Kenen palstalaisen

Rouva_Ratikka

Kanssa haluaisit Ratikkakuskin kustantamalle ylelliselle maailmanympärimatkalle? Tällainen mahdollisuus on tulossa.

17

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotirunoilija

      Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos. Ilmaista lounasta eikä ilmaista matkaa ole olemassa.

    • Jorma-

      Optimistijollalla maailman ympäri?

    • bimbofani

      Oy_bimbo_ab siinäpä mieluisa matkakumppani.

      • Oih kiits. Mennääks Peruun? Machu Picchu o pleisi makee.


    • Noh, jos kerran Ratikka piffaa, niin mikä ettei. Lähdetään koko kööri.
      Rakennutetaan sellainen Nooan-arkkimainen huvitus- ja vapaa-ajan keskus. (sellaisiahan ei tuolla stadin satamissa ole koskaan ennen näkynyt, varsinkaan kesäisin)

      Otetaanko omat eväät mukaan, vai piffaako Ratikka myös sapuskat? Minä pidän voileipäkakuista, varsinkin lohi-katkarapu täytteellä, että niitä sitten reilusti.
      Tähän voitte ilmoittaa lähtöpaikan, -päivän ja kellonajan.

      Kiitos. :)

      ps. On se Ratikka hurjan kiltti, kun viitsii nähdä näin paljon vaivaa. Thänks män! :)

      • Nyt ei taida optimistijolla riittää, vaikka voileipäkakku onkin aina hyvä valinta evääksi.

        Aloitus on tosin vähän kuin se vanha vitsi: "Kierros kaikille! ... jos joku maksaa..." :-)


      • promiseeees1111----
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Nyt ei taida optimistijolla riittää, vaikka voileipäkakku onkin aina hyvä valinta evääksi.

        Aloitus on tosin vähän kuin se vanha vitsi: "Kierros kaikille! ... jos joku maksaa..." :-)

        .

        "Lupaukset on saidan porvarinkin pidettävä!!!!!!!!!!!!!!!!!"

        har!1

        .


      • promiseeees1111---- kirjoitti:

        .

        "Lupaukset on saidan porvarinkin pidettävä!!!!!!!!!!!!!!!!!"

        har!1

        .

        No okei. Pistin tilaukseen libyalaisen, laadukkaan ja uppoamattomaksi mainostetun pakolaistenkuljetusveneen. Bon voyage!


      • Hywät_rouwat---
        promiseeees1111---- kirjoitti:

        .

        "Lupaukset on saidan porvarinkin pidettävä!!!!!!!!!!!!!!!!!"

        har!1

        .

        .

        "Hywät rouwat on syytä hiukan # RAUHOITTUA#"

        har!1

        .


      • Waro_saksikäsi---
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No okei. Pistin tilaukseen libyalaisen, laadukkaan ja uppoamattomaksi mainostetun pakolaistenkuljetusveneen. Bon voyage!

        .

        "Waro saksikäsi-sipilä vie tapinkin pohjasta!!1!!!½!1!1!1!1!!"

        har!1

        .


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No okei. Pistin tilaukseen libyalaisen, laadukkaan ja uppoamattomaksi mainostetun pakolaistenkuljetusveneen. Bon voyage!

        Kuis siin safka duunataan... paatin keskusnotskil liekkilohta?


      • En ehtinyt vielä moista miettiä, mutta voihan sen noinkin hoitaa.


    • Kyllähän me Elisaketun kanssa sinne lähdetään, Aurajoesta, ravintolaivalla, vaikka Rahtiksella :) Ja Ratikkakuski kustantaa siis juomat, hienoa!

    • eihuijattavaanzzy

      Ratikan matka olisi kuitenkin lomaosakehuijaus taas
      singon sijast
      ostat osakkeen mökkiin Fidzisaarella

      ja osingon sijasta maxat yhtiölle,

      jonka osakkeista pääse eroon

      kyllä Rtikka tunnetaan alalta

      • Ammeamiraali on ainoa, jolle ei anneta pelastusliivejä.


      • ammeamiraali

        Antaisin pelastusliivini jollekin kaunottarelle

        esm goldroselle...

        Rynnäkkösukeltajien kouluttajana pärjään

        omillani ja ruhtinaallista palkkiota vastaan

        pelastaisin Ratikan kultaharkot upoxista


    • Joo tuota voin mennä. Ratikkakuski on ollut mukava mutta vasta 15vuoden päästä.nuorinkin olisi sen verran iso että pärjää hetken ilman minua jos minulle tapahtuu jotain niin. Ei ainakaan jäänyt ilman kasvatusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe