Olen vähän ruosteessa kun sain vain 13/20 oikein.
http://yle.fi/uutiset/ylen_tiedevisa__oletko_perilla_tiedemaailman_tapahtumista/9009542
Onko joukossa kreationististen tutkijoiden tuloksia...?
Seuraatteko tiedeuutisia?
8
150
Vastaukset
15/20. Shakinpeluu on vienyt aikaani tiedeuutisilta.
17/20
Phys.org tulee seurattua suunnilleen joka toinen päivä ihan mielenkiinnon takia. Melkoinen osa uutisista menee kyllä yli hilseen.http://phys.org/news/2016-07-evolution-furious-pace-warmer-earth.html
Tuossa muuten mielenkiintoinen tutkimus alkumaapallon evoluutiosta joka oli tutkimuksen mukaan 4000 kertaa nopeampaa kuin nykyipäivänä ja melkein 100 asteisessa vedessä.
- Hävettää
9/20....olen viettänyt liikaa aikaa suomi24 kreationismi osiossa.
- tieteenharrastaja
Älä välitä. Tieteen nippelidetaljien muistiin tankkaus on vain keino välttää sen ymmärryksen hankkimista.
"Älä välitä. Tieteen nippelidetaljien muistiin tankkaus on vain keino välttää sen ymmärryksen hankkimista."
Tämä taisi olla piikki minulle miedosta elvistelystäni? :) Nippelidetaljitietoa minulla kyllä on, mutta ei ymmärryksen välttämiseksi, vaan yleissivistyksen takia. Jotta ymmärtää edes pintapuolisesti esim. tämän palstan aiheista.
- jyriboy
Kaikki oikein, vaikka eihän tuossa juurikaan faktatiedettä ollut kuin mausteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle523355Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472796Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482600Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572301Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572023- 1511644
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381283- 241164