Kaksi kysymystä kreationisteille

nöyrsti.kysyn

Kysymys 1: mikä on syy siihen, että juuri sinä olet olemassa?

Kysymys 2: mikä on juuri sinun elämäsi tarkoitus?

Kiitos.

16

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehellinen.vastaukseni

      "Kysymys 1: mikä on syy siihen, että juuri sinä olet olemassa?"

      Minun täytyy kertoa tietämättömille, että evoluutioteoria ei ole totta.

      Kysymys 2: mikä on juuri sinun elämäsi tarkoitus?"

      Minun täytyy kertoa tietämättömille, että evoluutioteoria ei ole totta.

      "Kiitos"

      Ole hyvä.

      • ViisainEvolutikka

        Vedä vajakki vittu päähäs ja muuta Norjaan!!


      • Kretu pitää siis elämänsä tarkoituksena valehtelua. Sillälailla.


      • "Minun täytyy kertoa tietämättömille, että evoluutioteoria ei ole totta."

        Hienosti ilmaistu. Vain tietämättömät voivat olla niin aaseja että uskovat sen mitä lahkolaisidiootit evoluutiosta valehtelevat.

        Voit tietysti avata tuota elämäsi tarkoitusta ja kertoa mikä tarkalleen evoluutioteorian faktuaalisista mekanismeista ei pidä paikkaansa:

        Onko se perinnöllisyys, muuntelu vai kenties luonnonvalinta?

        Osoitan oikein mielelläni että olet valinnut olemassaolosi tarkoitukseksi uskonnollisen evoluutionvastaisen paskan jauhamisen, ja että voisit käyttää elämäsi järkevämminkin.


      • rehellinen.vastaukseni
        ViisainEvolutikka kirjoitti:

        Vedä vajakki vittu päähäs ja muuta Norjaan!!

        Norja on hyvä maa, kyllä sinne kannattaa aina muuttaa.


      • norjaanvaan
        rehellinen.vastaukseni kirjoitti:

        Norja on hyvä maa, kyllä sinne kannattaa aina muuttaa.

        Lofootit on kaunista seutua. Suosittelen sitä!


      • nöyrsti.kommentoin

        "Kysymys 1: mikä on syy siihen, että juuri sinä olet olemassa?"

        "Minun täytyy kertoa tietämättömille, että evoluutioteoria ei ole totta."

        Jumalalla on tainnut olla todella huono päivä, jos hän on luonut sinut ihan vain tuota varten.


    • Kysymykset 1 ja 2 ovat itseasiassa sama kysymys, ilmaistu vain eri sanoin ja siksi on vaikea antaa niihin eri vastausta. Tässä kuitenkin vähän eritelty vastauksia.

      "Kysymys 1: mikä on syy siihen, että juuri sinä olet olemassa?"

      Vastaus: Olen tietenkin olemassa siksi, että Jumala loi ihmisen, joista minä olen yksi.

      Kysymys 2: mikä on juuri sinun elämäsi tarkoitus?

      Vastaus: Elämäni, kuten jokaisen ihmisen elämän tarkoituksena, on olla Jumalan rakkauden kohteena.

      • välistäkysyjä

        Pystytkö määrittelemään itse itsesi kuka olet, mitä teet ja miksi elämäsi tarkoituksena?


      • nöyrsti.kommentoin

        "Kysymykset 1 ja 2 ovat itseasiassa sama kysymys, ilmaistu vain eri sanoin ja siksi on vaikea antaa niihin eri vastausta."

        Eivät ole suinkaan sama kysymys.

        "Kysymys 1: mikä on syy siihen, että juuri sinä olet olemassa?"

        "Vastaus: Olen tietenkin olemassa siksi, että Jumala loi ihmisen, joista minä olen yksi."

        Oikeampi vastaus lienee kuitenkin se, että vanhempasi halusivat lapsen. (Vaikka, omia menetelmiäsi noudattaen, et voi olla varma isäsi henkilöydestä, koska et ollut näkemässä sitä yhdyntää jossa sait alkusi.)

        "Kysymys 2: mikä on juuri sinun elämäsi tarkoitus?"

        "Vastaus: Elämäni, kuten jokaisen ihmisen elämän tarkoituksena, on olla Jumalan rakkauden kohteena."

        Aika itsekästä, mutta eihän omaan napaansa keskittyneeltä taaperolta ehkä enempää voi odottaakaan. Mutta eikö elämäsi tarkoitus olekaan esimerkiksi levittää evankeliumin ilosanomaa?


      • "Jumala loi ihmisen"

        Mikä niistä?

        Tarkoittanet Mardukkia, kun kuitenkin uskot mesopotamialaismytologioihin. Marduk loi ihmiset palvelijoikseen kuudennen sukupolven jumalana, jotta jumalat saavat levätä. (Raamatun halpiskopioversiossa El loi kuudentena päivänä, jotta saisi levätä, mutta väliäkö sillä mitä halpiskopioissa sanotaan.)

        Täällä joku historianopiskelija on muotoillut tuon asian hienosti:

        "Mesopotamian myths of human creation all center around the idea that the gods didn't like doing work but they did like having people worship them. So they made human beings to do all the boring stuff and also to offer them nice spices and presents. Gods are lazy, and humans are hefty and disposable, so it was a match made in the firmament!"

        https://www.quora.com/Why-did-Marduk-create-humans-in-Babylon

        "elämän tarkoituksena, on olla Jumalan rakkauden kohteena."

        Minkä niistä?

        Pan sopii varmaan tuohon kuvaukseen Mardukkia paremmin. Tässä Pan hässii vuohta, kuten teki ilmeisesti vähän kaikelle mikä liikkui:

        https://en.wikipedia.org/wiki/Pan_(god)#/media/File:Pan_goat_MAN_Napoli_Inv27709_n01.jpg


      • suomenkieli.Suomen.mieli
        utti kirjoitti:

        "Jumala loi ihmisen"

        Mikä niistä?

        Tarkoittanet Mardukkia, kun kuitenkin uskot mesopotamialaismytologioihin. Marduk loi ihmiset palvelijoikseen kuudennen sukupolven jumalana, jotta jumalat saavat levätä. (Raamatun halpiskopioversiossa El loi kuudentena päivänä, jotta saisi levätä, mutta väliäkö sillä mitä halpiskopioissa sanotaan.)

        Täällä joku historianopiskelija on muotoillut tuon asian hienosti:

        "Mesopotamian myths of human creation all center around the idea that the gods didn't like doing work but they did like having people worship them. So they made human beings to do all the boring stuff and also to offer them nice spices and presents. Gods are lazy, and humans are hefty and disposable, so it was a match made in the firmament!"

        https://www.quora.com/Why-did-Marduk-create-humans-in-Babylon

        "elämän tarkoituksena, on olla Jumalan rakkauden kohteena."

        Minkä niistä?

        Pan sopii varmaan tuohon kuvaukseen Mardukkia paremmin. Tässä Pan hässii vuohta, kuten teki ilmeisesti vähän kaikelle mikä liikkui:

        https://en.wikipedia.org/wiki/Pan_(god)#/media/File:Pan_goat_MAN_Napoli_Inv27709_n01.jpg

        Pan panee partapukkia, eli hässii pässiä.


      • suomenkieli.Suomen.mieli
        suomenkieli.Suomen.mieli kirjoitti:

        Pan panee partapukkia, eli hässii pässiä.

        Ei oikein stemmaa. Hässii pässii on paljon parempi.


      • Näin siis Mark5ilaisen kreationismin mukaan!


      • magyar1000

        höps


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      248
      3599
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      65
      1362
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      39
      1121
    4. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      67
      1086
    5. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1041
    6. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      1000
    7. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      809
    8. Onko kaivattusi

      ressukka? Miten on?
      Ikävä
      37
      788
    9. Vuoden loppuun asti kaipaan

      Enkä katso sinä aikana muihin suuntiin. Jos tämä juttu ei etene mihinkään nykyisestä, niin unohdan sinut. En päätä ystäv
      Ikävä
      68
      775
    10. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      356
      770
    Aihe