Vrkon käyttö rajoittui

sökösökö

Hei! Ostinpa uuden tietokoneen jossa win10. Yks kaks nettiyhteys katkesi ja verkon alla luki rajoitettu. Nettiyhteys tulee puhelimen kautta jaettuna. Sitten avasin avast tietoturvaohjelman jossa valinta avaa yhtyes ja klikkasin niin avasi nettiyhteyden ????
Koneen asetuksien alussa kysyttiin verkon nimeä ja salasanaa jota käytän nettiyhteyteen ja annoin puhelimeni nimen ja salasanan ei kai se voi vaikuttaa jotenkin häiritsevästi? Minulla on rajaton nettiyhteys puhelimessa nopeus 100.

En ole ostanut avastia enkä ladannu sitä mutta tällä hetkellä vaikuttaa siltä kuin avast olisi ottanu koneen jotenkin haltuun???

7

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "En ole ostanut avastia enkä ladannu sitä mutta tällä hetkellä vaikuttaa siltä kuin avast olisi ottanu koneen jotenkin haltuun???"

Mistä se Avast siihen päässyt sotkemaan?

"Koneen asetuksien alussa kysyttiin verkon nimeä ja salasanaa jota käytän nettiyhteyteen ja annoin puhelimeni nimen ja salasanan ei kai se voi vaikuttaa jotenkin häiritsevästi? "

Siis kun yhdistää langattomaan verkkoon, käytetään langattoman verkon nimeä ja salasanaa mikä sinun langattomalla verkollasi on siitä puhelimesta jaettuna.

Sinun pitää tietysti itse tietää minkä nimisen verkon olet puhelimestasi jakanut ja minkä salasanan olet sinne laittanut.

• pettynytpettynyt

Avast oli jo tässä koneella valmiina niin että minun olisi vain pitänyt se asentaa ja ostaa utta kun en osta piste. saa luvan ilmaiset tietoturvat riittää ..on riittäny aiemminkin .

Oman puhelimen tiedän ja sen salasanan, tietysti!

• Niin mutta kun se Avast on oikeastaan haittaohjelma mikä kerää tiedot ja myy eteenpäin siinä missä Windows. Ja mihin helvettiin sen pitäisi "riittää" ? Miksi ei vaan voi poistaa tuollaisia roskaohjelmia ja käyttää ilman roskaohjelmia? Olkoot ne roskaohjelmat maksullisia tai maksuttomia?

• free.crap

AVG on toinen paskaohjelma, kerran halvaannutti windows 8.1:n poistamalla tärkeitä dll tiedostoja virus vaulttiin.

• Eikö sinne kellon viereen tule tuollainen jossa näkyy kaikki lähellä olevat verkot http://ra.fi/2AdY ja siellä pitäisi näkyä se oma puhelimesikin

Sitten puhelimesta katsot verkon nimen jos et muuten selvää saa ja siellähän se salasanakin on http://ra.fi/lpWz

Ja kun laittelet ne salasanat niin oliko siellä kohta jossa se muistaa tai yhdistää automaattisesti valittuasi puhelimen

• peeetttyyynyyyt

Pääsen nettiin sitten heti kun laitan puhelimesta jaon päälle. Tää firefox on alkanu tökkimään muutenkin kaatuilee vähän väliä . Mitähän tässä pitäisi tehä? Hiiren osoitin tökkii ja siis ihan outoa.

• tyyyhmäääää

Käytä Edgeä äläkä aina valita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe