Rotunainen?

Millainen nainen tulee mieleen miehille sanasta rotunainen?

53

5250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rotu.karjaa

Ensimmäisenä tietenkin laatuliha.

• Teknomadonna

Jalostusaste.

😁

• En ole mies, mutta veikkaan että Lea Laven.

• Täyttä_raaka-ainetta

Terhi Kiemunki ja hiiva.

Rodunjalostusnainen viimesen päälle.

Makee ja hiivainen.

Siitä vois tehdä kiljua, kun sen hukuttais vesisaaviin?

• Täyttä_raaka-ainetta

Korjaan: Terhi on HAPAN-IMELÄ ja HIIVAINEN. :)

• Minulle tulee mieleen vanhempi brunetti, jolla voi jo olla muutama kilo liikaa, mutta joita nainen itse kutsuu kurveiksi

• VittuuriaDeSika

Erikoista... Minulle tulee mieleen Victoria´s Secret -mallit - mutta mielipidettähän kysyttiinkin miehiltä - joten mun mielipide on varmaan väärä - erityisesti kun olen vielä kurppakin.

• Anonyymi
        VittuuriaDeSika kirjoitti:

Erikoista... Minulle tulee mieleen Victoria´s Secret -mallit - mutta mielipidettähän kysyttiinkin miehiltä - joten mun mielipide on varmaan väärä - erityisesti kun olen vielä kurppakin.

😁 Kenties rodun päälle ymmärtävät vaan ne joilla sitä on.

• Anonyymi

Mistä helvetistä sä tuollasen mielikuvan revit sanasta rotunainen😆😆. Naisena tulee mieleen joku tosi kaunis nainen, kuten Sophia Loren, joka myös vanhemmalla iällä näyttää tyylikkäältä ja ylväältä, leidiltä.

• Anonyymi

• 31131312332123

"ravintoloissa ja baaritiskillä viihtyvä ns. näyttävä nainen: Pitkä tukka, lyhyt hame ja korkkarit ja savuinen ääni. Naisellinen nainen, mutta silti hyvä jätkä."

Tai sitten ihan perinteinen missityyppinen nainen?

• rotunaisesta

Ihan ensiksi ulkonäöstä tulee mieleen naisen olemus ja liikkuminen, Anne Kyllönen on hyvä esimerkki. Katso kun Anne juoksee tai kävelee poispäin, vaikka monot jalassa.
      Ehkä tärkeintä kuitenkin on terve itsetunto ja asenne. Rotunainen tietää miten ollaan rotunainen ja uskaltaa näyttää sen.
      Rotunainen on
      – normaalipainoinen luomu joka huomataan vaikka ei esitä mitään.
      – iloinen antaja, hetero joka ei pihtaa eikä tyrkytä.
      – älykäs, oppimis ja sopeutumiskykyinen
      – tosimiesten arvostama ja ihailema
      – lähes aina varattu jo nuorena

• Äädämi11111

Ns. monikulttuuriseksin ja etnoseksin harrastaja, ämmän vittu on maailman kulttuurien kohtauspaikka, jossa lilluu multietninen spermacocktail. Sinne ei kunnon mies mulkkuaan dippaa.

• käviselväksi

Sana rotunainen ei toisin sanoen ole tuttu sinulle.

• Szezezezez

Eija-Riitta Korhola

• porin_tenho

hai meijä veera

• siinävastanainen

Riitta Uosukainen

• narttupiski

Tulee mieleen, että olen ehkä sekarotuinen.

• Ei mitään.

• Pitkä, kapea kaula.

• Anonyymi

Rotunainen on kaunis. Yleensä isot huulet, tissit ja pyllyn omaava nainen. Isot silmät ja tumma hipi kuuluvat myös rotunaisen malliin.

• Anonyymi

Esim. Riitta väisänen, kikka, titinallen juontaja, pamela tola.

• En kvinna som går fram och tillbaka på trottoaren, eli
      nainen joka kävelees eestaas Rotuaarilla.

• Anonyymi

Jag talar inte mykcet bettre!

• Anonyymi

Riippuu mistä rodusta puhutaan.

• Anonyymi

Minusta rotunainen on halventava nimitys. Aivan kuin verrattaisiin koiriin.

• Anonyymi

Hoikka pitää olla, siitä lähdetään.

• Anonyymi

Rotunainen pukeutuu istuviin vaatteisiin, jotka korostavat naisellista muotoa. Siro-normaalipainoinen. Hyvä säärinen. Hän ymmärtää erotiikan merkityksen ja on älykäs, keskusteleva sekä kuunteleva. Osaa miellyttää miestä ja ymmärtää, että siten miehen saa miellyttämään naista.

• Anonyymi

Ex-vaimo oli juuri tuollainen eikä ihme koska sanoi itseään rotukatiksi.

• Anonyymi

Noita löytyy Keski-Euroopasta ja jopa Ruotsista.

• Anonyymi

Mieleenhän käy kunnon pölypaukku. Mistä se muuten syntyi koko paakku?

• Anonyymi

Syö niinkö mies ja pieree niinkö mies!

• Anonyymi
    • Lea Lavenin kappale "Rotunainen".
      Mä olen rotunainen
      Kenties erilainen
      Kuin nuo sata muuta
      Jotka tuntenut sä oot
      Mä olen rotunainen
      Ihan hyvänlainen
      En soita sulle suuta
      Enkä hankalakaan oo

• Tuo edellä mainitsemani asia tulee mieleen sanasta rotunainen.

Rotunaisella kai sitten yleensä tarkoitetaan jotain hyvännäköistä naista. Jokaiselle se kai merkitsee eri asioita. Mulle tulee mieleen joku pitkäsäärinen ja näyttävä nainen. Ei kauheen siro eli ei pienet kädet ja jalat eikä muutenkaan siroluinen, ehkä sellainen amatsoni.

• Joku täällä mainitsi, että rotunainen on halventava nimitys, että tulee mieleen koirarodut. Itse olen joskus miettinyt samaa. Luokitellaan ihmistä niin kuin koiria koiranäyttelyssä.

Tulee mieleen myös natsien rotumääritelmät, joissa luokiteltiin mitkä on arjalaisia piirteitä mitkä ei.

• Nämä kaikki tulee siis mieleen sanasta rotunainen.

• Anonyymi

Norppa. Pullervo.

• Anonyymi

”En ole leidi enkä missityyppinen, en tunne teoksia dostojevskien, mut ihan kummasti mä miestä näinkin saan”, lauletaan siinä vanhassa iskelmässä. Kuulin sen eilen radiosta. Minulle tulee rotunaisesta mieleen semmoinen lähinnä toiseksi naiseksi kelpaava tapaus, ei kovin älykäs tai tyylikäs, mutta hanakka antamaan, koska miesten huomio on hänen ainoa saavutuksensa. Tykkää ikäänsä nähden vähän liian tiukoista ja paljastavista vaatteista. Se sihteeri, joka tykkää siitä kun pomo taputtelee häntä konttorissa. Se kampaaja, jolle naapurin insinööri on monta kertaa luvannut jättää vaimonsa, mutta mitään ei tapahdu. Nainen, jolla on kylällä maine. Semmonen nykyajan Leppäsen Aune, jos Linna-viittaukset huvittavat, taikka Pokka pitää -sarjasta se Hyacinthin miehenkipeä pikkusisko.

• Anonyymi

Anna-Maja Henriksson

• Rotunainen on tietysti ylpeä arjalainen...

• Anonyymi

60 luku

• Anonyymi

Elizabeth Taylor on 1,57 cm, ryntäikäs, epäsopusuhtainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Elizabeth Taylor on 1,57 cm, ryntäikäs, epäsopusuhtainen.

Jaa, jos Elizabeth Taylorin tyylinen ei ole hyvä, niin sitten ei varmaan mikään =D

• Anonyymi

Jotain miesten hörhöilyä. Tangokuningatar, latino, siveä.ja sielultaan tulinen. Suomalainen maisema ja ikuinen kaipaus.

• Anonyymi

Minä tietty. Tuossa tuo kolli koisaa kun otti voimille kohdata kaltaisensa😁👍💩

• Anonyymi

Hän itse näin sanoi🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän itse näin sanoi🙈

Huumoria tietty,ettei nyt tarvii vetää herneitä kenenkää,mutta tuossa se nukkuu,villin yön jälkeen,ai vattu että näyttää hyvältä🤭💩

• Anonyymi

Hän kun saa lähes kenet vaa,mutta tuossa mun sängyssä vetää sikeitä ja ai miten mua huvittaa😄pitäis varmaan laittaa stoppi tällekkin,ja laitan,mutta vielä hetken pidän hauskaa🤭💩

• Anonyymi

On epätasa-arvoista, että vain naisista käytetään sanaa rotunainen. Kuin koirista tai kissoista, että on koiria mutta sitten on myös rotukoiria. Onko olemassa myös rotumiehiä ja jos on, niin onko rodulla väliä? Afgaaninvinttikoira vai schäfer, siinäpä miettimistä.

• Anonyymi

Entä maatiaisrotunainen? Onko tuon vastakohta. Sekarotunainen?

• Anonyymi

Rotunainen on selkeäpiitteinen, suoranenäinen, pitkähkökin. Arjalainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      80
      2191
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1888
    3. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      126
      1683
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      145
      1331
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      138
      1227
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      856
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      816
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      184
      807
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      435
      737
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      602
    Aihe