Gallup

mie

Kuka artistimme on :
A) Sympaattisin ?
B) Ylimielisin ?
C) Huumorintajuisin ?
D) Tosikoin ?
E) Karismaattisin ?
F) Epäkarismaattisin?

33

4057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus

      Kuka artistimme on :
      A) Sympaattisin ? Rysä
      B) Ylimielisin ? Sinä
      C) Huumorintajuisin ? Rysä
      D) Tosikoin ? Sinä
      E) Karismaattisin ? Rysä
      F) Epäkarismaattisin? Sinä

    • hyypiö

      A)sympaattisin : M.A Numminen
      B)ylimielisin: Kari Hirvonen
      C)huumorintajuisin:Sepi Kumpulainen
      D)tosikoin: Risto Nevala
      E)karismaattisin: Rautavaara
      F)epäkarismaattisin:Mikko Kilkkinen

      • uck

        epäkarismaattisin on ehdottomasti PEKKA NEBELUNG !!! omahyväinen P.... :(


      • Milla
        uck kirjoitti:

        epäkarismaattisin on ehdottomasti PEKKA NEBELUNG !!! omahyväinen P.... :(

        Se, etä hän on epäkarismaattinen ei ole mikään yllätys. Hänhän on niitä Tangomarkkina-pellejä myös. Niistä kilpailuista ei ole enää muutamaan vuoteen tullut ketään karismaattista laulajaa. Väritöntä pullamössöä sitäkin enemmän kyllä.


      • Ellu
        Milla kirjoitti:

        Se, etä hän on epäkarismaattinen ei ole mikään yllätys. Hänhän on niitä Tangomarkkina-pellejä myös. Niistä kilpailuista ei ole enää muutamaan vuoteen tullut ketään karismaattista laulajaa. Väritöntä pullamössöä sitäkin enemmän kyllä.

        Niin, olen kyllä käsittänyt, että Pekka on Tangomarkkinoista noussut ihan yhtä paljon kuin Mikko Mäkeläinen, Antti Huovila ja Janne Tulkki. Kaikki ovat kilpaillet siellä ilman sen suurempaa menestystä.

        Pekka on noussut vasta Unelmavävyt-bändinsä myötä. Täytyy kyllä myöntää, että bändi paranee koko ajan. Pekka on tehnyt hienoa työtä!!! Sinkkukin on hieno, Kannattaa käydä keikoilla katsomassa....


      • man-legally

        A < EINO GRÖN.PAVE MAIJANEN.ILE KALLIO.REMU AALTONEN
        B.ONHAN NÄITÄ
        C.KAI HYTTINEN.JOPE RUONANSUU.
        D. TAPANI KANSA.PEPE WILLBERG
        E.EINO GRÖN JA REIJO TAIPALE.FREDERIK.MATTI JA TEPPO.KARI TAPIO
        F.ONHAN NOITA


    • Sini

      A) Sympaattisin: Tomi Markkola
      B) Ylimielisin: Paula Koivuniemi
      C) Huumorintajuisin: Jari Sillanpää ?
      D) Tosikoin: Eino Grön
      E) Karismaattisin: Tapani Kansa
      F) epäkarismaattisin: Anne Mattila/ Mikko Kilkkinen

    • makuasiahan tämä

      a) Sympaattisin: M.A.Numminen
      b) Ylimielisin: Anna Eriksson
      c) Huumorintajuisin: Jope Ruonansuu
      d) Tosikoin: Eino Grön
      e) Karismaattisin: Kari Tapio
      f) Epäkarismaatisin: Kari Hirvonen

    • Leeni

      A) Joel Hallikainen
      B) Vaikia valita, kun on niin monta..
      C) Niitäkin monta..ehkä Sillanpää
      D) Ja edelleen useita..ehkä Raittisen Eero
      E) sama virsi taas, mutta esim Sillanpää, Kari-Tapio, Matti-Esko ja kuitenkin yksi ylitse muiden : PENTTI HIETANEN!!!
      F) Kari Hirvonen, Pekka Nebelung ja muut neitoset

    • Anu

      A. Sympaattisin: Kari Tapio /Anne Mattila
      B. Ylimielisin: Simo Silmu
      C. Huumorintajuisin: Tapani Kansa
      D. Tosikoin: Teuvo Oinas
      E. Karismaattisin: Tapani Kansa/ Kari Tapio
      F. Epäkarismaattisin: Antti Huovila, Topi Sorsakoski, Janne Tulkki, Kari Hirvonen ja Anne Mattila

      • anniina

        A. Jari Sillanpää
        B. Mikko Kilkkinen
        C. Annika Eklund
        D. Danny
        E. Pekka Nebelung
        F. Janne Tulkki


      • Leeni
        anniina kirjoitti:

        A. Jari Sillanpää
        B. Mikko Kilkkinen
        C. Annika Eklund
        D. Danny
        E. Pekka Nebelung
        F. Janne Tulkki

        on tietysti omat mielipiteet, mutta hei.. mitä sun mielestä on karisma? Pikku vihje: se on jotain mitä Jannelta löytyy 10 krt enemmän kuin rimppakinttu-Pekka-neidiltä! Mut mä ymmärrän, sulla meni vikat nimet väärinpäin!


      • Leeni
        anniina kirjoitti:

        A. Jari Sillanpää
        B. Mikko Kilkkinen
        C. Annika Eklund
        D. Danny
        E. Pekka Nebelung
        F. Janne Tulkki

        oisit voinut laittaa neppiksen huumorintajuisin osastoon,sinne se kai sopis. Kovasti naurattaa, kun jatkuvasti mokailee. Sillä on todella typerät spiikit ja viljelee ala-arvoisia vitsejä/heittoja alapäätyyliin kuin koulupojat konsanaan! Ja huumorintajua täytyy silloin löytyä, kun vielä sen kaiken jälkeen pitää itseään erittäin fiksuna!


    • ---------

      a.Topi Sorsakoski
      b.Kirka
      c.Loiri
      d.Paula Koivuniemi
      e.Tapani Kansa
      f.Kari Tapio

      • Sami

        Muuten olen samaa mieltä, mutta ehkä kuitenkin sympaattisimmaksi nimeäisin "rekkamies" Matti-Eskon.


    • no silleen

      Sympaattisin: Kari Tapio
      Ylimielisin: Tapani Kansa
      Huumorintajuisin: Kari Tapio
      Tosikoin: Tapani Kansa
      Karismaattisin: Kari Tapio
      Epäkarismaattisin: Tapani Kansa

      • No niin... Yllättäen taas tuollainenkin mielipide :(
        Parempi ,etten mä vastaa tähän galluppiin mitään.


    • Robertoliina

      A) Jari Sillanpää
      B) Simo Silmu,Mikko M
      C) Montakin ,,,Sillanpää,Nummela,
      D) Kari Tapio,Janne Tulkki.
      E) Jari Sillanpää
      F) Janne Tulkki,Simo Silmu ,Tapani Kansa

    • kansa

      a:vesa myllyviita
      b:mikko mäkeläinen
      c:tommi soidinmäki
      d:kari hirvonen
      e:vesa myllyviita
      f:rami rafael

    • lilli

      A)Visa Luttinen
      B)Jorma Kääriäinen
      C)Miikka Törmälä
      D)Kari Tapio
      E)Antti S. Paavilainen
      F)Pekka Nebelung
      G)seksikkäin:Visa Luttinen
      H)Etovin,ällöttävin:Jorma Kääriäinen
      I)Mukavin:Visa Luttinen
      J)Puupökkelömäisin:Anne Mattila & Janne Tulkki

      • tiedoksi sulle

        Kari ei ole tosikko ei ollenkaan.
        Tosikko on Tapani Kansa sellanen puupökkelö


      • joku vaan
        tiedoksi sulle kirjoitti:

        Kari ei ole tosikko ei ollenkaan.
        Tosikko on Tapani Kansa sellanen puupökkelö

        Ei Tapsa ole tosikko.
        Syksyllä yhdessä " Tapsa ja Rautavaara"- konsertissaan. Tapsa aloitti laulamaan ihan ekana biisinä " Niin paljon on aihetta lauluun "- nimistä laulua.
        Tapsa kuitenkin keskeytti laulunsa heti alussa ja aloitti uudestaan. Toistamiseen sama juttu. Tapsa sanoi ,että hänellä tulee kokoajan vaan mieleen " Reissumies ja kissa"- laulun melodia.
        Kitaristi aloitti soittamaan alkusäveltä, jolloin Tapsa sanoi kitaristille nauraen ,että : " Älä auta. Jos ei tässä iässä itse osaa, niin sitten saa painua kotiinsa häpeämään ".
        Sitten Tapsa aloitti laulun uudestaan, nyt onnistuneesti.
        Laulun aikanakin Tapsaa vielä nauratti tuo tapaus.

        Ärsyttää vaan kun Seiskassa oli juoruosastolla seuraavalla viikolla juttu ,että Tapsa unohti laulunsanat ja olisi ärjäissyt soittajalle. Juoru oli täyttä sontaa ,sillä:
        A) Tapsa ei unohtanut sanoja.
        B) Hän ei ärjynyt ( vaan naureskeli omalle mokalleen ).

        Älkää siis uskoko kaikkea mitä Seiskassa lukee. Se kirjoittaa kaikenlaista potaskaa.


      • joku vaan kirjoitti:

        Ei Tapsa ole tosikko.
        Syksyllä yhdessä " Tapsa ja Rautavaara"- konsertissaan. Tapsa aloitti laulamaan ihan ekana biisinä " Niin paljon on aihetta lauluun "- nimistä laulua.
        Tapsa kuitenkin keskeytti laulunsa heti alussa ja aloitti uudestaan. Toistamiseen sama juttu. Tapsa sanoi ,että hänellä tulee kokoajan vaan mieleen " Reissumies ja kissa"- laulun melodia.
        Kitaristi aloitti soittamaan alkusäveltä, jolloin Tapsa sanoi kitaristille nauraen ,että : " Älä auta. Jos ei tässä iässä itse osaa, niin sitten saa painua kotiinsa häpeämään ".
        Sitten Tapsa aloitti laulun uudestaan, nyt onnistuneesti.
        Laulun aikanakin Tapsaa vielä nauratti tuo tapaus.

        Ärsyttää vaan kun Seiskassa oli juoruosastolla seuraavalla viikolla juttu ,että Tapsa unohti laulunsanat ja olisi ärjäissyt soittajalle. Juoru oli täyttä sontaa ,sillä:
        A) Tapsa ei unohtanut sanoja.
        B) Hän ei ärjynyt ( vaan naureskeli omalle mokalleen ).

        Älkää siis uskoko kaikkea mitä Seiskassa lukee. Se kirjoittaa kaikenlaista potaskaa.

        Joo. Kaikkea ei kannata uskoa mitä lehdissä lukee. Ja jos joku on puupökkelö ja tosikko niin kyllä se on tämä meidän ikioma viiksivallu, liuhulettimme Kari Tapio.


      • ---------
        Justiinax kirjoitti:

        Joo. Kaikkea ei kannata uskoa mitä lehdissä lukee. Ja jos joku on puupökkelö ja tosikko niin kyllä se on tämä meidän ikioma viiksivallu, liuhulettimme Kari Tapio.

        Joo,Kari Tapio unohtelee sanoja oikein urakalla,mistäköhän se johtuu?


      • olin paikalla
        Justiinax kirjoitti:

        Joo. Kaikkea ei kannata uskoa mitä lehdissä lukee. Ja jos joku on puupökkelö ja tosikko niin kyllä se on tämä meidän ikioma viiksivallu, liuhulettimme Kari Tapio.

        Olin matkailumessuilla kuuntelemassa Karin esiintymistä ja ei Hän todellakaan ollut mikään
        puupökkelö. Sulla vaan on tuo Kansa joku henki ja elämä ja kukaan ei saa hänestä sanoa mitään negatiivista mutta kyllä täytyy sanoo että jos joku on puupökkelö niin just Kansa.

        Ja Kansalla ei taida edes viikset kasvaa sellanen maitoparta kun on.
        Ja viellä yksi tieto sulle Karilla ei ole mikään liuhuletti oli käynyt parturissa ja aivan upeet oli hiukset toisin kun sun Kansalla kun sillä jo sisäkumi paistaa ei kasva hiuksetkaan.


      • faktaa...
        --------- kirjoitti:

        Joo,Kari Tapio unohtelee sanoja oikein urakalla,mistäköhän se johtuu?

        Kari on levyttänyt ja levyttää koko ajan uusia kappaleita toisin kuin eräät jotka laulavat toisten vanhoja eikä ole edes kunnon ääntä ( nimiä mainitsematta )


      • olin paikalla kirjoitti:

        Olin matkailumessuilla kuuntelemassa Karin esiintymistä ja ei Hän todellakaan ollut mikään
        puupökkelö. Sulla vaan on tuo Kansa joku henki ja elämä ja kukaan ei saa hänestä sanoa mitään negatiivista mutta kyllä täytyy sanoo että jos joku on puupökkelö niin just Kansa.

        Ja Kansalla ei taida edes viikset kasvaa sellanen maitoparta kun on.
        Ja viellä yksi tieto sulle Karilla ei ole mikään liuhuletti oli käynyt parturissa ja aivan upeet oli hiukset toisin kun sun Kansalla kun sillä jo sisäkumi paistaa ei kasva hiuksetkaan.

        Tapsa on ihan tarpeeksi miehekäs ilman sellaisia räkäjarrujakin siinä nenän alla.

        Mitäs sitten vaikka sisäkumi paistaa ? Se on miehekkyyden merkki vaan. Tapio Rautavaarallakin paistoi sisäkumi ja yksi maailman miehekkäimmistä miehistä Sean Connery on melkein kokonaan kalju.


      • jack
        olin paikalla kirjoitti:

        Olin matkailumessuilla kuuntelemassa Karin esiintymistä ja ei Hän todellakaan ollut mikään
        puupökkelö. Sulla vaan on tuo Kansa joku henki ja elämä ja kukaan ei saa hänestä sanoa mitään negatiivista mutta kyllä täytyy sanoo että jos joku on puupökkelö niin just Kansa.

        Ja Kansalla ei taida edes viikset kasvaa sellanen maitoparta kun on.
        Ja viellä yksi tieto sulle Karilla ei ole mikään liuhuletti oli käynyt parturissa ja aivan upeet oli hiukset toisin kun sun Kansalla kun sillä jo sisäkumi paistaa ei kasva hiuksetkaan.

        "Sulla vaan on tuo Kansa joku henki ja elämä ja kukaan ei saa hänestä sanoa mitään negatiivista..."

        Paraskin puhuja!Sulla rupeaa iso hihna luistamaan välittömästi,kun joku esittää Klabbista kommentin,joka ei ole tyyliin "Kari on aivan mahtava".Kokeileppas hankkia itsellesi ihan oikea elämä.Unohdat muutamaksi kuukaudeksi Klabbin ja internetin.Käyt vaikkapa ulkona ja tapaat ihmisiä.


      • höh
        jack kirjoitti:

        "Sulla vaan on tuo Kansa joku henki ja elämä ja kukaan ei saa hänestä sanoa mitään negatiivista..."

        Paraskin puhuja!Sulla rupeaa iso hihna luistamaan välittömästi,kun joku esittää Klabbista kommentin,joka ei ole tyyliin "Kari on aivan mahtava".Kokeileppas hankkia itsellesi ihan oikea elämä.Unohdat muutamaksi kuukaudeksi Klabbin ja internetin.Käyt vaikkapa ulkona ja tapaat ihmisiä.

        hanki jack elämä ja tapaa ihmisiä äläkä täällä valita


      • Heli
        olin paikalla kirjoitti:

        Olin matkailumessuilla kuuntelemassa Karin esiintymistä ja ei Hän todellakaan ollut mikään
        puupökkelö. Sulla vaan on tuo Kansa joku henki ja elämä ja kukaan ei saa hänestä sanoa mitään negatiivista mutta kyllä täytyy sanoo että jos joku on puupökkelö niin just Kansa.

        Ja Kansalla ei taida edes viikset kasvaa sellanen maitoparta kun on.
        Ja viellä yksi tieto sulle Karilla ei ole mikään liuhuletti oli käynyt parturissa ja aivan upeet oli hiukset toisin kun sun Kansalla kun sillä jo sisäkumi paistaa ei kasva hiuksetkaan.

        Kari Tapiolle sopii muuten TOSI hyvin ne viikset. Mä en osaisi kuvitella häntä ilman niitä. Sillä on ollut viikset niin kauan, kuin mä muistan.

        Joo, T. Kansa on lapsellinen maitoparta. Kari Tapio on mies isolla M:llä !


    • muistivika

      Eivätköhän ne nuoremmatkin artistit kuin Kari (liki 60v) unohtele laulunsa sanoja, tai niitähän ei nykylauluissa paljon olekaan. Ja mitä tosikkomaisuuteen tulee, eiköhän meillä kaikilta sitä joskus löydy ilman että olisi sitä AINA. Ja jos ihminen on AINA aurinkoinen, tulee miettineeksi, on kaikki ok...suomalaiseen melankoliaan kuuluu tietty surumielisyys...naisartisteillakin...ei se välttämättä huono luonteenpiirre ole...

      • anna.h

        Varmasti unohtelevat kaikki. Kyllä Kari on muistanut hienosti biisiensä sanat, uudemmissa kappaleissa hänellä on sanat varuilta esillä. Eikä se haittaa mitään.

        Joku oli väittänyt Karin esiintymistä puupökkelömäiseksi. Höpö höpö sanon minä. Hänen esiintymisessään on juuri sopivasti draivia! Kari viljelee myös huumoria lavalla. Menkää katsomaan ja todetkaa itse.


      • meitsi
        anna.h kirjoitti:

        Varmasti unohtelevat kaikki. Kyllä Kari on muistanut hienosti biisiensä sanat, uudemmissa kappaleissa hänellä on sanat varuilta esillä. Eikä se haittaa mitään.

        Joku oli väittänyt Karin esiintymistä puupökkelömäiseksi. Höpö höpö sanon minä. Hänen esiintymisessään on juuri sopivasti draivia! Kari viljelee myös huumoria lavalla. Menkää katsomaan ja todetkaa itse.

        No,on se kieltämättä aika naurettavan näköinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe