Tämän vuoden aikana Eckerö Line on lehdistötiedotteensa mukaan saanut aikaisempaa huomattavasti enemmän matkustajia pääkaupunkiseudun ulkopuolelta paikallisten bussiyhtiöiden kanssa solmittujen yhteistyösopimusten ansioista.
Tällä hetkellä laivayhtiö tekee yhteistyötä turkulaisten ja tamperelaisten bussiyhtiöiden kanssa, jotka tuovat matkustajia suoraan Helsingin Länsiterminaaliin.
− Turkulaiset ja tamperelaiset matkustajat ovat jo ilahduttavasti löytäneet sujuvat, aikataulujemme kanssa synkatut bussiyhteydet laivallemme, Eckerö Linen toimitusjohtaja Taru Keronen toteaa.
Ensi vuonna yhteistyö bussiyhtiöiden kanssa laajenee ja helmikuun alusta bussilla pääsee suoraan Länsiterminaaliin myös Kouvolasta, Porvoosta ja Kotkasta Loviisan ja Porvoon kautta.
PORVOOSTA BUSSILLA OSTOKSILLE
KIRKASTAKIRKASTA
5
127
Vastaukset
Näyttää eräs Mikkelissä päämajaansa pitävä yhtiö hakeneen vuoroja, joilla ehtii laivalle.
- dösällä
aiii....kalakukko Lines ?
- tallinfani
Kyllä sillä bussilla voi mennä satamaan, mutta hyppää Tallinkkiin. Siinä säästää ostoksissa ja oleskelussa satasia. Eckerö on helvetin kallis laiva.
- qvaliteet
jepp..lähde halpislaivalla Täällinnään
- mikämaksaa
IS selvitti: Tämä on edullisin Tallinnan-laiva – katso hinnat
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-2000000954879.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706