Tee duunaritesti!

Jorma-

13

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skoijaa "58 % duunari" Oon kyl 100 % duunari.
      Ai miks? Munki o duunattava leipäin eest

      • 50_prossaa

        .

        "Olet 50 %:sesti duunari?????????" vaikuttaks noi työajan ulkopuolella olevat jutut tähän

        har!!11

        .


      • kiItti_mies
        50_prossaa kirjoitti:

        .

        "Olet 50 %:sesti duunari?????????" vaikuttaks noi työajan ulkopuolella olevat jutut tähän

        har!!11

        .

        Oletko 50 prosenttisesti persu ja 50 prosenttisesti duunari? :) Siis fifty fifty? :)


      • fifty-sixty---
        kiItti_mies kirjoitti:

        Oletko 50 prosenttisesti persu ja 50 prosenttisesti duunari? :) Siis fifty fifty? :)

        .

        "Se on fifty-sixty mahdollisuus olla jotakin"

        har!11

        .


    • duunirunoilija

      78 % ja huomenna kaivamaan ojaa.

    • "Olet 50 -prosenttisesti duunari."

      Kahvikysymykseen vastasin etten juo kahvia, siitä saa tietysti isot miinukset. :)

      • teerunoilija

        Itsekkään en juo kahvia. Sitä kysymystä ei tullut kohdalleni.


      • Siellä kysyttiin myös "takapiha-aiheinen -, vesipalju-, poreallas-, en halua takapihaa kysymys". Vastasin etten halua takapihaa. Siitäkin ropisi tolkuttomasti miinuksia. Vaikka meiltä takapiha löytyykin, en välttämättä halua sitä. Liikaa vaivaa, en jaksa innostua.


      • teerunoilija
        tosi..typy kirjoitti:

        Siellä kysyttiin myös "takapiha-aiheinen -, vesipalju-, poreallas-, en halua takapihaa kysymys". Vastasin etten halua takapihaa. Siitäkin ropisi tolkuttomasti miinuksia. Vaikka meiltä takapiha löytyykin, en välttämättä halua sitä. Liikaa vaivaa, en jaksa innostua.

        Vesipalju, olisi tuonut duunaripisteitä


    • Oon ihan 100% duunari, ei tässä mitään testejä tarvita.

    • Olet 43%:sti duunari. Olet varmasti tärkeä yhteiskunnan ratas, mutta duunariksi sinua ei voi kutsua. Sori.

      No kiitos tästäkin tiedosta.

    • 58% tuli eilen vastauksena testiin. Tiedän olevani enemmän duunari, kuin johtaja. Mielummin teen hommiani, kun neuvon toisia ja otan vastaan kaiken paskan mitä joku keksii heittää. :)

      Johtajana ei ole varmaan kauhean helppoa olla. Taino riippuu kai omasta asenteesta ja alaisista.

    • sjfklfsklfjklsdjfdl

      85% duunari ja oikeastikin olen duunarityössä mutta en kuitenkaan koe olevani mitenkään "tyypillinen" duunari, muutenkin tunnen olevani hieman, tai aika paljonkin oman tieni kulkija. Saattaa olla yleistys mutta en vapaa-ajallakaan harrastele tyypillisiä duunarin harrastuksia kuten jääkiekon töllöttämistä, kaljoittelua ja humalahakuista juopottelua. Omistan jopa hieman pörssiosakkeitakin mikä ei sekään saata olla tyypillistä stereotyyppiselle duunarille.
      Siksi hieman ihmettelen yllättävän korkeita pointseja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe