Ylellä huumerikollisia toimittajia?

Hämmästynyt-

Voiko olla totta??

24

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ularunoilija

      En tiedä, kun nimeä ei mainittu ja siltikään en tiedä.
      Sen tiedän, että persujen puoluetoimistoon on palkattu raiskaaja

      • Lääkelehtisen_holhooja

        Näin on. Sellasta meininkiä persuroskaväessä.


      • Tupatarkastus_ylessä
        Lääkelehtisen_holhooja kirjoitti:

        Näin on. Sellasta meininkiä persuroskaväessä.

        .

        "Tupatarkastus Ylessä onko siellä vielä # LISÄÄ # niitä huumeita tarjottavana ystävilleen?????"

        har!1

        .


    • Kuka_muka

      Täh? Pistä linkki..

      • Missä_tahansa_muualla

      • trollirunoilija

      • SOU------
        trollirunoilija kirjoitti:

        Tuo on vuodelta 2004 eli 12 vuotta sitten

        .

        "Tuomittu mikä # TUOMITTU #"

        har!1

        .


      • Julkisen_sanan_nauvosto
        trollirunoilija kirjoitti:

        Tuo on vuodelta 2004 eli 12 vuotta sitten

        MV-lehti = 100% valhetta.


      • todista---
        Julkisen_sanan_nauvosto kirjoitti:

        MV-lehti = 100% valhetta.

        .

        "Todista väittämäsi!!!!!1!!1!1!1!1!!!"

        har!1

        .


    • Verojen-haaskausta

      Voi hyvin uskoa...jutut on sitä tasoa.

    • ei-tunnetuin-yle-huora

      Jeps jessika on ylen nato-huora. Vaikuttaa siltä, ettei ole päässyt irti huumeista.

    • So? Virheest hää maksanu jo on.

      Ai palkkaisinko rangaistuksen kärsineen talousrikollisen? No en.

      • talousohjelmistot----

        .

        "Ostaisitko talousohjelmistoja firmalta jonka johtaja on tuomittu vankeustuomioon rötöksistä?????????"

        har!11

        .


      • talousohjelmistot---- kirjoitti:

        .

        "Ostaisitko talousohjelmistoja firmalta jonka johtaja on tuomittu vankeustuomioon rötöksistä?????????"

        har!11

        .

        Mää tiiä mtn tietsikoist.


    • kotkotkoo

      Ketä runkkaria kiinnostaa joku yksittäinen toimittaja? Onkohan miehet tietoisia että kaduilla liikkuu huumeriippuvaisia pentuja?

      • Verovarat----

        .

        "Onko niihin # HUUMEISIIN # käytetty kansan verovaroja taas???????"

        har!11

        .


      • Verovarat---- kirjoitti:

        .

        "Onko niihin # HUUMEISIIN # käytetty kansan verovaroja taas???????"

        har!11

        .

        Ylen huumerikollisesta toimittajasta ei ole tietoa. Mutta huumeriippuvaisista tuo edellinen oli oikeassa.

        Harri, verovarojen käytöstä riittäisi varmaan monenmoista pohtimista. Kuten väärin-, liika- ja turhankäytöstä. Tai varojen suuntaamisesta.

        Mutta, kyllä ne lasten huumeongelmien hoito menee nimenomaan verovaroista. Ennaltaehkäisevä työ, julkisen sektorin hoito ja seuranta, sairaalahoito jne. Samoin huumerikosten selvittäminen menee julkisista varoista kuin myös alaikäisen kuntoutustoiminta.

        Ei sinänsä, jostainhan niiden on mentävä. Mutta osa niistä, jotka eivät kuole riippuvaisuuteensa tai selviydy kuiville, jatkaa sitä koko aikuiselämänsä. Ja siis niiden verovarojenkin käyttöä. Heidän julkinen ruoskiminen ei silti poista ongelmaa.

        En tiedä mikä intressi se oikein olisi, joka olisi tarpeeksi vihmerä pureutumaan siihen tarpeellisimpaan ennaltaehkäisyyn, riippuvaisuuksien ennaltaehkäisyyn. Sellaisia sankareita me enemmän tarvitsisimme.


      • lumirunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Ylen huumerikollisesta toimittajasta ei ole tietoa. Mutta huumeriippuvaisista tuo edellinen oli oikeassa.

        Harri, verovarojen käytöstä riittäisi varmaan monenmoista pohtimista. Kuten väärin-, liika- ja turhankäytöstä. Tai varojen suuntaamisesta.

        Mutta, kyllä ne lasten huumeongelmien hoito menee nimenomaan verovaroista. Ennaltaehkäisevä työ, julkisen sektorin hoito ja seuranta, sairaalahoito jne. Samoin huumerikosten selvittäminen menee julkisista varoista kuin myös alaikäisen kuntoutustoiminta.

        Ei sinänsä, jostainhan niiden on mentävä. Mutta osa niistä, jotka eivät kuole riippuvaisuuteensa tai selviydy kuiville, jatkaa sitä koko aikuiselämänsä. Ja siis niiden verovarojenkin käyttöä. Heidän julkinen ruoskiminen ei silti poista ongelmaa.

        En tiedä mikä intressi se oikein olisi, joka olisi tarpeeksi vihmerä pureutumaan siihen tarpeellisimpaan ennaltaehkäisyyn, riippuvaisuuksien ennaltaehkäisyyn. Sellaisia sankareita me enemmän tarvitsisimme.

        Huumetuomiosta on aikaa yli 10 v. jos oikein muistan, eli sovittanut jo tuomionsa


    • Yle-vero-huume-vero

      Tämä on tiedetty jo pitkään. Saapa nähdä muuttuuko ääni kellossa syksyllä, kun YLE ei pysty enää tilaamaan juttuja ja aineita Aarniolta.

      • Observator

        Heh, ei ylellä ole hätää. Kyllä Suomesta löytyy näitä aarnioita tarpeen vaatiessa. Suurempi ongelma Ylelle on jessikan tapaiset syväkurkut. Kulisseja on jo nyt liikaa.


      • Ja_artisti_maksaa

        No nyt ymmärrän, miksi YLE ja erityisesti Päivi Happonen niin innokkaasti puolustaa Aarniota. Ylehän on Aarnion kilpimies.


    • poliisirunoilija

      Hämmästytkö lisää, jos kerron, että poliisit tekee rikoksia?

    • verorunoilija

      Oletteko muuten huomanneet, veroparatiisipuheet loppui nopeasti?

      • Wiides_kolonna---

        .

        "Wiides kolonna kaappasi veroparatiisitietojen käsittelyn suomalaisilta toimittajilta"

        har!1

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe