Voisko joku evokki kertoa että miksi

yxihmettelevä

Siis miksi pitää kynsin hampain pitää kiinni evomoraalista vaikka kaikki tetävät sen surkeat seuraukset?

19

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyn_vaan

      Mitä on evomoraali? Miten se eroaa moraalista?

      • anti-jyri

        Evomoraali on sitä, että naisia saa raiskata ja kenet tahansa saa tappaa jos tuntee halua. Ainoa maailmankolkka, jossa evomoraalia tavataan, on Jyrin korvien välissä.


      • jyritässäopastaahei

        Just noin. Evokeilla ei ole moraalisesta oivallisuudesta harmainta aavistustakaan, kiitos bg-open.


      • opettele_ajattelemaan
        jyritässäopastaahei kirjoitti:

        Just noin. Evokeilla ei ole moraalisesta oivallisuudesta harmainta aavistustakaan, kiitos bg-open.

        No niin, päätit taas tulla esittelemään omahyväisen ja tekopyhän ja kreationistisen nihilistin aivopierujasi. Kun ymmärtäisit edes hävetä, mutta sitähän te omahyväiset nihilistit ette osaa ettekä tule koskaan oppimaankaan. Ymmärrän hyvin sen, ettet enää löydä seuraa muualta kuin sisäsiittoisten nihilistihomojen piiristä.


    • Jamitami

      Minä olen kristitty ja uskon evoluutioon tieteen selityksenä lajien kehityksestä, mutta mikä se evomoraali mahtaa olla?

      • jyrkityrki

        Se on Jamitami sillä tavalla että evomoraali on juuri tuota henkistä laiskuutta jonka vuoksijoku evoluutioon uskova luulee olevansa kristitty.


    • utti
      • jyritys

        Kyllä osa evomoraalia tulee nimenomaan evoluutiosadun omaksumisesta, sillä evolutionistithan ottavat eläinten käytöstavoista itselleen oikeutuksen käyttäytyä kuin eläin. Esim evokkiakat ovat simpanssinaaraiden tavoin jakorasioita joka ikinen ennen avioitumistaan ja homoevokit myös ottavat oikeutuksen eli moraalisen oikeutuksen homostelulleen eläimistä, erityisesti joistakin apinoista jotka näennäisesti homostelevat pitäessään ryhmänsä hierarkian aisoissa.


      • näin.se.nyt.vain.on
        jyritys kirjoitti:

        Kyllä osa evomoraalia tulee nimenomaan evoluutiosadun omaksumisesta, sillä evolutionistithan ottavat eläinten käytöstavoista itselleen oikeutuksen käyttäytyä kuin eläin. Esim evokkiakat ovat simpanssinaaraiden tavoin jakorasioita joka ikinen ennen avioitumistaan ja homoevokit myös ottavat oikeutuksen eli moraalisen oikeutuksen homostelulleen eläimistä, erityisesti joistakin apinoista jotka näennäisesti homostelevat pitäessään ryhmänsä hierarkian aisoissa.

        Noinhan sinä märissä unissasi kuvittelet. Ikävä kyllä joudut edelleen tyytymään oman käden onneen ja hirvinaudan pökkimiseen.


    • Ja.sitten.asialinjalle

      Minkälainen lapsuus on sinustakin Jyri mahtanut tuollaisen ihmisen tehdä...

      • hhgtyyhhjuj

        No katsos minä elin lapsuuteni Kauhavan Härmässä, siis ihan maailman parhaassa paikassa jossa en kuullut nuoruudessani sanaa avioero. Siis en koskaan.

        Niin oli suojattua ja kaunista eloni lapsuudessani että opin pitämään arvossa hyvyyttä ja uskollisuutta ja moraalista oivallisuutta.

        No, sitten tuli opiskeluaika ja piti lähteä Stadiin ja Bottalle jne. ja valitsin aineikseni mm. psykopuolen jutut ja koska olin aktiivinen monilla osa-alueilla niin toki kävin tuolloin vapaa-ajalla myös stalinistikommarien kursseilla, heheh. Pääsin niin hyvin sisäpiireihin silloin että kukaan ei usko mitä minulle silloin syötettiin. K. M. oli silloin kovaa valuuttaa, hehe. vaan ei ole enää yhtään missään.
        No, tulin noteeratuksi kuitenkin itänaapurissa sen politiikan edistäjänä ja pääsin heidän rahoittamanaan heidän silloisen sydänystävän Kiinan yliopistoihin opiskelemaan järkevää ajattelua, hehe. Siksi olen tässä, tosin se on vain yksi syy.

        Muuten onko kukaan osannut panna merkille Kiinan yliopistojen tapaa suhtautua evoluutio-ajatteluun? Heh ehehhe. Se on hauskuudessaan ihan oma bisnelukunsa.

        Siis mistään ei löydy takuulla yhtä paljon aitoja fossiileja kuin Kiinasta, ehheh. Ja finnevokit niitä ostelee jos sattuvat tuonne pääsevänsä. Heheh


      • Ja.sitten.asialinjalle
        hhgtyyhhjuj kirjoitti:

        No katsos minä elin lapsuuteni Kauhavan Härmässä, siis ihan maailman parhaassa paikassa jossa en kuullut nuoruudessani sanaa avioero. Siis en koskaan.

        Niin oli suojattua ja kaunista eloni lapsuudessani että opin pitämään arvossa hyvyyttä ja uskollisuutta ja moraalista oivallisuutta.

        No, sitten tuli opiskeluaika ja piti lähteä Stadiin ja Bottalle jne. ja valitsin aineikseni mm. psykopuolen jutut ja koska olin aktiivinen monilla osa-alueilla niin toki kävin tuolloin vapaa-ajalla myös stalinistikommarien kursseilla, heheh. Pääsin niin hyvin sisäpiireihin silloin että kukaan ei usko mitä minulle silloin syötettiin. K. M. oli silloin kovaa valuuttaa, hehe. vaan ei ole enää yhtään missään.
        No, tulin noteeratuksi kuitenkin itänaapurissa sen politiikan edistäjänä ja pääsin heidän rahoittamanaan heidän silloisen sydänystävän Kiinan yliopistoihin opiskelemaan järkevää ajattelua, hehe. Siksi olen tässä, tosin se on vain yksi syy.

        Muuten onko kukaan osannut panna merkille Kiinan yliopistojen tapaa suhtautua evoluutio-ajatteluun? Heh ehehhe. Se on hauskuudessaan ihan oma bisnelukunsa.

        Siis mistään ei löydy takuulla yhtä paljon aitoja fossiileja kuin Kiinasta, ehheh. Ja finnevokit niitä ostelee jos sattuvat tuonne pääsevänsä. Heheh

        Kertoisitko hieman tarkemmin siitä kiinalaisesta yliopistosta? Sen on täytynyt olla kovastikin LAADUKAS?


    • He pitävät sitä normaalina ja elävät valheessa.

      • on.siinä.kompetenssia

        Kertoo ihminen, joka uskoo pyhiin numeroihin. Hih.


      • on.siinä.kompetenssia kirjoitti:

        Kertoo ihminen, joka uskoo pyhiin numeroihin. Hih.

        En usko vaan tiedän jotain mitä sinä et tiedä


      • opettele_jotain
        HolyNumber3 kirjoitti:

        En usko vaan tiedän jotain mitä sinä et tiedä

        No mutta, uusi tekopyhä ja omahyväinen kreationistinen nihilisitkö se siinä kirjoittelee? Pysyisit vain äidin helmoissa, jos et tuon parempaan pysty. Sinulla on tietysti suuret luulot itsestäsi aivan kuin kaikilla muillakin kreationisti-nihilisteillä, mutta saat kyllä pian huomata, että oppimaton kuusivuotiaskin päihittää sinut mennen tullen. Menepä siis takaisin äitisi helmoihin kouluikää odottamaan.


      • opettele_jotain kirjoitti:

        No mutta, uusi tekopyhä ja omahyväinen kreationistinen nihilisitkö se siinä kirjoittelee? Pysyisit vain äidin helmoissa, jos et tuon parempaan pysty. Sinulla on tietysti suuret luulot itsestäsi aivan kuin kaikilla muillakin kreationisti-nihilisteillä, mutta saat kyllä pian huomata, että oppimaton kuusivuotiaskin päihittää sinut mennen tullen. Menepä siis takaisin äitisi helmoihin kouluikää odottamaan.

        Voihan olla että olen hullu , who knows ?


      • opettele_jotain kirjoitti:

        No mutta, uusi tekopyhä ja omahyväinen kreationistinen nihilisitkö se siinä kirjoittelee? Pysyisit vain äidin helmoissa, jos et tuon parempaan pysty. Sinulla on tietysti suuret luulot itsestäsi aivan kuin kaikilla muillakin kreationisti-nihilisteillä, mutta saat kyllä pian huomata, että oppimaton kuusivuotiaskin päihittää sinut mennen tullen. Menepä siis takaisin äitisi helmoihin kouluikää odottamaan.

        Mutta kovasti vastaukseni osui sinuun kun valituksen määrä oli melkoinen


    • Niin, miksi pidät kynsin hampain kiinni evomoraalistasi, vaikka sinulle on luvuttoman monta kertaa ilmoitettu ettei se ole yhdenkään evon moraali?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      454
      10164
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2546
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1997
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1739
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1462
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      157
      1331
    8. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1308
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1270
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1185
    Aihe