Täällä vaan vittullaan

vittuilevasuunnitelija

Mihin älykäs suunnitelija ajatteli vittuilua tarvittavan?Vituttiko sitä?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytymmärrät

      Raamattu käskee kristittyjä puhumaan samaa kieltä kuulijoidensa kanssa.


      Kas tässä: Sananl. 26:5

      " Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi "

      • vittuilevasuunnitelija

        " Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi "

        Tuohan on suoraa vittuilua,"ettei hän itseänsä viisaana pitäisi" voisi sanoa jopa vihapuhetta.
        Hyvä kun toit esille kyseisen kohdan esiin ja samalla pääsit itse vittuilemaan toiselle tällä vastauksellasi.
        Tämä todistaa että älykkäällä sunnittelijalla oli vittuilu verissä.


      • Ja koska Raamattu on itsensä kumoavaa paskaa, otetaan näkyviin vielä tuota edeltävä jaekin:

        "4 Älä vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan, ettet itsekin saisi tyhmän nimeä.
        5 Vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan, ettei hän kuvittelisi olevansa viisas."

        http://raamattu.fi/1992/Sananl.26.html

        Tuokin taas vastaava kuin kielto tappaa, jota seuraa ohjeita siitä milloin tapetaan.


      • Aietvainositähänminäkin
        vittuilevasuunnitelija kirjoitti:

        " Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi "

        Tuohan on suoraa vittuilua,"ettei hän itseänsä viisaana pitäisi" voisi sanoa jopa vihapuhetta.
        Hyvä kun toit esille kyseisen kohdan esiin ja samalla pääsit itse vittuilemaan toiselle tällä vastauksellasi.
        Tämä todistaa että älykkäällä sunnittelijalla oli vittuilu verissä.

        Unohtuiko tekojen järjestys?

        Sinä aloitit ruman kielenkäytän ja minä seurasin perässä samaa kieltä puhuen, joten minäkö se tässä olen syyllinen?

        Alahan puhumaan nätisti niin minäkin puhun nätisti.
        ---Siis huomasitkos että tässä minä aloitin nätisti puhumisen. Seuraatko perässä?


      • eimitääristiriitaa

        Mitäs tapahtu sille toisen posken kääntämiselle?


      • vittuilevasuunnitelija
        Aietvainositähänminäkin kirjoitti:

        Unohtuiko tekojen järjestys?

        Sinä aloitit ruman kielenkäytän ja minä seurasin perässä samaa kieltä puhuen, joten minäkö se tässä olen syyllinen?

        Alahan puhumaan nätisti niin minäkin puhun nätisti.
        ---Siis huomasitkos että tässä minä aloitin nätisti puhumisen. Seuraatko perässä?

        "Sinä aloitit ruman kielenkäytän ja minä seurasin perässä samaa kieltä puhuen, joten minäkö se tässä olen syyllinen?"

        Ha ha,no niin että seurasit oikein perässä. Mitä vielä? Tottakai sinä olet syyllinen,mikä pakotti sinut vastaamaan vittumaisesti "in the first place",sitäpaitsi en minä aloitustani sinulle kirjoittanut,itse siihen vapaasta halustasi vastasit.

        Mutta tämä ei ole pointtini että mennään ad hominem,nokakkain jos oltais keskusteltaisiin varmasti asiallisesti.Pointti on se että kun Raamatussa sanotaan jotain niin toisessa kohtaa se kumotaan,mikä on aika vittumaista etten sanoisi ja lisäksi Raamatussa naisillekkin vittuillaan ja niitä syyllistetään.


      • Hjgtyuj
        utti kirjoitti:

        Ja koska Raamattu on itsensä kumoavaa paskaa, otetaan näkyviin vielä tuota edeltävä jaekin:

        "4 Älä vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan, ettet itsekin saisi tyhmän nimeä.
        5 Vastaa tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan, ettei hän kuvittelisi olevansa viisas."

        http://raamattu.fi/1992/Sananl.26.html

        Tuokin taas vastaava kuin kielto tappaa, jota seuraa ohjeita siitä milloin tapetaan.

        Noin siinä käy kun ei ymmärrä Raamattua, eli tyhmäksi jää.


      • Hjgtyuj kirjoitti:

        Noin siinä käy kun ei ymmärrä Raamattua, eli tyhmäksi jää.

        Niin te hihuthan tarvitsisitte pelkistä tyhjistä sivuista koostuvan kirjan, niin saisitte sitten vapaasti kuvitella sinne sisällöt, kuten nytkin yritätte tehdä. Se kun on niin kovin kiusallista, että siellä oikeasti oleva teksti on pelkkää paskaa. Sille tosiasiallehan ette voi mitään. Siinä ei kiukuttelu auta.


    • Uskontolappaa

      Vjttuuntunut Suunittelija loi Raamatun eli Koraanin trollatakseen muitakin.. ja muut vitttuntuivat ja ovat olleet sitä no 2000 vuotta

    • myösvaimoille

      Älykkään sunnittelijan käsikirjassa vittuillaan rankasti myös naisille.
      #Turpa kiinni seurakuntmenoissa#
      #Saatanan ämmä toi synnin ja kuoleman maanpäälle#

    • Fiksu_Kreationisti2

      Vittuilu ei kuulu palstan aihepiiriin.

      Ilmoitettu poistoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      244
      3567
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      65
      1342
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      39
      1091
    4. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      67
      1066
    5. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1031
    6. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      990
    7. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      799
    8. Onko kaivattusi

      ressukka? Miten on?
      Ikävä
      37
      778
    9. Vuoden loppuun asti kaipaan

      Enkä katso sinä aikana muihin suuntiin. Jos tämä juttu ei etene mihinkään nykyisestä, niin unohdan sinut. En päätä ystäv
      Ikävä
      68
      755
    10. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      356
      750
    Aihe