Mihin älykäs suunnitelija ajatteli vittuilua tarvittavan?Vituttiko sitä?
Täällä vaan vittullaan
11
<50
Vastaukset
- Nytymmärrät
Raamattu käskee kristittyjä puhumaan samaa kieltä kuulijoidensa kanssa.
Kas tässä: Sananl. 26:5
" Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi "- vittuilevasuunnitelija
" Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi "
Tuohan on suoraa vittuilua,"ettei hän itseänsä viisaana pitäisi" voisi sanoa jopa vihapuhetta.
Hyvä kun toit esille kyseisen kohdan esiin ja samalla pääsit itse vittuilemaan toiselle tällä vastauksellasi.
Tämä todistaa että älykkäällä sunnittelijalla oli vittuilu verissä. Ja koska Raamattu on itsensä kumoavaa paskaa, otetaan näkyviin vielä tuota edeltävä jaekin:
"4 Älä vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan, ettet itsekin saisi tyhmän nimeä.
5 Vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan, ettei hän kuvittelisi olevansa viisas."
http://raamattu.fi/1992/Sananl.26.html
Tuokin taas vastaava kuin kielto tappaa, jota seuraa ohjeita siitä milloin tapetaan.- Aietvainositähänminäkin
vittuilevasuunnitelija kirjoitti:
" Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi "
Tuohan on suoraa vittuilua,"ettei hän itseänsä viisaana pitäisi" voisi sanoa jopa vihapuhetta.
Hyvä kun toit esille kyseisen kohdan esiin ja samalla pääsit itse vittuilemaan toiselle tällä vastauksellasi.
Tämä todistaa että älykkäällä sunnittelijalla oli vittuilu verissä.Unohtuiko tekojen järjestys?
Sinä aloitit ruman kielenkäytän ja minä seurasin perässä samaa kieltä puhuen, joten minäkö se tässä olen syyllinen?
Alahan puhumaan nätisti niin minäkin puhun nätisti.
---Siis huomasitkos että tässä minä aloitin nätisti puhumisen. Seuraatko perässä? - eimitääristiriitaa
Mitäs tapahtu sille toisen posken kääntämiselle?
- vittuilevasuunnitelija
Aietvainositähänminäkin kirjoitti:
Unohtuiko tekojen järjestys?
Sinä aloitit ruman kielenkäytän ja minä seurasin perässä samaa kieltä puhuen, joten minäkö se tässä olen syyllinen?
Alahan puhumaan nätisti niin minäkin puhun nätisti.
---Siis huomasitkos että tässä minä aloitin nätisti puhumisen. Seuraatko perässä?"Sinä aloitit ruman kielenkäytän ja minä seurasin perässä samaa kieltä puhuen, joten minäkö se tässä olen syyllinen?"
Ha ha,no niin että seurasit oikein perässä. Mitä vielä? Tottakai sinä olet syyllinen,mikä pakotti sinut vastaamaan vittumaisesti "in the first place",sitäpaitsi en minä aloitustani sinulle kirjoittanut,itse siihen vapaasta halustasi vastasit.
Mutta tämä ei ole pointtini että mennään ad hominem,nokakkain jos oltais keskusteltaisiin varmasti asiallisesti.Pointti on se että kun Raamatussa sanotaan jotain niin toisessa kohtaa se kumotaan,mikä on aika vittumaista etten sanoisi ja lisäksi Raamatussa naisillekkin vittuillaan ja niitä syyllistetään. - Hjgtyuj
utti kirjoitti:
Ja koska Raamattu on itsensä kumoavaa paskaa, otetaan näkyviin vielä tuota edeltävä jaekin:
"4 Älä vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan, ettet itsekin saisi tyhmän nimeä.
5 Vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan, ettei hän kuvittelisi olevansa viisas."
http://raamattu.fi/1992/Sananl.26.html
Tuokin taas vastaava kuin kielto tappaa, jota seuraa ohjeita siitä milloin tapetaan.Noin siinä käy kun ei ymmärrä Raamattua, eli tyhmäksi jää.
Hjgtyuj kirjoitti:
Noin siinä käy kun ei ymmärrä Raamattua, eli tyhmäksi jää.
Niin te hihuthan tarvitsisitte pelkistä tyhjistä sivuista koostuvan kirjan, niin saisitte sitten vapaasti kuvitella sinne sisällöt, kuten nytkin yritätte tehdä. Se kun on niin kovin kiusallista, että siellä oikeasti oleva teksti on pelkkää paskaa. Sille tosiasiallehan ette voi mitään. Siinä ei kiukuttelu auta.
- Uskontolappaa
Vjttuuntunut Suunittelija loi Raamatun eli Koraanin trollatakseen muitakin.. ja muut vitttuntuivat ja ovat olleet sitä no 2000 vuotta
- myösvaimoille
Älykkään sunnittelijan käsikirjassa vittuillaan rankasti myös naisille.
#Turpa kiinni seurakuntmenoissa#
#Saatanan ämmä toi synnin ja kuoleman maanpäälle# - Fiksu_Kreationisti2
Vittuilu ei kuulu palstan aihepiiriin.
Ilmoitettu poistoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082278
- 661415
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321198Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971145- 111108
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671055Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91952IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56949Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43908