Sanon heti kärkeen, että en lopulta saanut säälipillua, mutta aistin että senkin antaminen kävi - ainakin hetkellisesti - nuoruuden tuttavani mielessä.
Olin viikonloppuna baarissa ja tapasin pitkästä aikaa sattumalta nuoruuden ystäväni joka kävi samaa luokkaa ja asui ihan vieressä. Olen todella ruma 26v hcätmi ja yleensä en pääse edes jutteluasteelle naisten kanssa joten jotenkin herkistyin siinä sitten varsinkin kun olen muutenkin ollut naisenpuutteen takia niin masentunut nyt kun helteet ja vähäpukeiset naiset tulivat kadulle niin aikaisin toukokuussa.
Siinä sitten sinänsä säälittävästi tilitin yksinäistä elämääni ilman naista, myönsin loppuillasta (jokseenkin jo humaltuneena siinä vaiheessa) myös sen, että en ole kertaakaan saanut seksiä vaikka ikää on jo näinkin paljon.
Tämä ihana koulukaverini osoitti aivan poikkeuksellista ymmärtämistä ja hetken mielessäni kävi että voiskohan hän suostua seksiin kanssani tänä iltana. Ei sitten kuitenkaan lopulta halunnut, enkä sitä mitenkään suoraan edes kysynyt vaikka hän oli myös sinkku.
Mietin kuitenkin tätä: JOS olisin saanut n.s säälipillua (koska siitä siinä olisi ollut kyse lähes 100%isesti) niin olisiko tasoluokitukseni noussut hcätmistä perusätmiksi? Nyt ei ole kyse mitään todella lihavasta ja rumasta naisesta, vaan ihan hoikasta ja perusnätistä mimmistä.
Voiko säälipillun saaminen nostaa tasoluokkaa?
12
213
Vastaukset
- 14plus6
rahasta ja säälistä saatu pimppi ei nosta tasoa promilleakaan
valitan- 174
Eikö? Miksi sitten kaikki ätmit täällä sitä säälipillua ovat koko ajan rääkymässä?
174 kirjoitti:
Eikö? Miksi sitten kaikki ätmit täällä sitä säälipillua ovat koko ajan rääkymässä?
Miehille tasoluokat ja sosiaalinen nousu eivät ole yhtä tärkeitä asioita kuin naisille.
Onko joku joskus oikeasti saanut tai antanut säälipillua? Miten se muka tapahtuisi?
- EtteiVaan
Olisi suurin osa parisuhdepildestä. Sehän kun ei juurikaan eroa velvollisuuspildestä. Paitsi että säälissä on edes jotain lämpimiä tunteita. Eli ei se ole ollenkaan huono vaihtoehto.
- Bi-nainen
EtteiVaan kirjoitti:
Olisi suurin osa parisuhdepildestä. Sehän kun ei juurikaan eroa velvollisuuspildestä. Paitsi että säälissä on edes jotain lämpimiä tunteita. Eli ei se ole ollenkaan huono vaihtoehto.
Aika huonoja parisuhteita ollut sulla.
- TaiSitten-
Bi-nainen kirjoitti:
Aika huonoja parisuhteita ollut sulla.
Lukenut nettiä?
Totuushan on, että aina pitkissä suhteissa aina ei juuri niin huvita, kun toista huvittaisi, mutta silti ei ikinä pihdata. Kumpi sitten parempi.
- kevlarvest
Toi säälipillun käsite lienee perujaan intistä, eli tyttökaveri antaa viikonloppuvapailla (tuttavallisesti velvillä) pimpslooraa miehelleen koska intissä on (mukamas) niin ankeeta
- PikkasenEdes
Luulen kyllä, että miehet ovat ruinanneet "säälipillua" niin kauan, kuin miehiä ja naisia on ollut olemassa. Sehän on maailman vanhin juttu, että heittäydytään niin onnettomiksi (vaimo/kuka hyvänsä ei ymmärrä ja kälä kälä), että nainen tuntee lähes velvollisuudekseen raottaa salaisuuttaan.
- 559
PikkasenEdes kirjoitti:
Luulen kyllä, että miehet ovat ruinanneet "säälipillua" niin kauan, kuin miehiä ja naisia on ollut olemassa. Sehän on maailman vanhin juttu, että heittäydytään niin onnettomiksi (vaimo/kuka hyvänsä ei ymmärrä ja kälä kälä), että nainen tuntee lähes velvollisuudekseen raottaa salaisuuttaan.
Jep!
- Bi-nainen
Mikä ihmeen säälipillu? Tyttökaveri odottaa housut märkänä kun se intissä ruumiillista työtä tehnyt poikaystävä tulee entistä komeampana ja hyväkuntoisempana lomille. Kyllä se on ihan aitoa himopillua eikä mitään sääliä.
- Verveikkin
Säälistä saatu pillunsaanti on kyllä "arvokkaampaa" kuin rahasta saatu, mutta ei tarpeeksi arvokasta nostaakseen mitään MAT-tasoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492