Kalalokille_uusi_nimi

lokki_kyttä

Aikoja sitten joellani oli kesäisin sadoittain kalalokkeja. Vielä kymmenen vuotta sitten kymmenittäin. Tänä keväänä kalanperkuujätteitä kyttäsi vain kaksi lokkia. Minne katosivat lokit? Maalaisena tiedän missä maaseudun lokit elävät. Ovat siirtyneet jyväjemmareiden pelloille. Laiskuus on iskenyt lokkeihinkin. Mikä uudeksi nimeksi urbanisoidulle lokille? Oma ehdotukseni: Jyväjemmarilokki.

17

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokki_kyttä
      • lokki_kyttä

        Oi niitä aikoja. Kun entisinä aikoina aloitukseni tein, niin johan kilvan riensitte kommentoimaan. Suitsutitte sisääntuloani tai sitten herjasitte. Joka tapauksessa huomioitte kirjaantumiseni. Onko palsta muuttunut vai olenko minä vain out?


      • lokki_kyttä kirjoitti:

        Oi niitä aikoja. Kun entisinä aikoina aloitukseni tein, niin johan kilvan riensitte kommentoimaan. Suitsutitte sisääntuloani tai sitten herjasitte. Joka tapauksessa huomioitte kirjaantumiseni. Onko palsta muuttunut vai olenko minä vain out?

        Palsta on vain näivettynyt eikä täällä ole paljoa elämää paria trollia lukuunottamatta.

        Lokille sopisi parhaiten nimeksi lentorotta, keräävät kumpikin ruokansa kaatopaikoilta.
        En muuten ymmärrä miksi vielä nykyäänkin Lokit ovat rauhoitettuja, niitähän on monessa paikassa riesaksi asti. Ovat tosiaan vielä haitallisiakin kun nuohoovat kaatopaikoilla.

        Joutaisi noita saada luvan perästä ampua.

        Lokkivalssi on kyllä hyvä.
        https://www.youtube.com/watch?v=r75-GXzKzAk


    • Steven.Seagull7dan

      • danzzy
        buddy-love kirjoitti:

        Jee, sensuuripinna hankittu !!!!!
        No laitanpa uudelleen, jos sattuisi tulemaan toinen.

        https://www.youtube.com/watch?v=e4Ao-iNPPUc

        https://www.youtube.com/watch?v=AdmgXy8H1

        Nyh butter-love liioittelee

        mutkun.....kukapa ei niin tekisi

        https://www.youtube.com/watch?v=AdmgXy8H1jY


      • un-cincero.de.islepalma

    • laiskalintu

      • HeHEE------

        .

        "Laitostunut lokki!!1!1!!!1!!!1!!!!!!!1!!!" Ei viitti suoriutua

        har!1

        .


      • sönkkö_off
        HeHEE------ kirjoitti:

        .

        "Laitostunut lokki!!1!1!!!1!!!1!!!!!!!1!!!" Ei viitti suoriutua

        har!1

        .

        Eli persulokki.


      • Nou_wei-----
        sönkkö_off kirjoitti:

        Eli persulokki.

        .

        "Persut työskentelevät # HERKEÄMÄTTÖMÄSTI # nostamiseksi maan sossusuosta" ei enää höttöä

        har!1

        .


      • lokki_kyttä

        Niin on


      • lokki_kyttä
        sönkkö_off kirjoitti:

        Eli persulokki.

        Unohda politiikka ja persuinhosi.


    • rosvorunoilija

      Ehdotukseni on Rosvolokki

    • tarkkampuja.anzzy

      Lokit saa ilmestymään tyhjästä

      mm. "treek treek" äntelyllä

      tai ilmestymällä kokkitakki päällä

      laivan ahteriin heittämään ruoanjätteet skönöön

      Ihan mukavia tarkkuusammumismaaleja

    • kalarunoilija

      Lokki on siitä hyvä, että se sille kelpaa mikä tahansa syötävä. Vesistöissä hauki on vastaava, syö mitä eteen sattuu.

    • Julkkisfossiili

      Jasmin Ailokki Mäntylä. Nykyään laiskalla lokilla on kierrossa kalanpäre-Eero. Tai ehkä se on jo ex.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe