Hyvä teksti noin hömppälehden artikkeliksi:
http://anna.fi/suhteet/sinkun-elamaa/nain-tunnistat-aidosti-itsevarman-kumppanin-jo-tapailuvaiheessa/
Moni sinkku kun (erityisesti nainen) mittaa sitä paljon puhuttua itsevarmuutta noilla ulospäin näkyvillä manöövereillä. Oikea itsevarmuus usein vaatisi hetken aikaa tutustua. Mutta minkäs teet Tindertreffiaikana, jos johtopäätökset tehdään usein ensimmäisen 30 sekunnin aikana? Ja jonosta otetaan seuraava, jos tyyppi ei heti kolahtanutkaan?
Eli mistä TE olette tunnistaneet itsevarmuuden?
mitä on itsevarmuus mielestänne?
16
227
Vastaukset
- atännä
Mielenkiintoinen teksti. Mulle ei noi tinderit eikä muut vastaavat deittisovellukset sovi, joten en osaa itseäni tuohon sovittaa.
Sekoitetaanko tuossa nyt itsevarmuus ja itsetunto? On ihan ok olla epävarma, mutta ei se tarkoita aina päättämättömyyttä tai luovuttamista oudon asian edessä.
Hyvä itsetunto ei tarkoita mielestäni sitä, että on omasta mielestään huippu tyyppi. Vaan sitä, että on sujut myös huonojen puoliensa kanssa, tunnistaa ja tunnustaa ne. Nuo huonot puolet vaihtelevat toisten silmissä - joku voi arvostaa aina siistiä kotia, ja toinen taas näkee jatkuvan siivoamisen neuroottisena. Toisen mielestä sopiva sotku tekee kodin kodikkaan näköiseksi, toinen taas ahdistuu epäjärjestyksestä. Toi siivous nyt sattui osumaan omalle kohdalle, kun olen aikas sotku ;)
En oikein tiedä mihin kategoriaan toisen vähättely kuuluu. Alistamista, halveksimista.. Ilmeisesti toisen kunnioittamattomuus voi johtua myös omasta huonosta itsetunnosta, ei vain toisen toimista.
Mun mielestäni mulla ei ole kovin huonoa itsetuntoa, vaikka näen monta ominaisuuttani sellaisena, että muut eivät niitä yleensä pidä hyvänä. Tai joku voi pitää, toinen ei. Kun tapaa jonkun erityisen, nuo asiat nousevat kyllä ajatuksiin, kun vertailee omia arvoja ja tapoja toisen vastaaviin. Normaalitilanteessa niitä en juuri kaivele.
Ehkä tunnistan itsetunnon siitä, että toinen voi kertoa itsestään myös niitä huonoja puoliaan. Tuosta samasta voi tunnistaa myös huonon itsetunnon :) Ei kannata hävetä itseään, kannattaa enemminkin opetella nauramaan itselleen.- atännä
Jaha, kappalejakokin on muuttunut peukku-uudistuksen myötä. Sori tuo pötkö.
- ujo.piimä
Samoilla linjoilla sen suhteen, että on ihan ok olla epävarma. Tosin minun on vähän pakkokin olla sitä mieltä, että tulisin toimeen oman itseni kanssa, kun satun kuulumaan siihen epävarmojen kastiin.
Olen aina ollut hyvin epävarma, ujo ja introvertti. Silti uskon olevani ihan mukava ihminen, vaikka olenkin aina epäillyt omia kykyjäni ja lahjojani verrattuna toisten kykyihin. En koe ripustautuvani suhteessa, enkä ole mustasukkainen.
Nykyisin hypetetään mielestäni liikaa tuota itsevarmuutta. On meillä maan hiljaisilla ja epävarmemmillakin ihmisillä hyviä ominaisuuksia ja meistä voi saada kivan ystävän tai puolison. - kyllä.sekoitettiin
Sinänsä muutoin hyvä juttu.
- terveitsetuntoinen
ujo.piimä kirjoitti:
Samoilla linjoilla sen suhteen, että on ihan ok olla epävarma. Tosin minun on vähän pakkokin olla sitä mieltä, että tulisin toimeen oman itseni kanssa, kun satun kuulumaan siihen epävarmojen kastiin.
Olen aina ollut hyvin epävarma, ujo ja introvertti. Silti uskon olevani ihan mukava ihminen, vaikka olenkin aina epäillyt omia kykyjäni ja lahjojani verrattuna toisten kykyihin. En koe ripustautuvani suhteessa, enkä ole mustasukkainen.
Nykyisin hypetetään mielestäni liikaa tuota itsevarmuutta. On meillä maan hiljaisilla ja epävarmemmillakin ihmisillä hyviä ominaisuuksia ja meistä voi saada kivan ystävän tai puolison.Nimenomaan uskaltaa olla epävarma, erehtyä ja tehdä virheitä.
- 12121212
Yksi syy lisää listaan miksi kannattaa kiertää kaukaa naiset jotka kuvaavat itseään seuraavilla sanoilla/lauseilla:
- itsevarma
- koulutettu
- akateeminen
- kunnianhimoinen
- määrätietoinen
- minulla on paljon ystäviä
- minulla on paljon harrastuksia
Mukava, fiksu ja naisellinen max 25v kodin hengetär tänne kiitos.- Ex----------PUA
Painaisin tuota yläpeukkua jos voisin.
Juurikin noin!
Tuollaiset naiset ovat täysin kahjoja, peniskateita ja femakkohenkisiä.
Niistä puuttuu tyystin naisellisuus ja parisuhteeseen sopivat elementit.
Miten kukaan voisi onnistua suhteessa, jos sen tavoitteena on vain kilpailla toisen kanssa, ensiksi kun tämä on naitu ylöspäin, kuten kiipijä nai?
Erotilastot kertokoot. :) - komppaaja
Ex----------PUA kirjoitti:
Juurikin noin!
Miten kukaan voisi onnistua suhteessa, jos sen tavoitteena on vain kilpailla toisen kanssa, ensiksi kun tämä on naitu ylöspäin, kuten kiipijä nai?
Erotilastot kertokoot. :)Komps!
- 13p16
Ex----------PUA kirjoitti:
Juurikin noin!
Erotilastot kertokoot. :)Miksi et voi painaa yläpeukkua?
- Ex-----------PUA
13p16 kirjoitti:
Miksi et voi painaa yläpeukkua?
Koska sellainen pelottaa minua. :(
Ei, mutta näin vakavasti sanottuna, noi uudet peukutuksethan lasketaan vain rekisteröityneiltä käyttäjiltä, ja kuten hyvin tiedät, arvoisa palstalainen, en ole rekisteröitynyt.
Jaa... Miun mielestä itsevarmuus näyttäytyy ja tulee esiin siinä, että uskoo ja luottaa omiin kykyihin, tietoihin, taitoihin ja henkisiin sekä fyysisiin ominaisuuksiin, mutta myöskin tiedostaa toiminnassaan omat heikkoudet.
Itsetunto miulle on se että tunnistaa ja tutkii noita omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan.
Molempia tarvitaan.
Itsetunnolla osaa tiedostaa asioita ja itsevarmuudella osaa hyväksyä heikkoudet ja pelata vahvuuksiensa pussiin.- Ex----------PUA
Tässä nähdään miten naiset eivtä pysy enää omien sekavien kriteeriensäkään mukana, vaan taas suhteet hajoilee, kun nainen sokeasti uskovaisena juoksee trenien perässä.
Riippuu ihan persoonasta/luonteesta yms., mikä on "SE" juttu.....artikkeli on taas yhden yksilön oma "TheLista"....joka tietenkin pätee hänen kaltaisiinsa, mutta ei muihin.... ;P
- kokenutmies--
Hyvä ulkonäkö on hyvä itsevrmuus.. Kyllä sen tietää itse onko hyvännäköinen, sllaiselle jutellaan ja tehdään alotteita.
- maailmanrumin
Ei tässä maassa ole itsevarmoja ihmisiä. Siksi niitä ei kukaan pysty tunnistamaan.
- toisilla.sydän.toisilla
eikö siinä hienosti sanottu korkeastikoulutetut pitää että on kaiken keskipiste eli kun menevät syömään niin kaikki katselisi heitä kateellisena siksi täytyy olla varakas julkkis ja verkostoitunut että tuntee kaupungin varakkaat ja itsevarmuutena pitää kalliita vaatteita kelloja koruja ja kaupan kallein hajuvesi niin on itsevarma mutta sanoi se on valetta ja lopuksi kehoitti hakemaan ihmistä jota jokainen etsii lämmintä ammattikoulun käynyttä hellää ja rakastavaa ihmistä niin aito rakkaus tulee sydämmestä ei tindereissä esittämällä rikasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026296Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 942109
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447- 781422
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3071414Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61286