Kuka artistimme on :
A) Sympaattisin ?
B) Ylimielisin ?
C) Huumorintajuisin ?
D) Tosikoin ?
E) Karismaattisin ?
F) Epäkarismaattisin?
Gallup
33
4011
Vastaukset
- vastaus
Kuka artistimme on :
A) Sympaattisin ? Rysä
B) Ylimielisin ? Sinä
C) Huumorintajuisin ? Rysä
D) Tosikoin ? Sinä
E) Karismaattisin ? Rysä
F) Epäkarismaattisin? Sinä - hyypiö
A)sympaattisin : M.A Numminen
B)ylimielisin: Kari Hirvonen
C)huumorintajuisin:Sepi Kumpulainen
D)tosikoin: Risto Nevala
E)karismaattisin: Rautavaara
F)epäkarismaattisin:Mikko Kilkkinen- uck
epäkarismaattisin on ehdottomasti PEKKA NEBELUNG !!! omahyväinen P.... :(
- Milla
uck kirjoitti:
epäkarismaattisin on ehdottomasti PEKKA NEBELUNG !!! omahyväinen P.... :(
Se, etä hän on epäkarismaattinen ei ole mikään yllätys. Hänhän on niitä Tangomarkkina-pellejä myös. Niistä kilpailuista ei ole enää muutamaan vuoteen tullut ketään karismaattista laulajaa. Väritöntä pullamössöä sitäkin enemmän kyllä.
- Ellu
Milla kirjoitti:
Se, etä hän on epäkarismaattinen ei ole mikään yllätys. Hänhän on niitä Tangomarkkina-pellejä myös. Niistä kilpailuista ei ole enää muutamaan vuoteen tullut ketään karismaattista laulajaa. Väritöntä pullamössöä sitäkin enemmän kyllä.
Niin, olen kyllä käsittänyt, että Pekka on Tangomarkkinoista noussut ihan yhtä paljon kuin Mikko Mäkeläinen, Antti Huovila ja Janne Tulkki. Kaikki ovat kilpaillet siellä ilman sen suurempaa menestystä.
Pekka on noussut vasta Unelmavävyt-bändinsä myötä. Täytyy kyllä myöntää, että bändi paranee koko ajan. Pekka on tehnyt hienoa työtä!!! Sinkkukin on hieno, Kannattaa käydä keikoilla katsomassa.... - man-legally
A < EINO GRÖN.PAVE MAIJANEN.ILE KALLIO.REMU AALTONEN
B.ONHAN NÄITÄ
C.KAI HYTTINEN.JOPE RUONANSUU.
D. TAPANI KANSA.PEPE WILLBERG
E.EINO GRÖN JA REIJO TAIPALE.FREDERIK.MATTI JA TEPPO.KARI TAPIO
F.ONHAN NOITA
- Sini
A) Sympaattisin: Tomi Markkola
B) Ylimielisin: Paula Koivuniemi
C) Huumorintajuisin: Jari Sillanpää ?
D) Tosikoin: Eino Grön
E) Karismaattisin: Tapani Kansa
F) epäkarismaattisin: Anne Mattila/ Mikko Kilkkinen - makuasiahan tämä
a) Sympaattisin: M.A.Numminen
b) Ylimielisin: Anna Eriksson
c) Huumorintajuisin: Jope Ruonansuu
d) Tosikoin: Eino Grön
e) Karismaattisin: Kari Tapio
f) Epäkarismaatisin: Kari Hirvonen - Leeni
A) Joel Hallikainen
B) Vaikia valita, kun on niin monta..
C) Niitäkin monta..ehkä Sillanpää
D) Ja edelleen useita..ehkä Raittisen Eero
E) sama virsi taas, mutta esim Sillanpää, Kari-Tapio, Matti-Esko ja kuitenkin yksi ylitse muiden : PENTTI HIETANEN!!!
F) Kari Hirvonen, Pekka Nebelung ja muut neitoset - Anu
A. Sympaattisin: Kari Tapio /Anne Mattila
B. Ylimielisin: Simo Silmu
C. Huumorintajuisin: Tapani Kansa
D. Tosikoin: Teuvo Oinas
E. Karismaattisin: Tapani Kansa/ Kari Tapio
F. Epäkarismaattisin: Antti Huovila, Topi Sorsakoski, Janne Tulkki, Kari Hirvonen ja Anne Mattila- anniina
A. Jari Sillanpää
B. Mikko Kilkkinen
C. Annika Eklund
D. Danny
E. Pekka Nebelung
F. Janne Tulkki - Leeni
anniina kirjoitti:
A. Jari Sillanpää
B. Mikko Kilkkinen
C. Annika Eklund
D. Danny
E. Pekka Nebelung
F. Janne Tulkkion tietysti omat mielipiteet, mutta hei.. mitä sun mielestä on karisma? Pikku vihje: se on jotain mitä Jannelta löytyy 10 krt enemmän kuin rimppakinttu-Pekka-neidiltä! Mut mä ymmärrän, sulla meni vikat nimet väärinpäin!
- Leeni
anniina kirjoitti:
A. Jari Sillanpää
B. Mikko Kilkkinen
C. Annika Eklund
D. Danny
E. Pekka Nebelung
F. Janne Tulkkioisit voinut laittaa neppiksen huumorintajuisin osastoon,sinne se kai sopis. Kovasti naurattaa, kun jatkuvasti mokailee. Sillä on todella typerät spiikit ja viljelee ala-arvoisia vitsejä/heittoja alapäätyyliin kuin koulupojat konsanaan! Ja huumorintajua täytyy silloin löytyä, kun vielä sen kaiken jälkeen pitää itseään erittäin fiksuna!
- ---------
a.Topi Sorsakoski
b.Kirka
c.Loiri
d.Paula Koivuniemi
e.Tapani Kansa
f.Kari Tapio- Sami
Muuten olen samaa mieltä, mutta ehkä kuitenkin sympaattisimmaksi nimeäisin "rekkamies" Matti-Eskon.
- no silleen
Sympaattisin: Kari Tapio
Ylimielisin: Tapani Kansa
Huumorintajuisin: Kari Tapio
Tosikoin: Tapani Kansa
Karismaattisin: Kari Tapio
Epäkarismaattisin: Tapani KansaNo niin... Yllättäen taas tuollainenkin mielipide :(
Parempi ,etten mä vastaa tähän galluppiin mitään.
- Robertoliina
A) Jari Sillanpää
B) Simo Silmu,Mikko M
C) Montakin ,,,Sillanpää,Nummela,
D) Kari Tapio,Janne Tulkki.
E) Jari Sillanpää
F) Janne Tulkki,Simo Silmu ,Tapani Kansa - kansa
a:vesa myllyviita
b:mikko mäkeläinen
c:tommi soidinmäki
d:kari hirvonen
e:vesa myllyviita
f:rami rafael - lilli
A)Visa Luttinen
B)Jorma Kääriäinen
C)Miikka Törmälä
D)Kari Tapio
E)Antti S. Paavilainen
F)Pekka Nebelung
G)seksikkäin:Visa Luttinen
H)Etovin,ällöttävin:Jorma Kääriäinen
I)Mukavin:Visa Luttinen
J)Puupökkelömäisin:Anne Mattila & Janne Tulkki- tiedoksi sulle
Kari ei ole tosikko ei ollenkaan.
Tosikko on Tapani Kansa sellanen puupökkelö - joku vaan
tiedoksi sulle kirjoitti:
Kari ei ole tosikko ei ollenkaan.
Tosikko on Tapani Kansa sellanen puupökkelöEi Tapsa ole tosikko.
Syksyllä yhdessä " Tapsa ja Rautavaara"- konsertissaan. Tapsa aloitti laulamaan ihan ekana biisinä " Niin paljon on aihetta lauluun "- nimistä laulua.
Tapsa kuitenkin keskeytti laulunsa heti alussa ja aloitti uudestaan. Toistamiseen sama juttu. Tapsa sanoi ,että hänellä tulee kokoajan vaan mieleen " Reissumies ja kissa"- laulun melodia.
Kitaristi aloitti soittamaan alkusäveltä, jolloin Tapsa sanoi kitaristille nauraen ,että : " Älä auta. Jos ei tässä iässä itse osaa, niin sitten saa painua kotiinsa häpeämään ".
Sitten Tapsa aloitti laulun uudestaan, nyt onnistuneesti.
Laulun aikanakin Tapsaa vielä nauratti tuo tapaus.
Ärsyttää vaan kun Seiskassa oli juoruosastolla seuraavalla viikolla juttu ,että Tapsa unohti laulunsanat ja olisi ärjäissyt soittajalle. Juoru oli täyttä sontaa ,sillä:
A) Tapsa ei unohtanut sanoja.
B) Hän ei ärjynyt ( vaan naureskeli omalle mokalleen ).
Älkää siis uskoko kaikkea mitä Seiskassa lukee. Se kirjoittaa kaikenlaista potaskaa. joku vaan kirjoitti:
Ei Tapsa ole tosikko.
Syksyllä yhdessä " Tapsa ja Rautavaara"- konsertissaan. Tapsa aloitti laulamaan ihan ekana biisinä " Niin paljon on aihetta lauluun "- nimistä laulua.
Tapsa kuitenkin keskeytti laulunsa heti alussa ja aloitti uudestaan. Toistamiseen sama juttu. Tapsa sanoi ,että hänellä tulee kokoajan vaan mieleen " Reissumies ja kissa"- laulun melodia.
Kitaristi aloitti soittamaan alkusäveltä, jolloin Tapsa sanoi kitaristille nauraen ,että : " Älä auta. Jos ei tässä iässä itse osaa, niin sitten saa painua kotiinsa häpeämään ".
Sitten Tapsa aloitti laulun uudestaan, nyt onnistuneesti.
Laulun aikanakin Tapsaa vielä nauratti tuo tapaus.
Ärsyttää vaan kun Seiskassa oli juoruosastolla seuraavalla viikolla juttu ,että Tapsa unohti laulunsanat ja olisi ärjäissyt soittajalle. Juoru oli täyttä sontaa ,sillä:
A) Tapsa ei unohtanut sanoja.
B) Hän ei ärjynyt ( vaan naureskeli omalle mokalleen ).
Älkää siis uskoko kaikkea mitä Seiskassa lukee. Se kirjoittaa kaikenlaista potaskaa.Joo. Kaikkea ei kannata uskoa mitä lehdissä lukee. Ja jos joku on puupökkelö ja tosikko niin kyllä se on tämä meidän ikioma viiksivallu, liuhulettimme Kari Tapio.
- ---------
Justiinax kirjoitti:
Joo. Kaikkea ei kannata uskoa mitä lehdissä lukee. Ja jos joku on puupökkelö ja tosikko niin kyllä se on tämä meidän ikioma viiksivallu, liuhulettimme Kari Tapio.
Joo,Kari Tapio unohtelee sanoja oikein urakalla,mistäköhän se johtuu?
- olin paikalla
Justiinax kirjoitti:
Joo. Kaikkea ei kannata uskoa mitä lehdissä lukee. Ja jos joku on puupökkelö ja tosikko niin kyllä se on tämä meidän ikioma viiksivallu, liuhulettimme Kari Tapio.
Olin matkailumessuilla kuuntelemassa Karin esiintymistä ja ei Hän todellakaan ollut mikään
puupökkelö. Sulla vaan on tuo Kansa joku henki ja elämä ja kukaan ei saa hänestä sanoa mitään negatiivista mutta kyllä täytyy sanoo että jos joku on puupökkelö niin just Kansa.
Ja Kansalla ei taida edes viikset kasvaa sellanen maitoparta kun on.
Ja viellä yksi tieto sulle Karilla ei ole mikään liuhuletti oli käynyt parturissa ja aivan upeet oli hiukset toisin kun sun Kansalla kun sillä jo sisäkumi paistaa ei kasva hiuksetkaan. - faktaa...
--------- kirjoitti:
Joo,Kari Tapio unohtelee sanoja oikein urakalla,mistäköhän se johtuu?
Kari on levyttänyt ja levyttää koko ajan uusia kappaleita toisin kuin eräät jotka laulavat toisten vanhoja eikä ole edes kunnon ääntä ( nimiä mainitsematta )
olin paikalla kirjoitti:
Olin matkailumessuilla kuuntelemassa Karin esiintymistä ja ei Hän todellakaan ollut mikään
puupökkelö. Sulla vaan on tuo Kansa joku henki ja elämä ja kukaan ei saa hänestä sanoa mitään negatiivista mutta kyllä täytyy sanoo että jos joku on puupökkelö niin just Kansa.
Ja viellä yksi tieto sulle Karilla ei ole mikään liuhuletti oli käynyt parturissa ja aivan upeet oli hiukset toisin kun sun Kansalla kun sillä jo sisäkumi paistaa ei kasva hiuksetkaan.Tapsa on ihan tarpeeksi miehekäs ilman sellaisia räkäjarrujakin siinä nenän alla.
Mitäs sitten vaikka sisäkumi paistaa ? Se on miehekkyyden merkki vaan. Tapio Rautavaarallakin paistoi sisäkumi ja yksi maailman miehekkäimmistä miehistä Sean Connery on melkein kokonaan kalju.- jack
olin paikalla kirjoitti:
Ja viellä yksi tieto sulle Karilla ei ole mikään liuhuletti oli käynyt parturissa ja aivan upeet oli hiukset toisin kun sun Kansalla kun sillä jo sisäkumi paistaa ei kasva hiuksetkaan."Sulla vaan on tuo Kansa joku henki ja elämä ja kukaan ei saa hänestä sanoa mitään negatiivista..."
Paraskin puhuja!Sulla rupeaa iso hihna luistamaan välittömästi,kun joku esittää Klabbista kommentin,joka ei ole tyyliin "Kari on aivan mahtava".Kokeileppas hankkia itsellesi ihan oikea elämä.Unohdat muutamaksi kuukaudeksi Klabbin ja internetin.Käyt vaikkapa ulkona ja tapaat ihmisiä. - höh
jack kirjoitti:
"Sulla vaan on tuo Kansa joku henki ja elämä ja kukaan ei saa hänestä sanoa mitään negatiivista..."
Paraskin puhuja!Sulla rupeaa iso hihna luistamaan välittömästi,kun joku esittää Klabbista kommentin,joka ei ole tyyliin "Kari on aivan mahtava".Kokeileppas hankkia itsellesi ihan oikea elämä.Unohdat muutamaksi kuukaudeksi Klabbin ja internetin.Käyt vaikkapa ulkona ja tapaat ihmisiä.hanki jack elämä ja tapaa ihmisiä äläkä täällä valita
- Heli
olin paikalla kirjoitti:
Ja viellä yksi tieto sulle Karilla ei ole mikään liuhuletti oli käynyt parturissa ja aivan upeet oli hiukset toisin kun sun Kansalla kun sillä jo sisäkumi paistaa ei kasva hiuksetkaan.Kari Tapiolle sopii muuten TOSI hyvin ne viikset. Mä en osaisi kuvitella häntä ilman niitä. Sillä on ollut viikset niin kauan, kuin mä muistan.
Joo, T. Kansa on lapsellinen maitoparta. Kari Tapio on mies isolla M:llä !
- muistivika
Eivätköhän ne nuoremmatkin artistit kuin Kari (liki 60v) unohtele laulunsa sanoja, tai niitähän ei nykylauluissa paljon olekaan. Ja mitä tosikkomaisuuteen tulee, eiköhän meillä kaikilta sitä joskus löydy ilman että olisi sitä AINA. Ja jos ihminen on AINA aurinkoinen, tulee miettineeksi, on kaikki ok...suomalaiseen melankoliaan kuuluu tietty surumielisyys...naisartisteillakin...ei se välttämättä huono luonteenpiirre ole...
- anna.h
Varmasti unohtelevat kaikki. Kyllä Kari on muistanut hienosti biisiensä sanat, uudemmissa kappaleissa hänellä on sanat varuilta esillä. Eikä se haittaa mitään.
Joku oli väittänyt Karin esiintymistä puupökkelömäiseksi. Höpö höpö sanon minä. Hänen esiintymisessään on juuri sopivasti draivia! Kari viljelee myös huumoria lavalla. Menkää katsomaan ja todetkaa itse. - meitsi
anna.h kirjoitti:
Varmasti unohtelevat kaikki. Kyllä Kari on muistanut hienosti biisiensä sanat, uudemmissa kappaleissa hänellä on sanat varuilta esillä. Eikä se haittaa mitään.
Joku oli väittänyt Karin esiintymistä puupökkelömäiseksi. Höpö höpö sanon minä. Hänen esiintymisessään on juuri sopivasti draivia! Kari viljelee myös huumoria lavalla. Menkää katsomaan ja todetkaa itse.No,on se kieltämättä aika naurettavan näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944252- 272315
- 2002146
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1052023PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061781- 1471372
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001259Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72966Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78825