Millainen nainen tulee mieleen miehille sanasta rotunainen?
Rotunainen?
53
5250
Vastaukset
- Rotu.karjaa
Ensimmäisenä tietenkin laatuliha.
- Teknomadonna
Jalostusaste.
😁 En ole mies, mutta veikkaan että Lea Laven.
- Täyttä_raaka-ainetta
Terhi Kiemunki ja hiiva.
Rodunjalostusnainen viimesen päälle.
Makee ja hiivainen.
Siitä vois tehdä kiljua, kun sen hukuttais vesisaaviin?- Täyttä_raaka-ainetta
Korjaan: Terhi on HAPAN-IMELÄ ja HIIVAINEN. :)
Minulle tulee mieleen vanhempi brunetti, jolla voi jo olla muutama kilo liikaa, mutta joita nainen itse kutsuu kurveiksi
- VittuuriaDeSika
Erikoista... Minulle tulee mieleen Victoria´s Secret -mallit - mutta mielipidettähän kysyttiinkin miehiltä - joten mun mielipide on varmaan väärä - erityisesti kun olen vielä kurppakin.
- Anonyymi
VittuuriaDeSika kirjoitti:
Erikoista... Minulle tulee mieleen Victoria´s Secret -mallit - mutta mielipidettähän kysyttiinkin miehiltä - joten mun mielipide on varmaan väärä - erityisesti kun olen vielä kurppakin.
😁 Kenties rodun päälle ymmärtävät vaan ne joilla sitä on.
- Anonyymi
Mistä helvetistä sä tuollasen mielikuvan revit sanasta rotunainen😆😆. Naisena tulee mieleen joku tosi kaunis nainen, kuten Sophia Loren, joka myös vanhemmalla iällä näyttää tyylikkäältä ja ylväältä, leidiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁 Kenties rodun päälle ymmärtävät vaan ne joilla sitä on.
https://www.youtube.com/watch?v=45FsJF9xUsI Siinä teille pelleille.
- 31131312332123
"ravintoloissa ja baaritiskillä viihtyvä ns. näyttävä nainen: Pitkä tukka, lyhyt hame ja korkkarit ja savuinen ääni. Naisellinen nainen, mutta silti hyvä jätkä."
Tai sitten ihan perinteinen missityyppinen nainen? - rotunaisesta
Ihan ensiksi ulkonäöstä tulee mieleen naisen olemus ja liikkuminen, Anne Kyllönen on hyvä esimerkki. Katso kun Anne juoksee tai kävelee poispäin, vaikka monot jalassa.
Ehkä tärkeintä kuitenkin on terve itsetunto ja asenne. Rotunainen tietää miten ollaan rotunainen ja uskaltaa näyttää sen.
Rotunainen on
– normaalipainoinen luomu joka huomataan vaikka ei esitä mitään.
– iloinen antaja, hetero joka ei pihtaa eikä tyrkytä.
– älykäs, oppimis ja sopeutumiskykyinen
– tosimiesten arvostama ja ihailema
– lähes aina varattu jo nuorena - Äädämi11111
Ns. monikulttuuriseksin ja etnoseksin harrastaja, ämmän vittu on maailman kulttuurien kohtauspaikka, jossa lilluu multietninen spermacocktail. Sinne ei kunnon mies mulkkuaan dippaa.
- käviselväksi
Sana rotunainen ei toisin sanoen ole tuttu sinulle.
- Szezezezez
Eija-Riitta Korhola
- porin_tenho
hai meijä veera
- siinävastanainen
Riitta Uosukainen
- narttupiski
Tulee mieleen, että olen ehkä sekarotuinen.
Ei mitään.
Pitkä, kapea kaula.
- Anonyymi
Rotunainen on kaunis. Yleensä isot huulet, tissit ja pyllyn omaava nainen. Isot silmät ja tumma hipi kuuluvat myös rotunaisen malliin.
- Anonyymi
Esim. Riitta väisänen, kikka, titinallen juontaja, pamela tola.
En kvinna som går fram och tillbaka på trottoaren, eli
nainen joka kävelees eestaas Rotuaarilla.- Anonyymi
Jag talar inte mykcet bettre!
- Anonyymi
Riippuu mistä rodusta puhutaan.
- Anonyymi
Minusta rotunainen on halventava nimitys. Aivan kuin verrattaisiin koiriin.
- Anonyymi
Hoikka pitää olla, siitä lähdetään.
- Anonyymi
Rotunainen pukeutuu istuviin vaatteisiin, jotka korostavat naisellista muotoa. Siro-normaalipainoinen. Hyvä säärinen. Hän ymmärtää erotiikan merkityksen ja on älykäs, keskusteleva sekä kuunteleva. Osaa miellyttää miestä ja ymmärtää, että siten miehen saa miellyttämään naista.
- Anonyymi
Ex-vaimo oli juuri tuollainen eikä ihme koska sanoi itseään rotukatiksi.
- Anonyymi
Noita löytyy Keski-Euroopasta ja jopa Ruotsista.
- Anonyymi
Mieleenhän käy kunnon pölypaukku. Mistä se muuten syntyi koko paakku?
- Anonyymi
Syö niinkö mies ja pieree niinkö mies!
- Anonyymi
Luonnollinen, siis muovisen vastakohta.
https://youtu.be/ZXMZRjeuQc0 Lea Lavenin kappale "Rotunainen".
Mä olen rotunainen
Kenties erilainen
Kuin nuo sata muuta
Jotka tuntenut sä oot
Mä olen rotunainen
Ihan hyvänlainen
En soita sulle suuta
Enkä hankalakaan ooTuo edellä mainitsemani asia tulee mieleen sanasta rotunainen.
Rotunaisella kai sitten yleensä tarkoitetaan jotain hyvännäköistä naista. Jokaiselle se kai merkitsee eri asioita. Mulle tulee mieleen joku pitkäsäärinen ja näyttävä nainen. Ei kauheen siro eli ei pienet kädet ja jalat eikä muutenkaan siroluinen, ehkä sellainen amatsoni.Joku täällä mainitsi, että rotunainen on halventava nimitys, että tulee mieleen koirarodut. Itse olen joskus miettinyt samaa. Luokitellaan ihmistä niin kuin koiria koiranäyttelyssä.
Tulee mieleen myös natsien rotumääritelmät, joissa luokiteltiin mitkä on arjalaisia piirteitä mitkä ei.Nämä kaikki tulee siis mieleen sanasta rotunainen.
- Anonyymi
Norppa. Pullervo.
- Anonyymi
”En ole leidi enkä missityyppinen, en tunne teoksia dostojevskien, mut ihan kummasti mä miestä näinkin saan”, lauletaan siinä vanhassa iskelmässä. Kuulin sen eilen radiosta. Minulle tulee rotunaisesta mieleen semmoinen lähinnä toiseksi naiseksi kelpaava tapaus, ei kovin älykäs tai tyylikäs, mutta hanakka antamaan, koska miesten huomio on hänen ainoa saavutuksensa. Tykkää ikäänsä nähden vähän liian tiukoista ja paljastavista vaatteista. Se sihteeri, joka tykkää siitä kun pomo taputtelee häntä konttorissa. Se kampaaja, jolle naapurin insinööri on monta kertaa luvannut jättää vaimonsa, mutta mitään ei tapahdu. Nainen, jolla on kylällä maine. Semmonen nykyajan Leppäsen Aune, jos Linna-viittaukset huvittavat, taikka Pokka pitää -sarjasta se Hyacinthin miehenkipeä pikkusisko.
- Anonyymi
Anna-Maja Henriksson
Rotunainen on tietysti ylpeä arjalainen...
- Anonyymi
60 luku
Sellainen, joka ei ole kuin minä =D Pienikokoinen, lyhyt, pienirintainen eikä mikään kurvikuningatar. Sophia Loren ja Elizabeth Taylor ovat hyviä esimerkkejä rotunaisista.
Sophia Loren
https://fi.pinterest.com/pin/8936899240990979/
Elizabet Taylor
https://fi.pinterest.com/pin/45036064999200428/- Anonyymi
Elizabeth Taylor on 1,57 cm, ryntäikäs, epäsopusuhtainen.
Anonyymi kirjoitti:
Elizabeth Taylor on 1,57 cm, ryntäikäs, epäsopusuhtainen.
Jaa, jos Elizabeth Taylorin tyylinen ei ole hyvä, niin sitten ei varmaan mikään =D
- Anonyymi
Jotain miesten hörhöilyä. Tangokuningatar, latino, siveä.ja sielultaan tulinen. Suomalainen maisema ja ikuinen kaipaus.
- Anonyymi
Minä tietty. Tuossa tuo kolli koisaa kun otti voimille kohdata kaltaisensa😁👍💩
- Anonyymi
Hän itse näin sanoi🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän itse näin sanoi🙈
Huumoria tietty,ettei nyt tarvii vetää herneitä kenenkää,mutta tuossa se nukkuu,villin yön jälkeen,ai vattu että näyttää hyvältä🤭💩
- Anonyymi
Hän kun saa lähes kenet vaa,mutta tuossa mun sängyssä vetää sikeitä ja ai miten mua huvittaa😄pitäis varmaan laittaa stoppi tällekkin,ja laitan,mutta vielä hetken pidän hauskaa🤭💩
- Anonyymi
On epätasa-arvoista, että vain naisista käytetään sanaa rotunainen. Kuin koirista tai kissoista, että on koiria mutta sitten on myös rotukoiria. Onko olemassa myös rotumiehiä ja jos on, niin onko rodulla väliä? Afgaaninvinttikoira vai schäfer, siinäpä miettimistä.
- Anonyymi
Entä maatiaisrotunainen? Onko tuon vastakohta. Sekarotunainen?
- Anonyymi
Rotunainen on selkeäpiitteinen, suoranenäinen, pitkähkökin. Arjalainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802191Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131888Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1261683- 1451331
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381227- 85856
- 174816
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala435737- 52602