Kuubaketjut osoittavat palstamiesten katkeruuden

katkeruusvaltaamassa

Kaikki nämä kuubalaisviestiketjut kesän aikana ennen ja jälkeen raiskaustuomion osoittavat kuinka katkeria alemman tason miehet ovat naisille noin yleisesti ottaen.

Tulee jotenkin mieleen, että monet palstamiehet oikein iloissaan ajattelevat raiskauksesta kuultuaan että "siitäs sait" - ikäänkuin se olisi jonkinlainen kosto ja/tai "hyvitys" siitä että naiset yleisesti eivät ole osoittaneet ätmeille huomiota, läheisyyttä, seksiä..parisuhteesta nyt puhumattakaan.

Ajattelu kulkee tyyliin: "olette naiset tuoneet minulle pelkkää mielipahaa koko elämäni aikana vihaisentuimilla tylyillä pakeillanne, en kelpaa teille, olen teidän silmissä pelkkää ilmaa. Silti kaipaan ja himoitsen teitä päivittäin mutta en ikinä koskaan saa vastakaikua teiltä koska olen teille liian ruma ja vastenmielinen"

Tämä jatkuva "epäkelpoisuustunne"yhdistettynä em. läheisyyden, rakkauden ja seksin puutteeseen luo vähitellen mielessä katkeruuden tunteita naisia kohtaan ja ne vahvistuvat vuosien saatossa ja lopulta tunnetaan sitten oikein tyydytystä kun nainen raiskataan. Ätmi melkeinpä toivoo että naiset yleisesti ottaen välillä kärsii koska on itse kärsinyt koko ikänsä koska ei kelpaa naisille.

Valitettavasti alan tuntea samoja tuntemuksia itsekin, katkeruuteni ei kyllä ole (vielä?) sillä tasolla että olisin kosto/hyvitysmielessä hyvilläni siitä että nainen raiskataan, mutta nämä katkeruusajatukset tuntuvat vahvistuvan vuosi vuodelta, enkä tiedä mitä voisin tehdä asian suhteen.

Todennäköisesti ainoa (osa)ratkaisu katkeruuden vähentämiseksi on luovuttaa naisten suhteen henkisesti kokonaan 100%isesti ja siirtyä maksullisiin naisiin. Eihän maksulliset läheisyyden- ja rakkauden naiskaipuuta poista millään lailla, mutta katkeruus ei ainakaan lisääntyisi kun en enää saisi ties kuinka monetta (reippaasti yli 100 tässä vaiheessa) kertaa tylyt pakit, puhumattakaan kaikista niistä tuhansista mulkoilevista katseista mitä olen saanut naisilta pienestä pitäen jos näin saastaisen ruma on kehdannut edes vilkaista/hymyillä heitä kohti.

Olen 27 vuotias tyypillinen todella ruma hardcore ätmi.

27

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sönkkis

Yym, kait se joillain menee siihen potut pottuina kun tarpeeksi korpeaa. Eikä se rajoitu enää vaan kouralliseen pakkeja antaneisiin vaan kaikkiin, koko sukupuoleen. Epäilen, että elämä on heillä kaikinpuolin muutenkin ilotonta ja turhauttavaa. Ajatukset kiertää masentavaa kehää. Noidankehä.

Takapakkeja kestää vähän paremmin, jos osaa kohdistaa katseensa niistä pois johonkin mielekkääseen. Ja pystyy työntämään ne ahdistavat ajatukset taka-alalle tai kääntämään ne jotenkin tappioista voitoiksi. Ensin tietysti täytyy oivaltaa mistä sitä hyvää oloa voi ammentaa kurjan olon sijaan. Toki toisille vahingonilosta moni saa ilonsa, mutta ei se omaa oloa loputtomiin kohota eikä ongelmaa ratkaise.

• PalstanRuminMies

Ei muuten kestä vaikka olisi kuin monta muuta ilon aihetta elämässä. Itselläni on vaikka kuinka monta rautaa tulessa kokoajan niin työn kun harrastuksienkin osalta ja silloin kun vielä naisia tavoittelin oli se ja sama oliko pakit sitten ensimmäinen tai sadasviideskymmenes aina se sattui ja korpesi yhtä vietävästi huolimatta siitä että elämässä kaikki muu on balanssissa. En ymmärrä miksi asiaa aina kierrellään tuolla kaavalla että tylyt pakit tavallaan oikeutetaan miehelle oletuksella että sillä miehellä ei ole muutakaan elämää. Itse en sietänyt pakkeja koskaan oli ne sitten ekat tai naismetsästyksen urani vikat. Aina se vitutti. Siksi periksiantaminen oli paras ratkaisu ja nyt vuosi kohta takana ilman väkinäistä pään seinään lyömistä naisen saamisen pakosta on pudottanut elämäni raskaimman taakan harteilta. Toivottavasti seuraavassa elämässä minullekin luonto suo ulkonäköä ja minäkin saisin naisen ja lapsia mitkä tästä elämästä jäi saamatta.

• sönkkis
        PalstanRuminMies kirjoitti:

Ei muuten kestä vaikka olisi kuin monta muuta ilon aihetta elämässä. Itselläni on vaikka kuinka monta rautaa tulessa kokoajan niin työn kun harrastuksienkin osalta ja silloin kun vielä naisia tavoittelin oli se ja sama oliko pakit sitten ensimmäinen tai sadasviideskymmenes aina se sattui ja korpesi yhtä vietävästi huolimatta siitä että elämässä kaikki muu on balanssissa. En ymmärrä miksi asiaa aina kierrellään tuolla kaavalla että tylyt pakit tavallaan oikeutetaan miehelle oletuksella että sillä miehellä ei ole muutakaan elämää. Itse en sietänyt pakkeja koskaan oli ne sitten ekat tai naismetsästyksen urani vikat. Aina se vitutti. Siksi periksiantaminen oli paras ratkaisu ja nyt vuosi kohta takana ilman väkinäistä pään seinään lyömistä naisen saamisen pakosta on pudottanut elämäni raskaimman taakan harteilta. Toivottavasti seuraavassa elämässä minullekin luonto suo ulkonäköä ja minäkin saisin naisen ja lapsia mitkä tästä elämästä jäi saamatta.

Takapakeilla tarkoitan yleensä elämän takapakkeja, mutta tottakai myös näitä suhdeyritysten pakkeja.

Luonteita on tietysti erilaisia, mutta noin yleensä positiivisiin asioihin keskittyminen vie vähän voimaa niiltä negatiivisilta. Toki minä myönnän, että en tiedä miten asiaa muuttaa se, jos ei ikinä saa ainuttakaan suhdetta aikaan. Se ei ehkä ole verrattavissa muihin vastoinkäymisiin. Joten on mahdollista ettei ole vertailukelpoinen muiden takapakkien kanssa.

Mutta ethän sinä vaikuta katkeralta, ehkä juuri siksi että sulla on muutakin elämää. Kaikilla ei ole, siinä ehkä uuri se ero? Puhuin nimenomaan heistä joilla ei ole muutakaan sellaista elämässään, mihin voisi uppoutua ja edes yrittää unohtaa ne ongelmalliset parisuhdeviritykset ja yritykset.

Jos harpot vain kaupan ja kodin väliä, siinä ehkä ei ole tarpeeksi sisältöä toisin kuin harrastaa jotain muutakin, käydä maailmalla ja tehdä asioita joista pitää. Kuten ajella autoilla vaikka rokkia kuunnellen. :)

• Kun luin oikeuden selosteen tapahtuneesta mikään ei oikeastaan yllättänyt. Muistaakseni veikkailin kulttuurieroja ja siitähän tuossa oli kysymys.

Kuvitelkaa tilanne hotellin yökerhoon klo 3 yöllä. Kuvitelkaa suomalainen nainen (humalassa) ja kuubalainen lentopalloilija. Ja kuvitelkaa siihen lievästi humalainen "katkera" suomalainen mies, joka menee sanomaan naiselle, ettei sen pitäisi lähteä lentopalloilijan kanssa hotellihuoneeseen.

• 13plus15

jos katkeruus naisia kohtaan on se millä selviän huomispäivään asti niin katkera minä sitten olen. Ja Aloittajalle: ruma mies ei ole naiselle pelkästään ilmaa, ruma mies on naiselle vastenmielisyyden ja jopa vihan ruumiillistuma, naiset suoranaisesti vihaavat rumuutta ja se näkyy myös käytöksessä. Olen naisille pelkkä kaatopaikalle vietävä paskapussi, miksi siis arvostaisin naisia millään lailla???

• sönkkis

No sen verran puolustaudun naisena, että niin rumaa ihmistä en ole eläissäni nähnyt ettenkö voisi ihmistä arvostaa ihmisenä. Vaikken häneen romanttista vetoa tuntisikaan. Mutta niin vittumaisia ihmisiä olen kyllä tavannut, ettei sitä minkäänlaisella ulkomuodolla voi paikata. Ne on niitä "roskapusseja", joita ei halua nurkissaan haistella saati nähdä. Joita ei juurikaan voi sanoa arvostavansa, vaikka antaakin niiden rauhassa olla.

"Ruma"(kuka ketäkin taas rumana pitää) ihminen ei ehkä herätä himoja, mutta se voi herättää silti välittämisen ja tykkäämisen tunteita. Ihmisestä voi tykätä ihan valtavasti, vaikkei se aiheuttaisi mitään halua intiimiin kanssakäymiseen.

Olen tuntenut enemmän vetoa ihmisiin, mitkä poikkeaa massasta ehkä siksi ettei ne ole massan kaltaisia. Niillä on jotain omaa...

• logiikkahoi

Ätmeiltä on kyllä logiikka hakusessa, tuossa naisten syyllistämisessä. Itse olen ollut mieheni kanssa nuoresta likasta lähtien, joten mitään tekemistä minulla ei ole ollut kenenkään muun miehen kanssa. Kohtelen kuitenkin tapaamiani ihmisiä (sekä miehiä että naisia) ystävällisesti, vaikkakin neutraalisti. Millä tavoin olen muka vastuussa kaikkien ätmien kaikista pakeista ja ansaitsisin "siitäs sait raiskauksen tai pahoinpitelyn", tai en ansaitsisi myötätuntoa jos minua satutettaisiin? Eihän yhdestä naisesta riitä kuin yhdelle miehelle, joten en voi mitenkään olla vastuussa kaikista saamattomista miehistä ja heidän mielipahastaan.

• älämeesinne

Ei vahingonilo/välinpitämättömyys/"ihan oikein sille" -ajattelu minulla ainakaan johdu katkeruudesta kokonaista sukupuolta kohtaan. Se johtuu yksinkertaisesti siitä että typerä lutka (olisi voinut toki olla mieskin) lihan vapaaehtoisesti asetti itsensä asemaan jonka lopputuleman saattoi kyllä arvata.

• aina.väärin
        älämeesinne kirjoitti:

Ei vahingonilo/välinpitämättömyys/"ihan oikein sille" -ajattelu minulla ainakaan johdu katkeruudesta kokonaista sukupuolta kohtaan. Se johtuu yksinkertaisesti siitä että typerä lutka (olisi voinut toki olla mieskin) lihan vapaaehtoisesti asetti itsensä asemaan jonka lopputuleman saattoi kyllä arvata.

Ei toisen tyhmyys oikeuta toisen väkivaltaa. Aina voi saarnata tyhmyydestä, mutta syyllinen on kyllä väkivallan tekijä. Harva selittää esim. ihmisille, jotka ovat satuttaneet itsensä jossain nikkarointihommissa, että et ansaitse apua etkä myötätuntoa kun olit niin tyhmä, että rupesit tekemään jotain missä voi satuttaa itsensä.
        Siitä on jokin aika kun oli juttua naisesta, joka pinkaisi pakoon vastaantulevaa miestä ja mies pahastui kun häntä automaattisesti ajateltiin raiskaajana. Varoit tai et varonut, aina teet miesten mielestä väärin.

• sönkkis
        älämeesinne kirjoitti:

Toisaalta monet tarinat kertoo, kuinka nainen löysi ulkomailta elämänsä rakkauden. Kuinka romanssi syntyi ruuhkabussissa katseiden kohdatessa ja bam se oli siinä. Jospa tässäkin kävi niin, että ajatuksena oli jotakin yhtä nätisti etenevää...

Mutta yleensä kai suurin virhe on ajatella, mulle ei voi koskaan sattua mitään tai ei tää nyt ainakaan oo mitään semmosta mistä mitään pahaa seuraa....

• Ghbb

Vielä se on katkeruutta miesten osalta. Kunhan vaan teille tulee ikää lisää ja joku teistä luovuttaakin naisten haikailun, hommaa venäjältä kauniin kumppanin..... sen jälkeen se katkeruus löytyy sieltä 35 naisten puolelta.

• Raakatotuus

Miksi venäläinen nainenkaan ätmiin tyytyisi? Pitäisi olla talous kunnossa ja osottaa jonkinlaista miehistä otetta mikä ätmeissä loistaa poissaolollaan että jutusta ylipäätään tulisi mitään, ja että se jatkuisi, pitäisi naista lahjoa koko ajan.

• naisenruumis

Ei ole tiedossa "julkisesti" mutta kai oli sovittu seksitä? ja hoidettu homma, mutta sitten olikin saapuneet nämä barbaarit jotka raiskasivat "uhrin" ja kuvasivat, sekä käyttivät väkivaltaa.......Yksiselitteisesti raiskaus on ruma rikos lain mukaan josta tulee saada tuomio, naisia kuusuu kunnioittaa ja nainen määrää täysin omasta ruumiistaan. Tuomio oli oikean suuntainen, mutta liian lyhyt.
      Jokaisesta raiskaustapauksesta pitäisi tuomita vähintään 6 vuotta ja jos siihen liittyy naisen hengen menetys, niin 6 12 vuotta päivästä>päivään.
      Noiden Kuubalaistenkin tulisi istua jokainen päivä eikä päästä vapaille tai pelailemaan, ehdonalaisesta puhumattakaan.

• helgamies

Kyseessä lienee pelkästään kulttuurinen ero joka nyt aiheutti naisen jakovaran käytön myös kavereille ja joka siellä jossain on varmasti kulttuurin mukaista toimintaa ja naisten tiedossa. Jos ajattelee kuten nykyään on tapana, monikulttuurisesti, on hankala nähdä tässä muuta kuin kulttuurien pienehkön törmäyksen.

• selityksen.makua
        helgamies kirjoitti:

Kyseessä lienee pelkästään kulttuurinen ero joka nyt aiheutti naisen jakovaran käytön myös kavereille ja joka siellä jossain on varmasti kulttuurin mukaista toimintaa ja naisten tiedossa. Jos ajattelee kuten nykyään on tapana, monikulttuurisesti, on hankala nähdä tässä muuta kuin kulttuurien pienehkön törmäyksen.

Ei sellaista kulttuuria olekaan, jossa ei tiedettäisi, että jos naista täytyy pidellä kiinni seksin aikana, ettei hän karkaa, ollaan väärissä puuhissa.

• helgamies
        selityksen.makua kirjoitti:

Ei sellaista kulttuuria olekaan, jossa ei tiedettäisi, että jos naista täytyy pidellä kiinni seksin aikana, ettei hän karkaa, ollaan väärissä puuhissa.

Kyllähän noita löytyy runsaasti esim lähi-idästä. Kysymys on kulttuurieroista ja monikulttuurisuudesta.

• selityksen.makua
        helgamies kirjoitti:

Kyllähän noita löytyy runsaasti esim lähi-idästä. Kysymys on kulttuurieroista ja monikulttuurisuudesta.

Ei ole. Mies tietää kyllä, että väkisin otettu on väkisin otettu. Kaikki kulttuuripuheet ovat puhtaasti selittelyä.

• helgamies

Ei ole. Mies tietää kyllä, että väkisin otettu on väkisin otettu. Kaikki kulttuuripuheet ovat puhtaasti selittelyä.

On kulttuureja joissa naisen saa ottaa väkisin. Suomessakin sai vielä jokinaika sitten avioliitossa. Ja on kulttuureja joissa naista esim rangaistaan juokkoraiskauksella jne. Ei tässä ole mitään ihmeellistä. Tämä on monikulttuuria.

• Suvaitkaamme

Rasisti! Nyt ilmiannan tämän vihapuheesi vihreiden puolueelle.

• helgamies
        Suvaitkaamme kirjoitti:

Rasisti! Nyt ilmiannan tämän vihapuheesi vihreiden puolueelle.

Kulttuurien yhteentörmäys tosiasia. Tuskin Kuubassakaan norminaiset lähtevät yöllä ulkomaalaisten matkaan hetken tuttavuudella. Jolloin kuubalaisille atleettisille seksinnälkäisille nuorukaisille on muodostunut tietty odotusarvo naisen toiminnasta jne. Ja sitten se vain tapahtui.

• Tyhmyysmyösvaltaamassa

Noh, ainakin tiedostat asiat, jolloin selviytymisprosentti pois katkeruuden tieltä on huomattavasti korkeampi. En tiedä tuosta taktiikastasi (eikä minun asiani - tässä siis lähinnä se, että perusajatus ettei kenellekään ikinä kelpaisi on väärä), mutta se varmasti auttaa jos keskittyy lisäämään muiden asioiden painoarvoa omassa elämässä. Eli se, kun on edes itse tietoinen auttaa siinä, että innostuu ottamaan enemmän vastuuta omasta onnestaankin.

Onneksi klikkasin tämän enkä noita kuvaamiasi keskusteluja auki kuubalaisten tapauksesta. Tuo on se suuri erottava tekijä eli kun kuulee/lukee suuresta tragediasta (esim. tuo raiskaus tai niissä mielenosoituksissa kuolleesta nuoresta miehestä), niin mihin uhrin yhdistää. Yhdistääkö sen ihmisryhmään (naiset/miehet/jne), jonka taholta kokee tulleensa kaltoinkohdelluksi vai muuhun. Itse huomaan liian usein ajattelevani noita lukiessa, että mitä jos lapseni/vanhempani/muu läheinen olisi joutunut tilanteeseen. Siten sietokynnys paskanjauhamiselle on todella alhainen - vaikka kuinka tietäisin, että omista lähtökohdistaan rinnastavat tapahtumia eri tavoin. He ajattelevat uhria vihaamanaan ryhmänä, minä taas ihmisenä jota joku voinut rakastaa aivan yhtä paljon kuin itse omia läheisiäni.

Kyllähän tää jotain kertoo myös muiden ihmisen huomiointikyvyn puutteesta, jota kauniisti jotkut kuvailee rehellisyytenä. Vaikka kuinka jonkin rikoksen uhri olisi nainen, niin se ei tarkoita että hänen lähipiirissään voisi olla miehiä - jopa ÄTM (tietämättä edes mistä lyhenne tulee, mutta kun sitä viljellään) sellaisia.

Loppuragena vielä: Kyllä täytyy olla jo spesiaalilla tavalla kieroutunutta sorttia, jos oikeasti sellaisista otsikoista saa itselleen mielihyvää. Minua asia ällöttää ja pääsen siitä yli, mutta heidän sijassaan olisin todella huolestunut ja panostaisin pääkopan korjaukseen.

• kokemustaontästä

"Kyllä täytyy olla jo spesiaalilla tavalla kieroutunutta sorttia, jos oikeasti sellaisista otsikoista saa itselleen mielihyvää"

Riittää että on syvästi masentunut ja elämä tuntuu tyhjältä. Vihantunne ja vahingonilo on erittäin helppo "generoida" mielessä. Huomattavasti, siis todella huomattavasti, vaikeampaa on saada aikaan ilon ja mielihyvän tunteita jos on masentunut ja katkera. Vihan ja katkeruuden tunne on se millä masentunut selviää arkipäivstä aamusta iltaan, koska sekin on parempi tunne kuin se, että olotila on kirjaimellisesti pelkkää tyhjyyttä sisällä, silloin alkaa jo vapista ja korvissa soida.

Itse elin masentuneena juuri vihan ja vahingonilon voimalla yli 15 vuotta kunnes tajusin lopulta hakea apua ennen kuin olin päättämässä elämäni. Terroriteot uutisissa olivat silloin kuin päävoitto lotossa, niiden "turvin" elin taas monta viikkoa...

• sjdfjfg

ja kateuden

• ruma-ätmi

Nainen halusi nussia kuubalaista koska se oli pitkä ja komea. Jos ätmi olisi vonkannut naista niin mitään ei olisi tapahtunut ja nainen olisi säästynyt kärsimykseltä. Valitettavasti kuubalainen halusi että kavertikin saa pillua.

• Ikis__M

Niin, ainahan se mies on katkera jos on eri mieltä kuin naiset, siis että kaikki naiset on kedon kukkasia jotka ikinä ei tee mitään väärin. Jos mies ilmaisee poikkeavan mielipiteen naisen virheettömästä käytöksestä on hän katkera ja aina puolustelee miehiä vaikka nämä olisi mitä tehneet. Joopa joo, tuli mieleen tämä tapaus:

http://www.iltasanomat.fi/mmkiekko/art-2000001182286.html

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3597043/The-ultimate-walk-shame-Eleven-prostitutes-customers-forced-NAKED-streets-St-Petersburg-police-raid-brothel.html

Eikös tuo ole aika julmaa nöyryytystä? Miksei palstan naiset puolustaneet uhriraukkaa tässäkin tapauksessa kun ihan vahingossa varmaan oli joutunut bordelliin? Miehethän yleisesti varmaan tuon on julmasti leimanneet idiootiksi. Itsekin silloin tuosta ajattelin että sai ansionsa mukaan, outoihin paikkoihin meneminen sisältää aina pienen riskin:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14291157/pietarissa-noyryytettiin-jaakiekkoidioottia

Tuolta löytyy videota tapahtuneesta:
      http://politicalhotwire.com/current-events/145621-nationalists-attack-brothel.html

Palstan naisilta varmaan löytyy joku hyvä selitys sille miksi meni viaton mies bordelliin ja joutui siellä hankaluuksiin ihan täysin ilman omaa syytään?

• Valtakunta-

HAISTAKAA ÄTMIT VITTU !!!!!!!!!!!

• uskovaan

Ja se katkeruus on vain lisääntymään päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      80
      2171
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1878
    3. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      125
      1646
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      140
      1311
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      137
      1220
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      856
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      184
      807
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      806
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      434
      734
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      602
    Aihe