Jumalan henki, laskeudu uudestaan ylleni.
Sulata minut, muovaile minua.
Täytä minut, käytä minua?
Tässä laulu sanat ateisteille, kuka säveltää
19
136
Vastaukset
Liian pervo laulu mulle ainakin :)
- Säveltämään
Saatana hallitsee ateistin mieltä
- Säveltämään
Saatan hallitsee minun kieltä: Ateistin vika että olen tälläinen sika jonka Jumala hoi, omakseen kuvakseen loi
- Säveltämään
Säveltämään kirjoitti:
Saatan hallitsee minun kieltä: Ateistin vika että olen tälläinen sika jonka Jumala hoi, omakseen kuvakseen loi
Jumala ei luonnut sinua saatanan lähettilääksi, se on sinun oma valinta, käytät väärin vapaata tahtoasi!
- tylsäähän.se.on
Säveltämään kirjoitti:
Jumala ei luonnut sinua saatanan lähettilääksi, se on sinun oma valinta, käytät väärin vapaata tahtoasi!
Mihin muuhun ateisti pystyisi. Jos ei ole saanut hengen lahjaa, on vain oltava ateisti.
- Säveltämään
tylsäähän.se.on kirjoitti:
Mihin muuhun ateisti pystyisi. Jos ei ole saanut hengen lahjaa, on vain oltava ateisti.
Ei ole kyse siitä vaan vapaan tahdon väärin käyttämisestä, jonka jokainen ihminen on saanut Jumalalta Aadamista lähtien.
- nytjyrriänaurattaisi
Kolmas rivi on jyrrin silmissä homopedofiliaa.
- Säveltämään
Saatana leijuu yläpuolellasi!
Se "taivaallinen isä" joka käyttää sinua kunnes saa sinut täytettyä? Ei millään pahalla mutta tämä kuulostaa todella sairaalta :)
- Säveltämään
Nikkivaras!
- näyttääkin.myös
Oudoksuva kirjoitti:
Se "taivaallinen isä" joka käyttää sinua kunnes saa sinut täytettyä? Ei millään pahalla mutta tämä kuulostaa todella sairaalta :)
Niin, itsehän sen sanoit.
- Säveltämään
näyttääkin.myös kirjoitti:
Niin, itsehän sen sanoit.
Nikkivaras sanoi!!!!!!
- pedokirkonmerkki
Australiassa katolisen kirkon pedofiliaepäilyissä jo yli 4000 uhria.
- Säveltämään
Katollisessa kirkossa on joukossa tekopyhiä.
- q.v
Tässä on!
https://youtu.be/Ned5w6pFJ8Y - kjhfdsawer6790
M.M. Numminen voisi säveltää, kuka tuntee tämän kristityn miehen?
- jhgfdsdru0på
Mie tunnen, ei kiinnostunut aiheesta, on muita kiirreitä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262545- 1411893
- 661797
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351453KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.561386Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771249- 1171184
Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet551129Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591112Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571107