Tulin juuri baarista erittäin pettyneenä:(
Pääsin jo juttusteluasteelle yhden todella lihavan naisen kanssa ja silmissä jo kiilsi mahdollisuus saada pillua. Tarjosin mimmille drinksuja koko illan niin pirusti mutta heti kun tuli valomerkki niin ämmä lähti omille teilleen ..ja siitä on nyt sellainen puoli tuntia aikaa, vit****aa niin paljon että pää räjähtää, nyt meen syömään voileivän, runkkaan ja nukun jos vitutukseltani pystyn...
Sain äsken pakit todella lihavalta naiselta
128
2460
Vastaukset
Lopeta drinksujen tarjoileminen.
- Ujoatm27v
Onneksi ei ole itse tullut koskaan tarjoiltua juomia naisille baareissa kun noin minullekkin olisi käynyt lähes 100% varmuudella vaikkei nainen olisi edes mikään hehkeä tapaus.
- RosikseenTommoset
Naiset on kyllä niin petollisia ihmisiä ettei mitään rajaa, annetaan ymmärtää että saadaan trinkkejä mutta ei kuitenkaan ymmäretä antaa. Naisten pitäisi antaa tuommoisessa tapauksessa römpsää tai sitten tulee rosiskeikka
- tarralenkkari161
Kannattaisiko käydä seksityöläisellä, jos tuo on asenteenne?
- Ex----------PUA
tarralenkkari161 kirjoitti:
Kannattaisiko käydä seksityöläisellä, jos tuo on asenteenne?
Kannattaisiko lopttaa hypergaminen huoraaminen jos ei halua että sinuun suhtaudutaan noin?
Ihan turha ulista, sillä nainen itse nai ulkonäöstä, statuksta ja RAHASTA eli antaa tinsaa maksua vastaan ja tämän tietää jo kaikki ja toimivat senmukaan.
Parisuhteessa vieläpä on oikea kestovedätys päällä, tuo mies tarjosi vain kertaluontoista drinkkiä kertaluontoisesta toimituksesta. - tarralenkkari161
Drinkin vastaanottaminen ei ole velvoite harrastaa seksiä, vaikka kuinka kuvittelette :D Jos haluatte maksaa seksistä...käykää maksullisissa älkääkä ulisko, ettei ei-maksulliset antaneet drinkkien hinnalla.
Facepalm.
Status on määritelmänä auki mutta rahasta en ole koskaan nainut XD - Ex----------PUA
Drinkin vastaanottaminen ei ole velvoite harrastaa seksiä, vaikka kuinka kuvittelette :D Jos haluatte maksaa seksistä...käykää maksullisissa älkääkä ulisko, ettei ei-maksulliset antaneet drinkkien hinnalla.
Facepalm.
Status on määritelmänä auki mutta rahasta en ole koskaan nainut XDDrinkin vastaanottaminen on velvoite harrastaminen ei ole sen enempää velvoite harrastamaan seksiä, kuin vaikkapa se, että otat maksun muttet toimita tavaraa.
Jälleen hyvä nähdä miten et ole vain hypergaminen femakkohuora, vaan myös täysin luihu rotta. - 2322
Ex----------PUA kirjoitti:
Drinkin vastaanottaminen on velvoite harrastaminen ei ole sen enempää velvoite harrastamaan seksiä, kuin vaikkapa se, että otat maksun muttet toimita tavaraa.
Jälleen hyvä nähdä miten et ole vain hypergaminen femakkohuora, vaan myös täysin luihu rotta.Jos tavaran toimittamisesta on sovittu, niin tietysti se silloin pitää toimittaa. Tuossa ei mitään sopimuksia ollut. Kaikki miehet, siis aivan kaikki TIETÄÄ ettei tarjoaminen välttämättä johda seksiin, joten mihinkään oletuksiin ja kirjoittamattomiin sääntöihin on ihan turha vedota.
- Ex----------PUA
2322 kirjoitti:
Jos tavaran toimittamisesta on sovittu, niin tietysti se silloin pitää toimittaa. Tuossa ei mitään sopimuksia ollut. Kaikki miehet, siis aivan kaikki TIETÄÄ ettei tarjoaminen välttämättä johda seksiin, joten mihinkään oletuksiin ja kirjoittamattomiin sääntöihin on ihan turha vedota.
Tuossa on sanaton sopimus, vai ihanko oikeastiko sinä väität, että miksi naiset pyyttelee juomia?
Jokainen tietää, että silloin nainen suostuu myymään itseään juomapalkalla, tällöin nainen on se joka toimii väärin, kun antaa ymmärtää muttei toimita tuotetta.
Sitten ei pidä ottaa juomaa vastaankaan, jos meinaa että se ei mitään meinaa. - tarralenkkari161
Pyytelisivätkö ne jotkut naiset, koska pölvästit tarjoavat?
Kuinka usein oikeasti ole kuullut: Tarjoo bisse, niin panen sua?
Tuskin kovin montaa kertaa.
- darkhear
Kokeileppa seuraavan kerran vielä lihavampaa, jotain ihan kunnon siiderinorsua, niin eiköhän sitten lohkea..
Ei koska nainen alkaa ajattelemaan että onko mies noin epätoivoinen. Itseänikin epäilyttäisi naisen motiivit jos hän kiinnostuisi näin lyhyestä miehestä.
- 12121212
Kannattaisiko vihdoin oppia ettei kannata tarjota naisille drinkkejä?
- atännä
Samaa mieltä.
Tuosta tarjoilusta tulee mieleen lahjonta / ostaminen / velkaa jääminen. Ei hyvä, jollei osaa tarjota ihan luontevasti ja anna toisen tarjota seuraavaksi. Ainakaan jutustelua ei kannata aloittaa juoman tarjoamisella. Loppuillasta se menee jotenkin luontevammin, kun toinen on jo tullut tutummaksi.
Aloittaja oli vain pimpin perässä, joten kannattaisi suosilla maksaa siitä pyydetty hinta ammattilaiselta. Ei tarvitsisi kiukutella huonoista väärin ymmärretyistä kaupoista palstalla. Maksoi vain ravintolaseurasta, ei seksistä.
- Jormalaxx
Hyi Akkaa!
Jormalaxx- siniharmaavihersilmä
ei se lihavuus takaa että pääset sänkyhommiin, vaikka kuinka monta drinkkiä oot tarjonnut.....Sinulla on vielä paljon oppimista miten nainen hurmataan.. olkoon hän lihava tai laiha...
- kauheefäti
siniharmaavihersilmä kirjoitti:
ei se lihavuus takaa että pääset sänkyhommiin, vaikka kuinka monta drinkkiä oot tarjonnut.....Sinulla on vielä paljon oppimista miten nainen hurmataan.. olkoon hän lihava tai laiha...
Minä oon lihava nainen ja mua on vielä vaikeampi saada sänkyyn nyt kuin silloin kun olin hoikempi. On niin epävarma fiilis omasta vartalostaan tällasena tankkina, että en kyllä ihan helpolla ala vaatteita riisumaan miesten edessä. Ei läheskään kaikki naiset ole sinut omien ihrojensa kanssa, moni ei halua harrastaa seksiä ollenkaan ellei saa painoa pois. Kyllä se mullakin niin menee, että ellen saa painoa tippumaan ni mun seksielämäni oli sitten siinä. En tän näköisenä koe itseäni seksikkääksi millään, tunnen oloni kuvottavaksi epänaiseksi ja sitä olenkin.
Että pitäkää mielessä se, ei ne läskit välttämättä sen helpommin seksiä anna, saattavat olla jopa hankalampiakin saada sänkyyn ku itsevarmat hoikkeliinit.
- sipsuttaja-89
Ihquu. Kai se voileipä on kuitenkin äiskän tekemä?
- nodrinks4bitches
"Tarjosin mimmille drinksuja koko illan" XDDDDDDDDDDDD
- hihihiiii
Ihan oikein sulle kun näitkin sen naisen pelkkänä pilluna. Mikä velvollisuus läskillä naisella on olla ihan arvoton panopuu sun surkealle nakilles? Luulitko ettei se tajua, ettet siitä oo aidosti kiinnostunut?
Minäkin olen muuten tehnyt noin =) Se mies vielä ihan suoraan sanoi, että jos hän tarjoaa mulle juomia niin annanko seksiä. Idiootti. Joten mä join itteni ihan turvoksiin ja kun äijä lähti vessaan, livistin. Enkä häpeä pätkääkään, ihan oikein sille.
Jos miehet haluatte maksullista seksiä, menkää huoriin älkääkä kohdelko kaikkia naisia huorina.
Mikä hitto siinä ylipäätään on, että sitä pelkkää panemista tarjotaan nykyään? Eikö miehiä kiinnosta enää seurustella ollenkaan? Ollaan muka niin ujoja ja kaikkea, mut kyllä pillua vaan uskalletaan kinuta. Sen kinuaminen näyttää olevan paljon helpompaa kuin aito tutustuminen.
Kännissä ujotkin miehet uskaltavat vongata, mut sitte selvin päin ei kehdata edes jutella.- elämä.on.karua
No kun sinullakaan ei tosiasiassa ole miehille ja ylipäätään tälle maailmalle mitään muuta tarjottavaa kuin se pillusi :)
Face the facts, bitch. - hihihiiii
elämä.on.karua kirjoitti:
No kun sinullakaan ei tosiasiassa ole miehille ja ylipäätään tälle maailmalle mitään muuta tarjottavaa kuin se pillusi :)
Face the facts, bitch.Näköjään on pakko.
Juuri tuollaisia miehet aina ovat ;D - Charmantti.Panomies
hihihiiii kirjoitti:
Näköjään on pakko.
Juuri tuollaisia miehet aina ovat ;DOi neitoinen kaunokainen
sua palvon ja ulvon
öisin akkunasi alla
kuin susi kuutamolla
*ojentaa rikkaruohon*
Eli joko heruis sitä tinsaa? ;))) - kvglkju
Charmantti.Panomies kirjoitti:
Oi neitoinen kaunokainen
sua palvon ja ulvon
öisin akkunasi alla
kuin susi kuutamolla
*ojentaa rikkaruohon*
Eli joko heruis sitä tinsaa? ;)))Oi, ignooraan vonkailun Pullan,
koska tahdon ma aidon kullan.
On palstamies kuin susi lampaan vaatteissa,
mairea ja kuitenkin naisviha aatteissa. - Ex----------PUA
kvglkju kirjoitti:
Oi, ignooraan vonkailun Pullan,
mairea ja kuitenkin naisviha aatteissa.Älä luulekaan että tyytyisin sinunlaiseen vanhaan haaskaan, joka ylpeilee tuolla feministisellä miesvihalla.
- Ex----------PUA
hihihiiii kirjoitti:
Näköjään on pakko.
Juuri tuollaisia miehet aina ovat ;DEi vaan naiset tuon ovat aiheuttaneet.
"Ne voimat, jotka alun perin aiheuttivat resurssien epätasaisen jakautumisen sukupuolten välille, nimittäin naisten mieltymykset ja miesten kilpailulliset strategiat, pitävät osaltaan yllä resurssien epätasa-arvoista jakautumista nykyäänkin...Meitä edeltää myös pitkä ketju sellaisia esiäitejä, jotka suostuivat seksiin sellaisten miesten kanssa, joilta he saivat hyödyllisiä resursseja."
- David M. Buss
Joten älä ulise, jos reikäsi on ainoa mitä sinulla on tarjota.
Vähäsen pitää itsetuntoa parantaa, jos se on noin heikko. - nytupposi
kvglkju kirjoitti:
Oi, ignooraan vonkailun Pullan,
mairea ja kuitenkin naisviha aatteissa.Mahtava runo! :D Niin totta.
- 8plus12
Kaikki te naiset tällä palstalla jotka sanotte että aloittaja halusi vain maksullista seksiä että olisi pitänyt mennä alan ammattilaiselle. Te unohdatte erään keskeisen pointin nyt kokonaan.
Mies haluaa ennen kaikkea ja ensisijaisesti ANTAMISEN ILOSTA annettua pillua koska siitä saa normaalin pillunsaantinautinnon lisäksi muunlaista mielihyvää, sellaista todella Todella TODELLA arvokasta itsetunnon ja minäkuvan mielettömän suurtoa nostoa, siitä saa myös iskostettua mieleensä tietoisuuden siitä että kelpaa edes jollekin naiselle. Yksi kerta antamisen ilosta saatua pillua on 1000x arvokkampaa kuin kaikki elämänsä aikana saadut rahapillunsaannit.
Älkää naiset edes viitsikö yrittää rinnastaa juomatarjoilua millään lailla maksulliseen seksiin, puhutaan aivan eri mittaluokan asioista (perustilanne/konteksti/aikeet jne)
Naiset eivät kyllä ymmärrä tätä asiaa millään lailla, eivät edes halua ymmärtää.- atännä
"Naiset eivät kyllä ymmärrä tätä asiaa millään lailla, eivät edes halua ymmärtää."
Kannattasiko sitten muuttaa omaa toimintamallia, jos kerran hyvin on tiedossa ettei se toimi :) - näinsemenee
luulen että XXXL-muijat ovat nykyään niin kyllästyneitä siihen että ätmit hakevat heistä vain helppoa pillua, ovat kääntäneet tilanteen edukseen mm. juuri tuollaisella bissen tarjoilulla, ei heillä ole tarkoitustakaan avata saksia illan päätteeksi
- Teinitohtori
näinsemenee kirjoitti:
luulen että XXXL-muijat ovat nykyään niin kyllästyneitä siihen että ätmit hakevat heistä vain helppoa pillua, ovat kääntäneet tilanteen edukseen mm. juuri tuollaisella bissen tarjoilulla, ei heillä ole tarkoitustakaan avata saksia illan päätteeksi
Kuka kaheli haluaa sitä toosaa XXXL-muijilta. Parempi vetää vaikka handuun, ei sellaisen kanssa ota eteen kumminkaan. Kokemusta on.
- sikaruma_hcätmi
Teinitohtori kirjoitti:
Kuka kaheli haluaa sitä toosaa XXXL-muijilta. Parempi vetää vaikka handuun, ei sellaisen kanssa ota eteen kumminkaan. Kokemusta on.
mulle kelpaisi kyllä lihavankin naisen pillu, ei tällä naamalla ole varaa olla nirso
- dfgsgfhg
näinsemenee kirjoitti:
Kannattaisi xxxl-keijujen ymmärtää realiteetit; ätmin saavat korkeintaan. Ja ätmikin luikkii heti tiehensä, kun on pussit tyhjentänyt xxxl-revaan.
- hihihiiii
Ei tietenkään naiset ymmärrä. Me itse kun emme saa siitä "antamisen ilosta" muuta kuin pahan mielen ja huonon maineen. Harva nainen oikeasti nauttii seksistä ihan tuntemattoman kanssa noin vain. Varsinkin jos tilanne on tuollainen ilmeinen huoran kohtelu, jossa naiselle ostellaan drinkkejä koko ilta.
Jos te haluatte naisen antavan antamisen ilosta, tutustukaa meihin ihmisinä. Ei esineinä. Jutelkaa kuin ihminen toiselle, ei niin että ostelette meille jotain pillun kuvat silmissä. - ätmipuutteessa
hihihiiii kirjoitti:
Ei tietenkään naiset ymmärrä. Me itse kun emme saa siitä "antamisen ilosta" muuta kuin pahan mielen ja huonon maineen. Harva nainen oikeasti nauttii seksistä ihan tuntemattoman kanssa noin vain. Varsinkin jos tilanne on tuollainen ilmeinen huoran kohtelu, jossa naiselle ostellaan drinkkejä koko ilta.
Jos te haluatte naisen antavan antamisen ilosta, tutustukaa meihin ihmisinä. Ei esineinä. Jutelkaa kuin ihminen toiselle, ei niin että ostelette meille jotain pillun kuvat silmissä."Ei tietenkään naiset ymmärrä. Me itse kun emme saa siitä "antamisen ilosta" muuta kuin pahan mielen ja huonon maineen. Harva nainen oikeasti nauttii seksistä ihan tuntemattoman kanssa noin vain."
Toihan on harmi että naiset on tommosia, itse olisin valmis panemaan naista kuin naista vaikka jo ihan sekunnin "tuttavuuden" jälkeen. Kauniina kesäpäivänä voin fantasioida panevani hyvinkin 20-30 eri naista tunnin aikana torikahvilla juuri siinä ja sillä hetkellä. - tarralenkkari161
Jos haluaa seksiä ilman kaupankäyntiä, ei suutu jos toinen ei lähde messiin, vaikka sille tarjosikin juomia. Eivät juomat ole velvoitus seksiin.
- Ex----------PUA
näinsemenee kirjoitti:
Ei vaan ne ovat yhtä hypergamisia kuin muutkin naiset.
Toisaalta, turha nyt ihmetellä, miksi MGTOW lisääntyy ja miehet eivät suostu enää hypergamiaan. - 1210
dfgsgfhg kirjoitti:
Kannattaisi xxxl-keijujen ymmärtää realiteetit; ätmin saavat korkeintaan. Ja ätmikin luikkii heti tiehensä, kun on pussit tyhjentänyt xxxl-revaan.
Eiköhän nuo ymmäräkin. Juuri siksi ne juovat koko illan miehen piikkiin, ja häipyvät sitten omille teilleen.
- Tietoa_peliin
1210 kirjoitti:
Eiköhän nuo ymmäräkin. Juuri siksi ne juovat koko illan miehen piikkiin, ja häipyvät sitten omille teilleen.
Nimenomaan! Kyllä on peli hyvin tiedossa noilla naisilla jotka tota harrastaa. Ei vaan huvita miesten säännöillä pelata, kun nainen ei niillä mitään saa.
- oleturpo
Vain urpot ostavat naisille juomia. Tuollaisia tolloja naiset käyttävät sitten hyväkseen.
- 3077
Aloittajaa tuntuu ärsyttävän se, että hän antoi huomiota naiselle, joka ei ollut sen arvoinen, eikä nainen silti tajunnut olla niin kiitollinen, että olisi antanut seksiä illan päätteeksi. Ei nainen anna seksiä siksi, että ihmettelisi onneaan saadessaan mieheltä huomiota. Useimmat naiset eivät halua antaa seksiä tuntemattomalle ravintolaillan jälkeen, vaikka mies seisoisi päällään naista huvittaakseen.
Turha muuten valittaa siitä drinkkien tarjoamisesta. Jos nainen kieltäytyy tarjotusta drinkistä, alkaa tuputtaminen, joka ei lopu ennen kuin nainen suostuu ottamaan drinkin vastaan. Mikäli inhoatte niiden ostamista, miksi tuputatte niitä silloinkin kun nainen kieltäytyy? Humalainen nainen on tietysti harkintakyvyltään heikompi kuin selvä, mutta turha valittaa jos tekniikka ei toimi eikä nainen kaadukaan vuoteeseenne.- Waisala
"Humalainen nainen on tietysti harkintakyvyltään heikompi kuin selvä, mutta turha valittaa jos tekniikka ei toimi eikä nainen kaadukaan vuoteeseenne. "
BINGO!
Toin on erittäin hyvä huomio, täällä vain toistetaan sitä, että mies mukamas ostaa seksiä tarjoamalla baaritärpättiä mutta koko ajan unohdetaan, että siinä on myös kyse siitä että saadaan nainen humalatilaan ja sitä myöten helpompi marja poimittavaksi yöllisiä jumppasessioista varten.
- etsaanupinppiii
Eivittu
- Äidinkielenopettaja
Se on pimppi.
Ei kukaan nainen halua ruman miehen tarjoovan juomia.
- eiköolisi
helpompi hommata vain se tekopillu. Mikä siinä aidossa on niin erikoista. Harrasta seksiä vasta, kun olet kypsä siihen.
- Viherpuppe
Ryhävalaat tulee suosiolla jättää omiin oloihinsa.
- hihihiiii
Joo, kokeilkaa vaan samaa niihin kauniimpiin naisiin. Varmasti onnistaa paremmin. Tirsk*
- luonne_ratkaisee
hihihiiii kirjoitti:
Joo, kokeilkaa vaan samaa niihin kauniimpiin naisiin. Varmasti onnistaa paremmin. Tirsk*
se onnistuu yhtä huonosti tai helposti ja arvaappa miksi? ..koska naisten mukaan ulkonäöllä ei ole väliä, luonne ratkaisee. Eihän nyt naiset tämmöisessä asiassa valehtelisi, eihän? ;)
- hgkhljk
hihihiiii kirjoitti:
Ryhis? ;)
On muotos iso, rehevä
pyrstös kuin meren elävän
Saalistajaako onnisti
rikki verkko,
painoo tonnisti
- Eino Leinonen - Ex----------PUA
hihihiiii kirjoitti:
Totta kai, miksi pitäisi tuhlata aikaansa teihin ryhävalaisiin,jos lopputulos on ihan sama kuin ytnien kohdallla?
Eikö nekin resurssit kannata sijoittaa sentään korkealle silloin?
- etmiellyttänyt
Huomasi ettei haluakaan munaasi.
- Ikis__M
Tarjosit liian monta drinksua niin nainen alkoi kuvittelemaan olevansa arvokkaampi kuin onkaan. Olisit tarjonnut vain yhden, max. kaksi ja sitten antanut ostaa omillaan niin nainen olisi ymmärtänyt markkina-arvonsa. Nyt kuvitellessaan sen olevan jotain ihan huimaa se varmaan lähti jonnekin muualle yrittämään itseään tasokkaampaa ytmiä jossa tietenkin epäonnistui ja myöhemmin varmaan katui kun jätti sen kiltin miehen sinne ekaan paikkaan.
- ottaapäähänhelvetisti
Ikis sä olet jonkin sortin selvännäkijä, mulle tapahtui juuri tuo lopussa mainitsemasi asia vähän yli vuosi sitten, kirjoitin silloinkin tänne palstalle tapahtuneesta (nimimerkillä pettynyt_ätmi) kun vi***tti niin raskaasti. Linkki vanhaan viestiketjuun http://keskustelu.suomi24.fi/t/13586005/yt-jannajare-vei-naisen-nenani-edesta-baarissa
Mä heräsin juuri ja vituttaa vieläkin ne eiliset pakit ja nyt tuli mieleen tämä viimevuotinen tapahtumakin. Ollaan todella lähellä sitä pistettä nyt että siirryn pysyvästi maksullisiin naisiin. Mä en ymmärrä että toi pillun antaminen rumille miehille on noin v**n vaikeeta naisille:( - Ikis__M
ottaapäähänhelvetisti kirjoitti:
Ikis sä olet jonkin sortin selvännäkijä, mulle tapahtui juuri tuo lopussa mainitsemasi asia vähän yli vuosi sitten, kirjoitin silloinkin tänne palstalle tapahtuneesta (nimimerkillä pettynyt_ätmi) kun vi***tti niin raskaasti. Linkki vanhaan viestiketjuun http://keskustelu.suomi24.fi/t/13586005/yt-jannajare-vei-naisen-nenani-edesta-baarissa
Mä heräsin juuri ja vituttaa vieläkin ne eiliset pakit ja nyt tuli mieleen tämä viimevuotinen tapahtumakin. Ollaan todella lähellä sitä pistettä nyt että siirryn pysyvästi maksullisiin naisiin. Mä en ymmärrä että toi pillun antaminen rumille miehille on noin v**n vaikeeta naisille:(Kannattaa unohtaa naiset ja ainakin niille tarjoamiset. Itse en ole koskaan ollut hanakka tarjoilemaan ja jotain 2-3 vuotta olen vieläpä ollut niin etten millään tavoin yritä iskeä ketään, paljon mukavampaa käydä baarissa kun ei tarvitse yrittää mitään ja ostaa pelkästään omat juomansa niin ei tule v..usta.
- ryhtykää.homoiksi
Ikis__M kirjoitti:
Kannattaa unohtaa naiset ja ainakin niille tarjoamiset. Itse en ole koskaan ollut hanakka tarjoilemaan ja jotain 2-3 vuotta olen vieläpä ollut niin etten millään tavoin yritä iskeä ketään, paljon mukavampaa käydä baarissa kun ei tarvitse yrittää mitään ja ostaa pelkästään omat juomansa niin ei tule v..usta.
Joo, tarjotkaa te miehet toisillenne vaan! Vedätte sitten valomerkin jälkeen pitkää tikkua, että kuka antaa kenellekin ja mitä.
Aamen. - Ikis__M
ryhtykää.homoiksi kirjoitti:
Joo, tarjotkaa te miehet toisillenne vaan! Vedätte sitten valomerkin jälkeen pitkää tikkua, että kuka antaa kenellekin ja mitä.
Aamen.Kavereiden kesken voi tarjotakin ja sitten pilkun jälkeen voi lähtä kotiin nukkumaan niin pysyy terveys ja kunnia tallella eikä tarvitse morkkiksissa pelätä että mitähän tauteja lutkasta on tarttunut.
Kun ostaa kaverille kaljan siitä ei ajattele kukaan mitään negatiivista mutta jos ostaa naiselle niin kuten tämäkin ketju on osoittanut se on selvää naisen halveksimista kun kuvittelee että sillä lohkeaisi. Sehän on melkein sama kuin huoraksi haukkuisi niin minä ainakin yritän kunnioittaa naisia sen verran etten ala niitä halventamaan tarjoamalla juomista. - tätätäää
Ikis__M kirjoitti:
Kavereiden kesken voi tarjotakin ja sitten pilkun jälkeen voi lähtä kotiin nukkumaan niin pysyy terveys ja kunnia tallella eikä tarvitse morkkiksissa pelätä että mitähän tauteja lutkasta on tarttunut.
Kun ostaa kaverille kaljan siitä ei ajattele kukaan mitään negatiivista mutta jos ostaa naiselle niin kuten tämäkin ketju on osoittanut se on selvää naisen halveksimista kun kuvittelee että sillä lohkeaisi. Sehän on melkein sama kuin huoraksi haukkuisi niin minä ainakin yritän kunnioittaa naisia sen verran etten ala niitä halventamaan tarjoamalla juomista.*Huokaus.*
Yhden tai kahden tarjoaminen on eri asia kuin se, että juottaa toista ku lypsyvasikkaa koko illan. Sehän on ihan ilmeistä mikä siinä on miehellä mielessä. Mieti jos ite olisit nainen, kyllä suakin ottais päähän sellanen ällö tyyppi. Kyllä se terveys ja kunnia naisiakin kiinnostaa.
Etkä sä sun kavereilleskaan koko iltaa rupee noin vain tarjoomaan. Mikä siinä on että ette osaa olla luontevasti naisten kanssa? Olkaa ihan vaan niinku ihmisten kanssa ollaan, ei tarvitse mitään ostella eikä punaista mattoa levittää meidän eteen kun ihan rennosti vaan ihminen ihmiselle.
Jos kohtelette meitä tasavertaisena ihmisenä, silloin sitä myötätuntoakin alkaa tulla ja voi jopa päästä viereenki yöksi, mutta ei tuollasella naisia ylenkatsovalla asenteella.
Naiset kokee niin paljon paskaa ja hyväksikäyttöä, häirintää ja irstaita ehdotteluja miesten puolelta jo muutenkin, että se idioottitutka on hyvin herkässä.
Ujo ja punasteleva mies on tuhat kertaa viehättävämpi ku joku äklö drinksujen tarjoaja leveän hymynsä kera.
- vihatipunen
Ihan oikein sulle. Mitäs läksit (tarjoamaan). Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta "vastapalvelukseen". Et sinäkään niitä juomia ostanut "tarjoamisen ilosta" vaan sinulla oli selkeä tavoite saada juomien vastineeksi haluamaasi asiaa. Eli yritit ostaa seksiä, vaikkakaan et suoraan rahaa tarjoamalla.
- ottaapäähänhelvetisti
vihatipunen toi on kyllä hirveetä tilanteen kärjistämistä, vedät mutkat kyllä oikein kunnolla suoriksi.
En mä yrittänyt *ostaa* seksiä, halusin vain esiintyä edukseni jotta nainen suhtautuisi suopeammin minua kohtaan - ja tietty siinä oli taka-ajatuksena se, että nainen illan päätteeksi olisi myötämielisempi pillun antamisen suhteen, mutta missään nimeessä ei olllut kyse pillun ostoyrityksestä. Drinkkien tarjoaminen oli vain yksi osa tässä yrityksessä, joka ei sitten edes toiminutkaan. Miksi luulet että muut miehet tarjoilee kaikenlaista naisille? Hyvää hyvyyttäänkö? Ei todellakaan..siinä on kuule aina pillunsaanti taustalla jollain tasolla. - jhbhvjhv
Mies on sika silloinkin, kun kohtelee pikku prinsessaa kuninkaallisena. Sillä lailla.
Hyvin on sinuunkin feministien opit imeytyneet, vitun huora.
Tällä menolla teillä nartuilla on nenät poskella entistä useammin. Oi te pilalle hemmotellut, etuoikeutetut lutkat, jotka olette eturintamassa lisäämässä tavallisten miesten ahdinkoa.
Sieg heil! - vihatipunen
ottaapäähänhelvetisti kirjoitti:
vihatipunen toi on kyllä hirveetä tilanteen kärjistämistä, vedät mutkat kyllä oikein kunnolla suoriksi.
En mä yrittänyt *ostaa* seksiä, halusin vain esiintyä edukseni jotta nainen suhtautuisi suopeammin minua kohtaan - ja tietty siinä oli taka-ajatuksena se, että nainen illan päätteeksi olisi myötämielisempi pillun antamisen suhteen, mutta missään nimeessä ei olllut kyse pillun ostoyrityksestä. Drinkkien tarjoaminen oli vain yksi osa tässä yrityksessä, joka ei sitten edes toiminutkaan. Miksi luulet että muut miehet tarjoilee kaikenlaista naisille? Hyvää hyvyyttäänkö? Ei todellakaan..siinä on kuule aina pillunsaanti taustalla jollain tasolla.No kun naiset tajuavat, että siinä on juurikin se pillunsaanti taustalla. Itse en ole ottanut tarjottuja juomia vastaan yleensä ennestään tuntemattomiltani ihmisiltä..Siis silloin kun joku vielä joskus halusi ekhä tarjota. Yhden olen voinut ottaa jos ihan väkisin on tarjottu. Mutta se ei tosiaan velvoita mihinkään.
- vihatipunen
jhbhvjhv kirjoitti:
Mies on sika silloinkin, kun kohtelee pikku prinsessaa kuninkaallisena. Sillä lailla.
Tällä menolla teillä nartuilla on nenät poskella entistä useammin. Oi te pilalle hemmotellut, etuoikeutetut lutkat, jotka olette eturintamassa lisäämässä tavallisten miesten ahdinkoa.
Sieg heil!Haista ite! Minä maksan omat juomani mutta jos joku ottaa vastaan selvästi pillu mielessä tarjottuja juomia, ei ole mitään velvollisuuttaa antaa niitä vastaan mitään jos ei itse halua.
- Waisala
'jos joku ottaa vastaan selvästi pillu mielessä tarjottuja juomia'
Onko muunlaisia edes olemassa? ;D - hihihiiii
jhbhvjhv kirjoitti:
Sieg heil!Huoran kohtelussa ei ole mitään kuninkaallista. Opettele tutustumaan naisiin ihmisinä tai sit käyt huorissa. Naisilla ei ole mitään velvollisuutta antaa tuollasille kaikkia naisia huorina pitäville miehille yhtään hellyyttä! Huoriin joudut tyytymään, yhtään aitoa "antamisen iloa" et tuu naiselta saamaan tuolla vihamielisellä asenteellas, joka varmaan oikein paistaa sun olemuksestasikin jo.
- Ollieno
"Naisilla ei ole mitään velvollisuutta antaa tuollasille kaikkia naisia huorina pitäville miehille yhtään hellyyttä"
Olet oikeassa, hellyyttähän ätmit loppujen lopuksi kaipaavat, mutta siitä ajatteleminen/kirjoittaminen on vain niin äärettömän tuskallista kun ei kelpaa kenellekään naiselle, siksi pillunhimo ottaa lopulta vallan kun sitä voi saada rahasta jos ei muuten saa. Näin kävi myös minulle, mutta en tajunnut sitä kuin vasta vanhempana - haistahuorraa
hihihiiii kirjoitti:
Huoran kohtelussa ei ole mitään kuninkaallista. Opettele tutustumaan naisiin ihmisinä tai sit käyt huorissa. Naisilla ei ole mitään velvollisuutta antaa tuollasille kaikkia naisia huorina pitäville miehille yhtään hellyyttä! Huoriin joudut tyytymään, yhtään aitoa "antamisen iloa" et tuu naiselta saamaan tuolla vihamielisellä asenteellas, joka varmaan oikein paistaa sun olemuksestasikin jo.
Aivan, elämme nykyään tasa-arvon aikaa, joten naisiin tulee suhtautua juuri sillä tavalla kuin he teoillaan ansaitsevat tulevan kohdelluiksi, ilman mitään prinsessalisiä ja muuta erityskohtelua ja nuoleskelua. Napakasti päin pläsiä vaan :)
"There´s no free lunch", sanos amerikkalainen, ja naisten olisi hyvä opetella hyväksymään tämä realiteetti, etenkin jos miljöö on baari/yökerho, jossa tunnetusti ei ensisijaisesti - jos ollenkaan - haeta yläpäätä, vaan lähinnä sitä toista päätyä. Täytyy olla helvetin tyhmä, jos muuta odottaa. Eli nainen.
Se on sitten oma keskuskustelunsa aihe - varsin lyhyt sellainen - onko naisilla ylipäätään mitään muuta annettavaa kuin alapäänsä.
:) - Ex----------PUA
hihihiiii kirjoitti:
Huoran kohtelussa ei ole mitään kuninkaallista. Opettele tutustumaan naisiin ihmisinä tai sit käyt huorissa. Naisilla ei ole mitään velvollisuutta antaa tuollasille kaikkia naisia huorina pitäville miehille yhtään hellyyttä! Huoriin joudut tyytymään, yhtään aitoa "antamisen iloa" et tuu naiselta saamaan tuolla vihamielisellä asenteellas, joka varmaan oikein paistaa sun olemuksestasikin jo.
Jos käyttäydyt kuin huroa, niin sinua kohdallaan siten.
Tuo käytös tosin oli myös naisen asettamista jalustalle, mikä todistaa puolestaan sitä, että nainen haluaa alistua ja olla kyykytettävänä - 2322
haistahuorraa kirjoitti:
Aivan, elämme nykyään tasa-arvon aikaa, joten naisiin tulee suhtautua juuri sillä tavalla kuin he teoillaan ansaitsevat tulevan kohdelluiksi, ilman mitään prinsessalisiä ja muuta erityskohtelua ja nuoleskelua. Napakasti päin pläsiä vaan :)
"There´s no free lunch", sanos amerikkalainen, ja naisten olisi hyvä opetella hyväksymään tämä realiteetti, etenkin jos miljöö on baari/yökerho, jossa tunnetusti ei ensisijaisesti - jos ollenkaan - haeta yläpäätä, vaan lähinnä sitä toista päätyä. Täytyy olla helvetin tyhmä, jos muuta odottaa. Eli nainen.
Se on sitten oma keskuskustelunsa aihe - varsin lyhyt sellainen - onko naisilla ylipäätään mitään muuta annettavaa kuin alapäänsä.
:)Joo kyllä varmasti 99% naisista tajuaa, että mies tarjoaa koska haluaa vain alapäätä, mutta sehän ei millään tavalla velvoita sitä antamaan. Joten kyllä niitä ilmaisia lounaita - tai tässä tapauksessa ilmaisia drinkkejä - on olemassa tasan niin kauan kuin miehet ovat riittävän hölmöjä niitä tarjoamaan.
- Ujoatm27v
Kyllä se kuule on niin että lähes kaikki miehet ajattelee naisia pelkkinä pilluina. Myös ne ytmit jotka menestyvät naisten kanssa. Sitten se yhtäkkiä onkin jotenkin väärin kun ruma atm erehtyy tarjoilemaan drinkkejä naisille. Sehän on naisten mielestä pelkästään ällöttävää alapäällä ajattelua toisin kuin jos tarjoajana olis joku komea ja itsevarma ytm.
- 720
Ujoatm27v kirjoitti:
Kyllä se kuule on niin että lähes kaikki miehet ajattelee naisia pelkkinä pilluina. Myös ne ytmit jotka menestyvät naisten kanssa. Sitten se yhtäkkiä onkin jotenkin väärin kun ruma atm erehtyy tarjoilemaan drinkkejä naisille. Sehän on naisten mielestä pelkästään ällöttävää alapäällä ajattelua toisin kuin jos tarjoajana olis joku komea ja itsevarma ytm.
Ihan sama se on kuka sitä drinksua tarjoaa, ytmi vai ätmi. Sen kun tarjoatte vaan, mutta se ei siltikään velvoita naista yhtään mihinkään.
Teidän miesten tässä asiassa pitäisi muuttaa suhtautumistanne realistiseksi, ja tarjota niitä drinksuja vain sillä summalla, mistä olette valmiita hyvillä mielin luopumaan. - sellaistamenoa
Ujoatm27v kirjoitti:
Ei oo väärin tarjota. Mutta on väärin olettaa, että sillä saa pillua. Pillua saa luonteella ja ulkonäöllä, tarjoominen on siinä pientä voitelua joka ei ratkaise mitään.
Jos naisen sais juomia tarjoomalla niin tottakai tarjoasin.
- KompromissiRatkaisu
olisi reilua sekä miehille että naisille että nainen sanoisi heti kättelyssä että voi kyllä juoda nämä tarjotut mallaswhiskit mutta pimpsaa ei kuitenkaan heru. Tällä tavalla kummallekaan ei tulisi paha mieli pätti nainen sitten antaa tai ei
- hihihiiii
Tuskin niitä drinkkejäkään sitten enää heruu? Sitäpaitsi mä sain suurta nautintoa kun pääsin rokottamaan sitä kusipäätä. Se oli sitäpaitsi komea, ulkomaalainen mies. Olisitte ylpeitä minusta =D
Kaikkein parasta oli, että se yritti myöhemmin tehdä mun ystävälle saman ja taas sama juttu, phahaaaahhhahaaa! Kyllä sille äijälle on eräät kerrat tyttöporukalla naureskeltu. - X-Pilot
tosi tylyä tuommoinen, olisit nyt vaan antanut sille pillua kun se näki noin paljon vaivaa asian eteen. Sitten vielä naureskelette miehen epäonnelle tämän selän takana tyttöjen kesken, ei ollenkaan siistii tollainen meininki. Toi on ku veistä vääntäisi avoimeissa haavassa, että eka muija ei anna ja mies joutuu edelleen kärsimään pillunpuuttessa ja sen päälle vielä naureskellaan
- Ex----------PUA
hihihiiii kirjoitti:
Tuskin niitä drinkkejäkään sitten enää heruu? Sitäpaitsi mä sain suurta nautintoa kun pääsin rokottamaan sitä kusipäätä. Se oli sitäpaitsi komea, ulkomaalainen mies. Olisitte ylpeitä minusta =D
Kaikkein parasta oli, että se yritti myöhemmin tehdä mun ystävälle saman ja taas sama juttu, phahaaaahhhahaaa! Kyllä sille äijälle on eräät kerrat tyttöporukalla naureskeltu.Onko kiva olla huora joka on varaskin vielä?
- tarralenkkari161
Se että ottaa vastaan vapaaehtoisesti tarjotun, ei ole varastamista :D
- tarralenkkari161
Ei muuten auta yhtään mitään. Koeteltu on :D
Se sitä paitsi vahvistaa virhekäsitystä, että drinkit oletusarvoisesti velvoittavat seksiin. - Ex----------PUA
Se että ottaa vastaan vapaaehtoisesti tarjotun, ei ole varastamista :D
Eli jos huuto.netissä maksat minulle tavarasta, ja en toimita, sitä, en varasta vaan sinun syy.
Tyhmän huoran logiikka ja oikeustaju menee ihan samoja reittejä siis! :D - 2322
Eli jos huuto.netissä maksat minulle tavarasta, ja en toimita, sitä, en varasta vaan sinun syy.
Tyhmän huoran logiikka ja oikeustaju menee ihan samoja reittejä siis! :DHuuto.netissä tarjouksen hyväksyminen on molempia osapuolia sitova sopimus. Tarjoaminen tai lahjan antaminen ei sitä ole. Jos kysyt tiskillä saatko kolmella kaljalla pillua ja nainen sanoo joo, eikä siltikään anna, niin sitten voit tulla tänne urputtamaan varastamisesta.
- Ex----------PUA
2322 kirjoitti:
Huuto.netissä tarjouksen hyväksyminen on molempia osapuolia sitova sopimus. Tarjoaminen tai lahjan antaminen ei sitä ole. Jos kysyt tiskillä saatko kolmella kaljalla pillua ja nainen sanoo joo, eikä siltikään anna, niin sitten voit tulla tänne urputtamaan varastamisesta.
Kyllä on.
Se on maksu naisen seurausta, jopa puolestaan on lupaus jostain muusta.
Nainen on tilanteessa se varas. Hypergaminen varas, sillä se tavallaan otti tasoiseltaan mieheltä maksun, mutta ei toimittanut tavaraa. - tarralenkkari161
Ai että nyt jo pelkkä seurakin on lupaus harrastaa seksiä?!
Eli pitää tarpeen tullen väkivalloin poistaa kaikki miehet seurueesta, etteivät kuvittele, että ollaan lupauduttu paneksimaan XD
- Hukassa2016
Eli aloittaja nosti naisen jalustalle ostamalla drinkkejä sille. Kun nainen aistii miehessä tämän niin hän alkaa käyttää tätä raukkaa hyväkseen.
- tiedossa.on
Tavisnaisellekin tarjoaminen on yhtä älytöntä kuin noissa erotiikkabaareissa oleville strippareille tarjoaminen. Hukkaan heitettyä rahaa, tosin niissä erotiikkabaareissa näet sentään paljasta pintaa.
- flowersreally
Naisten kannattaa olla tekemisissä vain sellaisten herrasmiesten kanssa jotka tarjoavat vain tarjoamisen ilosta.
- Waisala
herrasmies tarjoaa tarjoamisen ilosta = taruolento
- flowersreally
Waisala kirjoitti:
herrasmies tarjoaa tarjoamisen ilosta = taruolento
Höpsis.
Moisia kilttejä ja kunnollisia miehiä mainostetaan täälläkin löytyvän pilvin pimein. - Waisala
flowersreally kirjoitti:
Höpsis.
Moisia kilttejä ja kunnollisia miehiä mainostetaan täälläkin löytyvän pilvin pimein.LOLZ suomi24.fi sinkkupalstan joukosta on mahdotonta löytää ainuttakaan kilttiä ja kunnollista miestä. Taruolennonkin löytäminen on todennäköisempää. Parempi olla rehellinen niin kuin minä ja myöntää suoraan että se on se pillu vain mielessä mitä naisiin tulee
- flowersreally
Waisala kirjoitti:
LOLZ suomi24.fi sinkkupalstan joukosta on mahdotonta löytää ainuttakaan kilttiä ja kunnollista miestä. Taruolennonkin löytäminen on todennäköisempää. Parempi olla rehellinen niin kuin minä ja myöntää suoraan että se on se pillu vain mielessä mitä naisiin tulee
Me ollaan vissiin oltu sitten tekemisissä hyvin erilaisten miesten kanssa.
- Miksioletsurkea
SULLEHAN KÄVI ONNI!!!!!!!!
Mieti nyt millaisen VITUN NORSUN kanssa olisit joutunut nussimaan?- hardcoreATM
Ei hardcore ätmit voi valkata panoseuraansa, sitä pillua nussitaan mitä saadaan, jos edes ylipäänsä saadaan
- 1000tilanteenmies
Anteeksi, jotenkin täydellisen epätodellisen oloinen tilanne.. :D
Kuvitelkaa sitä kun joku kertoo että "siellä on yksi suomonsteri baarissa, sillä on pillu!" ja porukat lähtee ryntämään ovesta ulos kohti baaria että saisivat ehkä pillua. - hardcoreATM
tieks, meillä on 4 hengen HCATM-kaveriporukka ja me tietyllä tavalla "jaetaan tietoa" tietynlaisista naisista tietynlaisissa räkälöissä Kontulassa ja Jakomäessä. Jos joku meistä saa vihiä jostain mainitsemastasi suomonsterista joka mahdollisesti antaa römpsää nii se tieto välittyy kyllä meille kaikille
- Munaotus
En tarjoa drinkkejä koskaan kun naiset ajattelee siitä mies haluaa sitten seksiä. Yritän muilla keinoilla saada nainen kiinnostumaan, kertomalla hyviä juttuja ja kuuntelemalla naista ja kyselemällä. Pyydän myös naista tanssimaan usein ja se on hyvä keino lähentyä naista koska tanssi saa naisen hormoonit hyrräämään ja naisesta tulee halukas, nainen kaipaa kosketusta ja läheisyyttä varsinkin jo on yksin ollut pitkän ajan niin tanssi saa naisen tuntemaan mielihyvää kun on jonkun miehen lähellä. Viinaa tarjoomalla ajaa vain naisen kauemmas, naiselle voi sitten tarjota alkoholia kun on tutustuttu pitempään.
- hihihiiii
Hienoa, juuri noin se pitää hoitaa.
- palstailija
Tähän tapaan kannattanee toimia! Tanssiminen on vain tanssimista, eikä tarkoita mitään. Hommat hoidetaan himaan hyvällä supliikilla. Mutta tanssiessa miehen kosketus voi olla tervetullutta. Viimeksi eilen festareilla nainen tuli eteeni ja alkoi nojailemaan taaksepäin. Siinä loppuilta meni yhdessä tanssiessa. Nainen karkasi lopulta kavereidensa matkaan. Niin käy ätmille .
- hommatoimii
No just näin.
- 1000tilanteenmies
Teit virheen että tarjoilit hänelle drinksuja.
Tarjoan yhden drinksun vain niille joiden seura erityisesti kiinnostaa (saanko vartin aikaasi kiitos) eikä sen enempää. - Ex----------PUA
Itse olen nauranut naiselle kun se on ehdottanut juoman tarjoamista.
Vaan pari juttua.
1. Tuo on naisten luoma tapa, ne tuota juomaa vonkaavat, joten turha ulista jos miehet on johdettu ansaan. Naisten pitäisi itse olla lupaamatta seksiä juomasta. Tai kieltäytä siitä kokonaan.
2. Mistä nämä femakot täällä lällätteelee, on uskomattoman sairasta, ja ihan sama asia kuin että vaikkapa iloitsisit siitä, että esim. huuto.net:issä otat maksun vastaan, mutta j ätät lähettämättä tuotteen.
Ja sitten se vanha juttu, älä koskaan tarjoa naiselle juomaa.
Taas tuo hypergamia ja pituus-ketju onnoussut, ja näemmä edes HC-ATN-tason siiderivalailla ei ole minkäänlaista häpyä tai itsekritiikkiä, vaan näemmä tässäkin tapauksessa uskovat olevansa hypergamiansa arvoisia.
Ilmeisesti mitä lihavampia ja rumempi, sen huonompi itsetunto jota ylikompensoidaan tuollaisella käytöksellä. Tässä se taas on todistettu.- tarralenkkari161
Kuinka moni nainen on luvannut seksiä juomasta?
Tuskin kovin moni XD - jupatumi
Ex----------PUA kirjoittaa:
"Taas tuo hypergamia ja pituus-ketju onnoussut, ja näemmä edes HC-ATN-tason siiderivalailla ei ole minkäänlaista häpyä tai itsekritiikkiä, vaan näemmä tässäkin tapauksessa uskovat olevansa hypergamiansa arvoisia. Ilmeisesti mitä lihavampia ja rumempi, sen huonompi itsetunto jota ylikompensoidaan tuollaisella käytöksellä. Tässä se taas on todistettu."
Ex----------PUA olen kyllä 100% samaa mieltä...mutta...en näe että minunlaisella saastaisen rumalla hardcore ätmillä on muuta vaihtoehtoa kuin jatkaa näiden(kin) koppavien naisten yrittämistä vaikka se olisi kuinka nöyryyttävää.
Jotkut kyllä sanoo, että ruman ei kannata lähteä valikoivalla asenteella liikkelle koska siitä huokuu sitten pelkkä epätoivo, mutta kyllä mä näen että mun on pakko suunnistaa heti kohti baarin rumimpia ja lihavimpia naisia jotta minulla olisi edes promillen mahdollisuudet saada naista, olkoonkin että olen saanut pelkkää pa**aa niskaan heidän osaltaan kaikki nämä vuodet kun olen tuloksetta yrittänyt saada baarissa.
He ovat itse rumia ja lihavia mutta auta armias kun tämmöinen rumilusmies edes lähestyy heitä niin johan tulee vihankatseita, kai ne sitten saa seksiseuraa ketmeiltä eivätkä sitten halua olla meikäläisen kanssa tekemisissä.
Mitä tulee tavis/hoikkiin/kauniisiin naisiin niin rehellisesti sanottuna en tiedä miten he suhtautuvat minuun koska en ole ikinä edes yrittänyt heitä, pidän sitä niin 100% epärealistisina. - Hukassa2016
jupatumi kirjoitti:
"Taas tuo hypergamia ja pituus-ketju onnoussut, ja näemmä edes HC-ATN-tason siiderivalailla ei ole minkäänlaista häpyä tai itsekritiikkiä, vaan näemmä tässäkin tapauksessa uskovat olevansa hypergamiansa arvoisia. Ilmeisesti mitä lihavampia ja rumempi, sen huonompi itsetunto jota ylikompensoidaan tuollaisella käytöksellä. Tässä se taas on todistettu."
Ex----------PUA olen kyllä 100% samaa mieltä...mutta...en näe että minunlaisella saastaisen rumalla hardcore ätmillä on muuta vaihtoehtoa kuin jatkaa näiden(kin) koppavien naisten yrittämistä vaikka se olisi kuinka nöyryyttävää.
Jotkut kyllä sanoo, että ruman ei kannata lähteä valikoivalla asenteella liikkelle koska siitä huokuu sitten pelkkä epätoivo, mutta kyllä mä näen että mun on pakko suunnistaa heti kohti baarin rumimpia ja lihavimpia naisia jotta minulla olisi edes promillen mahdollisuudet saada naista, olkoonkin että olen saanut pelkkää pa**aa niskaan heidän osaltaan kaikki nämä vuodet kun olen tuloksetta yrittänyt saada baarissa.
He ovat itse rumia ja lihavia mutta auta armias kun tämmöinen rumilusmies edes lähestyy heitä niin johan tulee vihankatseita, kai ne sitten saa seksiseuraa ketmeiltä eivätkä sitten halua olla meikäläisen kanssa tekemisissä.
Mitä tulee tavis/hoikkiin/kauniisiin naisiin niin rehellisesti sanottuna en tiedä miten he suhtautuvat minuun koska en ole ikinä edes yrittänyt heitä, pidän sitä niin 100% epärealistisina.Ehkäpä sun pitää muuttaa asennettas ja kehonkieltäsi sen suhteen. Mä uskallan väittää että lähestyt naista juuri alistuvaisella asenteella jolloin hän tuntee olevansa sua ylempänä. Se nyt vaan ei kiihota ryhävalasta tai baarin kuumintakaan koska ne on naisia.
Toinen seikka on se että tunnistat ihmisen joka haluaa seuraa, vältyt monilta koppavilta läskeiltä jos tunnistat ne. Mua ainakin huvittaa koppavat läskit jotka yrittää mua ja on todella ylimielisiä. En vaan jaksa tuhlata aikaani niihin, paitsi jos kohteeni on läskin seurassa. Molemmat pitää huomioida :) - Ex----------PUA
Kuinka moni nainen on luvannut seksiä juomasta?
Tuskin kovin moni XDMinulle joskus tuli pöytään kaksi naista, ja toinen sanoi että "tuon tasoista naista et saa kotiisi yöksi, jos et tarjoa sille".
Nyt odotellaan kun yrität saivarrella että "niin oon mäkin kotona käynyt muttei se tarkoita seksiä" tai patologisena valehtelijana syytät minua valehtelusta. - Ex----------PUA
jupatumi kirjoitti:
Mitä tulee tavis/hoikkiin/kauniisiin naisiin niin rehellisesti sanottuna en tiedä miten he suhtautuvat minuun koska en ole ikinä edes yrittänyt heitä, pidän sitä niin 100% epärealistisina.Näinpä.
Joka tapauksessa, mitä näistä tapauksista voisi sanoa, on sen että jos tuon kaliiberin nainen oli noin ystävällinen minulle ja ei vaatinut seurastaan maksua juomissa, vaikka on 20v YTN ja sitten samalla kun luen tästä sinun kohtalostasi, ja sitten siitä miten jotkut laardipätkät olivat inisseen siitä kun mies ei ole "pitkä" vaikka oli heitä pidempi, niin tulee kyllä mieleen että naisten hypergaminen ahneus kyllä kusee aikalailla, sillä palstakurpat yrittää saada miehiä naimaan alaspäin, mutta kun ATN-luokankin naiset ovat jo pahempia kuin YTN-luokan, niin käy juuri niin että jokainen häviää.
Esim. mitä jos koittaisit vaikka ihan koemielessä KTN-tason naista ja ilman drinkin tarjoamista? Tai vaikka vähän tasokaampaa naista, kuintuo edellisen viikonlopun, ja ilman drinkkiä? (TUo KTN-idea on sikäli huono, että usein juuri KTN-tason naisilla on eniten noussut päähän, koska niitä lähestytään eniten, valitettavasti hypergamia on näemmä levinnyt vielä sitäkin alemmille tasoille, kuten näimme). - Ex----------PUA
Näinpä.
Joka tapauksessa, mitä näistä tapauksista voisi sanoa, on sen että jos tuon kaliiberin nainen oli noin ystävällinen minulle ja ei vaatinut seurastaan maksua juomissa, vaikka on 20v YTN ja sitten samalla kun luen tästä sinun kohtalostasi, ja sitten siitä miten jotkut laardipätkät olivat inisseen siitä kun mies ei ole "pitkä" vaikka oli heitä pidempi, niin tulee kyllä mieleen että naisten hypergaminen ahneus kyllä kusee aikalailla, sillä palstakurpat yrittää saada miehiä naimaan alaspäin, mutta kun ATN-luokankin naiset ovat jo pahempia kuin YTN-luokan, niin käy juuri niin että jokainen häviää.
Esim. mitä jos koittaisit vaikka ihan koemielessä KTN-tason naista ja ilman drinkin tarjoamista? Tai vaikka vähän tasokaampaa naista, kuintuo edellisen viikonlopun, ja ilman drinkkiä? (TUo KTN-idea on sikäli huono, että usein juuri KTN-tason naisilla on eniten noussut päähän, koska niitä lähestytään eniten, valitettavasti hypergamia on näemmä levinnyt vielä sitäkin alemmille tasoille, kuten näimme).Alku tippui tuosta pois, siinä siis kerroin kotikaupunkini missikisoihin osallistuneesta ytnistä, joka oli ensimmäinen lähestymäni nainen ja jonka kanssa tulin oikein hyvin toimeen.
- Hukassa2016
Alku tippui tuosta pois, siinä siis kerroin kotikaupunkini missikisoihin osallistuneesta ytnistä, joka oli ensimmäinen lähestymäni nainen ja jonka kanssa tulin oikein hyvin toimeen.
Puhut paljon, mutta asiaa. Oman kokemukseni mukaan myös KTN tason naiset todellakin luulevat itsestään liikoja, juurikin että moni muukin lähestyy heitä. Pienellä paikkakunnalla kaikki tämä tehostuu jos vielä baarissakin on miesvoittoinen kävijä määrä :)
- Ex----------PUA
Hukassa2016 kirjoitti:
Puhut paljon, mutta asiaa. Oman kokemukseni mukaan myös KTN tason naiset todellakin luulevat itsestään liikoja, juurikin että moni muukin lähestyy heitä. Pienellä paikkakunnalla kaikki tämä tehostuu jos vielä baarissakin on miesvoittoinen kävijä määrä :)
Juurikin näin!
Tavallaan näen, että tässä on siksi eräänlaisena toivona se, että suurella tuurilla voit osua hyvään ajoitukseen, jolloinka hypergamia on mennyt jonkun tasokkaan naisen kohdalla "rikki", ja sinulla voi käydä flaksi.
Pitää itse sanoa, että olin suoranaisen häkeltynyt tuosta ytnistä, että ei edes tullut mieleen että se poitsu voisi olla vain sen kaveri, mutta jälkeenpäin kyllä jurppii kun en ottanut selville.
Sen sijaan, juuri kaikkein suurin vääntö lienee näissä KTN-tason naisissa, juuri kuten sanoit, että mitä pienempi mesta, sen suurempi heidän hypergamiansa.
Nyt vain ikävä ilmiö on tuo, että ATN-luokka on astunut samaan junaan, joten ei olisi ihme, että jos tavalllinen KTM käy koittamassa onneaan, se näiltä saa kaikilta pakit. - Hukassa2016
Juurikin näin!
Tavallaan näen, että tässä on siksi eräänlaisena toivona se, että suurella tuurilla voit osua hyvään ajoitukseen, jolloinka hypergamia on mennyt jonkun tasokkaan naisen kohdalla "rikki", ja sinulla voi käydä flaksi.
Pitää itse sanoa, että olin suoranaisen häkeltynyt tuosta ytnistä, että ei edes tullut mieleen että se poitsu voisi olla vain sen kaveri, mutta jälkeenpäin kyllä jurppii kun en ottanut selville.
Sen sijaan, juuri kaikkein suurin vääntö lienee näissä KTN-tason naisissa, juuri kuten sanoit, että mitä pienempi mesta, sen suurempi heidän hypergamiansa.
Nyt vain ikävä ilmiö on tuo, että ATN-luokka on astunut samaan junaan, joten ei olisi ihme, että jos tavalllinen KTM käy koittamassa onneaan, se näiltä saa kaikilta pakit.Mutta mitäpä jos yrittää itse rikkoa naisen hypergamia? Esimerkiksi pilkkaamalla jotenkin häntä.
Tässä on riskinsä, mutta erottuuhan sitten hyvässä tai pahassa muista kuolaavista kundeista. Mutta joka tapauksessa isossa baarissa ja parhaimmillaan nais voittoisessa paikassa KTN naistenkin seksuaalinen arvo vähenee, kun tarjontaa on paljon. Senhän takia eräät naiset huorittelevat kun joku tarjoaa pimpulaa keveämmin kuin he. - tarralenkkari161
Minulle joskus tuli pöytään kaksi naista, ja toinen sanoi että "tuon tasoista naista et saa kotiisi yöksi, jos et tarjoa sille".
Nyt odotellaan kun yrität saivarrella että "niin oon mäkin kotona käynyt muttei se tarkoita seksiä" tai patologisena valehtelijana syytät minua valehtelusta.Eli vastaus on yksi nainen (luultavasti keksitty muttei sen väliä), joka ei edes sanonut, että tarjoamalla juomia saat naisen, vaan että ilman tarjoamista (=humalaan juottamista?) et saa.
Olisi varmaan paljon ennen pilkkua pyytää se lihava nainen pizzalle ja sitten kertoa, että sulla on kotona sipsejä ja suklaata.
- tosihyväherja
REEEEPS
Tää oli päivän/kesän paras hahaaa
- kokenutmies--
Lihavat naiset vaatii niitä samoja miehiä kun missitkin. Kaverikin on saanut monesti pakit vähemmän kauniilta naisilta. Kaveri on hiukan ylipainoinen mutta ei kelpaa samantasoisille naisille.
- Niitti333
Olisi parasta kun sekä miehet että naiset luopuisivat kaupankäynnistä. Kaupankäynti on ällöttävää kummallekin osapuolelle.
Jos suostuu tarjoamaan koko illan, ei pidä automaattisesti olettaa että seksiä irtoaa. Kaikenlaiseen kaupankäyntiin liittyy huijauksen mahdollisuus. - Totuus_1
Miksi kukaan haluaisi pillua todella lihavalta naiselta?
Sehän kun oikeen juottaa ihmisen, niin sillä tulee halu lähtee lähinnä kotiinsa koisimaan ja tuskin ympärikännissä edes on huomioinut millään tavalla sun tarjoamisiasi..Ihminenhän menee ku zombi kunnon kännissä.
Vain idiootti juottaa tuntemattomia ihmisiä, mut toi oli sulle ihan oikeen ja toisaalta eipä tuossa suurtakaan vahinkoa tapahtunut...Ajattele se niin, että ehkäpä vältit jopa herpeksen tai jotain, niin helpottaa.Reikä se on rusakollakin.
Mitäs yritit lihavaa. Laiha olisi kaatunut vähemmällä tarjoamisella.- OnnellinenValaaton
Jätä suomalaiset hikiset ja haisevat femakkolesbot ja lahtivalaat luiskaan ja hae slaavilainen kaunotar itsellesi. He osaavat pitää huolta itsestään, miehestään ja erinomaista ruokaakin tekevät mielellään. En voi kuin suositella omalla kokemuksellani. Enää en pottunokkia huolisi.
- HannaPyylevä
Eihän se läski sattunut olemaan SDPn edustaja Hanna Huumonen? Hän ainakin on lihava, vaikka väittää olevansa ryhmäliikuntaohjaaja. Taitaa liikkua vain pizza, alkoholi ja suklaa suusta suoleen...
- mawaifushot
Atm ostaa seksinuken ja painii sen kanssa. Kumpi voittaa?
Vastaus: koko maailma: miehille vähemmän "kilpailua", naisille vähemmän seksuaalista häirintää, atm:lle rahallista säästöä. - kylläsesiitäx
Noo-elämä jatkuu ap:kin..:) aina ei onnista mutta kuka tietää seuraavasta kerrasta,,
Jumankaude kato itseäs peilistä , ja mieti, sullakkaan ei muuta mielessä kuin pillu ja saaminen. Mulle ei kukaan tarjoile , enkä ottaisi vastaankaan sen tietää jo etukäteen. Vanha jo olenkin Onneksi. Minun nuoruudessa ei miehet olleet tuollaisia. Maailma ja arvot muuttuneet näköjään. Miten kehtaat tulla ketomaankaan tuollaista tänne. Tosin naisetkin muuttuneet enemmän antavaisemmiksi, Mutta sellaiset naiset tuskin arvostaa itseään saatikka muitakaan. Sanoinpahan mielipiteeni minäkin.
- Hukassa2016
"Tosin naisetkin muuttuneet enemmän antavaisemmiksi, Mutta sellaiset naiset tuskin arvostaa itseään saatikka muitakaan "
" Mulle ei kukaan tarjoile"
Kiitos näistä. Nykyään ne antavaisemmat naisetkin jopa tarjoilevat juomia että saisi sen miehen minkä haluavat yhdeksi illaksi. Voisit jopa ottaa niistä opiksi että saisit sinäkin joskus kyytiä ;)
- seksipillupallit
kumpa oisit tullu mulle, tarjolla viiniä pillua ja meheviä rintoja 🍑🍒🌽
- 565758
Hymyilee leveästi :) :)
- miksietkerrokerroheti
ykäjäbien mukaan poliisien soitto ois voinu ehkä no ei vaines auttaa
pelkään suomen ykäilijöitä oon netis 247 älä kerro poliisille- enosmatsoitankopol
niin älä kerro
poliisille että nooh kerro kaikki poliiseille hehän ovat ykätyyppien bestiksiä ja kuka ei haluaisi valvoa lakia vapaallakin siis peloittavajuttu öö on tässä että
lakivalvonta voi olla liiankin hyvää. eli suomes ei kai tehdä muuta ns. kamuleiden kanz. sit olla kivoja niil jotka on saanu töitä tai kouluja käy yms koska ite käy kans
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1333373Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382653Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302485Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631192376Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .322150- 1151800
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741458Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141452Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121341- 661198