Sääli, että on jo varattu. Tuollaisen naisen minäkin haluaisin. Junes on onnen poika.
http://tuonenjoutsen.blogspot.com/2017/03/aarioikeiston-kaunis-maailma.html
Ihana nainen tämä Tuonen joutsen
14
306
Vastaukset
- hölmöilyä
"Vasemmisto haluaisi häivyttää kaikki sukupuolten ominaispiirteet sekä ihmisten luontaisen kauneuskäsityksen. Jos olet naisellinen nainen, olet heille patriarkaatin aivopesun uhri, ja jos et pidä 150-kiloista, siilitukkaista feministiä kauniina, sinuun on ehdollistettu sosiaalisena konstruktiona epäterve kauneuskäsitys, koska kaikkihan ovat yhtä kauniita ja sukupuolet samanlaisia."
Erikojnen väite. Vasemmisto ei ole mikään yksi henkilö, joka olisi tuota mieltä. Saattaa vasemmistosta löytyä joku joka on tuota mieltä, mutta niin löytyy taatusti oikeistostakin. Missään puolueohjelmassa ei tuollaista taatusti lue, ei vasemmalla eikä oikealla. - Teknodonna
Minä täällä olen Tuonen joutsen. Minussa kelluu jotain kloorimoskaa ja ihmispaskaa, joka lentää sieltä puolen tunnin välein ulos. En voi syödä mitään, ja lisäksi minulla on pitkä kaula ja pidän sukeltamisesta.
Kansallislintumme on ehkä eläinkunnan vittumaisin lintu. Yksikin paskiainen puri minua sormeen ja toinen nokki uidessa takaraivoon.
(naurua)- 2987
Olivat tyytymättömiä tekemisiisi ja ilmaisivat sen siten kuin osasivat, niin olivat mielestäsi heti vittumaisia.
Kyl hanhet osaa kans olla vittumaisia. Mua on hanhi koittanut purra, sähisten lensi kämänen päälle. Huiskin sitä hetulaan ja tajus mennä kauemmas. >(
- Teknodonna
LinerT.2 kirjoitti:
Että minä sitten tykkään sun tavastasi kirjoittaa :) Toi on taidetta.
Nythän sinulla olisi hyvä tilaisuus olla kunnon kristitty, ja rukoilla puolestani.
Kuumemittarikaan ei pysähdy.
(naurua) - nodata
Näin. Yksi uhkaili kerran kähisemällä Kaunissaaressa pikkutyttöä ja vei tältä evässämpylän kädestä. Se tuli täydellisenä yllätyksenä. <Reps>
Teknodonna kirjoitti:
Nythän sinulla olisi hyvä tilaisuus olla kunnon kristitty, ja rukoilla puolestani.
Kuumemittarikaan ei pysähdy.
(naurua)Onko sen väliä mitä jumalia rukoilee, kunhan ajatus on oikea. :)
Eikös tuon miesystävä ole marokkolainen mamu? Mitä tähän sanovat palstan persut?
- PisteetTiinalle
On se puoliksi suomalainenkin. Junekselle Tiina on tarpeen. Pitää sitä vähän aisoissa ja neuvoo käyttäytymistä, mikä onkin nyt tarpeen jos meinaa kehittyä vakavasti otettavaksi päättäjäksi. Se sähköröökien lutkuttaminen kuvatessa saisi loppua. On se niin tyhmän näköistä.
- outo_on
En käsitä kuinka kukaan nainen voi olla Junneksen kaltaisen mouhon kanssa.
- asioistatietävätaho
Selitys lienee siinä että ei tuo nainen itsekään ole mikään penaalin terävin kynä. Kyllä vakka aina kantensa valitsee.
- määritelmä
Rasisti öyhöttäjän yksinkertainen avovaimo
- Marokon_makkara
Kyllä mamuille aina suominaisia riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2721768Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141672- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261135- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535