat melkoisen tyhmältä.

Ehkäpä minua ei sen kummemmin kiinnosta olla kaikille urpoille tyrkyllä. Pitäisikö sitten laittaa pinkkiä nirunarutoppia ylle ja kulkea puoli persettä paljaana?

• PikkuLikka kirjoitti:

Ehkäpä minua ei sen kummemmin kiinnosta olla kaikille urpoille tyrkyllä. Pitäisikö sitten laittaa pinkkiä nirunarutoppia ylle ja kulkea puoli persettä paljaana?

Ei tietenkään. Kun kerran tykkäät helmoista ja silmiesi peittämisestä, niin burka sopisi sinulle oikein hyvin. Kyllä sitten ihan hirveän kamalat sikamiehet pysyisivät kaukana ja naisellisuutesi olisi piilossa katseilta.

• super-atm kirjoitti:

Ei tietenkään. Kun kerran tykkäät helmoista ja silmiesi peittämisestä, niin burka sopisi sinulle oikein hyvin. Kyllä sitten ihan hirveän kamalat sikamiehet pysyisivät kaukana ja naisellisuutesi olisi piilossa katseilta.

Miksi tämä asia edes kiinnostaa sinua, että joku ei mahdollisesti halua herättää huomiota räikeällä tai paljastavalla pukeutumisella. Ei se nyt ainakaan sinulta ole pois, eikä keneltäkään muultakaan sen puoleen, kyllä maailmassa pimuja riittää.

• ihmettelevä.ihmettelijä
        super-atm kirjoitti:

Mun mielestä pikkiksellä oli hyvät perustelut kaikin puolin. Sinä menit taas äärilaitaan, kun siinä välissä on taas paljon muitakin vaihtoehtoja ja miksi kaikkien pitäisi olla tyrkkyjä..tuollainen on jo nykypäivänä monesti melkein niin erillaista, että erottuu joukosta jo ihan senkin takia.

• PikkuLikka kirjoitti:

Miksi tämä asia edes kiinnostaa sinua, että joku ei mahdollisesti halua herättää huomiota räikeällä tai paljastavalla pukeutumisella. Ei se nyt ainakaan sinulta ole pois, eikä keneltäkään muultakaan sen puoleen, kyllä maailmassa pimuja riittää.

Sinun kannattaisi varmaan olla koko kesä kotona ja tilata ruuat ovelle. Muista sitten vaatia että ruokalähetti on nainen, eikä mikään ihan kamalan hirveä sikamies, hyi !!!

• ihmettelevä.ihmettelijä kirjoitti:

Mun mielestä pikkiksellä oli hyvät perustelut kaikin puolin. Sinä menit taas äärilaitaan, kun siinä välissä on taas paljon muitakin vaihtoehtoja ja miksi kaikkien pitäisi olla tyrkkyjä..tuollainen on jo nykypäivänä monesti melkein niin erillaista, että erottuu joukosta jo ihan senkin takia.

Hyvä että valkoritari tuli sankarina pelastamaan neidon hädästä. Mitä luulet saavasi palkinnoksi?

• super-atm kirjoitti:

Sinun kannattaisi varmaan olla koko kesä kotona ja tilata ruuat ovelle. Muista sitten vaatia että ruokalähetti on nainen, eikä mikään ihan kamalan hirveä sikamies, hyi !!!

Olet huvittava.. mutta mikä ettei, auringonpaiste tekee huonoa iholle.

Onko Ratikka jo nukkumassa?

• super-atm kirjoitti:

Hyvä että valkoritari tuli sankarina pelastamaan neidon hädästä. Mitä luulet saavasi palkinnoksi?

Mistä edes tiedät onko kommentoija mies vai nainen?

• PikkuLikka kirjoitti:

Olet huvittava.. mutta mikä ettei, auringonpaiste tekee huonoa iholle.

Onko Ratikka jo nukkumassa?

Mistä minä tiedän nukkuuko idiootti-Ratikka vai ei. Toivon mukaan on lopullisessa kuoleman unessa.

• super-atm kirjoitti:

Mistä minä tiedän nukkuuko idiootti-Ratikka vai ei. Toivon mukaan on lopullisessa kuoleman unessa.

Ajattelin vaan, kun nyt taitaa olla se hetki viikosta jolloin yleensä nahistelet Ratikan kanssa.. Että joskohan haluat sitten korvikkeena turhaa suukopua jonkun muun kanssa. Itse pidän keskustelun mieluummin asialinjalla.

• PikkuLikka kirjoitti:

Ajattelin vaan, kun nyt taitaa olla se hetki viikosta jolloin yleensä nahistelet Ratikan kanssa.. Että joskohan haluat sitten korvikkeena turhaa suukopua jonkun muun kanssa. Itse pidän keskustelun mieluummin asialinjalla.

No jos nyt yhtään ymmärrät, niin ratikkapaska viime kerralla täysin asiallisen keskustelun lomassa väitti että olen vanhempieni hyväksikäyttämä. Muutenkin hänen pääasiallinen tarkoituksensa seurustelevana miehenä on vittuilla miehille jotka ovat jääneet ilman naista. Hänen 15 vuottaan sinkkupalstalla "seurustelevana" miehenä herättää muutenkin kysymyksiä onko hänen parisuhteessaan kaikki kunnossa ja muutenkaan yhtään ainoata ystävää ja tekemistä töiden lisäksi.

• super-atm kirjoitti:

No jos nyt yhtään ymmärrät, niin ratikkapaska viime kerralla täysin asiallisen keskustelun lomassa väitti että olen vanhempieni hyväksikäyttämä. Muutenkin hänen pääasiallinen tarkoituksensa seurustelevana miehenä on vittuilla miehille jotka ovat jääneet ilman naista. Hänen 15 vuottaan sinkkupalstalla "seurustelevana" miehenä herättää muutenkin kysymyksiä onko hänen parisuhteessaan kaikki kunnossa ja muutenkaan yhtään ainoata ystävää ja tekemistä töiden lisäksi.

Sen verran kun nyt olen teidän "keskustelujanne" seurannut niin minusta kyllä vaikuttaa ikävästi siltä, että sinä puhut usein törkeämmin kuin Ratikka, mutta uskon kyllä jos sanot, että noin on käynyt viime kerralla. Ei oikeasti kannattaisi päästää ketään niin paljon ihon alle, että tulee mentyä puolin ja toisin liian pitkälle.. Näppiksen ääreltä kun voi aina poistua, jos alkaa vituttaa liikaa, tai vaan skipata itseä ärsyttävien tyyppien jutut.

• PikkuLikka kirjoitti:

Sen verran kun nyt olen teidän "keskustelujanne" seurannut niin minusta kyllä vaikuttaa ikävästi siltä, että sinä puhut usein törkeämmin kuin Ratikka, mutta uskon kyllä jos sanot, että noin on käynyt viime kerralla. Ei oikeasti kannattaisi päästää ketään niin paljon ihon alle, että tulee mentyä puolin ja toisin liian pitkälle.. Näppiksen ääreltä kun voi aina poistua, jos alkaa vituttaa liikaa, tai vaan skipata itseä ärsyttävien tyyppien jutut.

Olet oikeassa. Tottakai sanon törkeämmin koska ratikkapaskan keskustelun taso on pelkkää vittuilua ja ratikkapaska on vittuilun joka kerta itse aloittanut.

Ilmeisesti sinun ja palstan kurppien ja feministien mielestä on hienoa että ratikkapaska vittuilee päivästä toiseen eikä hänelle sitten saisi sanoa mitään takaisin.

Hän on kuin joku peruskoulun iso mutta yksinkertainen koulukiusaaja. Harva tuomitsee, mutta ihailua kyllä saa osakseen.

Helppoahan se on netissä ratikkapaskan päätään aukoa. Palstan ulkopuolella olisin sellaiselta suunsoittajalta potkaissut polvilumpion paskaksi melko nopeasti.

• hjkjhhhfhjhg
        super-atm kirjoitti:

Olet oikeassa. Tottakai sanon törkeämmin koska ratikkapaskan keskustelun taso on pelkkää vittuilua ja ratikkapaska on vittuilun joka kerta itse aloittanut.

Ilmeisesti sinun ja palstan kurppien ja feministien mielestä on hienoa että ratikkapaska vittuilee päivästä toiseen eikä hänelle sitten saisi sanoa mitään takaisin.

Hän on kuin joku peruskoulun iso mutta yksinkertainen koulukiusaaja. Harva tuomitsee, mutta ihailua kyllä saa osakseen.

Helppoahan se on netissä ratikkapaskan päätään aukoa. Palstan ulkopuolella olisin sellaiselta suunsoittajalta potkaissut polvilumpion paskaksi melko nopeasti.

Toki. Sä nyt olet muutenkin täysin päästäs pimee..

• Mieees
        super-atm kirjoitti:

"Palstan ulkopuolella olisin sellaiselta suunsoittajalta potkaissut polvilumpion paskaksi melko nopeasti."

Ja meidän isillä on paljon hienompi auto kuin teidän isillä ;) Nih.

• hjkjhhhfhjhg kirjoitti:

Toki. Sä nyt olet muutenkin täysin päästäs pimee..

Ja sinä olet täysjärkinen :D

• Mieees kirjoitti:

"Palstan ulkopuolella olisin sellaiselta suunsoittajalta potkaissut polvilumpion paskaksi melko nopeasti."

Ja meidän isillä on paljon hienompi auto kuin teidän isillä ;) Nih.

Niinkö? Siellä taas "mies" päästelee aivopieruja.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Tuo on kyllä kiva asukokonaisuus.

No ei kyllä ole. Musta hame, mustat lasit, musta laukku, vankilapaita ja tatskat päälle...kalpean naisen päällä.

Tulee aika vahvat vankila- ja narkkarifibat tuollaisesta.

• kevättäilmasa

huonoryhti luotaantyöntävä

• 12121212

• kevättäilmasa

• tusinapirkkotyrkky

• Luolamadonna

• kevättäilmasa

• Ikis__M

• 12121212

• 12121212 kirjoitti:

No ei kyllä ole. Musta hame, mustat lasit, musta laukku, vankilapaita ja tatskat päälle...kalpean naisen päällä.

Tulee aika vahvat vankila- ja narkkarifibat tuollaisesta.

Hah, vitsiniekka taas vauhdissa.. Onhan tuo Ikiksen linkkaama asukokonaisuus kiva ja toimiva rennompaan käyttöön. Joskaan kassia en kelpuuttaisi, enkä valkoisia tennareita.. tai tennareita ylipäätään, vaikka ne tavallaan tekevätkin kokonaisuudesta raikkaamman. Kaikissa linkatuissa esimerkeissä oli minun mielestä hyvää.

Lähinnä yritin olla hiukan itseironinen tuolla ylempänä, kun käsitän hyvin, että hautajaistyyli ei mahdollisesti ole kauhean kutsuva, mutta sillä mennään.. Olen minimalismin ystävä ja toimii minulle, vaikka kenties onkin vähän tylsää.

https://cdnb.lystit.com/photos/f94b-2013/12/12/lela-rose-black-3/4-sleeve-boat-neck-a-line-dress,-black---product-1-13755039-1-147786712-normal.jpeg

Tämän suuntaista huumekartelli-lookia ajattelin, perusnistin sijaan, kun en kuitenkaan halua antaa sitä vaikutelmaa, että olisin tunkenut itseni täyteen minigrippusseja.

http://cdn9.lbstatic.nu/files/looks/large/2015/03/12/4366432_3.jpg?1426169731

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Hah, vitsiniekka taas vauhdissa.. Onhan tuo Ikiksen linkkaama asukokonaisuus kiva ja toimiva rennompaan käyttöön. Joskaan kassia en kelpuuttaisi, enkä valkoisia tennareita.. tai tennareita ylipäätään, vaikka ne tavallaan tekevätkin kokonaisuudesta raikkaamman. Kaikissa linkatuissa esimerkeissä oli minun mielestä hyvää.

Lähinnä yritin olla hiukan itseironinen tuolla ylempänä, kun käsitän hyvin, että hautajaistyyli ei mahdollisesti ole kauhean kutsuva, mutta sillä mennään.. Olen minimalismin ystävä ja toimii minulle, vaikka kenties onkin vähän tylsää.

https://cdnb.lystit.com/photos/f94b-2013/12/12/lela-rose-black-3/4-sleeve-boat-neck-a-line-dress,-black---product-1-13755039-1-147786712-normal.jpeg

Tämän suuntaista huumekartelli-lookia ajattelin, perusnistin sijaan, kun en kuitenkaan halua antaa sitä vaikutelmaa, että olisin tunkenut itseni täyteen minigrippusseja.

http://cdn9.lbstatic.nu/files/looks/large/2015/03/12/4366432_3.jpg?1426169731

No nyt näyttää paremmalta, erityisesti tuo eka.

Tuota kun vielä terästäisi parilla yksityiskohdalla niin olisi tosi hyvä.

http://41.media.tumblr.com/c5e1a25ca2b8b73e191634c35b8a1e61/tumblr_mve3vxbNne1ryxzr3o1_500.jpg

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

En voi enää kirjoittaa palstalle.. Heitin juuri raivoista kiljuen läppärin seinään, ja sitten naapurit soittivat poliisin.. :(

Taidat sittenkin olla Jännäjenna :/

• miksiraivostuit
        PikkuLikka kirjoitti:

En voi enää kirjoittaa palstalle.. Heitin juuri raivoista kiljuen läppärin seinään, ja sitten naapurit soittivat poliisin.. :(

Toivottavasti oli vitsi.. :(

• Ikis__M
        12121212 kirjoitti:

Taidat sittenkin olla Jännäjenna :/

Vaikka yleensä kirjoittelet fiksuja tuo edellisesi oli aika huono veto, pystyt parempaan.

• miksiraivostuit kirjoitti:

Toivottavasti oli vitsi.. :(

Tietenkin. Kehnot vitsit ja kömpelö huumori on minun vankkaa ydinosaamisaluetta.

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

Äläs nyt kiukuttele siinä, vaikka tulikin huonoa palautetta sinulle toisaalla. Ei kaikkia voi ikinä miellyttää.

http://kittentoob.com/wp-content/uploads/sites/4/2012/02/cute-kittens82.jpg

Juu ei enkä kiukutellut, minusta vaan tuo 12121212:sen heitto oli vähän sopimaton kun ottaa huomioon sen sinun "ongelman" mutta tuo kissikuva on kyllä kiva :)

• Ikis__M kirjoitti:

Juu ei enkä kiukutellut, minusta vaan tuo 12121212:sen heitto oli vähän sopimaton kun ottaa huomioon sen sinun "ongelman" mutta tuo kissikuva on kyllä kiva :)

NIin hän on päättänyt lähteä tuollaiselle julmalle ja tarpeettomalle palstakiusaamislinjalle, mutta tuommoisia miehet just on.. ei mitään uutta taivaan alla.

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

NIin hän on päättänyt lähteä tuollaiselle julmalle ja tarpeettomalle palstakiusaamislinjalle, mutta tuommoisia miehet just on.. ei mitään uutta taivaan alla.

Minustakin vähän tarpeetonta mennä ns. henk.kohtaisuuksiin vaikka täällä anonyymina ollaankin. Kait me sitten ollaan, tuohon vähän paha puolustellakaan nyt :(

• olise
        PikkuLikka kirjoitti:

Tietenkin. Kehnot vitsit ja kömpelö huumori on minun vankkaa ydinosaamisaluetta.

Kyllä se oli hyvä vitsi...vaikka jo vähän säihkähdin, että jos kumminkin..siksipä se olikin niin hyvä. ;D

• turhaanpelästyin
        olise kirjoitti:

Kyllä se oli hyvä vitsi...vaikka jo vähän säihkähdin, että jos kumminkin..siksipä se olikin niin hyvä. ;D

Jostain syystä en huomannut aikaisempaa turinointianne..no nyt se selvisi miksi olin ulalla ja ihmettelin, että mitä helkutti täällä tapahtuu.. =D

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Äläs nyt kiukuttele siinä, vaikka tulikin huonoa palautetta sinulle toisaalla. Ei kaikkia voi ikinä miellyttää.

http://kittentoob.com/wp-content/uploads/sites/4/2012/02/cute-kittens82.jpg

No siinähän niitä terävähampaisia pikku petoja on oikein rivissä.

Ihan samalla tavalla näennäisesti pieniä ja kilttejä kuin kuvan linkkaajakin.

• rumatnevaatteilla

Farkut ja huppari tyylillä mennään. Tanssia en osaa...

• annamusiikinkeinuttaa

Ei sen väliä..me voidaan vain vaikka hiljaa heilua musiikin tahtiin ja turista siinä hetken samalla..

• kellohameheilahtaa

Lyhyt kellohame....

• eikiitosbaaritjamuut

En käy tanssipaikoilla, kyllästynyt.

• hoikka.kaunis.tytsy

Kiiltäviin nahkahortseihin ja nahkatoppiin jotta miehet katselisi ja ihailisi mua aivan sikana.

• http://cdn9.lbstatic.nu/files/looks/large/2015/03/12/4366432_3.jpg?1426169731

Tämä oli hyvä, aikalailla kuin omani, tosin hameeni saattaa olla pidempi, ja kengät hiukan järkevämmät. Eli viisvaille burkha. Mutta silti kyselijöitä. On varmaan säkenöivä luonteeni joka pukkaa läpi ;)

En ihan ymmärrä, miksi minun pitäisi viihdyttää vieraita ihmisiä itseäni "paljastelemalla". Naisellisuus näkyy ja tulee esille muutoinkin. Ja on muutakin. Tyylikkäänä, ja hillitysti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2159
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1360
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. 122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe