Mitä tähän enää voisi sanoa?
http://m.iltalehti.fi/uutiset/201704122200100866_uu.shtml
Leo Meller ja Patmos
8
482
Vastaukset
Näiden liikkeiden ja niiden taustatoimijoiden kyseenalaiset metodit ja niiden perustelut ovat itsestäänselvyys jokaiselle ajattelukykyiselle ihmiselle.
- asdfgasdfgasdfg
Ainoat, jotka tuota eivät ole tienneet tai eivät myönnä tietävänsä ovat juuri niitä joiden kustannuksella Meller leveää elämäänsä elää. Jalovaaran kohdalla sama juttu. Hänkin tietää hyvin ettei yksi petostuomio mitään muuta, tai pikemminkin muuttaa niin että rahaa tulee vain lisää.
- Buplikaani
Ei mene rahaa heillekään. En ole fariseus. Ei kirkollisveroja, ei kymmenyksiä. Pois poikenneet pahasti.
- NäinhänSeOn
On mielenkiintoista havaita, että yhä useammat tiedemiehet, kuten esimerkiksi fysiikan Nobelin palkinnon saaja Robert B. Laughlin, ovat tulleet siihen johtopäätökseen, että kaikki viittaa älykkääseen luojaan. Juuri näin Raamattu meille kertoo.
- Kaaos24
"Yhä useammat" - annapa joku viite tuolle väitteelle. Ai et anna? No sitä minäkin. Ei ole mitään viitteitä siitä, että yhä useammat olisivat tuota mieltä. Sitä paitsi yksittäisten tieteilijöiden omat henkilökohtaiset mielipiteet eivät ole yhtä kuin tiede. On muuten erittäin naurettavaa, että te kreationistit vain jaksatte toistella noita samoja harhojanne päivästä toiseen ettekä ikinä opi, että ne on helposti kumottavissa. Tarjoa lisää niin minä näytän kyllä miten!
- Jobinpostia
Patmos ei kerro tarkkaa lahjoittajan määrää. Järjestön postituslistalla on 10 000 nimeä MOT. 10.03.2014. Vuonna 1999 Patmos lähetysäätiöllä oli 18 000 rekisteröityä tukiaa. Mikähän määrä mahtaa, tänään olla?
- eikaikkiniinkuin
Raija Pelli sanoo olevansa päivittäin yhteydessä kuolleisiin ja saa heiltä voimaa. Raamattu ei ainakaan tällaista missään opeta. Ei ole Pyhän Hengen asialla tämäkään nainen.
Patmoksen toiminnanjohtaja on nykyään Pasi Turunen. On erittäin asiallinen ja raamatullinen tyyppi.
Patmoksen rahankäyttöön voi tutustua vaikka äskettäin julkaistulla raportilla Patmoksen sivuilla.- asdfgasdfgsdf
Mihin Meller tarvitsee liki parin sadan tuhannen euron eläkettä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070