Katsokaapa miesten telinevoimistelua. Siellä on ulkonäöllisesti komeita miehiä. Eivätkä ole mitään pitkiä miehiä.
Telinevoimistelija miehet on komeita
10
136
Vastaukset
- tietoasulle
Telinevoimistelijat onkin vasta poikasia. Miehet harrastaa aivan muita lajeja.
- suomuinenolento
et vakuuta edes itseäsi. lopeta jo ajoissa.
- jennaleenamarjatta
Oon kuumana kiekonheittäjiin ja kuulantyöntäjiin. Ne on niiiii ihquja! ;P
- hsdjkfskdf
Niissä mitoissa olevia ukkoja on tälläkin palstalla jotenka kimppuun vaan jos kiinnostaa.
- shortmensuck
hsdjkfskdf kirjoitti:
Niissä mitoissa olevia ukkoja on tälläkin palstalla jotenka kimppuun vaan jos kiinnostaa.
Huom! samoissa ympärysmitoissa, ei pituusmitoissa.
- mielenkiintonaisiinheräs
Olen jo jonkin aikaa ollut kadottaneena mielenkiintoani naisia kohtaan, nyt kun olen katsellut naisten olympiavoimistelua mielenkiintoni on jonkin verran palautunut, koska olympiatason voimistelijanaiset ovat fyysisesti aitoaja ilman mitään "hetkutuksia". Naista on paljon mukavampi katsella kun nainen on fyysisesti luonnollinen (: ja itsevarma omana itsenään. Samanlaisia tuntemuksia syntyy myös muiden lajien olympia- ja huippu-tason naisurheilijoiden vaikutuksesta.
Haluaisin oll ayhtä pitkä ja nopea kun usain bolt. Saisin sitten pilluakin heposti
- fastbolt
Tarkoitit varmaan 2 sekunttia.
Juuri yks ilta sanoin, että edustavat nk. nättien poikien urheilija ryhmää. Itsekin olin vähällä ryhtyä telinevoimistelijaksi yläasteella. Opettajan kannustamana, mutta olisinko sitten päätynyt nättien poikien kanssa samaan leiriin. Kukapa tietää. :)
Nile Wilson on ihan söpö. Mun tytöt saisi tuoda kotiin kyllä semmoisen söpön, mielellään hyvätapaisen ja naista kauniisti kohtelevan nuoren miehen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3841113- 641076
- 61832
- 57749
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99678Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49651Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14648- 26643
- 68630
- 57600