Prinssi ja puolivaltakuntaa syndrooman tuhoaa

toteaja

ja tekee pahaa jälkeä pariutumismarkkinoilla. Todella monen naisen kohdalla tämä on huomattavissa niin sinkkumarkkinoilla kuin parisuhteissa.

46

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSattuu

Tekee ihan samaa tuhoa kuin "kurvikas bikinimalli" -syndrooma miesten puolella...

• suurinosaihanpihalla

Totta. Eli ovat toisilleen sopivia sitten ;)

• Eihän nykyään ole kovin kurvikkaita bikinimalleja :D ovat suurinosa vaatemalleista sitä langanlaihaa muottia, joilla ei ole tissejä tai pehvaa :)

• että.silleen
        Nainen_28v kirjoitti:

Eihän nykyään ole kovin kurvikkaita bikinimalleja :D ovat suurinosa vaatemalleista sitä langanlaihaa muottia, joilla ei ole tissejä tai pehvaa :)

Eikä vyötäröä,
        eikä ole treenattu kroppaa edes hitustakaan. Enkä minä tarkoita ett fitnessmallin kaltaista kroppaa pitäis kaikkien tavoitella. Ei mulla itsellänikään sellaista vartaloa ole. Ihan tavallisella harrastus liikunnalakin saa sen verran lihaksia sinne missä niitä kuuluu pikkasen ollakin... ei niiden tarvitse näkyä erikoisemmin.

Mannekiinit eivät ole naisen kroppaa edustavia; naisia. Ovat vaatehenkareita, luuta ja nahkaa. Pyydän anteeksi koko ammattikunnalta, mutt naisia hekin ovat ja samat naisten tuunteet omaavia kuin me muutkin.

Mulla oli muutama ylikilo vaa`an ja painoindeksin mukaan... joten sanoivat mun olevan läskin. Niitä läskejä ei kyllä näkynyt häiritsevästi missään. Minäpä laihdutin, katos kiloja ja voimat sekä rinnat pieneni lähes olemattomiksi. Ihoni oli huonon laatuinen kalpea ja eloton, silmät kuopalla päässä, tulkkaa irtos tukuttain jne.
        Olin aliravittu...voin todellakin huonosti.

Muutama ylikilo on parempi... kuin aliravittu; puutostilassa oleva keho! Ikinä en anna toisten sanomisten enää vaikuttaa siihen ett pihtaisin ruuassa niin ett kroppa kärsii aliravitsemuksesta.
        Juoksen (matolla jos en maastoon pääse) keppijumppaan, kahvakuulalla harjoittelen liikeratoja ja hyppynarulla hypin, juoksu mäkisessä maastossa tai portaissa, sauvakävelyä... se korjaa ryhtiä. Ihan jokaisen ulottuvilla varmasti, kaikki muu... paitsi juoksumatto!

• että.silleen kirjoitti:

Eikä vyötäröä,
        eikä ole treenattu kroppaa edes hitustakaan. Enkä minä tarkoita ett fitnessmallin kaltaista kroppaa pitäis kaikkien tavoitella. Ei mulla itsellänikään sellaista vartaloa ole. Ihan tavallisella harrastus liikunnalakin saa sen verran lihaksia sinne missä niitä kuuluu pikkasen ollakin... ei niiden tarvitse näkyä erikoisemmin.

Mannekiinit eivät ole naisen kroppaa edustavia; naisia. Ovat vaatehenkareita, luuta ja nahkaa. Pyydän anteeksi koko ammattikunnalta, mutt naisia hekin ovat ja samat naisten tuunteet omaavia kuin me muutkin.

Mulla oli muutama ylikilo vaa`an ja painoindeksin mukaan... joten sanoivat mun olevan läskin. Niitä läskejä ei kyllä näkynyt häiritsevästi missään. Minäpä laihdutin, katos kiloja ja voimat sekä rinnat pieneni lähes olemattomiksi. Ihoni oli huonon laatuinen kalpea ja eloton, silmät kuopalla päässä, tulkkaa irtos tukuttain jne.
        Olin aliravittu...voin todellakin huonosti.

Muutama ylikilo on parempi... kuin aliravittu; puutostilassa oleva keho! Ikinä en anna toisten sanomisten enää vaikuttaa siihen ett pihtaisin ruuassa niin ett kroppa kärsii aliravitsemuksesta.
        Juoksen (matolla jos en maastoon pääse) keppijumppaan, kahvakuulalla harjoittelen liikeratoja ja hyppynarulla hypin, juoksu mäkisessä maastossa tai portaissa, sauvakävelyä... se korjaa ryhtiä. Ihan jokaisen ulottuvilla varmasti, kaikki muu... paitsi juoksumatto!

Oon täysin samaa mieltä siitä että ihminen tietää itse parhaiten sen painon missä voi hyvin. Mä laihduin raskausaikana 15kg mutta lopputulos oli jatkuva väsymys ja sain kaikki mahdolliset
        basillit. Jälkeen päin ajateltuna, taisin olla aika aneminen, kun imetin noin vuoden. Siispä tärkeintä on laihduttaa terveellisesti eikä vain laihduttaa.

Oon aina ollut paljon painavampi kuin miltä näytän. Joskus nuorempana vaatekoossa 36/38 painoin 80kg. Terkassa ja vaikka missä silmämääräinen arvio oli 60kg, joten enhän mä sitä lähtenyt korjailemaan... ei siis sitä vaakaa voi tuijottaa, vaan peiliä ja omaa fiilistä. Jos oikeasti painaisin tuon 60kg/170cm niin olisin vain luuta ja nahkaa. Vanhat kuvatkin tekee pahaa, missä oon ihan rimpula.

• että.silleen
        Nainen_28v kirjoitti:

Oon täysin samaa mieltä siitä että ihminen tietää itse parhaiten sen painon missä voi hyvin. Mä laihduin raskausaikana 15kg mutta lopputulos oli jatkuva väsymys ja sain kaikki mahdolliset
        basillit. Jälkeen päin ajateltuna, taisin olla aika aneminen, kun imetin noin vuoden. Siispä tärkeintä on laihduttaa terveellisesti eikä vain laihduttaa.

Oon aina ollut paljon painavampi kuin miltä näytän. Joskus nuorempana vaatekoossa 36/38 painoin 80kg. Terkassa ja vaikka missä silmämääräinen arvio oli 60kg, joten enhän mä sitä lähtenyt korjailemaan... ei siis sitä vaakaa voi tuijottaa, vaan peiliä ja omaa fiilistä. Jos oikeasti painaisin tuon 60kg/170cm niin olisin vain luuta ja nahkaa. Vanhat kuvatkin tekee pahaa, missä oon ihan rimpula.

Mä olen 168cm ja painoin silloin "läskinä" 73-74kg. Olen myös liikunnanohjaajan koulutuksen saanut, eli paperit ammattiin oli jo tuolloin hankittu ja olin opiskelemassa fysioterapeutiksi.
        Kuitenkin henkisesti niin rikki, ett annoin muiden sanomisten vaikuttaa omaan päätökseeni. Oikeastaan olin täysin muiden ohjailtavissa... minä itse kun en ollut mitään... pelkkä huono vitsi... säälittävä nyhverö. Olen koonnut itseni uudelleen.

Arvaatko miltä minä näytin 55,4kg painosena. Nyt olen 62-63kg ja voimat palanneet suhteellisen normaaleiksi. Mulla oli kaikki hiven- ja kivennäisaineetkin suunnilleen lopussa.

Valvon koska oon vapaalla.... ja kuutamo häiritsee untani. Kuu hullutta!

• että.silleen kirjoitti:

Mä olen 168cm ja painoin silloin "läskinä" 73-74kg. Olen myös liikunnanohjaajan koulutuksen saanut, eli paperit ammattiin oli jo tuolloin hankittu ja olin opiskelemassa fysioterapeutiksi.
        Kuitenkin henkisesti niin rikki, ett annoin muiden sanomisten vaikuttaa omaan päätökseeni. Oikeastaan olin täysin muiden ohjailtavissa... minä itse kun en ollut mitään... pelkkä huono vitsi... säälittävä nyhverö. Olen koonnut itseni uudelleen.

Arvaatko miltä minä näytin 55,4kg painosena. Nyt olen 62-63kg ja voimat palanneet suhteellisen normaaleiksi. Mulla oli kaikki hiven- ja kivennäisaineetkin suunnilleen lopussa.

Valvon koska oon vapaalla.... ja kuutamo häiritsee untani. Kuu hullutta!

En ihan ymmärrä miten voidaan laskea kaikki jollain kaavalla mikä muka määrittää yleisen terveyden tilan, siis viitaten painoindeksiin. Enemmän kertoo kehon koostumus. Muuten joku bodarikin olisi aina ylipainoinen.

Paras oli se kun terkkari punnitsi mua ja pahoitteli että vaaka on rikki. "Ethän sä voi painaa noin paljoa, pitää koittaa toisella vaa'alla." XD no eihän siinä vaa'assa mitään vikaa ollu, mutta ilmeisesti oon tehty kivestä.

• 2298

Useimmat naiset haluavat löytää sen oman "prinssinsä", näinhän se on aina ollut ja tulee varmaan aina olemaan. Valtakuntia, puolikkaitakaan siihen unelmaan on turha sotkea.

• 878989

"Valtakuntia, puolikkaitakaan siihen unelmaan on turha sotkea."

Päivän paras vitsi :D en tiedä kovinkaan montaa suhdetta jossa nainen ei sitä siihen sotkisi. Suurin osa tuttujenkin suhteista on sellaisia että jos nainen saa mitä haluaa niin kaikki on ok mutta jos ei saa niin suhde täyttyy naisen kiukuttelusta. Toinen huomion arvoinen asia on että todella monella naisella nälkä kasvaa syödessä. Eli olisi hyvä olla pätäkkää ja paljon jos meinaa ilman kiukuttelun kuuntelemista suhteessa selvitä. Ainakin enemmän kuin naapurilla :D

• 2298
        878989 kirjoitti:

"Valtakuntia, puolikkaitakaan siihen unelmaan on turha sotkea."

Päivän paras vitsi :D en tiedä kovinkaan montaa suhdetta jossa nainen ei sitä siihen sotkisi. Suurin osa tuttujenkin suhteista on sellaisia että jos nainen saa mitä haluaa niin kaikki on ok mutta jos ei saa niin suhde täyttyy naisen kiukuttelusta. Toinen huomion arvoinen asia on että todella monella naisella nälkä kasvaa syödessä. Eli olisi hyvä olla pätäkkää ja paljon jos meinaa ilman kiukuttelun kuuntelemista suhteessa selvitä. Ainakin enemmän kuin naapurilla :D

Ei vitsi lainkaan. Omassa lähipiirissä on tullut sairastumisia ja työttömyyttä. Eipä ole liittoihin vaikuttanut tuon taivaallista. Yksi sukulaisnainen sanoi vain, että nyt mahtuvat vanhat hameetkin päälle, kun ei ole varaa oikein ostaa ruokaakaan. Mies ei silti ole yhdeltäkään naiselta mennyt vaihtoon.
        Sinänsä en yhtään ihmettelisi jos liitot kaatuvat kun tulee vaikeuksia. Eivät kaikki kestä ongelmia yhtä hyvin. Ei se kuitenkaan tarkoita, että liitto kaatuu koska nainen ei saa kaikkea mitä haluaa. Todennäköisesti liitto kaatuu kun stressi ja huolet väsyttävät puolisot ja aiheuttavat riitaa. Omalla kohdalla puolison sairastuminen toi ulosoton ja koti meni alta. En ole vuosiin saanut mitään muuta kuin rakkautta puolisoltani, mutta se on enemmän kuin tarpeeksi.

• 11ja5
        2298 kirjoitti:

Ei vitsi lainkaan. Omassa lähipiirissä on tullut sairastumisia ja työttömyyttä. Eipä ole liittoihin vaikuttanut tuon taivaallista. Yksi sukulaisnainen sanoi vain, että nyt mahtuvat vanhat hameetkin päälle, kun ei ole varaa oikein ostaa ruokaakaan. Mies ei silti ole yhdeltäkään naiselta mennyt vaihtoon.
        Sinänsä en yhtään ihmettelisi jos liitot kaatuvat kun tulee vaikeuksia. Eivät kaikki kestä ongelmia yhtä hyvin. Ei se kuitenkaan tarkoita, että liitto kaatuu koska nainen ei saa kaikkea mitä haluaa. Todennäköisesti liitto kaatuu kun stressi ja huolet väsyttävät puolisot ja aiheuttavat riitaa. Omalla kohdalla puolison sairastuminen toi ulosoton ja koti meni alta. En ole vuosiin saanut mitään muuta kuin rakkautta puolisoltani, mutta se on enemmän kuin tarpeeksi.

"Todennäköisesti liitto kaatuu kun stressi ja huolet väsyttävät puolisot ja aiheuttavat riitaa."

Suomennos, nainen kiukuttelee, nalkuttaa ja syyttelee, mies väsyy ja stressaantuu lisää ja reagoi siihen. Check.

Moni ei katsele miten suhteet oikeasti voi vaan sulkevat silmänsä ja kuuntelevat mitä siitä kerrotaan ulos. Kulisseissa sattuu ja tapahtuu paljon muutakin.

Sinä olet sinä ja jos olet noin toiminut, niin hatun noston paikka.

Phu mitä puhut, mutta totuus on että suurin osa noudattaa tuota kaavaa mitä tuossa ylempänä sanottiin ja sitten jotkut harvemmat tapaukset sinun kertomaasi kaavaa.

Naisilla on muutenkin outo tapa kaunistella tapahtumia ja totuutta.

Jos se ei pitäisi paikkaansa, niin minunkin tuntemilla pienituloisilla miehillä menisi suhderintamalla ja suhteissa paremmin. Totuus on totuus, eikä se kaunistelemalla muuksi muutu..

• 2298 kirjoitti:

Tuo kuulostaa oikealta rakkaudelta. Koti on siellä missä sydänkin. :)

• sönkkö kirjoitti:

Tuo kuulostaa oikealta rakkaudelta. Koti on siellä missä sydänkin. :)

=`).....Sönkön iNaNat jutut.... =)

Kyllä ne Sönkkömäiset naiset O just TollaSSii iNaNoit......Teit O Vuan Oikkeest Nii Piru Harvas..........No ootellaa et KlooniTeknologia kehittyy.... ;P

Se O Moro....AurinkoisT ja IloisT Päivän jatkoo....Sulle ja kaikil Sönkkömäisil Flikoil... ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Kyllä ne Sönkkömäiset naiset O just TollaSSii iNaNoit......Teit O Vuan Oikkeest Nii Piru Harvas..........No ootellaa et KlooniTeknologia kehittyy.... ;P

Se O Moro....AurinkoisT ja IloisT Päivän jatkoo....Sulle ja kaikil Sönkkömäisil Flikoil... ;P

Hhmm, aijaa! :D

Aurinkoista päivänjatkoa sulle myös!

• Hähhhäh
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Olisiko se liikaa vaadittu että opettelisit sinäkin kirjoittamaan selkokielellä?

Kuulenko tässä jotain turkulaista rytmiä? Eniveis, kivasti sanottu kivasta ihmisestä. :)

• Hähhhäh kirjoitti:

Olisiko se liikaa vaadittu että opettelisit sinäkin kirjoittamaan selkokielellä?

No mitäS KiVaa Siin Sit Ois?.... ;P

Jos tarkoitus on Välil HämmenTää ja Saman AikkaSesT Ärsyttää..... ;D...VarsinKi TosiKoiT O Kiva ÄrSyttää Välil.... ;P

Ja jos ihan totta puhutaan, niin itseänikin aina välillä hämmentää, ärsyttää, naurattaa jne. nuo minun töherrykset, mutta se varmaan kertoo siitä, että ne ajavat asiansa.. Kun ne kerran jotenkin toimii myös minuun.

Ja kyllä minä aina välillä sorrun selkokielisiinkin kirjoituksiin (tai ainakin melkein), jopa tällä nimimerkillä.

Ja..Ja...Ja... ;P

• sönkkö kirjoitti:

Hhmm, aijaa! :D

Aurinkoista päivänjatkoa sulle myös!

Jups Ja Jeps....HämmentynytHymy.. Toimii.... ;P

• Marrrnie kirjoitti:

Kuulenko tässä jotain turkulaista rytmiä? Eniveis, kivasti sanottu kivasta ihmisestä. :)

Oon Mää Turus Mont kerttaa käyny.... ;P

Jups Ja Jeps....HämmentynytHymy.. Toimii.... ;P

Ajattelin juur mennä nukkumaan, kun alkaa olla taas sen luokan levottomat jutut, että karkaa ihan mopo käsistä taas. Se on aina tämmöstä mun kanssani, hölmöilyksi menee kun väsähtää. :)

Toinen silmä muutenkin x_0 ihan ruksina.

• sönkkö kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=bKqX59vsQJk

Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti ja Don huonot. :)

Hyvä Veisu....Öitä ja hyviä unia.....Ai nii Sää oot jo nukkumas....mut silti... ;P

• 18ja16

"Todennäköisesti liitto kaatuu kun stressi ja huolet väsyttävät puolisot ja aiheuttavat riitaa."

Suomennos, nainen kiukuttelee, nalkuttaa ja syyttelee, mies väsyy ja stressaantuu lisää ja reagoi siihen. Check.

Moni ei katsele miten suhteet oikeasti voi vaan sulkevat silmänsä ja kuuntelevat mitä siitä kerrotaan ulos. Kulisseissa sattuu ja tapahtuu paljon muutakin.

Sinä olet sinä ja jos olet noin toiminut, niin hatun noston paikka.

Phu mitä puhut, mutta totuus on että suurin osa noudattaa tuota kaavaa mitä tuossa ylempänä sanottiin ja sitten jotkut harvemmat tapaukset sinun kertomaasi kaavaa.

Naisilla on muutenkin outo tapa kaunistella tapahtumia ja totuutta.

Jos se ei pitäisi paikkaansa, niin minunkin tuntemilla pienituloisilla miehillä menisi suhderintamalla ja suhteissa paremmin. Totuus on totuus, eikä se kaunistelemalla muuksi muutu.

• Ex----------PUA

Helkkarin hyvä pointti.
        Tuon näkee palstallakin, että heti kun ongelma on naisten ongelma, se jaetaan miesten kanssa, jolloin se on molempien ongelma.

Toiseksi sitten tulee nuo kaunistelut ynnä muut rationaisointihamsteroinnit joilla pyritään huijaamaan itseään ja muita.

Totuus palstalla sattuu juuri siksi, koska nuo valheet ammutaan alas.

• Selitä
        Ex----------PUA kirjoitti:

Helkkarin hyvä pointti.
        Tuon näkee palstallakin, että heti kun ongelma on naisten ongelma, se jaetaan miesten kanssa, jolloin se on molempien ongelma.

Toiseksi sitten tulee nuo kaunistelut ynnä muut rationaisointihamsteroinnit joilla pyritään huijaamaan itseään ja muita.

Totuus palstalla sattuu juuri siksi, koska nuo valheet ammutaan alas.

Mikä on rationalisointihamsteri?
        Tulee mieleen joku huutokauppakeisari.

• Ex----------PUA
        Selitä kirjoitti:

Mikä on rationalisointihamsteri?
        Tulee mieleen joku huutokauppakeisari.

Sen avulla nainen selittää itselleen mustan valkoiseksi, tai valkoisen m ustaksi.

Selitys ei yleensä mene läpi muille, jolloin nainen suuttuu, sillä muut eivät usko hänen itsepetokseensa.

• Wikipedia
        Ex----------PUA kirjoitti:

Sen avulla nainen selittää itselleen mustan valkoiseksi, tai valkoisen m ustaksi.

Selitys ei yleensä mene läpi muille, jolloin nainen suuttuu, sillä muut eivät usko hänen itsepetokseensa.

Rationalisointi tarkoittaa järkiperäistämistä ;) Pulla arvasi, ja arvasi väärin.

• Ex----------PUA

Naisille kummasti valkenee asia viimeistään silloin, kun kaikki rationalisointihamsteroinnit eivät enää pysty ylläpitämään ylivertaista käsitystä omasta (MA)arvostaan ja hypergamisen jättipotin voittamisen potentiaalista.

Silloin tosin aika moni on jo pahasti myöhässä.

Hyvä tiviistys aloittajalta tuo prinssi ja puolivaltakuntaa-syndrooma.

Bointsit siitä!

• Bi-nainen

Tuollainen syndrooma on ihan silkkaa satua! Kuka nainen nykyaikana muka johonkin puoleen valtakuntaan tyytyisi? Ensin hankitaan se oma valtakunta, millainen se kenelläkin on, ja sitten huomataan että siinä eläminen on niin kivaa, ettei prinssiä oikein tarvita mihinkään. Jos nyt joku tosi hyvä sattuisi sinne valtakuntaan eksymään, niin sitten voidaan harkita...

Ei oo miehillä helppoa ei, kun pitäis olla se oman elämänsä kuningas mutta valtakunta on liuennut alta jonnekin. Josko sitä on koskaan oikeasti tarinoiden ulkopolella ollutkaan? ;) Naisetkin elävät ihan omaa elämäänsä, eivätkä miehiä viehättääkseen.

• taitaaollakevätkiimaa

Mene muualle vonkaamaan pimperoa siitä :D

• Niimpä-

Naiset kun eivät tarvitse miestä mihinkään, edes lapsen saamiseen tai kasvattamiseen, siitä kai tämä palstanillitys.

• pleaseannany
        Niimpä- kirjoitti:

Naiset kun eivät tarvitse miestä mihinkään, edes lapsen saamiseen tai kasvattamiseen, siitä kai tämä palstanillitys.

Anna bi-naiselle pimperoa niin se voi lopettaa tuon vonkaamisen. Se jo aiemmin kertoi kuinka puutteessa se on ja naista pitäisi saada :D

• Ex----------PUA

Osu ja uppos! :D

Siinä jälleen yksi hypergami kiistää tosiasian.

Jos tuo ei pitäisi paikkaansa, sinä et olisi sinkku.

Tavallisia tai sen alle, eli sinun tasoosi istuvia löytyy varmasti pilvin pimein.

• Suuruudenhulluus on kaikenkaikkiaan vaarallinen sairaus. :)

• Se O Just Näi....en olis osannnut paremmin sanoa... ;P

• Ryhmäseksi_kiinnostaa

Gang-Bang.

Lumikki ja seitsemän impotenttia juoppoa.

• Sosiologi1

Miesten pitäisi ottaa lusikka kauniisti käteen ja tehdä oma, naiseton elämä. Naiset eivät tarvitse miehiä enää mihinkään. Fysiologia on erilainen. On ystävättäret ja eläimet ja hyvä työ.

• Ikis__M

Totta, tuon naisten ylimitoitettujen odotusten ja eron helppouden vuoksi käy myös niin ettei nekään naiset joille kelpaisi vähempikin pian saa enää miehiä lapsille isiksi kun ei kukaan mies uskalla alkaa lapsia tekemään länsimaisen naisen kanssa joka luultavasti haluaa erota jo muutaman vuoden päästä. Naiset joutuu sitten tyytymään miehiin joilla ei ole mitään menetettävää, pakolaisiin ja sentyyppisiin ratkaisuihin. Pitäisi vähintäänkin olla vapautus elatusmaksuista eron tullen jotta parempi miesaines uskaltaisi perhettä perustaa.

• helgamies

Ratkaisuksi siittämiseen voisi kelvata hyvin "bile"-dani tyyppisten multiastujien käyttö naisten iloksi. Toki tässä hieman geenitpoolit vääristyy jos yksi kaveri siittää lapsia sadoille naisille. Tällöin valtion tulisi maksaa "elatusmaksut" multiastujien puolesta. Toisaaltaan taistelija-YTM-instituution luonti maahanmme on jo nyt mahdollistanut huolettoman multiastujamiesluokan syntymisen naisten iloksi.

• pihtarihuora

ja miesten vittu-ja-tissit-syndrooma estää parisuhteen muodostumisen.onneksi nykynainen pystyy omilla tuloillaan elättämään itsensä.Toista se oli 50-luvulla kun naisen oli pakko yrittää kaikin keinoin hommata mies itselleen kun yksin elämisen mahdollisuuksia ei ollut taloudellisista seikoista johtuen.

• 6plus8

Ei kai ne prinsessat mihinkään navettaan halua rengin apupojaksi, jossa tarjolla on vain kasa lehmänpaskaa?

Nyt kun ne prinsessat ovat nöyrtyneet ja elättävät itse itsensä, niin miksi he haluaisivat tyytyä johonkin hierarkiassa alempana olevaan, jolla ei ole yhtään mitään tarjottavaa?

Rengin apupoika, joka ei edes kykene elättämään itseään, saati jälkikasvujaan, eihän sellaisella mitään tee.

Mitä tekee aikuisella lapsella, jonka arvo on alempi kuin lehmänpaskan? Ei mitään.

Miljoonat ovat pariutuneet, koska he pystyvät keräämään ja heillä molemmilla on kaikki tarvittavat pelimerkit hovin ylläpitoon, mitä apupojalla ei ole, eikä tule. Apupoika ei edes aijo tikkuakaan ristiin laittaa minkään eteen, apupoika vain uhriutuu. Apupojalla ei ole mitään ihailtavia kykyjä tai ominaisuuksia. Lehmänpaska kelpaa jopa lannoitteeksi.

• No siinähän se monen ihmisen tai ainakin naisen todellinen ajatusmaailma avautui.....ja niin kuin sanottu puhdas rehellisen raadollisen raaka totuus on parempi, kuin Valkoiset&Suloiset valheet......köyhä on tämän maailman jätettä ja IhmisSaastaa monen mielestä (varsinkin naisen).... ihmisarvoton JäteLäjä.... ;D

Ei kyllä poikkea kauheasti AatuSedän ajatuksista......mutta monessa ihmisessä asuukin sisällä AatuSetä ja se paljastuu, kun enemmän tai vähemmän PintaaPyyhkii.. ;P

Kiitos rehellisestä kirjoituksestasi....

Ja joo tiedän, että on myös erillaisia ihmisiä ja NaisiakinJopa.....mutta monessa heissäkin asuaa ainakin PikkuAatu, kun oikein ruvetaan asioita Perkaamaan ja katsotaan käytöstä & tekoja.....eikä vain pelkkiä sanoja.... ;P

• 11plus11

No siinähän se monen ihmisen tai ainakin naisen todellinen ajatusmaailma avautui.....ja niin kuin sanottu puhdas rehellisen raadollisen raaka totuus on parempi, kuin Valkoiset&Suloiset valheet......köyhä on tämän maailman jätettä ja IhmisSaastaa monen mielestä (varsinkin naisen).... ihmisarvoton JäteLäjä.... ;D

Ei kyllä poikkea kauheasti AatuSedän ajatuksista......mutta monessa ihmisessä asuukin sisällä AatuSetä ja se paljastuu, kun enemmän tai vähemmän PintaaPyyhkii.. ;P

Kiitos rehellisestä kirjoituksestasi....

Ja joo tiedän, että on myös erillaisia ihmisiä ja NaisiakinJopa.....mutta monessa heissäkin asuaa ainakin PikkuAatu, kun oikein ruvetaan asioita Perkaamaan ja katsotaan käytöstä & tekoja.....eikä vain pelkkiä sanoja.... ;P

Miten niin köyhä on tämän maan jätettä? Suurinosa pariskunnista on köyhiä ja tekee töitä pienellä palkalla, silti heillä on yhteinen hovi, jonka eteen ovat tehneet töitä, heillä on kaikki tarvittavat pelimerkit siihen ja he myös tekevät.

Jätettä on ne, jotka ovat onnekkaasti syntyneet tähän lintukotoon, missä ainoastaan parisuhteen eteen joutuu tekemään töitä, kaikki muut saadaan ilmaiseksi ilman mitään ponnisteluja. Jätteet nauttivat itsekkäästi köyhien tuottamista hedelmistä, täälläkin jätteet ympärivuorokauden tuhlaa kaikkien muiden resursseja, mutta kortta ei aijota edes kekoon kantaa.

Senverran varmasti aatua löytyy, että henkilökohtaisesti veisin kaasukammioon ja vivun hymyillen kääntäisin. Jätteet nyt kumminkin vain on etuoikeutettu ilmsiseen ylläpitoon, ateriaan, viihde-elektroniikkaan. Katto päänpäällä, vaatteet, ruuat, lelut, harrastevälineet ja ne prinsessat ovat nämäkin maksaneet.

• 11plus11 kirjoitti:

Miten niin köyhä on tämän maan jätettä? Suurinosa pariskunnista on köyhiä ja tekee töitä pienellä palkalla, silti heillä on yhteinen hovi, jonka eteen ovat tehneet töitä, heillä on kaikki tarvittavat pelimerkit siihen ja he myös tekevät.

Jätettä on ne, jotka ovat onnekkaasti syntyneet tähän lintukotoon, missä ainoastaan parisuhteen eteen joutuu tekemään töitä, kaikki muut saadaan ilmaiseksi ilman mitään ponnisteluja. Jätteet nauttivat itsekkäästi köyhien tuottamista hedelmistä, täälläkin jätteet ympärivuorokauden tuhlaa kaikkien muiden resursseja, mutta kortta ei aijota edes kekoon kantaa.

Senverran varmasti aatua löytyy, että henkilökohtaisesti veisin kaasukammioon ja vivun hymyillen kääntäisin. Jätteet nyt kumminkin vain on etuoikeutettu ilmsiseen ylläpitoon, ateriaan, viihde-elektroniikkaan. Katto päänpäällä, vaatteet, ruuat, lelut, harrastevälineet ja ne prinsessat ovat nämäkin maksaneet.

JoopaJoo....niin kuin sanoin......Teot&käytös.....TelaFemiPrinsessa on hyvä ja painuu kertomaan kaltaisilleen satujaan.....MuaEiKiinosta...TotuusOnTotuus... ;P

• 14plus20

JoopaJoo....niin kuin sanoin......Teot&käytös.....TelaFemiPrinsessa on hyvä ja painuu kertomaan kaltaisilleen satujaan.....MuaEiKiinosta...TotuusOnTotuus... ;P

Sitten ei varmaan kannata keskustella? Totuus on toki totuus, mutta sinä et siitä tiedä kovinkaan paljon. Sinulle totuus vaikuttaisi olevan vain se minkä kykenet päässäsi luomaan, koska olet sokea etkä tule löytämään jyvää ja yrität lokeroida isänmaallisen miehen johonkin arkkuun mihin hän ei sovi, on ihan sinun häpeäsi ja kyvykkyytesi tietää totuus.

Mitä ohjeeseesi tulee, ole ystävällinen ja toteuta, ei luulisi olevan liikaa vaadittu. Peilistä saattaa löytyä sinulle se satusetä, joka niitä kaltaisiaan omaa.

• 14plus20 kirjoitti:

Sitten ei varmaan kannata keskustella? Totuus on toki totuus, mutta sinä et siitä tiedä kovinkaan paljon. Sinulle totuus vaikuttaisi olevan vain se minkä kykenet päässäsi luomaan, koska olet sokea etkä tule löytämään jyvää ja yrität lokeroida isänmaallisen miehen johonkin arkkuun mihin hän ei sovi, on ihan sinun häpeäsi ja kyvykkyytesi tietää totuus.

Mitä ohjeeseesi tulee, ole ystävällinen ja toteuta, ei luulisi olevan liikaa vaadittu. Peilistä saattaa löytyä sinulle se satusetä, joka niitä kaltaisiaan omaa.

Sinä olet vain ja ainoastaan kylmä materialisti.... ;P.....LessIsMore.... ;D

Lämmin, aito ja puhdas Rakkaus ei katso materiaa.....ja aito rakkaus suhde ei ole TyöLeiri vaan kahden ihmisen välinen symbioosi TunneTasolla....mutta mitäpä sinä siitä tietäisit.......Kylmä&Lämmin ei löydä ikinä YhteistäSäveltä keskenään..... ;P

Ja sitten ihan laajemmin ajatellen.....kumpi on Rakkaan Maapallonkin kannalta parempi.....Nykyinen Narsistinen, Kylmä ja materian haaliminen vai Rakastava, lämmin ja vähemmän materiaa haaliva Syteemi?......koskien hieman SitäSunTätä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      477
      1385
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1136
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      852
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      825
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      767
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      736
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      681
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      677
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      62