kyseessä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016052421612808_uu.shtml
Toivottavasti MV-lehti paljastaa kuka paska oli
12
233
Vastaukset
- Eräkettu
BB-Aki.
Olipa melkoinen juttu. Jotenkin tuntuu, ettei tuolla ollut kaikkea. Syyte nostettu vasta kolme vuotta tapahtuneen jälkeen ja ilmeisesti kyseessä ollut lähinnä sana vastaan sana. Tyttö mennyt asuntoon ja vetänyt viinaa ja pillereitä sekaisin.
Välillä luulisi, että tällaiset jutut on jostain muusta maailmasta, mutta ei.- Gumrak42
Mielenkiintoista. Kolme vuotta tapahtuman jälkeen saatu syyte läpi. Tositeeveetähden ja mielenterveysongelmaisen sana painaa oikeudessa yhtä paljon?
- LikaisetSedätRY
Gumrak42 kirjoitti:
Mielenkiintoista. Kolme vuotta tapahtuman jälkeen saatu syyte läpi. Tositeeveetähden ja mielenterveysongelmaisen sana painaa oikeudessa yhtä paljon?
Opetelkaa luetunymmärtämistä. Tyttö oli tapahtuneen jälkeen kertonut veljelleen ja ystävilleen asiasta, ja vaikka syyte nostettiinkin vasta vuosia tapahtuneen jälkeen, kyllä poliisit yms. osaa arvioida kenen kertomus on totta ja kenen ei. Valheet kun on sellaisia että ne tahtoo unohtua ja tarina muuttuu. Jos taas puhuu totta, kertomus pysyy johdonmukaisena koko ajan.
Ja suomen lain mukaan päihteiden tai jonkin muun syyn vuoksi tiedottomassa tai lähes tiedottomassa ja puolustuskyvyttömässä tilassa olevaa ihmistä ei saa raiskata. Ei teinityttöä, ei edes vanhaa setää kuten BEM ja sinä toinen kommentoija. Teineillä ei ole itsesuojeluvaistoa ja he luottavat liian helposti aikuisiin ihmisiin. Eivät osaa ajatella, että tyypillä voisi olla jotain taka-ajatuksia, kun viinaa ja huumeita on tarjolla, ja päihteethän tunnetusti on "jänniä" ja niitä pitää päästä kokeilemaan...
Näitä tapauksiahan on aina silloin tällöin, että penska houkutellaan päihteillä asuntoon ja kun se on sekaisin, se raiskataan. Ilmeisesti tälle ymmärtäjiä löytyy paljonkin, mikä aina jaksaa hämmästyttää minua. Onko sedillä tullut itsekin tehtyä samaa? Säälittävää jos ei pillua muuten saa, kuin tajuttomaksi juotetulta pikku -teiniltä. LikaisetSedätRY kirjoitti:
Opetelkaa luetunymmärtämistä. Tyttö oli tapahtuneen jälkeen kertonut veljelleen ja ystävilleen asiasta, ja vaikka syyte nostettiinkin vasta vuosia tapahtuneen jälkeen, kyllä poliisit yms. osaa arvioida kenen kertomus on totta ja kenen ei. Valheet kun on sellaisia että ne tahtoo unohtua ja tarina muuttuu. Jos taas puhuu totta, kertomus pysyy johdonmukaisena koko ajan.
Ja suomen lain mukaan päihteiden tai jonkin muun syyn vuoksi tiedottomassa tai lähes tiedottomassa ja puolustuskyvyttömässä tilassa olevaa ihmistä ei saa raiskata. Ei teinityttöä, ei edes vanhaa setää kuten BEM ja sinä toinen kommentoija. Teineillä ei ole itsesuojeluvaistoa ja he luottavat liian helposti aikuisiin ihmisiin. Eivät osaa ajatella, että tyypillä voisi olla jotain taka-ajatuksia, kun viinaa ja huumeita on tarjolla, ja päihteethän tunnetusti on "jänniä" ja niitä pitää päästä kokeilemaan...
Näitä tapauksiahan on aina silloin tällöin, että penska houkutellaan päihteillä asuntoon ja kun se on sekaisin, se raiskataan. Ilmeisesti tälle ymmärtäjiä löytyy paljonkin, mikä aina jaksaa hämmästyttää minua. Onko sedillä tullut itsekin tehtyä samaa? Säälittävää jos ei pillua muuten saa, kuin tajuttomaksi juotetulta pikku -teiniltä.Hyvä kommentti....komppaan...
LikaisetSedätRY kirjoitti:
Näitä tapauksiahan on aina silloin tällöin, että penska houkutellaan päihteillä asuntoon ja kun se on sekaisin, se raiskataan. Ilmeisesti tälle ymmärtäjiä löytyy paljonkin, mikä aina jaksaa hämmästyttää minua. Onko sedillä tullut itsekin tehtyä samaa? Säälittävää jos ei pillua muuten saa, kuin tajuttomaksi juotetulta pikku -teiniltä.Luit nyt minun kommentista mitä halusit lukea. En todellakaan ole raiskauksen ymmärtäjä, mutta asia on sekavuudessaan ihan ainutlaatuinen.
Ihan oikeasti tapauksesta on saatu syyte vasta 3 vuoden kuluttua, vaikka esim veli ja ystävä ovat tienneet asiasta.
Tapauksessahan olisi pitänyt rangaista myös alkoholin välittämisestä.BEM kirjoitti:
Luit nyt minun kommentista mitä halusit lukea. En todellakaan ole raiskauksen ymmärtäjä, mutta asia on sekavuudessaan ihan ainutlaatuinen.
Ihan oikeasti tapauksesta on saatu syyte vasta 3 vuoden kuluttua, vaikka esim veli ja ystävä ovat tienneet asiasta.
Tapauksessahan olisi pitänyt rangaista myös alkoholin välittämisestä."En todellakaan ole raiskauksen ymmärtäjä, mutta asia on sekavuudessaan ihan ainutlaatuinen."
Ymmärsin sinut juuri niin, kuin kerroit....eli en ollut tuossa syyttämis asiassa samaa mieltä.....mutta muuten tuo kommentti oli ihan asiaa....
Tiedän, ettei viestisi ollut minulle....mutta hyvä korjata myös minun puoleltani, ettei jää väärinkäsityksiä.... ;P- m-i-e-s
BEM kirjoitti:
Luit nyt minun kommentista mitä halusit lukea. En todellakaan ole raiskauksen ymmärtäjä, mutta asia on sekavuudessaan ihan ainutlaatuinen.
Tapauksessahan olisi pitänyt rangaista myös alkoholin välittämisestä.Syytteen saaminen vasta 3-vuoden jälkeen on ihan normaali oikeuskäytäntö. Lyhyesti, ensin asia tulee ilmi, asiasta tehdään ilmoitus. Viranomaisella menee noin vuosi käsitellä tätä asiaa. Syyttäjällä on sitten oma vuosi käytettävissään, missä hän päättää nostetaanko itse syyte vai ei. Sitten kun itse syyte on nostettu, menee helposti vuosi, ennen kuin koko tapausta edes käsitellään. Valtion rattaat ovat isot ja hitaat, varsinkin kun voiteluaineissa ollaan säästelty. (Luonnollisesti lieväpetos valtiota vastaan niin tapaus siirtyy prioriteetiksi listan kärkeen)
Verkkojulkaisija saattaa mainostulojen toivossa tehdä asiasta mielenkiintoisemman, myös hänellä saattaa arvailuja olla tapahtuman kulusta, kuulustelupöytäkirjoja hänellä ei ole.
"Naiset oli tarjoutuneet tosi tv tähden tyttöystäväksi"
Kyllä ne tiesi millainen paska oli kyseessä ja siksi tarjoutuivat miehelle ilmaiseksi patjaksi.- 2342342536456
Oikeus kuitenkin piti uhrin kertomusta uskottavampana. Näin meillä neuvostoliitossa.
- kiltti-ja-kunnollinen
Kyllä tuo on ihan uskottavaa ja oikein että tosi tv komistus sai tuomion. Mikä kauheinta niin naiset on ymmärtäväisiä sellaisia kohtaan ja varmasti antavat sille tosi teevee komistukselle pillua jatkossa. Rikollisia naiset ymmärtää ja tukea saa heti naisilta tuollainen jännäpaska.
- vitun.lutkat
Tosi tv mulkku sai pillua koska alaikäinen tyttö meni sen luokse. Ala ikäisen ei koskaan pidä mennä aikuisen luokse. Minä en ottaisi alaikäistä iltaa viettämään luokseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701