Kummat kaipaavat enemmän ulkonäkönsä kehumista, miehet vai naiset?
Ihmisen ulkonäkö
12
137
Vastaukset
Naisten itsetunto kuolee jos ei joku jännämies kehu niitä joka päivä.
- EiSeMtn
Sen verran tiuhaan tahtiin nuoret miehet lähettelevät itsestään kuvia, ilman vaatteita, että sanoisin miesten olevan aika paljon kehujen perään.
Ei se mtn, täti tykkää. Eiköhän kehujen kaipuun määrä riipu kuitenkin enemmän luonteesta ja elämäntilanteesta kuin sukupuolesta. Ja vielä sitten siitäkin millaisia muita asioita on, joiden varaan oma itsetunto rakentuu.
- kokemuksenimukaan
Nuoret miehet.
- silkkoa-sisältä
Miehet. Olenkin oppinut kehumaan vuolaasti sellaisia miehiä, jotka sitä erityisesti kaipaavat, vaikka heidän ulkonäkönsä ei täysin itseäni miellyttäisikään. Pienistä vihjeistä on helppo päätellä, mitä he toivovat, kehutaanko nuorekkuutta, tyylikkyyttä, silmiä, vartaloa tai karismaa.
Itse naisena en ulkonäkökehuista enää kauheasti syty. Etenkin jos olen kiinnostunut miehestä tosissaan, se on usein pettymys, että pelkkää ulkonäköä kehutaan. Ajattelen, että täsmälleen minun näköiseni voi olla luonteeltaan myös täysi kusipää tai bimbo ja näen mielessäni miehen kehumassa minun näköistä tyhjäpäätä samoilla sanoilla. Se latistaa fiiliksen kummasti. Parhaat kehut jotka olen saanut, liittyvät luonteeseeni ja persoonaan. Ne onkin tulleet miehiltä, joiden kanssa olen seurustellut pisimpään eli vuosia.- stadineito
Komppaan! Pieleen menee myös muhun tutustuminen jos puhe pyörii vaan ulkoisessa habituksessa. Kun nainen on tietyn näkönen, monet äijät luulee heti tietävänsä millanen sä oot ja mitä sä heiltä haluat. Ja sit kun et ookaan vaikuttunu niiden kliseiden laukomisesta, ne melkein suuttuu!
No onneks on niitäkin miehiä, jotka osaa keskustella ihmisen kanssa eivätkä koko ajan alleviivaa vain sukupuolta. Ja niitä ei löydy baareista.
- Luolasukeltaja
Kissat
(Reps)- tääontärkeetä
Joo joo mutta. Uros- vaiko naaraspuoliset?
- Luolasukeltaja
tääontärkeetä kirjoitti:
Joo joo mutta. Uros- vaiko naaraspuoliset?
Sulla ei ole mun huumorintajua.
(mou) - tääkinontärkeetä
Luolasukeltaja kirjoitti:
Sulla ei ole mun huumorintajua.
(mou)Eikä sulla mun.
(nau)
Sukupuolesta riippumatonta, täysin yksilön kehuntarpeista kiinni.
- ikisinkkuäijä
Nuoret sitä kaipaa enemmän ku varttuneemmat ihmiset ja se on ihan luonnollista.
Mutta olishan se kiva jos aikamieskin sais joskus kehuja ulkonäön suhteen eikä vaan toistoa että oot ihan mukava tyyppi. En sentään ole ihan rumimmasta päästä mutta sitä ei ilmeisesti passaa sanoa ääneen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5201608- 641176
- 61872
- 62871
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691