Poplegenda Prince on kuollut 57-vuotiaana.

R.I.P_

17

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukaseon

      kiinnostavaa...

      • NiMut----

        .

        "Ni mut # KUI SE SILLAI KUALI ????????? #"

        har!1

        .


      • lumirunoilija
        NiMut---- kirjoitti:

        .

        "Ni mut # KUI SE SILLAI KUALI ????????? #"

        har!1

        .

        Huhutaan huumeiden ylinnostuksesta. Hieman aikaisemmin toimitettu sairaalaan yliannostuksesta ja elvytetty.


      • kiitoksia_tiedotuksesta-
        lumirunoilija kirjoitti:

        Huhutaan huumeiden ylinnostuksesta. Hieman aikaisemmin toimitettu sairaalaan yliannostuksesta ja elvytetty.

        .

        "Kiitoksia ny kauhian # PAL # näistä kualemistiedotuksista"

        har!1

        .


    • Aarrgghh :'(

      Seuraavaks varmaan Simon Le Bon ! :((((

    • voi.surku

      Aika karsee alkuvuosi. Ihmisiä on kuallu paljon.

    • Joo, kaikki bruukaa kuolla aikanaan.

      • Ennenkin_kualtiin---

        .

        "Silloin ennen tukehduttiin # OMAAN OKSENNUKSEENSA #"

        har!1

        .


      • Ennenkin_kualtiin--- kirjoitti:

        .

        "Silloin ennen tukehduttiin # OMAAN OKSENNUKSEENSA #"

        har!1

        .

        Eikös Princekin ollut perso päihteille? Jotenkin luulen, että itseaiheutettua tuokin kuolema ollut, joten leikki elämän ja kuoleman kanssa. Oma valinta sekin. Ei olis pakko, jos ei halua leikkiä.


      • Ei_tietoa_vielä---
        sönkkö kirjoitti:

        Eikös Princekin ollut perso päihteille? Jotenkin luulen, että itseaiheutettua tuokin kuolema ollut, joten leikki elämän ja kuoleman kanssa. Oma valinta sekin. Ei olis pakko, jos ei halua leikkiä.

        .

        "Voihan sitä olla ollut vaikka jokin synnynnäinen sydänsairaus joka ei vaan kestä tuollaista elämää"

        "Prince oli kuollessaan 57-vuotias. Hänet löydettiin elottomana kotinsa hissistä. Viihdesivusto TMZ:n mukaan tähteä olisi hoidettu viime viikon perjantaina huumeiden takia."

        http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/princelle-tehty-ruumiinavaus-kuolinsyyn-selviamiseen-voi-menna-viikkoja/5857186

        har!1

        .


      • ei-edes-homo
        Ei_tietoa_vielä--- kirjoitti:

        .

        "Voihan sitä olla ollut vaikka jokin synnynnäinen sydänsairaus joka ei vaan kestä tuollaista elämää"

        "Prince oli kuollessaan 57-vuotias. Hänet löydettiin elottomana kotinsa hissistä. Viihdesivusto TMZ:n mukaan tähteä olisi hoidettu viime viikon perjantaina huumeiden takia."

        http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/princelle-tehty-ruumiinavaus-kuolinsyyn-selviamiseen-voi-menna-viikkoja/5857186

        har!1

        .

        Aidshan se oli. Prince oli jehova tai vastaava eikä suostunut käyttämään mitään muuta kuin kipulääkitystä. 90-luvun lopulta sairastanut. Flunssa voi viedä silloin.


    • Surullista. Hän poistui aivan liian aikaisin.
      Kevyet mullat.
      Purple Rain forever.

    • violettia.sadetta
    • ei-voi-verrata

      Sitä vaan että Sielun veljien kitaristi Orma vertasi Princeä Madonnaan Huomenta Suomessa!?!
      Prince soitti useita instrumentteja - esim kitara, rummut, piano; omasi laajan äänialan - pystyi laulamaan useilla eri äänillä; oli akrobaattimainen esiintyjä, sävelsi monille kuuluisille laulajille biisejä jne jne....
      Madonna soittaa vain suutaan, seiskan laulaja, hyvä bisnesnainen ja tanssija, that´s it-

      • 27 instrumenttii, juorus toimittaja joku.


      • sekaisin.anjasta

        Tässä taisi rakastunut mies puhua Anja-vaimonsa suulla. Luulisi muusikon tietävän enemmän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe