Saatteko paljon privaattiviestejä palstakeskusteluihin liittyen?
Jos saatte, niin mikä sävyisiä ne ovat olleet?
Onko kukaan osoittanut kiinnostusta teihin niiden kautta?
Kysymys rekisteröityneille
11
154
Vastaukset
En.
Eipä ole näkynyt.
En mutta olenkin varattu
goldrose kirjoitti:
Privana ei taida olla täällä😍 jos ei sähköpostiin uskalla ilmoittaa.
Silmäni on lisännyt rohkeutta . Kaksi ihmistä kirjoittanut. Mutta en tiedä mitä ne haluaa ystävyyttä vai jotain muuta?.
Ei yhtään, mutta en tosin ole aktivoinut postia, joten mahdotontahan se olisikin.
Rekkautumisen etu on, että sitten näkee kätevästi, jos joku on vastannut keskustelussa kommenttiin. Lisäksi minun mielestä on kivampi itseä ja muita kohtaan keskustella tunnistettavalla vakiintuneella nimimerkillä.
Välillä tulee kyllä mieleen, että joidenkin keskustelijoiden kannattaisi hyödyntää yksityisviestien mahdollisuutta.HC-ätmel kirjoitti:
Joo, luolamadonna ainakin voisi keskittyä lähettelemään yksityisviestejä itselleen.
Heh.. joo, Joe Bob ja kumppanit kaikki samaan sähköpostirinkiin. :D
En käytä S24:n sähköpostia, joten käyn siellä äärettömän harvoin. Reilun vuosikymmenen aikana sinne on tullut muutama yhteydenotto. Mutta nyt kun muistutit, niin vilkaisin. Siellä oli allaoleva viesti:
Vuodesta Sandrina Omaru
Abidjan. Cote dIvoire,
Länsi-Afrikka .
Hei Dearest,
Olen syvä sen suhteen ja nöyrä mukaan pyydän todeta seuraavaa rivejä ystävällisistä käsiteltäväksi, toivottavasti säästele joitakin arvokkaita minuutin lukea seuraava valituksen sympaattinen mielessä. Minun on tunnustettava, että se on erittäin suuria toiveita, iloa ja innostusta, että minä kirjoitan sinulle tämän sähköpostin tiedän ja uskon uskon, että se on varmasti löytää hyvässä kunnossa terveyden.
Nimeni on Sandrina Omaru; Olen ainoa lapsi edesmennyt vanhempien Chief. Mr. Williams Omaru. Isäni oli erittäin arvostettujen yritysten magneetti jotka toimivat pääkaupungissa Norsunluurannikon aikana hänen päivää.
On surullista todeta, että hän kuoli mystisesti Ranskassa aikana yksi hänen liikematkoja ulkomaille Vaikka hänen äkillinen kuolema oli sidoksissa tai pikemminkin epäillään masterminded jota setä kaivoksen jotka matkustivat hänen kanssaan tuolloin. Mutta Jumala tietää totuuden! Äitini kuoli, kun olin juuri 6v vanha, ja sen jälkeen isäni vei minut niin erikoinen.
Ennen kuolemaa isäni, hän soitti minulle ja kertoi minulle, että hänellä on summa kolme miljoonaa, kuusisataatuhatta euroa. (€ 3,600,000.00) hän talletetaan yksityisen pankin täällä Abidjanissa Norsunluurannikko .. Hän kertoi, että hän tallettamalla rahat nimeni, ja antoi minulle kaikki tarvittavat oikeudelliset asiakirjat koskevat tätä tallettaa pankin kanssa,
Olen vain 22 vuotias ja yliopiston perustutkintoa ja todellakaan tiedä mitä tehdä. Nyt haluan rehellisesti ja GOD fearing kumppani ulkomailla, joka voin siirtää rahat hänen apua ja kaupan jälkeen tulen ja oleskella pysyvästi maassanne asti niin aika, että se on kätevä minua palaamaan takaisin kotiin, jos olen niin himoita. Tämä johtuu siitä, että olen kärsinyt paljon asettaa selkänsä seurauksena jatkuvien poliittisten kriisien täällä Norsunluurannikolla.
Kuolema Isäni todella tuoma suru elämääni. Haluan myös sijoittaa rahastoon alla huolellisesti, koska olen tietämätön liikemaailmassa. Olen vilpitön halu oman vaatimattoman apua näillä regards.Your ehdotuksia ja ideoita tullaan arvostettu. Mikä osuus kokonaismäärästä kysymyksessä otat kun rahasto on siirretään tilillesi ja tulen yli tavata?
Ole hyvä, pitävät tätä ja saada takaisin minulle mahdollisimman pian. Välittömästi Vahvistan haluasi, minä lähetän teille kuvan ja myös ilmoittaa teille lisätietoja mukana tässä asiassa. Vastaa minulle tähän sähköpostiosoitteeseen: ([email protected])
Ystävällisin terveisin,
Sandrina OmaruSinkut palstalaisilta ei ainuttakaan, niinpä toivonkin nyt palstan naisten lähettävän runsaasti seksiviestejä
Kolmelta henkilöltä on tullut viestejä kokoaikana.
Kommentoitu keskusteluketjussa ollutta asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924687
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?853969Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1533735Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881719
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717