esittäytyy:
https://classicruby.files.wordpress.com/2009/12/fat-woman-zipping-up-pants-2.jpg
Hähä! :D
oy_blondi_ab
9
179
Vastaukset
Haha! En yhtään ihmettelisi jos tuo olisi aito kuva määmystä, kuten onkin :)
on varmistunut että kuvassa jonka vili esitti meille, kiitos siitä hänelle, on: ab_blondi_oy
sama tyyppi on riehunut aiemmin "palstal täl" nimimerkillä määmy.
hahahahhaahaa! .. "määmy"... typerä nimi.
no ei muutas qu kaljan juontiin taas,
niinqu,
öri öri
Fiksu jokaine hiffaa fotost löytyvän amerikkalaise, paitsi feikkimurre & pornosivutunnuksen profiilifotokseen ominu modelli (modelli o suomeks malli).
En mahdollisuutta myökää vältä, aloittaja & feikkimurre & modelli yks & sama personAnteeksi, mutta unohtui määmy-suomi -sanakirja kotiin.
Pyydän selvennystä.
(Syön kakkua, istun kakkua).buddy-Iove kirjoitti:
Anteeksi, mutta unohtui määmy-suomi -sanakirja kotiin.
Pyydän selvennystä.
(Syön kakkua, istun kakkua).Määmy-suomi sanakirjan pölli hän, mi pölli määmyn nikin.
- korrjaus
Tarkoitat varmaan feikki-modelli. L -kirjaimet isoja I-kirjaimia.
- profiilirunoilija
korrjaus kirjoitti:
Tarkoitat varmaan feikki-modelli. L -kirjaimet isoja I-kirjaimia.
Kannattaa pitää esillä kirjoitushistoria, silloin näkee helpommin feikin.
Ja näkee samalla profiilin luontipäivän korrjaus kirjoitti:
Tarkoitat varmaan feikki-modelli. L -kirjaimet isoja I-kirjaimia.
Kiits oikaisust
- rakkausrunoilija
vili__ on rohkea, kun ihannoi ylipainoisia naisia. Myös ylipainoiset naiset tarvitsevat rakkautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540