Muistatteko kun Jyri kertoi aikoinaan homopoikaystävästään, josta käytti nimeä 'viksumpi'. No nyt tuo poikaystävänsä on palannut ns. kehiin, mikä viittaisi siihen että Jyrin mielisairaus on edennyt taas maanisen vaiheeseen. Lieneekö Jyrbä unohtanut taas lääkkeensä juopotellessaan?
Jyrbällä maaninen vaihe päällä?
6
112
Vastaukset
- jyrimoro
Oho, nyt käy kateeksi.
Evokit heittäytyvät tavallisesti herjalle Jyrin puhuessa silloin kun heillä menee jauhot suuhun, mutta Viksumpi taisi säikäyttää porukat pahanpäiväisesti jo sillä että hänen nimensä vähän vilahti palstalla. Herja-homottelu alkoi evokkien toimesta välittömästi. Heheh
--Jatkakaa vain samaan tapaan niin saatte kenties Viksumman provosoitua palstalle takaisin. Minä en oikein saa häntä enää innostumaan, hän kun sanoo että pysyttelee mieluummin niillä palstoilla joissa on omin aivoin ajattelevia eikä vain näitä moloccimaisia toisten ajatusten herkkäuskoisia apinoijia. Eihän tuollaisten kanssa mitään keskustelua synny.- Florentialainen
Pyydän anteeksi tuon avaajan puolesta, joka herjasi homouttasi. Kyllä Jumala rakastaa sinua ja poikaystävääsi homoudestasi huolimatta. Annetaan kaikkien kauniiden ja niiden vähemmän kauniidenkin kukkien kukkia.
Hyvää kesänalkua sinulle ja poikaystävällesi. - TosiOnTosi
Eihän kukaan heittänyt sinusta mitään homoherjaa. Itsehän olet homoutesi tunnustanut ja poikaystäväsi.
Ja kun sinun toteaa olevan moraaliton valehtelija ja kusipäinen paskanjauhaja niin silloin pysytään tiukasti objektiivisissa faktoissa. - jyrimoro
Florentialainen kirjoitti:
Pyydän anteeksi tuon avaajan puolesta, joka herjasi homouttasi. Kyllä Jumala rakastaa sinua ja poikaystävääsi homoudestasi huolimatta. Annetaan kaikkien kauniiden ja niiden vähemmän kauniidenkin kukkien kukkia.
Hyvää kesänalkua sinulle ja poikaystävällesi.Nuuskaisempa kristillisesti pallihikeäni ja kiitän sinua, .
Miten minulla on sellainen mielikuva että Viksumpi olisi ollut Jyrtsykän vaimo?
Miten muuten Jyrtsykän itsensä eheytyshoito on toiminut?- IlkimyksenIsomumminSetä
Vaimo näyttää olevan ainakin tällä kertaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14284685/viksumpi-tuossa-huomautti-etta-paras-todiste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542