Kotiapu Kettunen

Kysymyskee

Mikä on Tämä kotiapu Kettunen miehiään? Minkälainen mies kannattaako päästää kesämökkiä siivoamaan.

25

2252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitäsaamitätila

      Sehän on sinun asia kenet otat töihin ei sitä täältä tietoa saa mene villipeuraan siellä tietää????

    • Keskiyön cowboy...............

    • öykkäri

      Täytyy kysyä teiltä aloittajan normaaliin kysymykseen kommentoijat. Onkohan teillä kaikki muumit kotilaaksossa? Kuhmo olisi paljon sivistyneempi, kun ukkinne olisi laskenut jo lakanoille!!

      • Bites

        Samaa mieltä, että minkä takia ei voida vastata kysymykseen asiallisesti. Asiallinen mies kyseessä.


    • Sisä

      Kuhmossa osataan Täällä jauhaa. Tosipaikan tullen naaman edessä ei uskalleta mitään. Kuhmosta tullut niin sisä siittoinen että olla voi.

    • Ytj

      Kettunen Jukka Petteri ei vain löydy tietoa ytj stä.

      • v55cc

        Kyllä muuten lötyy.


    • Sänkyynmenen

      Pääasia, että on maailmassa sängyssä harjoittama polkupyöräleikki...

    • Ykspuolikkaasta

      Kyllä. Yrittäiisitte itsekukin jotain hommaa touhuta,eikä heti lyödä maahan jos joku jotain kehittelee työhommia..Kateutta....

    • Hyyyvä

      Voi hyvä päivä...Alkaisi kaikki muutkin työttömät kehittelemään jotakin hommaa.Päivärahoja vaan kytätään ja sossusta lisää rahaa,kun ei tarvia mitään sen eteen tehdä...

    • JukkaKettunen

      Olen yksisilmäinen opetus ja ohjaustehtäviä tehnyt mieshenkilö joka koettaa hankkia elantonsa tekemällä kotipalvelutöitä niitä tarvitseville erityisesti senioreille mutta mieluummin kuin kyselemällä täältä (itse olen eka kertaa koko palstalla) kannattanee ottaa minuun suoraan yhteyttä ja tehdä johtopäätökset sitten itsenäisesti. Kuhmo kun on siinä mielessä hyvä pitäjä että voi ihan suoraankin tulla keskustelemaan. Ja virallinen toiminimeni on muuten jukka petteri kettunen

    • Verokiertoa

      No pimeää työvoimaainetta ainakin.

      • kotiapukettunen

        Niin Eezyn tai ukkopalvelun kautta voi kyllä mulle apuna tehdä. kannattaa tutustua jos itsekkin haluaa jotain pientä keikkahommaa laskutuksella tehdä


    • Hernekeit

      Räjäytämme lian pois vain haju jää

    • Hallelujaajakovaa

      On se Tämä Kuhmo SURKEUKSIEN Maa...Hyvä kun joku yrittää tehdä jotain leipärahansa eteen.HYVÄ JUKKA KETTUNEN..Noi kateelliset poloiset....

    • koolakola

      Lieneekö Kettuselle piisaillu lumikola hommia?Materiaalia on ainakin aivan riittämiin ollut tarjolla.

    • ottakaaselvää

      kannattaa kysyä asianosaiselta itseltään

    • ottakaaselvää

      Katsokaapa peiliin. Mitä teette työksenne?

    • Boless

      Hyvää työtä teet! Antaa huutajien huutaa

      • kannatuskattoon

        Hyvää ja moniala yrittäjyyttä,-kannatetaan.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe