Arja Korisevan profiilin nostatuskonsertti Jyväskylän Paviljongissa sai surkean vastaanoton.
Paikalle mahtuu yli 1000 ihmistä, mutta vain 208 maksoi lipun. Tulot 4815 € kun maksimi oli 26 250 €.
Korisevan suosio on ollut laskusuunnassa jo vuosikaudet, mutta laimea osanotto oli silti aikamoinen pettymys. Konsertissa esiintyi myös Saija Varjus, mutta hän on pelleilynsä takia menettänyt loputkin uskottavuudestaan.
Kuinkahan kauan A. Koriseva vielä jaksaa masentaa suomalaisia julkaisemalla uusia levyjä ja menemällä kikattamaan tv-ohjelmiin?
Näitä rahat pois -artisteja on jo muutenkin ihan tarpeeksi.
Arja Korisevan konsertti täysi pannukakku
10
1324
Vastaukset
- Mä vaan
Koska tuo konsertti oli ?
Minun mielestäni Arja Koriseva sopii paremmin tanssilavoille, kuin konserttisaleihin esiintymään.- V_ö
On jo liian "vanha" laulamaan
- no silleen..
V_ö kirjoitti:
On jo liian "vanha" laulamaan
No Koriseva ei ole ainut joka voisi lopettaa laulamisen toinen on ainakin Tapani Kansa.
Siinä on niin tyhjänpäiväsin artisti kun olla voi
kulkee nenäpystyssä suu virneessä toivottavasti ei kompastu omiin jalkoihinsa.
Ja laulaa Kansa ei todellakaan osaa. - Leo
no silleen.. kirjoitti:
No Koriseva ei ole ainut joka voisi lopettaa laulamisen toinen on ainakin Tapani Kansa.
Siinä on niin tyhjänpäiväsin artisti kun olla voi
kulkee nenäpystyssä suu virneessä toivottavasti ei kompastu omiin jalkoihinsa.
Ja laulaa Kansa ei todellakaan osaa.Tapsa Kansa on yksi Suomen parhainmista artisteista. Hän osaa laulaa erittäin hyvin, toisin, kuin joku Koriseva.
no silleen.. kirjoitti:
No Koriseva ei ole ainut joka voisi lopettaa laulamisen toinen on ainakin Tapani Kansa.
Siinä on niin tyhjänpäiväsin artisti kun olla voi
kulkee nenäpystyssä suu virneessä toivottavasti ei kompastu omiin jalkoihinsa.
Ja laulaa Kansa ei todellakaan osaa.Siinä on taas katkeraa kaakatusta. Tapsa on kaikkea muuta, kuin turhanpäiväinen laulaja. Vanhemmiten hän on tullut vaan paremmaksi ( kuten kyllä muuten Kari Tapiokin. Se täytyy myöntää).
Ei Tapsa kulje nenä pystyssä ja mitäs sitten vaikkaa hän kulkisikin suu virneessä ? Tapsalla on söpö hymy.- jee
no silleen.. kirjoitti:
No Koriseva ei ole ainut joka voisi lopettaa laulamisen toinen on ainakin Tapani Kansa.
Siinä on niin tyhjänpäiväsin artisti kun olla voi
kulkee nenäpystyssä suu virneessä toivottavasti ei kompastu omiin jalkoihinsa.
Ja laulaa Kansa ei todellakaan osaa.No siinäpä tuli taas asiantuntevaa analyysiä Tapsan laulutaidoista.Vaikka Tapsa harvinaisen mulkku jätkä onkin,ni musiikillisessa mielessä ei todellakaan sieltä heikoimmasta päästä.Vaikkei Tapsan tyyli muhun oo koskaan oikein uponnut,ni enpä oo koskaan miestä laulutaidottomuudesta syyttänyt.
T.Alalla työskentelevä - Late
jee kirjoitti:
No siinäpä tuli taas asiantuntevaa analyysiä Tapsan laulutaidoista.Vaikka Tapsa harvinaisen mulkku jätkä onkin,ni musiikillisessa mielessä ei todellakaan sieltä heikoimmasta päästä.Vaikkei Tapsan tyyli muhun oo koskaan oikein uponnut,ni enpä oo koskaan miestä laulutaidottomuudesta syyttänyt.
T.Alalla työskenteleväAivan !Tapsa ei kuulu suosikkeihini,mutta se on myönnettävä,että lauluääntä ja-taitoa hänellä on vaikka muille jaettavaksi.
- Korisee
Korisevassa ei koskaan ole ollut muuta hyvää kuin ulkonäkö:)
- Retro Man
Tuskin on ulkonäkökään kovin häävi.
Oletko muuten käynyt Korisevan kotisivuilla?
Ne on täynnä imeliä kuvia ja ällöttävää ylistystä muijasta, joka on pelkkä kimalteisen 80-luvun tuote.
Laulunääni täysin persoonaton. - Korisee
Retro Man kirjoitti:
Tuskin on ulkonäkökään kovin häävi.
Oletko muuten käynyt Korisevan kotisivuilla?
Ne on täynnä imeliä kuvia ja ällöttävää ylistystä muijasta, joka on pelkkä kimalteisen 80-luvun tuote.
Laulunääni täysin persoonaton...Korisevan kotisivuilla.
Olen muuten samaa mieltä kanssasi, mutta ulkonäkö on edelleen Korisevan paras puoli.
Väittäisin Korisevaa yhdeksi Suomen kauneimmaksi nais artistiksi, ellei sitten ole se kaikkein kaunein;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482