"Monella omista ala-asteajoista on niin pitkä aika, että voi tulla yllätyksenä, miten vaikeita kysymyksiä viidennen ja kuudennen luokan kokeissa kysytään.?"
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001193277.html
Testaa, pääsisitkö läpi ala-asteesta
6
250
Vastaukset
"
Sait 5/12 pistettä.
Huh, pääsit ala-asteen läpi rimaa hipoen!
Asialliset hommat olet näemmä hoitanut ja muuten ollut kuin ellun kana. Lienet jatkanut opintojasi elämän kovassa korkeakoulussa."
Lukio olisi niin sivistä minulle. Opiskelu taktiikka melkein selvä.9/12. "Pääsit läpi heittämällä." Sehän kuulostaa aivan koulunkäynniltäni: Laiskuudella ja tuurilla läpi. :-)
Sain taas kaikkein helpoimmat kysymykset. Olen selvästi luokan lellikki. :)
Sait 11/12 pistettä.
"Huh, mikä hikari!
Muistat ala-asteen opeista kaiken oleellisen ja vielä enemmän. Näin fiksun ei yläastetta edes tarvitsisi käydä, suoraan lukioon vaan!"Häiriötekiöis huolimati, neljään e ehtiny vastata ku oli muuta tekemist
Sait 8/12 pistettä.
Pääsit ala-asteesta läpi heittämällä!
Olet elävä esimerkki siitä, että Pisa-Suomen loistosta on jotain jäljellä. Tällaisilla tiedoilla Suomi lähtee nousuun!
Lähtis taas velvollisuuksii hoitaa- vapausrunoilija
Arvata saattoi, ettei minusta ole mihinkään. Enkä edes peruskoulua ole käynyt. Väärennän äidin nimimerkin
"Sait 2/12 pistettä.
Hylätty suoritus - joudut menemään takaisin ala-asteelle!
Kehtaako tällaiseen kokeeseen äidin nimmaria hakea? Nyt äkkiä tekemään koetta uudestaan."
Alustuksessa sanotaan "jäikö ala-asteesta mitään käteen?"
Kuten kerroin, en käynyt alaastetta, enkä yläastetta (niille oli toiset nimet)
Käteen jäi kuitenkin vapaus
https://www.youtube.com/watch?v=6IhnydCct80 - prof.buddy-love
Kuten arvasinkin..
en päässyt:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624