Kannaisi käyttää kortsua kun paneskelee kuppasten lutkien/paskojen kanssa.
http://ecdc.europa.eu/en/healthtopics/syphilis/Pages/Annual-Epidemiological-Report.aspx
Suomessa parisataa kuppatapausta vuosittain
47
508
Vastaukset
Kiitos, käytetään.
- ÄhpuhPentti
Päästätkö useinkin kuppaisia paskoja päällesi ähkimään?
ÄhpuhPentti kirjoitti:
Päästätkö useinkin kuppaisia paskoja päällesi ähkimään?
"Kuppainen paska" ei kyllä saa mun seksihaluja heräämään.
- ÄhpuhPentti
Nainen_28v kirjoitti:
"Kuppainen paska" ei kyllä saa mun seksihaluja heräämään.
Joo, mutta sä et tiedä että sillä on kuppa. Tiedät vaan, että se on tatuoitu paska ja komea.
ÄhpuhPentti kirjoitti:
Joo, mutta sä et tiedä että sillä on kuppa. Tiedät vaan, että se on tatuoitu paska ja komea.
Onko kaikki kuppaiset paskat tatuoituja ja komeita?
Toihan meinaisi että jos mies on tatuoitu / komea niin pitäs pitää näpit erossa. :((- Tatuoituonpaska
Nainen_28v kirjoitti:
Onko kaikki kuppaiset paskat tatuoituja ja komeita?
Toihan meinaisi että jos mies on tatuoitu / komea niin pitäs pitää näpit erossa. :((No kyllä kannattaa! Tatuointeja ottavat vain lyhytjänteiset paskat. Samat ihmiset nussivat paljaalta satunnaissuhteissa, koska hetken nautinto menee muun yli.
Tatuoituonpaska kirjoitti:
No kyllä kannattaa! Tatuointeja ottavat vain lyhytjänteiset paskat. Samat ihmiset nussivat paljaalta satunnaissuhteissa, koska hetken nautinto menee muun yli.
Päteekö myös tatuoituihin naisiin?
Miksi lyhytjänteisiä?
Mulla on kyllä oma näkemys millaiset ihmiset ovat kovin tatuoituja mutta...
Itsellä ei ole kuin korvaläväreitä, vaikka miehellä tyylikkäät ja merkitykselliset tatskat on hot.- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Päteekö myös tatuoituihin naisiin?
Miksi lyhytjänteisiä?
Mulla on kyllä oma näkemys millaiset ihmiset ovat kovin tatuoituja mutta...
Itsellä ei ole kuin korvaläväreitä, vaikka miehellä tyylikkäät ja merkitykselliset tatskat on hot."vaikka miehellä tyylikkäät ja merkitykselliset tatskat on hot."
merkitykselliset :D jännä kertoo sinulle riipaisevan tarinan tatskaansa liittyen ja pöksyt kostuu? "Joo me lyötiin kaverin kans vetoo et jos suomi voittaa mm-kultaa niin mä tatsktaan patrik laineen kuvan p..seen", varmaan on hot. Ikis__M kirjoitti:
"vaikka miehellä tyylikkäät ja merkitykselliset tatskat on hot."
merkitykselliset :D jännä kertoo sinulle riipaisevan tarinan tatskaansa liittyen ja pöksyt kostuu? "Joo me lyötiin kaverin kans vetoo et jos suomi voittaa mm-kultaa niin mä tatsktaan patrik laineen kuvan p..seen", varmaan on hot.Onks toi merkityksellistä? Eihän tossa oo mitään henkilökohtaista.
Muhun puris enemmän joku edesmenneen mummon nimi hauiksessa. Mutta ei kyllä välttämättä just se.
P.s. missä kohtaa patrikin lärvi ois sen timmissä ahterissa? Posket poskilla?- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Onks toi merkityksellistä? Eihän tossa oo mitään henkilökohtaista.
Muhun puris enemmän joku edesmenneen mummon nimi hauiksessa. Mutta ei kyllä välttämättä just se.
P.s. missä kohtaa patrikin lärvi ois sen timmissä ahterissa? Posket poskilla?En minä tiedä mutta arvelin naisten olevan innoissaan tuommoisista merkityksellisyyksistä, sehän oli joku lehtijuttukin kun joku kiekkofani oli jotain ahteriinsa tatuoinut. Ei kai se mummmonkaan nimi ole paljon sen kummempi, joku ovelampi pelimies saattaa tietysti jonkun ex-naisensa nimen semmoiseksi selittää. Vähän kun puristaa kyyneltä silmäkulmaan tunteikkaasti tarinoidessaan voi se tosiaan toimia merkkinä miehen herkkyydestä.
Ikis__M kirjoitti:
En minä tiedä mutta arvelin naisten olevan innoissaan tuommoisista merkityksellisyyksistä, sehän oli joku lehtijuttukin kun joku kiekkofani oli jotain ahteriinsa tatuoinut. Ei kai se mummmonkaan nimi ole paljon sen kummempi, joku ovelampi pelimies saattaa tietysti jonkun ex-naisensa nimen semmoiseksi selittää. Vähän kun puristaa kyyneltä silmäkulmaan tunteikkaasti tarinoidessaan voi se tosiaan toimia merkkinä miehen herkkyydestä.
Joo toi tunteisiin vetoaminen on aika paha tapa saada haarat auki. Tehoaa muhun ku kosketus oikeaan paikkaan.
Oon kyllä oppinu varomaan sitä, koska tiedän vaaran paikan. :D
Ruma tatska persuksissa tai akan nimi ihan missä vaan on kyllä niin alatyyliä että huh... xD sama pätee naaman tai kaulan tatuointeihin... en tajua :0- Tuliko.pahasti.turpaan
Nainen_28v kirjoitti:
Joo toi tunteisiin vetoaminen on aika paha tapa saada haarat auki. Tehoaa muhun ku kosketus oikeaan paikkaan.
Oon kyllä oppinu varomaan sitä, koska tiedän vaaran paikan. :D
Ruma tatska persuksissa tai akan nimi ihan missä vaan on kyllä niin alatyyliä että huh... xD sama pätee naaman tai kaulan tatuointeihin... en tajua :0Hakkasiko viimeisin jännämies sinut autistiksi vai miksi olet alkanut kirjoittamaan kuin pikkutytöt?
Tuliko.pahasti.turpaan kirjoitti:
Hakkasiko viimeisin jännämies sinut autistiksi vai miksi olet alkanut kirjoittamaan kuin pikkutytöt?
Mähän olen pikkutyttö tiu-tiu-tiu.
- Pthyi
Nainen_28v kirjoitti:
Mähän olen pikkutyttö tiu-tiu-tiu.
Ehkä henkisesti. Fyysisesti sitten oletkin jotain ihan muuta :D
Pthyi kirjoitti:
Ehkä henkisesti. Fyysisesti sitten oletkin jotain ihan muuta :D
Tasan sen 28 mitä profiilissa lukee ;) ja treenien ansiosta hyvässä kunnossa myös tällä hetkellä :)
- 655444
Luin aluksi, että "kurppatapausta" : )
- pelaaja-
Kolmen suora eli lutka kuppa kurppa on varmaan aika harvinainen vielä, mutta kahden suora taas hyvin yleinen.
- nopeasti.kun.lukee
Minäkin luen jatkuvasti että kurppatapauksia :DD
- kiertotalouskuntoon.fi
Eihän nyt tuo muutama kuppa-tapaus vuoteen ole mitään, mutta näitä kurppa-tapauksia on ympäri suomea kymmeniä tuhansia. Ja tahti ei muuta kuin kiihtyy.
Niille pitäisi kyllä tehdä jotain oikeasti !. Esim. kompostointi on hyvä konsti, elävältä keittäminen (jolloin saadan mustille jos toiselle luita pureksittavaksi), murskaus jossain silppurissa että niistä voidaan tehdä bio-dieseliä tai jos sattuu tykkäämään pitää kotona töpseli-kärsiä, niin niillekkin ne voi syöttää ja sitten voi syödä ne töpseli-kärsät jouluna. Ja pitkin vuotta sitten napostella silleen kivasti possun potkaa eli emakon persettä. Voi siinä seassa olla sitä kurpan persettäkin, mutta ihan sama, emakko kuin emakko.
Kurppatapauksia on vuosittain vielä enemmän.
- Citybongari
Lähtee kuin kurppa Töölöstä : )
- Töölöläinen_
Citybongari kirjoitti:
Lähtee kuin kurppa Töölöstä : )
Täällä Töölössä piisaa kurppia
- että.silleen
Sattumoisin en ehdi koko suoraanne lukemaan. Tiedoksi kuitenkin ett olisi suositeltavaa käyttää sitä kumia ainakin irtosuhteissanne...suojaa suhteellisen hyvin, tosin sekään ei anna 100%:sta suojaa. Ei tarvitse kuin hiukan saada eritteitä iholleen; esim. reisilleen, sormiinsa... huolimaton hipaisu väärään kohtaan limakalvolle ja huonolla onnella... olet otollinen kasvualusta taudille.
(joka taatusti leviää jos sillä on siihen mahdollisuus)
Tästäkin on jo resistentti muotoja... ei tepsi lääkkeet!
Mutt jos haluaa pelata venäläistä rulettia... tää on yks "aseeton¨ ~asento muoto siitä!- NuuskaFear
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Fiksu Flikka....Se O Just Näi ku Sää sanoit....;P
MitÄ säKin vitun LanTaperseaivO tulet tÄnNe tuollaiSta pasKaa kirjoitTelemaan...... ;p
.... - että.silleen
NuuskaFear kirjoitti:
MitÄ säKin vitun LanTaperseaivO tulet tÄnNe tuollaiSta pasKaa kirjoitTelemaan...... ;p
....Kaikilla on oikeus kirjoitella näille palstoille... niinpä kuten sinullakin ja vetää herneet nenuun jos sille tuntuu! Koneestas löytyy sekin nappula josta se sammuu, ei tarvitse lukea enempää... jos ei textiä sulata!
Niin minä ainakin teen silloin kun kiukuttaa... jokin tietty jankutus täällä, tai jankuttaja! Kuten NuuskaFear... ett oll omall nikkelläs taaskaan. NuuskaFear kirjoitti:
....=DDD....Tää oli hyvä... ;P
- miehet.saastaa
ei tarvinnut lutkailla, kun taudit ensimmäiseltä mieheltä sain, jonka kanssa seurustelin ja oli eka seksikumppani, huoripukit niitä tauteja naisiin levittää ja miehissä niitä riittää.
- omasyysi
Olisit valinnut miehesi paremmin. Ujolta, kokemattomalta mieheltä et olisi saanut tauteja , mutta ei, piti ottaa joku itsevarma panomiespaska!
- erkki-täti
Veikkaanpa, että ensi vuoden raportti on ennätyksellinen Suomen osalta.
Eniten huolestuttavat antibiooteille resistentit kannat taudeista. Tulivat ennen Aasiasta, lähinnä seksituristien mukana. Nyt on vähän toisesta suunnasta tullut vaikka mitä, sankkereista lähtien. Kaikille resistenteille kannoille on yhteistä se, että ne tulevat maista joissa antibioottihoito nähdään helppona fiksinä, eikä siihen suhtauduta riittävän vakavasti ja valvoen.
Ja kallein hoidettava näistä on multiresistentti tuberkuloosi. Vaikka tubi ei mikään sukupuolitauti olekaan, niin sellaisenkin voi nykyään saada, vaikka luultiin että tauti oli Euroopan kamaralta käytännössä hävitetty. Vaikeimman multiresistentin tubin hoito maksaa vuodessa 650 000 e per potilas.
Nyt kaikki pussailemaan ja halimaan suvaitsevaisesti! - suomipukit
Miehet on kuppasia pukkeja!!!!
- Turvaseksirules
Käyttäkää kondomia, älkää moralisiko! Kumin avulla suojaudutte taudeilta.
Ei se mihinkään riitä...... ;P
Tulee mieleen kommentista palvelusaika, kun sadeviitalla suojauduttiin YdinLaskeumaa vastaan.... =DDD- 456554
Hyppykupalta ei kortsu suojaa
- papatrules
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Ei se mihinkään riitä...... ;P
Tulee mieleen kommentista palvelusaika, kun sadeviitalla suojauduttiin YdinLaskeumaa vastaan.... =DDDTšernobylin ydinvoimalaonnettomuus tapahtui lauantaina 26. huhtikuuta 1986 Ukrainan sosialistisessa neuvostotasavallassa Tšernobylin ydinvoimalaitoksessa lähellä Prypjatin kaupunkia. Wikipedia. Kaikki palstaäijät on ikivanhoja.
- nohöh_
papatrules kirjoitti:
Tšernobylin ydinvoimalaonnettomuus tapahtui lauantaina 26. huhtikuuta 1986 Ukrainan sosialistisessa neuvostotasavallassa Tšernobylin ydinvoimalaitoksessa lähellä Prypjatin kaupunkia. Wikipedia. Kaikki palstaäijät on ikivanhoja.
Itse olin armeijassa 2000-luvulla, ja kyllä silloinkin harjoiteltiin sadeviitalla ydinlaskeumalta suojautumista
papatrules kirjoitti:
Tšernobylin ydinvoimalaonnettomuus tapahtui lauantaina 26. huhtikuuta 1986 Ukrainan sosialistisessa neuvostotasavallassa Tšernobylin ydinvoimalaitoksessa lähellä Prypjatin kaupunkia. Wikipedia. Kaikki palstaäijät on ikivanhoja.
Ei sitä minkään ydinvoimala onnettomuuden takia harjoiteltu.....vaan pommien yms. takia....sama keino oli suunnilleen jokaiseen mahdolliseen juttuun....myrkyistä/kaasuista ties mihin....Karrikoiden....TaikaViitta ja maski päälle...Suojautuminen, odottelu/siirtymä, TaikaViitan Ravistelu ja jatko toimenpiteet..... ;P
Varusmiehille annettiin oma tietopaketti ja johtajille oma......varusmiesten tietopaketti kertoi miten kaikki on hyvin ja asiat suunnilleen kunnossa.....ja johtajien kertoi kuinka kauan suunnilleen joukot ovat toimintakykyisiä ja miten toimintakyky alenee... ;P- Älänussilutkaa
Kondomi pilaa seksin. Pitää välttää nussimasta lutkia.
- dsggssgdg
Älänussilutkaa kirjoitti:
Mieluumin annat kupan syödä kullisi?
- pöpiiiii
Älänussilutkaa kirjoitti:
Ja naisten pitää välttää nussimasta mieslutkia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5051455- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18807Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685