Alkaa olla pättötyön aika

TämäntarjosiJyri

Kuten kaikki varmaankin ovat panneet merkille niin olen Jyrinä tehnyt palstalla arvokasta tutkimustyötä selvittääkseni sen että kuinka itsepetos, eli itsensäpettämismekanismi toimii sillä oikeastaan valtaosa ihmisistä luo oman maailmankuvansa siten että siinä ovat itsepetoksen luomat itselle sopivat uskomukset vahvasti mukana.
Tämä pätee yhtä lailla uskontoihin kuuluviin ihmisiin kuin erinomaisen selvästi ja helposti havaittavissa oleviin evolutionisteihin. Siksi otin erääksi tutkimusareenaksi tämän palstan.
Mutta nyt aineistoa on kertynytkin sitten niin paljon että alkaa olla loppuyhteenvedon aika. Virallinen tutkielma ilmestyy myöhemmin mutta katson että tämä palsta on ansainnut muutamia herkkupaloja etukäteen.

Aluksi voin mainita muutamia hyvin valaisevia esimerkkejä siitä että kuinka evolutionistit ovat sortuneet itsepetokseen vain siksi että heillä on voimakas sisäinen halua uskoa evoluution olevan todellisuutta vaikka todisteet joihin he ovat vedonneet ovatkin ollet tyhjän veroisia ja kumottuja.
--1. Moloc -Horridus esitti entisellä nikillään Turkana, (jonkä häpeillen vaihoti uuteen kun Turkana boy ei ollutkaan se apinaihminen joksi hän oli sitä vahvasti uskonut.)
Mutta tässä vahvassa perusteettomassa uskossan hän oli hyvin vahva johtuen siitä että hän voimakkaasti halusi nähdä Turkana Boy:ssä apinaihmisen vaikka tutkijat olivat koko ajan hyvin epävarmoja siitä että mikä se oli.
Moloc kuitenkin uskoi vuorenvarmasti sen mitä halusi uskoa ja näin hän muodosti maailmankuvaansa valheelle pettäen itsensä.
Tämä oli hyvä esimerkkitapaus.

2. Vielä n. viitisen v. sitten käytännössä kaikki tämän palstan evolutionistit vääristivät maailmankuvaansa reaalimaailman ulkopuolelle pakottaen itsensä uskomaan Roska-DNA-evoluutiojäämään joka ei sitä sitten ollutkaan. Tänään puhutaan säätely-dna:sta.
--Tällä palstalla testasin roska-dna:n avulla toistuvasti evouskoisten itsensäpettämisen laatua ottamalla tuon asian toistuvasti esille, ja niin siinä kävi että aina siihen saakka kunnes tiedeyhteisö yksissä tuumin hylkäsi kokonaan jopa termin "roska-dna" , niin tämän paslstan evolutionistit pitivät siitä kiinni.
Vasta pakon edessä he myöntyivät olleensa väärässä.
Mutta tämä kokemus ontoi minulle tutkimukseeni erittäin vakuuttavan näytön itsensä pettäisen mekanismista.

3. Nyt on aika paljastaa todellinen syy siihen että miksi otin usein puheeksi homouden, siis sen väittämisen luonnolliseksi vaikka esitin valtavasti todisteita homouden luonnottomuudesta.
--Siis vaikka biolgia ei tunne homoudelle mitään syytä vaikka aihetta on tutkittu vuosikymmeniä, ja on erinomaisen aiheellista havainnoida homouden kirjosta treansuista perofiileihin jne. ja siltä väliltä olevien erilaisten taipumusten vuoksi että kyseessä on moniin muihin mielenhäiriöihin täysin rinnastettavissa oleva usein ihan hoidettavissa oleva taipumus, niin silti, vaikka kaikki tietävät että anus ei ole sukupuolielin minkään tietoteoksen mukaan niin evolutionistit tällä palstalla, ei muualla niinkään, pettävät itsensä jälleeen kerran perusteellisesti muovaamaan maailmankuvaansa tieteenvastaisella uskomuksella joka vain sattuu miellyttämään heitä.

Tässä oli vain pari esimerkkiä, mutta aika hyvin ne auttavat tarkkailijoita näkemään sen että kuinka helppoa ilmisen on vääristää oma maailmankuvansa mieluummin omien halujensa mukaiseksi kuin sellaiseksi kuin tieteellinen tutkimus ja reaalimaailman havainnot sen osoittavat.

16

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyrintärkeälisäajatus

Lisäys: Tutkielmaa tehdessäni yllätyin hiukan siitä että kuinka hanakasti ev.lut. kansa piispoineen kokonaisuutena tekemässä tätä samaa itsepetosta siten että ensin piti uskoa evoluution ja sitten hyväksyttiin avoliittolaiset kirkon virkoihin ja nyt myös homot kaiken muun pahuuden ohella.

Syyksi tähän kirkonmoraalin syvään rappiotilaan piispat sanoivat että kirkon täytyy uudistua vastaamaan ajan henkeä. Siis yhä syvemmälle moraalittomuuden suohon vajonneen kansan yleistä asennetta.

Onko tämä oikea tapa uudistaa kirkkoa? Eräs kolmessa yliopistossamme yhä opettava vanhempi korkeasti oppinut teologi sanoi tuoreessa sanomalehtihaastattelussa jonka luin eilen kirjastossa, että kirkon kuuluu uudistua, mutta siten että se hylkäisi hiljattain omaksumansa törkeät moraalittomuudet ja palaisi juurilleen varhaiskristillisiin moraaliarvoihin.
      Hän osoittautui olevan lähellä MTK:laista ajttelua joka uskomusvapaana tieteenä sopii yhtä hyvin todellisille kristityille kun ateisteillekin antaen heille reaalimaailmaan ja korkeisiin hyväksi havaittuihin, sii erinomaisen ylivoimaisen hyviksi havaittuihin moraaliohjeisiin perustuvan aidosti onnellisen elämäntavan tuottavan maailmankuvan.

• DRHouse

Et sitten edes sanaa "päättötyö" saanut oikein...

• YstävänneJyri

Kiitos huomautuksestasi, ja siitä että hyväksyit itse aineiston etkä löytänyt siitä mitään moitittavaa.
        Mutta vaikeatahan tuota olisikaan kritisoida sillä toisin kuin evoluution perusteet niin tuo avaus oli hyvin taidokkaasti ja uskottavasti perusteltu. Se vaiensi evokit ja sai heidät ainakin hetkeksi miettimään omaksumansa maailmankuvan perusteita.
        Hyvä niin sillä se oli tarkoituskin.

• DRHouse
        YstävänneJyri kirjoitti:

Kiitos huomautuksestasi, ja siitä että hyväksyit itse aineiston etkä löytänyt siitä mitään moitittavaa.
        Mutta vaikeatahan tuota olisikaan kritisoida sillä toisin kuin evoluution perusteet niin tuo avaus oli hyvin taidokkaasti ja uskottavasti perusteltu. Se vaiensi evokit ja sai heidät ainakin hetkeksi miettimään omaksumansa maailmankuvan perusteita.
        Hyvä niin sillä se oli tarkoituskin.

Missähän muka hyväksyin aineiston? Huomautin vain että olet niin toistaitoinen, ettet saa edes otsikkoa oikein. Se "aineisto" on korkeintaan huonon vitsin tasolla ja perustelusi ovat harhaista horinaa, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

• Jyrkkisboika
        DRHouse kirjoitti:

Missähän muka hyväksyin aineiston? Huomautin vain että olet niin toistaitoinen, ettet saa edes otsikkoa oikein. Se "aineisto" on korkeintaan huonon vitsin tasolla ja perustelusi ovat harhaista horinaa, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Höh, jos sinä oisit huomannut avauksen esimerkkitapauksissa jotain aiheellista moitittavaa niin et sinä olisi malttanut pitää suutasi kiinni.
        Vähintään homoksi olisi haukkunut, mutta suhtauduit yllättävän maltillisesti lukemaasi, joten juolahti mieleen että kenties sinäkin aloit tuossa kohdassa vähän ajatella. Se on hyvä merkki.

• sähyltäpöpsöö
        Jyrkkisboika kirjoitti:

Höh, jos sinä oisit huomannut avauksen esimerkkitapauksissa jotain aiheellista moitittavaa niin et sinä olisi malttanut pitää suutasi kiinni.
        Vähintään homoksi olisi haukkunut, mutta suhtauduit yllättävän maltillisesti lukemaasi, joten juolahti mieleen että kenties sinäkin aloit tuossa kohdassa vähän ajatella. Se on hyvä merkki.

Vastaapa rehellisesti onko kukaan muu kuin sinä sanonut näillä palstoilla että anus on sukupuolielin?

• DRHouse
        Jyrkkisboika kirjoitti:

Niin, olin hiljaa koska jokainen terveellä järjellä varustettu (ei siis sinä) tajuaa horinasi harhaiseksi mölinäksi ilman minun sitä erikseen ilmoittamattakin.

• Vai muka päättötyö :D

Kyllä sinä Jyri sitten jaksat hauskuttaa noilla valheillasi. Et kai nyt tosissasi tuollaista soopaa kirjoita?

• "Homo rudolfensis eli turkananihminen oli 1,9 miljoonaa vuotta sitten elänyt ihmis- tai esi-ihmislaji. Se muistuttaa kasvoiltaan kenianesi-ihmistä, ja sitä onkin ehdotettu liitettäväksi samaan sukuun. Lajin asema ihmisen evoluutiossa ei ole vielä täysin selvinnyt.[1]"

Mitenkäs se ihmislaji onkin kehittynyt asteittain muista eläinlajeista? Taisipa raamatun kertomus ollakkin vain kertomus ja vertauskuvallinen tulkinta?

• hah_hah

Umpityhmä vajakki alkaa taas olla maanisessa vaiheessa. Kellokoski lepositeineen kutsuu Jyrbää.

• kikkelikakkeli

oajlfkasjdn,gkksfölkbjasfölkkjvlkfkvalfkgjadölhkkjajdfkajdflkv

• onneksi.olkoon

Heipä hei vaan jyrille. Pättötyö on takrastetu, ja voitkin siirtyä muualle toteuttamaan itseäsi. Tämä on nyt tässä. Don't let the door hit you on the way out.

• Jyririririrri

Kiitos, sen teen pikimmiten sillä eipä minulla ole enää mitään tekemistä täällä.

Kiitos vain kaikille antamastanne tutkimusavusta, olitte todellakin vilpittömiä aivopiereskelijöitä ja varmaankin tulette jatkamaan samalla linjalla.
        Toivon kaikkea hyvää teille harrastustenne parissa, olivatpa ne sitten luonnollisia tai luonotttomia. Minä en enää puutu niihin.

• Jyririririrri kirjoitti:

Kiitos, sen teen pikimmiten sillä eipä minulla ole enää mitään tekemistä täällä.

Kiitos vain kaikille antamastanne tutkimusavusta, olitte todellakin vilpittömiä aivopiereskelijöitä ja varmaankin tulette jatkamaan samalla linjalla.
        Toivon kaikkea hyvää teille harrastustenne parissa, olivatpa ne sitten luonnollisia tai luonotttomia. Minä en enää puutu niihin.

"Kiitos, sen teen pikimmiten sillä eipä minulla ole enää mitään tekemistä täällä."

Onko kukaan tullut laskeneeksi, montako kertaa jyri on jättänyt palstan lopullisesti?

• onneksi.olkoon
        Jyririririrri kirjoitti:

Tässä kohtaa siis kättelemme ja toivotamme kohteliaasti hyvää jatkoa ja menestystä tulevissa haasteissa.
        Se on vähän niin kuin työelämässä. Töitä olisi jo tarjottu jos sinun haluttaisiin jatkavan. Tai päättötyön jälkeen pyydettäisiin jatko-opiskelijaksi. Sun hommat, jyrbä, oli pitkälti tässä. Osaaminen ja äly ei riitä, mutta ei sitä kukaan kehtaa sanoa suoraan. Hyvää jatkoa ja kenties ehkä mahdollisesti joskus kohtaamme jossain muualla kuin tällä palstalla!

• Jyryrryryry
        salmiakkisaluki kirjoitti:

"Kiitos, sen teen pikimmiten sillä eipä minulla ole enää mitään tekemistä täällä."

Onko kukaan tullut laskeneeksi, montako kertaa jyri on jättänyt palstan lopullisesti?

Mitä viserrät? Eikö muka muut kuin evolutionistit saa puhua edes joskus pötyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1958
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      154
      1880
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      22
      1255
    4. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      941
    5. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    6. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      829
    7. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      771
    8. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      45
      720
    9. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      715
    10. Kokeilit sitten kepillä jäätä

Monen vuoden jälkeen mies. Etkö uskaltanut enempää? ☺️
      Ikävä
      74
      696
    Aihe