Meinasin ajaa liikennevaloista muuta yhtä äkkiä edessä ajanut päättikin jarruttaa. Vaistomaisesti jarrutin voimakkaasti ja ohjasin jarruttaneen auton viereen etten törmännyt ja käännyinkin sivulle. Täytyy sanoa että olen hyvä ajaja. Oletteko tekin hyviä ajajia. Itse olen tarkkaavainen ja hyvä ajaja!
Oletteko tekin sinkut hyviä ajajia
31
343
Vastaukset
En tiedä koska ei ole tullut kokeiltua. :D
(Paitsi kerran 10min tyhjällä kentällä.)- Saanenvaankysyä
Hyi mikä WT huora! Kaikilla on nykyään kortti ja kortittomaksi huoria
löytyy vaan yli 60 vuotiaista! Eikö vanhemmillasi ollu varaa maksaa sulle korttia? Saanko arvata? Asutte KAUPUNGIN VUOKRATALOSSA!? Menikö oikein?? Saanenvaankysyä kirjoitti:
Hyi mikä WT huora! Kaikilla on nykyään kortti ja kortittomaksi huoria
löytyy vaan yli 60 vuotiaista! Eikö vanhemmillasi ollu varaa maksaa sulle korttia? Saanko arvata? Asutte KAUPUNGIN VUOKRATALOSSA!? Menikö oikein??Isäni on sangen varakas, joten ei ole kyse siitä.
Asun yksityisesti vuokralla. ^^
Valkoinen tietysti olen kuten kuvasta näkyy. :D- OletIhmisSaasta
Nainen_28v kirjoitti:
Isäni on sangen varakas, joten ei ole kyse siitä.
Valkoinen tietysti olen kuten kuvasta näkyy. :DIsäsi ei ole varakas ja jos olisi niin miksi antaisi sinun laittaa rahoja hukkaan vuokrissa? Entä miksi sinulla on lapsi eikä miestä? Eikö olisi kannattanut valita kiltti ja kunnollinen mies joka rakentaa perheelleen omakotitalon ettei tarvitsisi asua vuokraluukuissa? Ja oliko sulla sellainen mutta huorana menit ja petit häntä ja hän jätti sinut? Tyhmän vanhan emakon!
Tajuatko edes, että porsineelle emakolle ei edes lasketa markkina arvoa vaan ne kelpaa vain sperman tyhjennys sangoiksi!! OletIhmisSaasta kirjoitti:
Isäsi ei ole varakas ja jos olisi niin miksi antaisi sinun laittaa rahoja hukkaan vuokrissa? Entä miksi sinulla on lapsi eikä miestä? Eikö olisi kannattanut valita kiltti ja kunnollinen mies joka rakentaa perheelleen omakotitalon ettei tarvitsisi asua vuokraluukuissa? Ja oliko sulla sellainen mutta huorana menit ja petit häntä ja hän jätti sinut? Tyhmän vanhan emakon!
Tajuatko edes, että porsineelle emakolle ei edes lasketa markkina arvoa vaan ne kelpaa vain sperman tyhjennys sangoiksi!!Koska se missä asun on minun päätökseni. Isäni rahat eivät ole minun. Toki hänestä minunkin pitäisi alkaa asuntosäästäjäksi.
On lapsi eikä miestä, koska suhde meni niin huonoksi että parempi näin.
Kaikista miehistä ei ole talonrakentajaksi.
Minusta tuntuu että tässä sinä olet se joka tunnet sitä pahaaoloa itsesi kanssa enkä minä. :)- m-i-e-s
Nainen_28v kirjoitti:
Isäni on sangen varakas, joten ei ole kyse siitä.
Valkoinen tietysti olen kuten kuvasta näkyy. :DEikö olekin ihanan mukavaa ja asiallista kohtelua? Varmasti sydäntä lämmittävää vuorovaikuttaa kanssaveljienkanssa, kun saattaa olla Euroopan korkeimmat opisto- ja sivistystasot. Maailmalla huomioitu ja arvostettu kansakunta käyttää hienosti korkeinta sivistystasoaan ja osaamistaan vuorovaikutustilanteissa.
http://img.gawkerassets.com/img/17qgptn2ohlbogif/original.gif m-i-e-s kirjoitti:
Eikö olekin ihanan mukavaa ja asiallista kohtelua? Varmasti sydäntä lämmittävää vuorovaikuttaa kanssaveljienkanssa, kun saattaa olla Euroopan korkeimmat opisto- ja sivistystasot. Maailmalla huomioitu ja arvostettu kansakunta käyttää hienosti korkeinta sivistystasoaan ja osaamistaan vuorovaikutustilanteissa.
http://img.gawkerassets.com/img/17qgptn2ohlbogif/original.gifKyllä.
Nimenomaan.
Näissä vaan se ongelma kun nämä wt tyypittelyt ei sovi muhun.
Ja se on ainakin tämän wt muijan parasta osaamista että hermot säilyy vaikeimmissakin asiakaskohtaamisissa. ;)
Yksityiselämässä olen myös aika pitkäpinnainen paitsi lapsen kanssa. :D- m-i-e-s
Nainen_28v kirjoitti:
Kyllä.
Nimenomaan.
Näissä vaan se ongelma kun nämä wt tyypittelyt ei sovi muhun.
Ja se on ainakin tämän wt muijan parasta osaamista että hermot säilyy vaikeimmissakin asiakaskohtaamisissa. ;)
Yksityiselämässä olen myös aika pitkäpinnainen paitsi lapsen kanssa. :DKaikissahan meissä asuu pieni valkoinen roska ja punaniska, tosin isompi näyttää asuvan sitten niissä kaikista sivistyneimmissä vuorovaikuttajissa, jotka parasta osaamistaan ilmentää näissä vuorovaikutustilanteissa. =)
Olen kyllä huomannut, että huonosti syttyy, vaikka selvästi yritetään sytytysnesteellä sytyttämällä sytyttää, mikä on erittäin positiivista ettei vastakaikua tule, kiehtovaa luettavaa ja aina voi hiukan harrastella profilointia.
Varmaan ne hermotkin menisi, mikäli sivuston käyttäjätkin roikkuisi suurimman osan ajasta lahkeessa ja tietäisivät mistä narusta vetää. =) Lapset ovat kyllä ihania, kun ne kyllä tietävät miten ärsyttää ja saada aiheutettua reaktiota vanhemmissa. m-i-e-s kirjoitti:
Kaikissahan meissä asuu pieni valkoinen roska ja punaniska, tosin isompi näyttää asuvan sitten niissä kaikista sivistyneimmissä vuorovaikuttajissa, jotka parasta osaamistaan ilmentää näissä vuorovaikutustilanteissa. =)
Olen kyllä huomannut, että huonosti syttyy, vaikka selvästi yritetään sytytysnesteellä sytyttämällä sytyttää, mikä on erittäin positiivista ettei vastakaikua tule, kiehtovaa luettavaa ja aina voi hiukan harrastella profilointia.
Varmaan ne hermotkin menisi, mikäli sivuston käyttäjätkin roikkuisi suurimman osan ajasta lahkeessa ja tietäisivät mistä narusta vetää. =) Lapset ovat kyllä ihania, kun ne kyllä tietävät miten ärsyttää ja saada aiheutettua reaktiota vanhemmissa.Ja mikä on profiloinnin tulos? :D
Silloin kun tilanne vaatii osaan olla täydellinen viilipytty pojan kanssa. Melkein liian rauhallinen, että ulkopuolinen saattaa ihmetellä, että miksi toi ei reagoi mitenkään. Välillä taas tulee kyllä huudettua kurkku suorana, jos ei vielä viidelläkään keralla sana kuulu!Nainen_28v kirjoitti:
Ja mikä on profiloinnin tulos? :D
Silloin kun tilanne vaatii osaan olla täydellinen viilipytty pojan kanssa. Melkein liian rauhallinen, että ulkopuolinen saattaa ihmetellä, että miksi toi ei reagoi mitenkään. Välillä taas tulee kyllä huudettua kurkku suorana, jos ei vielä viidelläkään keralla sana kuulu!"Välillä taas tulee kyllä huudettua kurkku suorana, jos ei vielä viidelläkään keralla sana kuulu!"
Hmmmm.....Oletkos kuullut, että se kumpi ensin hermostuu on hävinnyt "kisan"......perus neuvottelu sääntö.... ;D
Poju taitaa viedä äitiänsä 6-0.... ;P
Raivoaminen ja huutaminen on muutenkin SoPersiistä.... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"Välillä taas tulee kyllä huudettua kurkku suorana, jos ei vielä viidelläkään keralla sana kuulu!"
Hmmmm.....Oletkos kuullut, että se kumpi ensin hermostuu on hävinnyt "kisan"......perus neuvottelu sääntö.... ;D
Poju taitaa viedä äitiänsä 6-0.... ;P
Raivoaminen ja huutaminen on muutenkin SoPersiistä.... ;PSe yleensä vie mua niin kauan, kun mä hermostun.
Siinä hermostumisessa vaan kestää kauan.
Oon rauhallinen tyyppi ja vastustan kaikkea meuhkaamista mutta lapsi ei aina usko jos ei hermostu / esitä hermostuvansa.- m-i-e-s
Nainen_28v kirjoitti:
Ja mikä on profiloinnin tulos? :D
Silloin kun tilanne vaatii osaan olla täydellinen viilipytty pojan kanssa. Melkein liian rauhallinen, että ulkopuolinen saattaa ihmetellä, että miksi toi ei reagoi mitenkään. Välillä taas tulee kyllä huudettua kurkku suorana, jos ei vielä viidelläkään keralla sana kuulu!Tulos on monimutkainen, eikä sovellu julkaistavaksi kenenkään osalta. =P
Kyllä, tilanne vaatii aina julkisilla paikoilla, kun kaikki katsoo, lapsikin sen tietää ja juuri siksi se silloin aina kiukuttelee. Kunhan kulman taakse tai kotiin pääsee, niin sitten kehtaa jo reagoida. =D Ihan hyvä ettei aina reagoi kaikkeen, oppii itsenäiseksi ja saattaahan se toisissa tilanteissa eskaloitua kun reagoi, pieni itku muuttuu huutamiseksi ja kun oppii huomaamaan että aina tiettyyn pisteeseen asti reagtio tulee niin panokset sitten vain kovenevat. =) Nainen_28v kirjoitti:
Se yleensä vie mua niin kauan, kun mä hermostun.
Siinä hermostumisessa vaan kestää kauan.
Oon rauhallinen tyyppi ja vastustan kaikkea meuhkaamista mutta lapsi ei aina usko jos ei hermostu / esitä hermostuvansa.No, Joo....kunhan muistaa tarkkailla itseään hyvin tarkkaan, ettei projisoi omia juttujaan lapseen/muihin....eli väsymystä, stressiä jne....toisen syyllistäminen omista jutuista on myös persiistä ja voi olla myös enemmän tai vähemmän vahingollista toiselle osapuolelle.... ;P
Anteeksi pyytäminen niin, että sitä oikeasti tarkoittaa on myös harvinainen ominaisuus.....se kun vaatii sen, että on oikeasti pahoillaan omista teoistaan....ja se taas vaatii empatiaa....jota joillakin ei ole tai sitten sitä on annettu vain rajallinen määrä... ;Pm-i-e-s kirjoitti:
Tulos on monimutkainen, eikä sovellu julkaistavaksi kenenkään osalta. =P
Kyllä, tilanne vaatii aina julkisilla paikoilla, kun kaikki katsoo, lapsikin sen tietää ja juuri siksi se silloin aina kiukuttelee. Kunhan kulman taakse tai kotiin pääsee, niin sitten kehtaa jo reagoida. =D Ihan hyvä ettei aina reagoi kaikkeen, oppii itsenäiseksi ja saattaahan se toisissa tilanteissa eskaloitua kun reagoi, pieni itku muuttuu huutamiseksi ja kun oppii huomaamaan että aina tiettyyn pisteeseen asti reagtio tulee niin panokset sitten vain kovenevat. =)Mulle ollu tosi vaikea asia opetella komentamaan. Oon enemmänkin semmonen sovittelija. "Tehdäänkö näin?"
Edelleen aina kysyn ensin ja komennan vasta sitten.
Eipä tämä palstakäyttäytyminen kerro ihmisestä, ainakaan minusta, paljoakaan, täällä saa sellaisia reaktioita, mitä ei koskaan livenä saa. :D ja täällä ei ymmärretä huumoria! ;D- m-i-e-s
Nainen_28v kirjoitti:
Mulle ollu tosi vaikea asia opetella komentamaan. Oon enemmänkin semmonen sovittelija. "Tehdäänkö näin?"
Edelleen aina kysyn ensin ja komennan vasta sitten.
Eipä tämä palstakäyttäytyminen kerro ihmisestä, ainakaan minusta, paljoakaan, täällä saa sellaisia reaktioita, mitä ei koskaan livenä saa. :D ja täällä ei ymmärretä huumoria! ;DToiset ei saa paljoakaan, toiset saattavat saada, joitakin henkilön "peruselementtejä" välittyy viesteissä, toki toiset ovat helpompia kuin toiset. Ensimmäinen saattaa olla kiehtova sinfonia kun se toinen onkin taas ilmiselvä A4:sen moniste, kuten se vastakappale, mikä irtoaa jo maalikollekin.
Huumoria täällä ei välttämättä ymmärretä, tosin se voi myös olla vaikeaa, kun se huumori pitäisi saada irti pelkästään viestistä, mikäli siihenkään ei ole mitään vahviketta laitettu, niin vaikea nähdä nauraako viestin laittaja vai ei. =)
Henkilöistä riippuen, oliko huumoria vaiko ei, niin aina löytyy joku joka asennoituu siihen päinvastoin.
Sovittelu on kyllä hyvä, siinä harvemmin jää kenellekään hampaan koloon ja se on paljon kehittävämpää pitkässä juoksussa. Arkiset askareetkin hoituu paremmin, kun molemmilla on hyvä mieli, eikä tarvitse miettiä olinko liian ankara, mikäli sovittelu tuottaa hedelmää. Se on hyvä piirre, kun löytyy malttia ja kommunikaatiokykyä rakentavasti sovitella, varsinkin jos on väsynyt, kiire ja stressaa jostakin. (Melkolailla suurinosa härskisti 90% vanhemmista ovat liian kireitä, äreitä, eivätkä ymmärrä että pelkkä maltti, halaus ja huomio on avainasemassa kaikkien viihtyvyyttä ajatellen. Väsynyt kiukutteleva lapsi voi olla toisinaan raskasta kuunneltavaa ja suurinosa haluaa että lapsi on tyytyväinen ja hiljaa, mutta se saadaan vain huutamaan entistä enemmän.) NuuskaMuikkune kirjoitti:
No, Joo....kunhan muistaa tarkkailla itseään hyvin tarkkaan, ettei projisoi omia juttujaan lapseen/muihin....eli väsymystä, stressiä jne....toisen syyllistäminen omista jutuista on myös persiistä ja voi olla myös enemmän tai vähemmän vahingollista toiselle osapuolelle.... ;P
Anteeksi pyytäminen niin, että sitä oikeasti tarkoittaa on myös harvinainen ominaisuus.....se kun vaatii sen, että on oikeasti pahoillaan omista teoistaan....ja se taas vaatii empatiaa....jota joillakin ei ole tai sitten sitä on annettu vain rajallinen määrä... ;POon noista asioista täysin samaa mieltä.
Nykypäivänä kyllä vanhemmat ovat niin tarkkailun alla että se aiheuttaa ihan stressiä normaaliarjessakin.
Mulla ehkä on liikaa tunteita ja empatiia mukana. Olen hellä. Ehkä poika kaipaisi joskus enemmän ohjeistusta ja vähemmän hoivaa - mutta huolenpito tulee niin paljon herkemmin itseltä että...m-i-e-s kirjoitti:
Toiset ei saa paljoakaan, toiset saattavat saada, joitakin henkilön "peruselementtejä" välittyy viesteissä, toki toiset ovat helpompia kuin toiset. Ensimmäinen saattaa olla kiehtova sinfonia kun se toinen onkin taas ilmiselvä A4:sen moniste, kuten se vastakappale, mikä irtoaa jo maalikollekin.
Huumoria täällä ei välttämättä ymmärretä, tosin se voi myös olla vaikeaa, kun se huumori pitäisi saada irti pelkästään viestistä, mikäli siihenkään ei ole mitään vahviketta laitettu, niin vaikea nähdä nauraako viestin laittaja vai ei. =)
Henkilöistä riippuen, oliko huumoria vaiko ei, niin aina löytyy joku joka asennoituu siihen päinvastoin.
Sovittelu on kyllä hyvä, siinä harvemmin jää kenellekään hampaan koloon ja se on paljon kehittävämpää pitkässä juoksussa. Arkiset askareetkin hoituu paremmin, kun molemmilla on hyvä mieli, eikä tarvitse miettiä olinko liian ankara, mikäli sovittelu tuottaa hedelmää. Se on hyvä piirre, kun löytyy malttia ja kommunikaatiokykyä rakentavasti sovitella, varsinkin jos on väsynyt, kiire ja stressaa jostakin. (Melkolailla suurinosa härskisti 90% vanhemmista ovat liian kireitä, äreitä, eivätkä ymmärrä että pelkkä maltti, halaus ja huomio on avainasemassa kaikkien viihtyvyyttä ajatellen. Väsynyt kiukutteleva lapsi voi olla toisinaan raskasta kuunneltavaa ja suurinosa haluaa että lapsi on tyytyväinen ja hiljaa, mutta se saadaan vain huutamaan entistä enemmän.)Sehän se on että onnellinen vanhempi - onnellinen lapsi.
Työt yms. Ei saa viedä kaikkea energiaa niin ettei lapsen kanssa jaksa mitään. Tämän oon oppinu pikkuhiljaa. Pitää osaa ottaa aika itselle ja lapselle niin molemmat voittaa. :)
Mitä tulee huumoriin niin ei mun huumoria tajuta livenäkään. Se taitaa olla aika yleistä. Huumori on vaikea laji. ;)- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Sehän se on että onnellinen vanhempi - onnellinen lapsi.
Työt yms. Ei saa viedä kaikkea energiaa niin ettei lapsen kanssa jaksa mitään. Tämän oon oppinu pikkuhiljaa. Pitää osaa ottaa aika itselle ja lapselle niin molemmat voittaa. :)
Mitä tulee huumoriin niin ei mun huumoria tajuta livenäkään. Se taitaa olla aika yleistä. Huumori on vaikea laji. ;)Täytyypä sen verran sekaantua että annan hyviä neuvoja kun niitä tarvitaan näköjään taas :D
Aja se ajokortti, pistä vaikka varakas faija maksamaan, oikeasti se helpottaa sinun elämää niin paljon että vaikka maksaakin niin on hyvä olla.
Sitten tähän kommentoin:
"Silloin kun tilanne vaatii osaan olla täydellinen viilipytty pojan kanssa. Melkein liian rauhallinen, että ulkopuolinen saattaa ihmetellä, että miksi toi ei reagoi mitenkään. Välillä taas tulee kyllä huudettua kurkku suorana, jos ei vielä viidelläkään keralla sana kuulu!"
"Mulle ollu tosi vaikea asia opetella komentamaan. Oon enemmänkin semmonen sovittelija. "Tehdäänkö näin?""
Eli penska on selvästikin oppinut että kestää ärsyttää sinne huutamiseen asti ja se tekee sitten tahallaankin kokeilee sinun hermoja sinne asti saadakseen tahtonsa lävitse. Varmaakin juuri tuo sovittelu osittain aiheuttaa sitä että lapsi alkaa kuvittelemaan olevansa pomo vaikka sinun se pitäisi olla.
Sinun tulisi olla viilipyttynä suunnilleen aina, penska on saatava ymmärtämään ilman huutamistakin että kun sanot kerran "ei" se tarkoittaa sitä tai kun sanot että nyt tehdään näin niin silloin tehdään. Paljon uskottavampaa on kun pysyt rauhallisena mutta määrätietoisena ja se on taatusti vedättäjälle ärsyttävämpää kun ei saa sinua kiihtymään.
Olet muksulle paljon turvallisempi ja luotettavampi vanhempi rauhallisen jämäkkänä auktoriteettina kuin miellyttämään pyrkivänä sovittelijana joka joskus puhkeaa huutamaan, niin se vaan on ja teini-iässäkin on sitten molemmille helpompaa kun kumpikin tietää että sinun asettamia rajoja ei paljon venytellä. - m-i-e-s
Nainen_28v kirjoitti:
Sehän se on että onnellinen vanhempi - onnellinen lapsi.
Mitä tulee huumoriin niin ei mun huumoria tajuta livenäkään. Se taitaa olla aika yleistä. Huumori on vaikea laji. ;)Niin se on ja kun kummallakin on hyvä olla, huonoissa ja herkissäkin tilanteissa positiivinen energia kantaa ja vastoinkäymiset on nopeasti ohitettu.
Muista myös ottaa aikaa itsellesi, välttämättä ei tarvitse olla paljoa, jopa muutaman tunnin hiljaisuus ja rauha iltaisin riittää. Energia kyllä on hyvä jakaa monipuolisesti päivän haasteisiin ja onneksi ne pienet osaa antaa niitä päivittäisten toimien kanssa, kun ovat reippaita, avuliaita ja keksivät uusia juttuja.
Itsellä on myös hyvin hankala huumorintaju, mikä aukeaa harvoin ja harvalle. Haudanvakavat asiat esitetään huumorilla ja huumoristiset haudanvakavana. (Raskas tieto pehmeesti ja pehmeä tieto raskaasti) =) Kehonkieli ja ilmeet vielä korostamaan, niin hyvin hankala tulkita. Huumorin huomaaminen palstalla on vieläkin vaikeampaa, kun se aina riippuu tulkitsijasta. Joku voi huumorinkin perässä olevan hymiönkin ottaa korotetusti negatiiviseksi vahvisteeksi viestin sanomalle. Ikis__M kirjoitti:
Täytyypä sen verran sekaantua että annan hyviä neuvoja kun niitä tarvitaan näköjään taas :D
Aja se ajokortti, pistä vaikka varakas faija maksamaan, oikeasti se helpottaa sinun elämää niin paljon että vaikka maksaakin niin on hyvä olla.
Sitten tähän kommentoin:
"Silloin kun tilanne vaatii osaan olla täydellinen viilipytty pojan kanssa. Melkein liian rauhallinen, että ulkopuolinen saattaa ihmetellä, että miksi toi ei reagoi mitenkään. Välillä taas tulee kyllä huudettua kurkku suorana, jos ei vielä viidelläkään keralla sana kuulu!"
"Mulle ollu tosi vaikea asia opetella komentamaan. Oon enemmänkin semmonen sovittelija. "Tehdäänkö näin?""
Eli penska on selvästikin oppinut että kestää ärsyttää sinne huutamiseen asti ja se tekee sitten tahallaankin kokeilee sinun hermoja sinne asti saadakseen tahtonsa lävitse. Varmaakin juuri tuo sovittelu osittain aiheuttaa sitä että lapsi alkaa kuvittelemaan olevansa pomo vaikka sinun se pitäisi olla.
Sinun tulisi olla viilipyttynä suunnilleen aina, penska on saatava ymmärtämään ilman huutamistakin että kun sanot kerran "ei" se tarkoittaa sitä tai kun sanot että nyt tehdään näin niin silloin tehdään. Paljon uskottavampaa on kun pysyt rauhallisena mutta määrätietoisena ja se on taatusti vedättäjälle ärsyttävämpää kun ei saa sinua kiihtymään.
Olet muksulle paljon turvallisempi ja luotettavampi vanhempi rauhallisen jämäkkänä auktoriteettina kuin miellyttämään pyrkivänä sovittelijana joka joskus puhkeaa huutamaan, niin se vaan on ja teini-iässäkin on sitten molemmille helpompaa kun kumpikin tietää että sinun asettamia rajoja ei paljon venytellä.Millä muuten saat penskan nykyään uskomaan mitään?
Huutaminen on väärin. Koskeminen on väärin. Pahasti sanominen on väärin. Yhteiskunta tuomitsee ne ja minäkin tuomitsen ne.
Lasta on hyvin vaikea joskus hallita. Aina sekään ei riitä että äidistä tuntuu pahalta tai ei osteta uusia leluja.
Mitä tulee ajokorttiin niin mua nolottaa jos iskä maksais aikuisen tyttären menoja. Ei sillä että se ei halua maksaa. Mä en vaan halua niitä rahoja.m-i-e-s kirjoitti:
Niin se on ja kun kummallakin on hyvä olla, huonoissa ja herkissäkin tilanteissa positiivinen energia kantaa ja vastoinkäymiset on nopeasti ohitettu.
Muista myös ottaa aikaa itsellesi, välttämättä ei tarvitse olla paljoa, jopa muutaman tunnin hiljaisuus ja rauha iltaisin riittää. Energia kyllä on hyvä jakaa monipuolisesti päivän haasteisiin ja onneksi ne pienet osaa antaa niitä päivittäisten toimien kanssa, kun ovat reippaita, avuliaita ja keksivät uusia juttuja.
Itsellä on myös hyvin hankala huumorintaju, mikä aukeaa harvoin ja harvalle. Haudanvakavat asiat esitetään huumorilla ja huumoristiset haudanvakavana. (Raskas tieto pehmeesti ja pehmeä tieto raskaasti) =) Kehonkieli ja ilmeet vielä korostamaan, niin hyvin hankala tulkita. Huumorin huomaaminen palstalla on vieläkin vaikeampaa, kun se aina riippuu tulkitsijasta. Joku voi huumorinkin perässä olevan hymiönkin ottaa korotetusti negatiiviseksi vahvisteeksi viestin sanomalle.Jep. Varsinkin jos heittää jotain kevytkenkäistä niin saa pitkiä katseita tai palstapaheksuntaa. XD mulla on muutenkin paljon sellaista huumoria että sanon muuta kuin tarkoitan. :P
Vaikka se että vedin kamalat kännit saattaa meinaa että olen ollu selvinpäin viimeset puol vuotta. :p
En oo osannu oikein ikinä ottaa aikaa itselleni. Kasvanut isossa perheessä ja sen jälkeen aina asunut jonkun kanssa. Vasta eron jälkeen uskalsin sanoa että peli poikki. Mä en enää pysty tähän. Olis pitänyt tehdä se jo aiemmin.
Se vähän herätti kun pojan päiväkodissa joka lapsi kuvaili äitiään "äiti on aina vihainen". Mietin että mä en ikinä halua olla tuollainen äiti. Oma poika näytti viime kesänä surunaaman kuvaa ja sano että tää kuvaa äitiä. Eli... mitä tästä opimmekaan. Aikaa itselle jotta pystyy olemaan parempi äiti, ystävä, kaveri, sisko, tytär.- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Millä muuten saat penskan nykyään uskomaan mitään?
Huutaminen on väärin. Koskeminen on väärin. Pahasti sanominen on väärin. Yhteiskunta tuomitsee ne ja minäkin tuomitsen ne.
Lasta on hyvin vaikea joskus hallita. Aina sekään ei riitä että äidistä tuntuu pahalta tai ei osteta uusia leluja.
Mitä tulee ajokorttiin niin mua nolottaa jos iskä maksais aikuisen tyttären menoja. Ei sillä että se ei halua maksaa. Mä en vaan halua niitä rahoja.Epäilemättä ei ole helppo kasvattajan osa, nykyään vaikuttaa siltä että koko yhteiskunnasta puuttuu auktoriteettia, ollaan menty vähän liiankin vapaaseen kasvatukseen ja siitä varmaan nuo nykyiset lapsisukupolvet maksaa vielä kovaa hintaa. Sitä auktoriteettia kun pitäisi olla sekä vanhemmilla että koululla mutta kumpikin on kädettömiä kun mitään ei saa tehdä kurin pitämiseksi. En tosiaan itsekään kannata mitään ruumiillista kuritusta, ei minun vanhemmat koskaan semmoiseen turvautuneet ja hyvin harvoin korottivat ääntäänkään, siinä kun on se pointti että jos liian usein korottaa niin menettää tehonsa. Silti osattiin käyttäytyä ihmisten ilmoilla ja kotonakin enimmäkseen kun oli vaan se jokin, se uskoakseni oli se että mutsi oli napakkana pienemmistä rikkeistä ja isä sitten ärähti isommista ja sitten viimeistään oli viisainta uskoa.
Epäilemättä tuo hallinta on toisinaan vaikeaa ja sinä kun joudut yksin olemaan se auktoriteetti se vielä vaikeampaa, pyri kuitenkin semmoiseen rauhalliseen mutta jämäkkään kurinpitoon niin muksusi kiittää sinua sitten vanhempana.
Ei tarvitse nolottaa, ajattele se ajokorttiasia niin että isäukko on iloinen saadessaan auttaa ja on hyvä mieli siitä että saat elämäsi helpommaksi. Ihan tutkitustikihan onnellisimpia ovat ihmiset tehdessään hyvää ja voit sitten korvata sen isälle olemalla hänelle mukava ja avulias tarvittaessa. Nyt häntä oikeasti saattaa harmittaa kun ei hänen raha kelpaa tuollaiseen tärkeään asiaan, mielessään manaa jääräpäistä tytärtä kun se pitää olla niin ylpeä toisinaan. Voisithan myös heittää ilmaan iskälle jos on aikaa että jos se alkaisi opetusluvalla opettamaan. Tulisi edulliseksi, saisitte iskä-tytär aikaa ja sitten hän saisi halutessaan opettaa muitakin jos haluaa, käsittääkseni, tuolla on tuollainen välityspalvelu opetusluvan haltijoille:
https://ratti.fi/
- kaisanoasaa
Olen hyvä ajamaan autolla.
- lavuaari
Olen. Ajan vuoropäivin Lincolnilla ja Cadillacilla koska olen VARAKAS ja en ole koskaan asunut vuokra luukuissa. Ja näillä autoilla on leuhkaa ajella kun näen ihmisten kateuden naamasta!
- PalstanKöyhinMies
Voin kuvitella. Olen kateellinen.
- et.ole.tosissasi
"Lincoln ja Cadillac". LOL. Mahtaako paskempia ja statukseltaan alempia autoja edes olla? Sama kuin olisit sanonut ajavasi vuoropäivin Renaultilla ja Seatilla.
- lavuaari
Haluaisin nähdä millä SINÄ ajat vaiomistatko EDES minkään moista ajopeliä viitaten vielä alapäähäsi peliin?
- nolasitjoitsesi
lavuaari kirjoitti:
Haluaisin nähdä millä SINÄ ajat vaiomistatko EDES minkään moista ajopeliä viitaten vielä alapäähäsi peliin?
Eihän tässä nyt ollut kyse siitä millä joku toinen ajaa vaan siitä että sinä, epäonnistuneesti, yritit leveillä ajavasi Lincolnilla ja Cadillacilla. Yksikään oikeasti varakas ei todellakaan aja noilla automerkeillä.
Kuka tunnustaa että olisi kateellinen jollekulle Lincolnia ajavalle? Hiljaista on... - m-i-e-s
Mikäli ovat vanhaa jenkkirautaa tai Lincoln on mallia towncar excalibur Limousine ja matkustat takapenkillä, etkä kuljettajana niin voin olla otettu. Tosin ko. vanhat autot loppuunajettuna ei paljoa maksa, kori tosin voi olla upea, mutta eiköhän ne varaosat ole ne mitkä eniten maksaa. =) Cadillackin on varmasti jokin fleetwood tms?
Rintakarvat, kiharatukka, ray-banit ja Pontiac trans am =P
Hyvähän noissa ainoastaan on se, että tankki on tyhjä kun moottorin käynnistää, talvella kanssa mutkaan on hyvä puskea isolla koneella, takavetoinen kun on. Kai sulla sentään manuaalisena on, ettei automaattina?
Aika monella on muuten Ferrari, ihan avomalli, 1-paikkainen. =P (Traktori tietenkin, mutta Ferrari kuin Ferrari sanoi Jussi kun marjoja nus... poimi)
- Poikamies46
Ajan yleensä ns. kisatyylillä, mikä tekee vaikutuksen nimenomaan teininaisiin. Riskinsä siinä tietysti on. 28 vuoden aikana olen saanut muistaakseni 8 ylinopeussakkoa ja ajanut 5 kolaria, joihin kaikkiin olin syyllinen. Olen silti mielestäni erinomainen kuski, koska tuon enempää ei ole pelti kolissut.
- aikuinenmies-
Olen minä aika hyvä kuski. Kortin sain 12 vuotta sitten enkä ole yhtään sakkoa saanut koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701