Arja Korisevan konsertti täysi pannukakku

Dronningholm

Arja Korisevan profiilin nostatuskonsertti Jyväskylän Paviljongissa sai surkean vastaanoton.
Paikalle mahtuu yli 1000 ihmistä, mutta vain 208 maksoi lipun. Tulot 4815 € kun maksimi oli 26 250 €.
Korisevan suosio on ollut laskusuunnassa jo vuosikaudet, mutta laimea osanotto oli silti aikamoinen pettymys. Konsertissa esiintyi myös Saija Varjus, mutta hän on pelleilynsä takia menettänyt loputkin uskottavuudestaan.
Kuinkahan kauan A. Koriseva vielä jaksaa masentaa suomalaisia julkaisemalla uusia levyjä ja menemällä kikattamaan tv-ohjelmiin?
Näitä rahat pois -artisteja on jo muutenkin ihan tarpeeksi.

10

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan

      Koska tuo konsertti oli ?
      Minun mielestäni Arja Koriseva sopii paremmin tanssilavoille, kuin konserttisaleihin esiintymään.

      • V_ö

        On jo liian "vanha" laulamaan


      • no silleen..
        V_ö kirjoitti:

        On jo liian "vanha" laulamaan

        No Koriseva ei ole ainut joka voisi lopettaa laulamisen toinen on ainakin Tapani Kansa.
        Siinä on niin tyhjänpäiväsin artisti kun olla voi
        kulkee nenäpystyssä suu virneessä toivottavasti ei kompastu omiin jalkoihinsa.
        Ja laulaa Kansa ei todellakaan osaa.


      • Leo
        no silleen.. kirjoitti:

        No Koriseva ei ole ainut joka voisi lopettaa laulamisen toinen on ainakin Tapani Kansa.
        Siinä on niin tyhjänpäiväsin artisti kun olla voi
        kulkee nenäpystyssä suu virneessä toivottavasti ei kompastu omiin jalkoihinsa.
        Ja laulaa Kansa ei todellakaan osaa.

        Tapsa Kansa on yksi Suomen parhainmista artisteista. Hän osaa laulaa erittäin hyvin, toisin, kuin joku Koriseva.


      • no silleen.. kirjoitti:

        No Koriseva ei ole ainut joka voisi lopettaa laulamisen toinen on ainakin Tapani Kansa.
        Siinä on niin tyhjänpäiväsin artisti kun olla voi
        kulkee nenäpystyssä suu virneessä toivottavasti ei kompastu omiin jalkoihinsa.
        Ja laulaa Kansa ei todellakaan osaa.

        Siinä on taas katkeraa kaakatusta. Tapsa on kaikkea muuta, kuin turhanpäiväinen laulaja. Vanhemmiten hän on tullut vaan paremmaksi ( kuten kyllä muuten Kari Tapiokin. Se täytyy myöntää).
        Ei Tapsa kulje nenä pystyssä ja mitäs sitten vaikkaa hän kulkisikin suu virneessä ? Tapsalla on söpö hymy.


      • jee
        no silleen.. kirjoitti:

        No Koriseva ei ole ainut joka voisi lopettaa laulamisen toinen on ainakin Tapani Kansa.
        Siinä on niin tyhjänpäiväsin artisti kun olla voi
        kulkee nenäpystyssä suu virneessä toivottavasti ei kompastu omiin jalkoihinsa.
        Ja laulaa Kansa ei todellakaan osaa.

        No siinäpä tuli taas asiantuntevaa analyysiä Tapsan laulutaidoista.Vaikka Tapsa harvinaisen mulkku jätkä onkin,ni musiikillisessa mielessä ei todellakaan sieltä heikoimmasta päästä.Vaikkei Tapsan tyyli muhun oo koskaan oikein uponnut,ni enpä oo koskaan miestä laulutaidottomuudesta syyttänyt.

        T.Alalla työskentelevä


      • Late
        jee kirjoitti:

        No siinäpä tuli taas asiantuntevaa analyysiä Tapsan laulutaidoista.Vaikka Tapsa harvinaisen mulkku jätkä onkin,ni musiikillisessa mielessä ei todellakaan sieltä heikoimmasta päästä.Vaikkei Tapsan tyyli muhun oo koskaan oikein uponnut,ni enpä oo koskaan miestä laulutaidottomuudesta syyttänyt.

        T.Alalla työskentelevä

        Aivan !Tapsa ei kuulu suosikkeihini,mutta se on myönnettävä,että lauluääntä ja-taitoa hänellä on vaikka muille jaettavaksi.


    • Korisee

      Korisevassa ei koskaan ole ollut muuta hyvää kuin ulkonäkö:)

      • Retro Man

        Tuskin on ulkonäkökään kovin häävi.
        Oletko muuten käynyt Korisevan kotisivuilla?
        Ne on täynnä imeliä kuvia ja ällöttävää ylistystä muijasta, joka on pelkkä kimalteisen 80-luvun tuote.
        Laulunääni täysin persoonaton.


      • Korisee
        Retro Man kirjoitti:

        Tuskin on ulkonäkökään kovin häävi.
        Oletko muuten käynyt Korisevan kotisivuilla?
        Ne on täynnä imeliä kuvia ja ällöttävää ylistystä muijasta, joka on pelkkä kimalteisen 80-luvun tuote.
        Laulunääni täysin persoonaton.

        ..Korisevan kotisivuilla.
        Olen muuten samaa mieltä kanssasi, mutta ulkonäkö on edelleen Korisevan paras puoli.
        Väittäisin Korisevaa yhdeksi Suomen kauneimmaksi nais artistiksi, ellei sitten ole se kaikkein kaunein;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe