nikin. Hänkin oli ilman pillua huhtikuusta tammikuuhun asti vaikka ahkerasti baareissa käy.(ikäisiltään 37v haaskoilta olisi varmasti saanut, mutta ilman nuorta pillua oli) Hän myös kertoi, että on saanut pakit lukemattomilta naisilta, mutta sitä ei auta jäädä murhetimaan muuten ei tule pilluhommista mitään.
Tuosta voimme siis päätellä mitkä ovat tavis saati ruman miehen saantimahdollisuudet.
Seksin saaminen on työlästä komealle YTM kaverille
47
758
Vastaukset
- 78787897897897
saati sellasille, joilla ei keppi seiso.
- aikansasitäkin
Se on kaverin hyvä alkaa sisäistää, että nuoruus meni jo aikaa sitten eikä nuorta naista vanha mies vaan vedä puoleensa.
- Naisasialooser11
37v mies ei ole vielä edes saavuttanut komeushuippuaan joka on sitten 40-50 vuoden välissä.
Jos hän alkaa näyttää jo loppuunajetulta?
- Naisasialooser11
Ei häntä ole koskaan ajettu, vaikka yhteinen bi-mies kaverimme on yrittänyt päästäkin ajamaan meitä kumpaakin. Hän on ihan hetero ja ollut vain ajajana. Hänen ikäisensä naiset toki näyttävät ja ovat loppuunajettuja.
Naisasialooser11 kirjoitti:
Ei häntä ole koskaan ajettu, vaikka yhteinen bi-mies kaverimme on yrittänyt päästäkin ajamaan meitä kumpaakin. Hän on ihan hetero ja ollut vain ajajana. Hänen ikäisensä naiset toki näyttävät ja ovat loppuunajettuja.
Tarkoitan elämäntyyliä. Kenties paljon valvoo, juhlii, rilluttaa, näyttää väsyneelle ja loppuunajetulle? Väsähtäneelle?
- Ruma-ätmi
Joo me rumilukset emme pillua saa ja se on meidän osa tässä yhteiskunnassa olla ilman pillua.
- suopursotin
Joka ei saa pillua, sen ei ole tarkotettu lisääntyvänkään. Luonnonlaki.
- totuuskomissio
Jauhat paskaa.
YTM mies saa pillua joltain siistiltä kissalta alle kymmenen tunnin vaikka maanantaina.
Tiedän kokemuksesta, kerran panin 24 naista --kuumaa sellaista -- 90 vuorokauden sisään ja noista 90 vuorokaudesta käytin 30 "monogaamisesti" kahden kanssa, eli 60 päivässä panin 22 naista, kaikki uusia tuttavuuksia ja samaan aikaan kävin normaalisti päivätöissä.
Enkä nyt niin pidä itseäni edes YTM:nä- Naisasialooser11
Jauhat itse paskaa:D Tuohon ei pysty kuin superYTM, ja nuo sinun naisesi vaikka lukumäärä pitäisikin paikkaansa, ovat kaukana kuumasta tai sitten ovat maksullisia.
YTM ei ole sama asia kuin superYTM, YTM on mies joka saa pillua KT-miestä huomattavasti helpommin ja pääsee suhteeseen tasokkaiden itseään vähemmän kokeneiden naisten kanssa. YTM ei ole mies, jonka perässä naiset juoksevat ja kenellä on oikeasti mahdollisuus tehdä noin kuin sinä tuossa päiväunessasi. Tuollainen mies on superYTM ja siihen tasoon yltää vain korkean statuksen julkkikset.
Palstalla tuntuu muutenkin menevän monesti YTM ja superYTM sekaisin. - DarkFear_ei_kirj
Jauhat itse paskaa:D Tuohon ei pysty kuin superYTM, ja nuo sinun naisesi vaikka lukumäärä pitäisikin paikkaansa, ovat kaukana kuumasta tai sitten ovat maksullisia.
YTM ei ole sama asia kuin superYTM, YTM on mies joka saa pillua KT-miestä huomattavasti helpommin ja pääsee suhteeseen tasokkaiden itseään vähemmän kokeneiden naisten kanssa. YTM ei ole mies, jonka perässä naiset juoksevat ja kenellä on oikeasti mahdollisuus tehdä noin kuin sinä tuossa päiväunessasi. Tuollainen mies on superYTM ja siihen tasoon yltää vain korkean statuksen julkkikset.
Palstalla tuntuu muutenkin menevän monesti YTM ja superYTM sekaisin.Muapa sitä kun ei sekoitetakaan tavalliseen ATM-mieheen, olenhan titteliltäni alempi HC-ATM joka on siis huomattavan paljon alempana tavallista ATM-miestä perkele. Itseasiassa mä sitä kun olenkin ainut joka on näin alhaisen luokituksen saanut vittu sen saatana!
- ytryutruytru
Palstalla tuntuu muutenkin menevän monesti YTM ja superYTM sekaisin.Kyllä tuo voi pitää paikkaansa! Jos olet todella komea / sosiaalinen, tuo on täysin mahdollista. Eikä tarvitse tyytyä vanhaan tai rumaan.
- Naisasialooser11
YTM kaverini on komea ja erittäin sosiaalinen. 11v nuorempi nainenkin kehui häntä vitun hyvännäköiseksi, tosin se nainen valitsi minut, ilmeisesti karismani takia. Se oli todella hyvä voitto.
- Älä.valehtele
YTM kaverini on komea ja erittäin sosiaalinen. 11v nuorempi nainenkin kehui häntä vitun hyvännäköiseksi, tosin se nainen valitsi minut, ilmeisesti karismani takia. Se oli todella hyvä voitto.
No nyt lähti ukolta mopo käsistä, vitut sinä mitään naista ole saanut, turha kehua! Omaa kättä olet saanut, mutta siihenpä on seksi jäänytkin. Karismaa, just joo, luuseri mikä luuseri.
- Naisasialooser11
Älä.valehtele kirjoitti:
No nyt lähti ukolta mopo käsistä, vitut sinä mitään naista ole saanut, turha kehua! Omaa kättä olet saanut, mutta siihenpä on seksi jäänytkin. Karismaa, just joo, luuseri mikä luuseri.
No ei ole minun vikani, että sinä uskot kaiken, mitä mä sulle syötän.
- DF-fani
DarkFear_ei_kirj kirjoitti:
Muapa sitä kun ei sekoitetakaan tavalliseen ATM-mieheen, olenhan titteliltäni alempi HC-ATM joka on siis huomattavan paljon alempana tavallista ATM-miestä perkele. Itseasiassa mä sitä kun olenkin ainut joka on näin alhaisen luokituksen saanut vittu sen saatana!
Miksi kirjoitit tuon kirjautumattomana?
- Äly.hoi.älä.jätä
No ei ole minun vikani, että sinä uskot kaiken, mitä mä sulle syötän.
Olet sinä tyhmä, ei voi muuta sanoo.
- Naisasialooser11
Älä.valehtele kirjoitti:
Kyllä olen ja sekös sinua vituttaa. Mutta kumpi vituttaa enemmän se, että yleisesti kaltaiseni mies on saanut vai se, että nimenomaan minä olen saanut?
- gfhghfjjghf
Kyllä olen ja sekös sinua vituttaa. Mutta kumpi vituttaa enemmän se, että yleisesti kaltaiseni mies on saanut vai se, että nimenomaan minä olen saanut?
Mikäs siinä ketään enää vituttaisi: kaikki saavat joskus. Ihan kaikki. Jokaista misua on joku kaltaisesi täysi-idiootti päässyt panemaan.
Onpas taas todellisuudesta vieraantunutta tarinaa. Ei kukaan kolmekymppinen jaksa juosta baareissa kokeilemassa onneaan sataan ja tuhanteen naiseen jos vaikka tuurilla sattuisi lohkeamaan. Kaikkein vähiten nyt Tinderin aikakaudella. Olet vielä kotoisin jostain Itä-Suomen pikkukaupungista, jossa on muutama baari ja naamat tulevat nopeasti tutuiksi. Johan tuolle "casanovalle" nauraisivat naurismaan aidatkin.
Joltain parikymppiseltä noin hassunkurista käytöstä voisi vielä odottaa, ja pelimiesopit, joissa neuvotetaan tekemään hirveästi iskuyrityksiä, onkin syystäkin suunnattu tähän ikäluokkaan.- Lue.tarkemmin
Kuka sanoi että mies juoksee pikkukaupungin baareissa? Vaikka nal itse asuukin pikkukaupungissa niin tarinan mieshän voi asua vaikkapa Helsingissä.
Lue.tarkemmin kirjoitti:
Kuka sanoi että mies juoksee pikkukaupungin baareissa? Vaikka nal itse asuukin pikkukaupungissa niin tarinan mieshän voi asua vaikkapa Helsingissä.
Tarinan mies voi tietysti asua vaikka kuussa.
- Luettiin.tarkemmin
Tarinan hemmo asuu luuserin mielikuvituksessa!!
- totuuskomissio
Mä nyt en itse pidä mitenkään ihmeellisenä sitä että joskus tulee pantua.
Toki tuo 20 naista kuudessakymmenessä päivässä on mukava asia muistella ysikymppisenä keinutuolissa pinkit reiskat jalassa muttei se ole mitään erityisen uutta.
Jos te ette saa ettekä pane niin tuolla logiikalla se ei ole teiltä pois jos mä panen.
Haloo luuserit :))
Nyt olen 51 v mutten ihan sasikaljuinen ja naisystäväni on karvan (pun intented) yli 20 ja rakastajatar hiukan nuorempi. Missä ongelma?- juoenemmän
Ehkä siinä, että olet valehteleva ja turhautunut holisti..
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14798074/stop-the-press-naisen-ika-versus-miehen-ika
- nuorikaunisnainen_
Nuoret naiset eivät yleisesti ottaen näe tuon ikäisiä miehiä komeina tai etenkään kiinnostavana seksiseurana. Nuoret naiset haluaa panna lähempänä omaa ikäänsä olevia. Ongelma tuon miehen vähäisessä pillun saannissa on selvästi vain siinä että hän yrittää niitä naisia joihin hänellä ei ole mahdollisuuksia. Siis tuon tasoajattelun mukaan hän yrittää itseään tasokkaampia naisia.
Tuollaiset keski-ikäiset nuorilta naisilta vonkaavat miehet ovat nuorten naisten keskuudessa yleinen naurun aihe.. "hahaha, miten ihmeessä tuo vanha kääkkä uskoi saavansa nuorta naista!:D", noin sitä naureskellaan tyttöporukoissa.- Naisasialooser11
Sinä et ole kaunis. Ja tottakai 37v mies on paljon komeampi kuin 20v finninaama ja tuo kaverini saa joka tapauksessa useammin pillua nuorelta naiselta kuin mitä alle 30v pojanrimpulat.
Ja naiset jotka harjoittava ikärasismia ovat erittäin lyhytnäköisiä ja typeriä, sitten kun ovat vanhoja haaskoja niin heistä eivät enää kiinnostu edes ne oikeasti vanhat kääkät eli 60 rumat alkoholistimiehet. Mutta eihän siinä mitään jos nainen aikoo olla ikuisesti 20v, silloin on varaa syrjiä vanhempia miehiä. - Naisasialooser11
Niin ja olette vanhoja haaskoja todella nopeasti ja se, kun olitte nuoria ja kaikkien miesten suosiossa tuntuu silloin kun se olisi tapahtunut eilen.
Mitä nuorempi nainen sitä suurempi harha on, että hänellä on vielä reilusti aikaa nauttia nuoruudestaan ja erittäin katoavasta kauneudestaan. Ei ole, vuosi on kuin viikko ja kohta peilistä katsoo 20v bileprinsessan sijaan kulahtanut haaska, joka ei saa enää edes puliukkoa. Näitä eilispäivän kukkineita ruusuja näkee tuolla lähibaarissa rumien juoppojen seurassa, viimeeksi näin erään YTM kaverini entisen panon jota hän siis pani tämän ollessa 16v teininainen. Pahasti kulahtanut lähes 30v nainen ja vasta eilenhän hän oli se timmi teininainen.
Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt, mies sen sijaan on komea YTM vielä vanhanankin. - Naisasialooser11
Tuo sinunkin kommenttisi todistaa, että naisen MA on korkeimmillaan juuri silloin kun hänellä on vähiten järkeä päässä. Luulet voivasi syrjiä vanhoja miehiä, mutta ne YT-miehet joille nyt jaat reikääsi eivät muutaman vuoden päästä sylkäisekkään sinuun vaan ne samat miehet panevat jo nuorempia.
- hjgfjhgfjhgj
Tuo sinunkin kommenttisi todistaa, että naisen MA on korkeimmillaan juuri silloin kun hänellä on vähiten järkeä päässä. Luulet voivasi syrjiä vanhoja miehiä, mutta ne YT-miehet joille nyt jaat reikääsi eivät muutaman vuoden päästä sylkäisekkään sinuun vaan ne samat miehet panevat jo nuorempia.
Rautjärvi on pieni paikka, ja kaukana kaikesta. Tietenkään sen kuppilassa ei naisten taso häikäise.
- Buah.buah
Kylläpäs se luuseri suuttui 😂😂 En kyllä pysty "nuorikaunisnainen" kommentista sanomaan, onko hän kaunis vai ruma, mutta luuseri on todistanut itsensä idiootiksi vaahtoamisellaan. Hyvät naurut on taas kerran saanut tällä palstalla vieraillessa. Onko käynyt mielessä, että mies vanhenee ja rupsahtaa samaan tahtiin kuin nainenkin? Hyvin harvassa on ne miehet, jotka 4kympin kynnyksellä ovat edes oman ikäistensä naisten mielestä komeita saati sitten reilusti nuorempien silmissä.
- Naisasialooser11
hjgfjhgfjhgj kirjoitti:
Rautjärvi on pieni paikka, ja kaukana kaikesta. Tietenkään sen kuppilassa ei naisten taso häikäise.
En asu Rautjärvellä, mutta YTM kaverini on kotoisin sieltä. Siksi menettikin poikuutensa"vasta"19 vuotiaana. Eikä se naisten taso häikäise Helsingin kuppiloissa yhtään sen enempää, ne ovat niitä eilispäivän bileprinsessoja, jotka siellä vanhoina ja rumina kaljaa juovat. Sellainen ei kelpaa enää edes HC-AT-miehen kännipanoksi.
- Naisasialooser11
Buah.buah kirjoitti:
Kylläpäs se luuseri suuttui 😂😂 En kyllä pysty "nuorikaunisnainen" kommentista sanomaan, onko hän kaunis vai ruma, mutta luuseri on todistanut itsensä idiootiksi vaahtoamisellaan. Hyvät naurut on taas kerran saanut tällä palstalla vieraillessa. Onko käynyt mielessä, että mies vanhenee ja rupsahtaa samaan tahtiin kuin nainenkin? Hyvin harvassa on ne miehet, jotka 4kympin kynnyksellä ovat edes oman ikäistensä naisten mielestä komeita saati sitten reilusti nuorempien silmissä.
Mies ei vanhene ja rupsahda samaan tahtiin kuin nainenkin. Idioottiko olet? Tuo on ihan sama kuin väittäisi, että lumi ei ole valkoista vaan punaista, eli yksinkertaisesti ei pidä paikkaansa.
Silloin kun nainen on kauneimmillaan eli 19v niin mies on finninaamainen pojanrimpula, mies alkaa olemaan komea vasta nelikymppisenä jolloin nainen on jo vuosia ollut kulahtanut haaska. Mikä siinä on naisille niin kova pala myöntää, että muutaman vuoden elämästään nainen on nuori ja kaunis ja komeimmatkaan miehet eivät pääse lähellekkään sitä tasoa. Sen jälkeen nainen on lopun elämäänsä vanha ruma haaska ja mies vasta aloittaa hitaan komistumisensa kun nainen on jo alkanut lakastua tuossa 22 ikävuoden jälkeen.
Ja naiset tutkitusti pitävät komeimpana ikäistään miestä, ei 20v finninaamaa.
Jos änkytät vastaan niin ole hyvä ja näytä minulle ensimmäinenkin edes alle 30v saati 20v finninaama joka on päässyt maailman seksikkäin mies-listalle. Kyllä ne miehet ovat kaikki 40-60v aikamiehiä, muttama hieman yli kolmekymppinen poikkeus sieltä löytyy, mutta hekin komistuvat vanhetessaan. - nuorikaunisnainen_
Mies ei vanhene ja rupsahda samaan tahtiin kuin nainenkin. Idioottiko olet? Tuo on ihan sama kuin väittäisi, että lumi ei ole valkoista vaan punaista, eli yksinkertaisesti ei pidä paikkaansa.
Silloin kun nainen on kauneimmillaan eli 19v niin mies on finninaamainen pojanrimpula, mies alkaa olemaan komea vasta nelikymppisenä jolloin nainen on jo vuosia ollut kulahtanut haaska. Mikä siinä on naisille niin kova pala myöntää, että muutaman vuoden elämästään nainen on nuori ja kaunis ja komeimmatkaan miehet eivät pääse lähellekkään sitä tasoa. Sen jälkeen nainen on lopun elämäänsä vanha ruma haaska ja mies vasta aloittaa hitaan komistumisensa kun nainen on jo alkanut lakastua tuossa 22 ikävuoden jälkeen.
Ja naiset tutkitusti pitävät komeimpana ikäistään miestä, ei 20v finninaamaa.
Jos änkytät vastaan niin ole hyvä ja näytä minulle ensimmäinenkin edes alle 30v saati 20v finninaama joka on päässyt maailman seksikkäin mies-listalle. Kyllä ne miehet ovat kaikki 40-60v aikamiehiä, muttama hieman yli kolmekymppinen poikkeus sieltä löytyy, mutta hekin komistuvat vanhetessaan.Sanoitkin juuri sen mitä minun piti sanoa eli "naiset pitävät tutkitusti komeimpana ikäistään miestä".
Näin ollen parikymppinen nainen pitää komeimpana sitä parikymppistä miestä, ei sitä nelikymppistä. - nuorikaunisnainen_
Sinä et ole kaunis. Ja tottakai 37v mies on paljon komeampi kuin 20v finninaama ja tuo kaverini saa joka tapauksessa useammin pillua nuorelta naiselta kuin mitä alle 30v pojanrimpulat.
Ja naiset jotka harjoittava ikärasismia ovat erittäin lyhytnäköisiä ja typeriä, sitten kun ovat vanhoja haaskoja niin heistä eivät enää kiinnostu edes ne oikeasti vanhat kääkät eli 60 rumat alkoholistimiehet. Mutta eihän siinä mitään jos nainen aikoo olla ikuisesti 20v, silloin on varaa syrjiä vanhempia miehiä.huhhuh, menipäs sinulla tunteisiin.
Et voi viestini perusteella sanoa etten ole kaunis, et myöskään sitä että jakelisin reikääni.
Ikäsyrjintää olisi mielestäni se, että huvin vuoksi haukkuisin vanhempia ihmisiä. Ei se, että huvittaa joidenkin vanhempien miesten epätoivoiset pillunsaantiyritykset.
Kyllä, nuorilla naisilla on yleensä vähemmän järkeä päässä kuin vanhemmilla naisilla. Johtuen ihan siitä että elämänkokemusta on yleisesti vähemmän eivätkä aivotkaan ole vielä kehittyneet täysin aikuisen tasolle. Siinä olet siis oikeassa että nainen on kauneimmillaan silloin kun järkeä ei vielä niin paljoa päässä ole.
- utrhcg
Taitaa olla niin että teikä kuolaa kaverin perään enemmän kuin naiset.
- Pillujen--asiantuntija
Kyllä 37 v naisen pillu tuntuu ihan yhtä hyvältä kun 20 v naisen pillu. Turha se kaverisi nirsoilee, sen pitää alkaa tyytymään omanikäisiinsä naisiin. Ei varmaan erottaisi 37 tai 20 v naisen pilluja jos kaverillesi laitettaisiin huppu päähän ja panis sokkona niitä naisia.
- Naisasialooser11
Miksi komea mies tyytyisi ikäiseensä kulahtaneeseen haaskaan kun nuoria ja kauniitakin naisia saa?
- Riiiiiiiii
Juurihan paasasit että hän ei saa nuoria naisia.
- ytm-panojaska
Saanko kairata YTM kaveriasi perä rööriin?
- rupsahtanutmiesonsorivaa
Ei nuoret naiset tykkää enää lähemmäs nelikymppisistä. Jo 10v ikäero on paha monen silmissä. Sellaista ukkoa kun hoitelee, niin saa kavereille selittää ja vähemmän hyviltä kavereilta pitää salassa, ettei saa hullun mainetta. Mulla sattui nuorena olee joku fetissi tms. et tykkäsin 10v vanhemmista ja jopa 20v vanhempaa (komeeta, nuoren näköistä, urheilijaa) koklasin. Mutta oli se kavereiden mielestä outoo. 5v ikäero ihan ok, 10v jo paha. Mut mulla esmes oli sellanen että 30-35-vuotiaat on hotteja. Eli tykkäsin niistä itse ollessani 21v-35v. Vieläkin on mun mielestä hotein ikä, mutta en kyl enää viittis, kun oon jo muutaman vuoden vanhempi.
- Pahamies111
Olen treffaillut useampaa 10 v nuorempaa ja monille se ei ole ongelma, koska osa olisi myös halunnut seurustella kanssani. YH:t näyttävät toki olevan yliedustettu tässä ryhmässä.
- m-i-e-z
Liika yrittäminen kostautuu? Mikäli se on työlästä, niin silloin menee jokin pahasti pieleen. Liian kaavamainen, ennalta arvattava, kiukkuinen, tuskainen, kömpelö, turhautunut tms.
Kannattaa sen ytm-kaverin rentoutua ja lopettaa työläs yritys seksin saamiseksi.
Ytm-kaveri menee lukemaan 15-kertaa Ave Maria, jonka jälkeen hän hokee itselleen: Nainen haluaa, nainen saa, minä en halua, minä annan. =) (Vähemmän viinaa ja vähemmän kuluneita juttuja toimii myös.) - älkääitkekö
Itse 46 vuotias lyhyehkö mies.Olin 3 kk Brasiliassa/Argenttiinassa.Suosittelen kaikille atmille.
Ei tule enään mieleenkään edes kysellä suomessa.Supermallin näköisten naisten kanssa vehtaat melkein ioka ilta ei ole paluuta kotimaiseen.
Kahden viikon päästä kiovan jossa pitäisi jonkun lähteen mukaan olla maailman kauneimmat naiset.En usko brassien keikan jälkeen.
PS. rahalla pääsee pitkälle, kyllä ne suomessakin jotkut minut haluaisivat samasta syystä kuin nämä brassit.
Älkää jääkö nettiin marisemaan rahalla pääsee maailmalle ja jos ei ole hankkikaa.
Ps. suomessa kaikilla on mahdollisuus menestyä säälittävää valittaa niinkin naurettavasta asiasta yyyhyy kukaan ei huoli mua.Vittu jos et oo vammanen niin kaikki on mahdollista. - TotuusSattuu
Aloitus tuo hyvin esiin sen usein unohtuneen faktan että varsin suoisittukaan YTM ei yleensä saa edes sen vertaa seksiä kuin tavallinen tavis saa kun on parisuhteessa. Satunnaisen seksin saamisen sijaan siis kannattaa ehdottomasti panostaa parisuhteen löytymiseen jos sitä seksiä oikeasti haluaa säännöllisesti.
- Miesss32v
Hyvä huomio, lisäksi naisilla on aina mahdollisuus muuttaa mieltään vaikka 30 sekuntia ennen seksiä ja siinä on saattanut hukata koko illan tai jopa pidemmän aikaa.
Jollain tavalla ongelmallista on kuitenkin komeiden ja sosiaalisten miesten saama huomio, joka varsinkin parisuhteessa luo illuusion että kairattavaa olisi enemmältikin. Rumilla ja estyneillä on helpompaa, kun huomiota ei juuri saa ja uuden suhteen löytäminen olisi tuskaa. Toki kaikki riippuu esim. missä asut: Helsingissä parinvaihto on huomattavasti helpompaa kuin Kemijärvellä.
- Ajaj
En tiedä olenko poikkeus mutta nyt 35 veenä ei jaksa/kiinnosta edes isosti jatkuva uuden pimpsan saalistaminen, enemmän kiehtoo paljon enemmän mielihyvää tuottava laadukas seksisuhde/parisuhde. 20 kybäsenä olin aiva päinvastainen, jokainen kiehtova naaras piti saada koettua...ja viriilimpään aikaan sitä jakso touhuilla useamman naikkosen kanssa samana päivänä, nyt aika bueno on 1-3 krt viikossa.
Old school toimii aina, unohtakaa tinderit ja kaikki shaibat ja epäsuomalaisesti antaa palaa vaan junassa, kadulla tai ihan missä vaan missä se kiehtovan näköinen/mielenkiintoinen tytsä tulee vastaan...hyvää pientä jännitystä päivään ja tytsyt tykkää aina saada huomioo...
Kaveri ytm:llä alkaa kyllä ote lipsumaan jos haluja on ja monta kuukautta ilman seksiä. Paha sanoa kuinka pitkä on oma pisin seksitauko, ehkä 3-5 viikon välissä. Kyllähän seksiä saa aina, realismi kun on matkassa ja ei yritä tavoitella kuuta taivaalta... jos yrittää niin yrittämisen pitää olla old schoolia ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2721768Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141672- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261135- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535