Surullista on, kovin surullista

NoMoreFaith

Hei, olen mukana kyllä Coinissa mutta viime aikoina on alkanut ihmetyttää, että miksi.

Alkuaikojen mukavan odottava ja jännittävä tunnelma on vaihtunut tympeään laahustamiseen, ei tapahdu mitään. Osa on luovuttanut, osa ei ota mitään kantaa enää oikein mihinkään, osa on siirtynyt toisiin hommiin.

Osa taas uhoaa kahta hullummin ja haukkuu epäuskoisia ja jos hiukankin palavereissa kyselee kriittiseen sävyyn, niin hyvä ettei päälle käydä. Hermot on monella kireällä nyt. Eihän tällaista voi kovin vakavasti ottaa, tai muuten menee itselläkin hermot.

Ahdistaa kuitenkin, kun ei ole oikein suuntaa. Ei taida tulla uutta maksuvaluuttaa eikä mitään muutakaan. Yhtiön johto varmaan miettii viikoittain uusia selityksiä ja keinoja, miten homma pysyisi kasassa. Kohta varmaan kolikoiden määrä lisätään tuhanteen triljoonaan, että varmaan riittää kaikille ja lupaukset kauppapaikoista ja muusta siirtyvät taas vuosien päähän.

Usko hommaan on mennyt lopullisesti, kai sen nyt voi jo myöntää.

14

1401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onecoinponzi

Hyvä että ihmiset alkavat tulla järkiinsä.
      Toki teitä on huijattu, se on päivänselvää.
      Virheitä saa tehdä mutta niistä pitää oppia. Teiltä meni nyt oppirahat maksuun.

• Jatkuvaatrollausta

"Osa taas uhoaa kahta hullummin ja haukkuu epäuskoisia ja jos hiukankin palavereissa kyselee kriittiseen sävyyn, niin hyvä ettei päälle käydä. Hermot on monella kireällä nyt. Eihän tällaista voi kovin vakavasti ottaa, tai muuten menee itselläkin hermot."

No minä nyt ihan oikeasti päinvastoin kun sinä olen mukana OneCoinissa ja ollut todella mukana monissa koulutuksissa ja palavereissa enkä koskaan ole huomannut mainitsemaasi kireyttä päinvastoin paljon on tullut uusia ystäviä ja lähinnä ystävällisyys ja heikommin perillä olevien auttaminen on jäänyt mieleen.

Toki kerran olin koulutustilaisuudessa jossa eräs nainen yritti sotkea koko luennon typerine huutoineen vaikka luennoitsija oli ilmoittanut moneen otteeseen, että yleinen keskustelu käydään lopuksi.
      Nainen lähti kuitenkin kesken pois ja haistatteli ja huuteli mitä sylki suuhun toi lähtiessään. Kouluttaja sanoi vaan lyhyesti, että kannattaa tulla koulutuksiin edes suurinpiirtein selvänä, niin voi jotakin oppiakin.(vastustaja)
      Käsittääkseni Tuuurin kyläkaupan auditoriossa oli kaksi kännikalaa myös häiriköinyt ja heitetty pihalle, mutta en itse ollut sielä mukana.

• Tuurin kyläkaupan video on youtubessa nähtävillä. Et ilmeisesti ole katsonut tuota videota. Nämä kaksi henkilöä eivät todellakaan häiriköineet, vaan puuttuivat onecoinin järjettömiin ristiriitaisuuksiin ja Seppo Metsälän täydelliseen asiantuntemattomuuteen. Jälkeenpäin he ilmoittivat muropalstoilla että kyllä siinä miestä väkevämpääkin oli otettu, mutta se ei näkynyt heidän käytöksestään.

Sen sijaan paikalla olleet Pertti Hautala ja Timo Liimatainen olivat ne oikeat huijarit ja kusettajat, jotka yrittivät saada harvoja paikallaolijoita laittamaan rahansa tähän.

Timo Liimatainen mm. kertoi että onecoin on just nyt ostamassa jotain isoa maailmanluokan pankkia ja Pertti Hautala komppasi. Eipä ole onecoin vielä ensimmäistäkään pankkia ostanut. Sen sijaan kaikki _oikeat_ pankit laittaa niiltä tilit heti jäihin jos maksutapahtumissa mainitaan onecoin tai onelife.

Että lopulta, kummat on ääliöitä? Nämä kaksi suoraselkäistä kaveria jotka rohkenivat mennä paikalle kuvaamaan tämän rappiokusetuksen syvimmät piirteet, vai kaksi suurkoijaria Hautala/Liimatainen, jotka ovat jo polttaneet näppinsä ainakin emgoldexissa? HÄH?

MUAHAHAHAHAHHAAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• Onecoinponzi

Mitäs talousasioita olet siellä "koulutuksissa" oppinut?

• Maarotta

"mutta en itse ollut sielä mukana."

Et varmaan ehtinyt tilaisuuteen kun olit Oneconnan kauppapaikoilla.

• entinencoinistiko

Eniten suomalaisittain sanottuna v.........! se kun tuli laitettua 10 000 euroa koulutuspaketteihin ja tokeneihin ja nyt se näyttää olleenkin turhaa. Olisihan tuolla 10 000 eurolla muutakin voinut tehdä ja lisäksi korpeaa se kun lupasi sukulaisille vaurastumista OneCoiniin sijoittamisella. Nyt nämä sukulaistenkin rahat on ilmeisesti vaan hassattu johonkin eikä mitään kongreettista tunnu syntyvän. En enää edes tajua miten tämä kauppapaikka tsydeemin pitäisi toimia, niin sekavaa kaikki on. Pitäisi lähettää henkilötiedot ja -paperit OneCoin-yhtiölle että henkilöllisyys voitaisiin notaarisoida ja epäilyttää tuollainen henkilötietojen lähettäminen. Ja mitä sen jälkeen..? Tuntuu että kaikki muuttuu koko ajan ennen kuin entistäkään on saatu valmiiksi! Olo tuntuu petetyltä ja kuitenkin Tohtori Ruja esiintyi aiemmin niin vakuuttavasti ja rehellisesti että menin täysillä mukaan.

• Passit_käyttöön

Ne henkilötiedot voi ponzin kaatumisen jälkeen myydä sopiville tahoille ja tienata vielä pikkuisen lisää rahaa.

• HuonoltaNäyttää

Se oli toki hänen roolinsa tässä pelissä. Laittaa itsensä uskottavasti peliin (vaikka kehonkieli tosin monilla tallenteilla kertoi jotain toista) ja vakuuttaa ihmiset toiminnan moraalista ja läpinäkyvyydestä (hah)

En tiedä onko Coin huijaus, onko sitä alun perin sellaiseksi tarkoitettu vai lähtikö vain homma lapasesta (ehkä oli ydinporukan aie alun perin tehdä nätti "pikkutili" ja siirtyä eteenpäin pyramidibisneksissään)

Ainoa varma asia on, että huonolta näyttää nyt, perin huonolta.

• Ennustaja123

En halua vääntää veistä haavassa, mutta kyllä kaikki sijoittaneet saa sanoa hyvästit rahoilleen. Ku kuulin ekaa kertaa tästä onecoinista niin nauroin että eikai kukaan wincapitan jälkeen usko lähe vastaavanlaisiin kusetuksiin. Pari päivää sitten tuli vanhempimies vastaan joka yhtäkkiä sanoi että on sijottanu onecoiniin 30k. Olin ihan että mitä vittua. Tutkin viime viikonloppuna Onecoinia monen monituista tuntia ja järkytyin.. 17500 suomalaista tekee samanvirheen mikä on tehty jo monen verkostomarkkinointi kusetuksen kohdalla ja surullisinta että moni sijoittanut on entisiä wincapita sijoittajia... Googlesta löytää näistä avainhenkilöiden ajiemmista petoksista yms. kivasta muutamalla klikkauksella. "Yhtiö" painottaa jokapaikassa että myyvät koulutuspakettia, eli sehän on vaan oppimateriaalia, joten he voivat sanoo rahasalkun päältä että "perhana ei siitä mitään tullutkaan".... Get it?

• LapsellinenKyhäelmä

Osa todella on luovuttanut, myös itse kuulun tuohon ryhmään. En tosin alunperinkään uskonut minkäänlaiseen valuutanlouhintaan, vaan lähdin mukaan sillä periaatteella, että kun on ajoissa mukana, ehtii ennen pyramidin luhistumista netota. Nettosinkin jonkin verran uusien liittyjien maksuista, mutta aika paljon vähemmän, kuin mitä toive oli.

Uskon, että useimmat mukana olleet ovat olleet hyvinkin tietoisia pelin luonteesta. Tosin on niitäkin, jotka ovat oikeasti uskoneet olemassa olevaan lohkoketjuun ym.

Mutta useimmille kävi selväksi jo alkuvaiheessa homman täydellinen mahdottomuus. Niin lapsellisesti kyhätty homma. Vain hölmö moiseen oikeasti uskoisi.

• Liian_myöhään

Ja nyt saat muutaman vuoden pelätä syytettä, kun huijaamasi henkilöt alkavat hakea rahojaan.

• 4x4xfar

Se on pahaa jälkeä kun ahneus ja tyhmyys asuu samassa pääkopassa, ehkä jotkut ottivat opikseenkin...

• Onecapitacoin

Ikävä kyllä moni näistä on taas parin vuoden sisällä lähtenyt mukaan johonkin pomminvarmaan rikastumisviritelmään.

• Snakeoil_assF

Hei, kuunnelkaa kaverit! Unohtakaa unacoini, mulla olis nyt ihan uus tosi mahtava juttu.... Yksityisviestillä lisää, kieh kieh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10211
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2468
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      216
      1958
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1743
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1080
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1054
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      872
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      852
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      823
    Aihe