GALLUP koska lasket veneesi veteen

rannaseka

Itse pyrin laskemaan ensiviikolla.

27

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nässynpoika

      Heti äitienpäivää ed. lauantaina.

    • Laskuun

      Ei pysty Ei kykene järvi paksussa jäässä...

    • Pynjäri

      Vko 16

    • hulluVeneilijä

      Tänään piti, mutta laitteissa häikkää... ensiviikolla sitten jos ovat saaneet vehkeensä kuntoon

    • jäittensekaanko

      Pääsiäinen tai kuitenkin ennen vappua.Ollut aina niin että vappu ajelulle on pitänyt päästä. Tahtoo mennä joka vuosi kilpailuksi että kuka ehtii ensin. Olen jäänyt toiseksi melkein joka kerta, mutta ei se hoppeekaan ole välttämättä häppee.

    • Better_Than_Life

      Hedonistina vastaan että riippuu vähän myös keleistä...mutta yritetään äitienpäiväksi.

    • TurhaRoikkuaLaiturilla

      Ei se purjehduskausi vesillelaskusta ala, jos vene sitten keinuu laiturissa ilman käyttöä ties kuinka kauan.
      Kiinnostavampaa olisi kysyä esimerkiksi milloin saat kesän ensimmäisen 1000 mailia purjehdittua.

      • kyssäri

        No kysy sitten


      • TurhaRoikkuaLaiturilla
        kyssäri kirjoitti:

        No kysy sitten

        No kerro nyt, koska aiot saada kesän ensimmäisen 1000 mailia täyteen? Ennen Juhannusta vai syksyllä ennen veneen nostoa?


      • Heti-purjehtimaan

        Vene menee veteen pääsiäispyhien jälkeen ja 1.000 nm tullee täyteen ennen toukokuun puoliväliä.


    • Kaksi venettä on jo ollut viikon vedessä. Vielä kun jäät hiukan sulaa, pääsee jo liikkeellekin.

    • FC70

      Vko 21 aikaisintaan. Meri on vielä paksulti jäässä ja luntakin niin että telakalle ei autolla pääse.

    • Kuutavajälli

      Vko 16.

    • Pääsiäisen jälkeen. Ja kyllä se heti pääsee käyttöön, meininki on siinä pääsiäisen ja vapun välissä olevana viikonloppuna käydä seuran saarimesta tsekkaamassa.

    • Perussettiä

      Heti kun jäät lähtee. Nyt on satamalahti vielä tiukasti jääkannen peittämä mutta parin viikon sisällä vene olisi tarkoitus saada veteen ja toivottavsti jäät ovat lähteneet.

    • InarinAslak

      Laskin viikko sitten. Oli muuten aika hikinen homma kun justeerilla jäätä sahattiin veneen ympäriltä. Mutta saatiinpahan kuva Lapin Kansan sporttisivulle!

    • klara.vappen

      Vapuksi.

    • swsdds

      Meni jo tiistaina

    • varsinassuomi

      Huomenna piti, mutta varmaan sunnuntaina, kun huomenna sataa...

    • 456987

      Kausi avattiin pikkupaatilla 23.3 ja isompi menee veteen ensi viikolla.

    • Unosailor

      Juhannukseksi kun ehtisi. Mikä kiire tässä on. Parhaat kelit syyskuussa.

      • ErakkoVeneilijä

        syksylläkin on mukavat kelit, mutta kevät on silti ehkä mukavampi, on valoisampaa ja mukavaa seurailla lintuja ja muutenkin luonnon heräämistä. Juhannus on mielestäni kaikkein kamalin päivä olla merellä, kaikki urpot ja niiden vielä urpommat tuttavat örveltävät kaikkialla. Elokuun lopulla alkaa hellittämään ja syksy on taas hienoa aikaa...

        Kevällä tietysti hieman kylmempää, kun vesi ei vielä lämmitä.

        Niin, ensiviikolla alkaa kausi, otan pitkän viikonlopun...


    • 1ooooooooooooooooooooooo

      Näin se menee vuosi vuodelta: veteen viikko vapun jälkeen, toukokuun lopussa vene on purjehdusvalmis ,sitä ennen muutama yö vietetty veneessä.

    • teeed

      Taitaa mennä toukokuuhun. Ei sillä, että töitä nyt niin hirveästi olisi, mutta en viitsi... Voisin jopa harkita veneeni myymistä. Kuka haluaa vanhan, homeisen skandin halvalla?

    • VesilleVenhonTie

      Sitten kun merivesi vähän lämpenee varmaankin kesäkuun toisella viikolla.
      Siihen asti on muutenkin mukava tehdä mökkitöitä .

    • Maaliskuussatoki

      Johan se on kohta viikon ollut vesillä :-)

    • ihanaaPäästäMerelle

      Eilen laskin, alkaa purjehdus kausi pe (:

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe