Miehet/ naiset: profiilikuvista

kuvakuvasta

Facebook tai Instagram, netti-deitti tms.

Miten valitset kuvan? Kuka sen ottaa? Otatko mieluiten selfieitä? Jos seurustelet, ottaako puoliso? Oletko pyytänyt ammattikuvaajaa koskaan ottamaan? Käsitteletkö kuinka paljon kuvaa? Jos olet nainen, meikkaatko kuvaa varten jotenkin erikseen ja erilailla?

Millaista profiilikuvaa pidät huonona, millaista et esim. peukuta? Kuinka paljon tykkäämiset vaikuttavat kuinka kauan pidät kuvaa esillä? Millainen on ollut pidetyin kuvasi?

11

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komistussss1111

      .

      "Photoshoppaan aina kuvaani Halla-ahon pään ja Soinin vartalon!!!!!!!!!!!!!!"

      har!11

      .

      • Pukkareska

        Hyvä Lehtinen, oikein hyvä.


    • Mulla ei ole kuin facebookki, mut:

      Miten valitset kuvan?-- Fiiliksen mukaan, aika sattumanvaraisesti.

      Kuka sen ottaa? Otatko mieluiten selfieitä? Jos seurustelet, ottaako puoliso?
      -- Kuka kulloinkin. Parhaat kuvat ehkä ottanut kaveri/työkaveri tai nuorempi lapsi. Mun mies on aika surkea ihmiskuvaaja.. (ei pelkästään mun mielestä), mutta on joskus joku ollut hänenkin ottamansa. ja joskus otan selfienkin.

      Oletko pyytänyt ammattikuvaajaa koskaan ottamaan?--- En ole, vaikka niitä kavereissa onkin. Tai siis, joskus joku "ammattilainen" on ottanut mun tai omalla kännyllä, joo.

      Käsitteletkö kuinka paljon kuvaa?--- En juuri käsittele. Valitsen riittävän epätarkan kuvan muuten :P

      Jos olet nainen, meikkaatko kuvaa varten jotenkin erikseen ja erilailla?--- Harvemmin erikseen. Jossain olen muistaakseni meikitönkin. Mutta koska mulla on normaalisti meikkiä, niin yleensä kuvissakin on.

      Millaista profiilikuvaa pidät huonona, millaista et esim. peukuta? ---Jos ihmisellä on jotenkin teennäinen tai luonnoton ilme, mitä en livenä hänellä koskaan näe. Joku silmien levittely, kulman kohotus tai suun suipistelukuva :) Tai jos meikkiä on luonnottoman paljon. Tosin silloin voin peukuttaa asenteella: "ohhoh, no nyt on ainakin yritystä." :)

      Kuinka paljon tykkäämiset vaikuttavat kuinka kauan pidät kuvaa esillä? Millainen on ollut pidetyin kuvasi?--- Ei ne kyllä vaikuta. En ole laskenut/miettinyt. Mutta luulisin, että sellainen, missä olen itseni näköinen.

    • Luoladonna

      Kuvassa pitää olla jokin juttu, joka tuo siihen ulottuvuutta. Itse näpsäisin itsestäni Maltalla todella hyvän kuvan, mutta varjostani.

      Harmi kun en löydä sitä mistään. Ei mulla yleensä tavarat huku.

      ( Hihitystä )

    • Tms. Jaa-a, kaikki kuvat taitaa olla itse otettuja. Voin muistaa väärinkin, mutta yleensä ihan tavallisia kuvia. Kyllä näin vanhan pitää jo jauhottaa eli valottaa kuvaa kunnolla.

      Oishan se kauhiaa jos kaikki pystyis mun pisamat, finnit ja naururypyt laskemaan. Puhumattakaan hillittömistä poskipäistäni, jotka nappaa liiaksi huomiota, jos ei mitään asialle tee. :)

      • Kyöstix

        Samahan se nyt on miltä tuollainen vanhempi täti-ihminen näyttää ;)


      • Kyöstix kirjoitti:

        Samahan se nyt on miltä tuollainen vanhempi täti-ihminen näyttää ;)

        Ei tunnu olevan. :)


    • Miten valitset kuvan?
      - faces harkinnal, mi minnuu miellyttää

      Kuka sen ottaa?
      - frendi

      Otatko mieluiten selfieitä?
      - e mun juttu oo

      Jos seurustelet, ottaako puoliso?
      - e ota.

      Oletko pyytänyt ammattikuvaajaa koskaan ottamaan?
      - ed. mainittu frendi o ammattifotooja

      Käsitteletkö kuinka paljon kuvaa?
      - e hänen ottamii, ne o ferfecto

      Jos olet nainen, meikkaatko kuvaa varten jotenkin erikseen ja erilailla?
      - e

      Millaista profiilikuvaa pidät huonona, millaista et esim. peukuta?
      - ne, mis e oo ideaa, kute koirulin, kissin etc.

      Kuinka paljon tykkäämiset vaikuttavat kuinka kauan pidät kuvaa esillä?
      - mull o ollu sama foto koko ajan.

      Millainen on ollut pidetyin kuvasi?
      - yks monist o, ku oon lähös duuniin & poimin omppupuust omenan.

      ps. käykääs tsekkaamas Anssi Kelan facen profiilifotoo.

    • kuvarunoilija

      Itse olen kuvani ottanut ja valinnut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      271
      9047
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      15
      2826
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      56
      2076
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      356
      1847
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1798
    6. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1789
    7. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      39
      1749
    8. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1744
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      160
      1704
    10. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1701
    Aihe